עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by oDot,

    שלום אנשים. רציתי לדעת באופן פרטני מתי המסך מהווה צוואר בקבוק בצורה כזו שאין טעם לשדרג כרטיס מסך. תודה מראש.

  2. Started by dino,

    מישהו יודע מתי ה-RADEON 9700PRO צריך לצאת? וכמה הוא צריך לעלות בערך? וכמה הגירסה היותר חלשה שלו ה-RADEON 9500 צריך לעלות? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  3. Started by darkeli,

    הסתכלתי על הכרטיס מסך הזה : http://tms.co.il/product/5234 (ב774 שקל) , השאלה היא האם עכשיו אחרי שיצאו ה260 ו 280GTX ירדו המחירים על סדרת 9? אם כן בכמה , וכמה זמן יקח לזה? לא לאמר לי לחסוך ל950 שקל ולקנות 4850 , ההורים שלי פשוט לא יתנו לי לבזבז עוד

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  4. Started by jambo7,

    שלום 1 . אני מחפש כרטיס מסך טוב בסביבות 1000 ש"ח 2 . אני יכול לחכות עוד קצת עם הקניה, אבל לא יודע אם יש טעם לחכות, והכוונה שלי האם יש טעם לחכות ל dx10 , vista ,ירית מחירים , וכד, או שחבל על בזמן . תודה

    • 5 תגובות
    • 707 צפיות
  5. Started by carock,

    כותרת..

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  6. Started by Shtupel,

    תודה!

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. חברה אני צריך תשובות דחוף ,אני קונה מחשב בשבוע הבא ועוד אין לי החלטה..

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by zoyaniv,

    שלום רציתי לדעת מתי אמור להגיע הכרטיס לארץ כי בנתיים הוא מופיע רק בנועה לפי מה שראיתי והאם שהוא יצא רשמית ויגיע למלאי ולעוד חנויות זה ישפיע על המחיר לדעתכם?

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  9. הי, מישהו יודע מתי יגיעו לחנויות הכרטיסים שיצאו בפברואר (נראה לי) השנה (כגון quadro fx580 & fx1800)? ומה לדכתכם יהיו המחירים, אותו דבר כמו ה FX570 & FX1700 או הרבה יותר? איך זה הולך והאם הכרטיסים הישנים יוזלו?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  10. למישהו יש מןשג מתי יגיעו כרטיסי ה-GF 65nm?

  11. up

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  12. Started by yonni,

    מישהו יודע?

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  13. Started by miki20008,

    מתי הוא יגע למישהו יש מוסג וגם כמה יעלה בארץ מישהו יודע תודה מראש?

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  14. Started by sh_idan,

    אני מחכה לו בקוצר רוח מתי יגיע כבר?... וכמה בערך יעלה לדעתכם תודה

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  15. Started by liordavid,

    רבותי מתי יוצא הכרטיס ? שמועות ???

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  16. Started by faceman_007,

    יש למישהו מושג?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אז אני רוצה לקנות מחשב אבל לא רוצה להדפק בקטע של הכ.מ אז מתי יוצא DX10 ותמיכה מלאה בSM3?

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  18. Started by Refaelo,

    מישהו יודע מתי יגיעו כרטיסי DX10 של ATI

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  19. Started by ofeky1,

    מתי יוצא DX10?? משהו יודע או שעוד לא יודעים??

    • 101 תגובות
    • 9.9k צפיות
  20. Started by 888,

    ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by parker8,

    מישהו יודע? ואם אתם יכולים אז קצת מידע עליו.... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  22. Started by ClubCaliber,

    מתי הליבה החדשה "r360" יוצאת? מה יהיה הבדל הביצועים בינה לבין הרדאון9700/9800PRO ו 5900/U? איך יקראו לסדרת הכרטיסים הזאת? האם מישהו מתכוון לחכות? או לקנות עכשיו 9700/9800?

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  23. Started by anri,

    שלום !! אני לא יודע איזה כרטיס לקנות את ה - X800XT או את ה - 6800U עכשיו אני חושב שאת ה - 6800U יותר כדי לי מפני שהוא תומך בטכנולוגיה חדשה שה - X800XT לא תומך שהיא PS3.0 עכשיו שתי הכרטיסים הם בערך אותו דבר חוץ מהטכנולוגיה הזאת וה - X800XT מציג רק מהירות יותר טובה הוא לא מציג איזה טכנולוגיה חדשה אבל מצד שני עוד כמה זמן ייצא עוד טכנולוגייה חדשה שהיא - PCI-E ואז ה - AGP יעלם לו עכשיו השאלה שלי היא כזאת מתי ה - PCI-E ייצא כבר ????????? האם זה בקרוב ?????? כי אני כבר לא יכול לחכות עם הג'יפורס 4 המסריח שליי עכשיו אם אני יקנה את אחד מהכרטיסים האלה (X800XT 6800U) אחרי (אני לא יודע כמה זמן בגלל זה אני שואל ) כמה זמן אני מאמין שבקרוב ייצא ה - PCI-E ואז הכסף שהשקעתי באחד מהכרטיס…

    • 11 תגובות
    • 758 צפיות
  24. Started by NTT,

    היי, מתי יוצא הכרטיס 4870?ומתי גם הוא יגיע לארץ? ובכמה אחוזים בערך הוא יותר טוב מה8800GT? תודה.

    • 4 תגובות
    • 688 צפיות

דיונים חדשים בפורומים