כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים. רציתי לדעת באופן פרטני מתי המסך מהווה צוואר בקבוק בצורה כזו שאין טעם לשדרג כרטיס מסך. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי ה-RADEON 9700PRO צריך לצאת? וכמה הוא צריך לעלות בערך? וכמה הגירסה היותר חלשה שלו ה-RADEON 9500 צריך לעלות? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
-
-
הסתכלתי על הכרטיס מסך הזה : http://tms.co.il/product/5234 (ב774 שקל) , השאלה היא האם עכשיו אחרי שיצאו ה260 ו 280GTX ירדו המחירים על סדרת 9? אם כן בכמה , וכמה זמן יקח לזה? לא לאמר לי לחסוך ל950 שקל ולקנות 4850 , ההורים שלי פשוט לא יתנו לי לבזבז עוד
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום 1 . אני מחפש כרטיס מסך טוב בסביבות 1000 ש"ח 2 . אני יכול לחכות עוד קצת עם הקניה, אבל לא יודע אם יש טעם לחכות, והכוונה שלי האם יש טעם לחכות ל dx10 , vista ,ירית מחירים , וכד, או שחבל על בזמן . תודה
-
- 5 תגובות
- 707 צפיות
-
-
-
-
חברה אני צריך תשובות דחוף ,אני קונה מחשב בשבוע הבא ועוד אין לי החלטה..
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מתי אמור להגיע הכרטיס לארץ כי בנתיים הוא מופיע רק בנועה לפי מה שראיתי והאם שהוא יצא רשמית ויגיע למלאי ולעוד חנויות זה ישפיע על המחיר לדעתכם?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
הי, מישהו יודע מתי יגיעו לחנויות הכרטיסים שיצאו בפברואר (נראה לי) השנה (כגון quadro fx580 & fx1800)? ומה לדכתכם יהיו המחירים, אותו דבר כמו ה FX570 & FX1700 או הרבה יותר? איך זה הולך והאם הכרטיסים הישנים יוזלו?
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
למישהו יש מןשג מתי יגיעו כרטיסי ה-GF 65nm?
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
-
מתי הוא יגע למישהו יש מוסג וגם כמה יעלה בארץ מישהו יודע תודה מראש?
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני מחכה לו בקוצר רוח מתי יגיע כבר?... וכמה בערך יעלה לדעתכם תודה
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
-
אז אני רוצה לקנות מחשב אבל לא רוצה להדפק בקטע של הכ.מ אז מתי יוצא DX10 ותמיכה מלאה בSM3?
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
-
-
-
מישהו יודע? ואם אתם יכולים אז קצת מידע עליו.... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
מתי הליבה החדשה "r360" יוצאת? מה יהיה הבדל הביצועים בינה לבין הרדאון9700/9800PRO ו 5900/U? איך יקראו לסדרת הכרטיסים הזאת? האם מישהו מתכוון לחכות? או לקנות עכשיו 9700/9800?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום !! אני לא יודע איזה כרטיס לקנות את ה - X800XT או את ה - 6800U עכשיו אני חושב שאת ה - 6800U יותר כדי לי מפני שהוא תומך בטכנולוגיה חדשה שה - X800XT לא תומך שהיא PS3.0 עכשיו שתי הכרטיסים הם בערך אותו דבר חוץ מהטכנולוגיה הזאת וה - X800XT מציג רק מהירות יותר טובה הוא לא מציג איזה טכנולוגיה חדשה אבל מצד שני עוד כמה זמן ייצא עוד טכנולוגייה חדשה שהיא - PCI-E ואז ה - AGP יעלם לו עכשיו השאלה שלי היא כזאת מתי ה - PCI-E ייצא כבר ????????? האם זה בקרוב ?????? כי אני כבר לא יכול לחכות עם הג'יפורס 4 המסריח שליי עכשיו אם אני יקנה את אחד מהכרטיסים האלה (X800XT 6800U) אחרי (אני לא יודע כמה זמן בגלל זה אני שואל ) כמה זמן אני מאמין שבקרוב ייצא ה - PCI-E ואז הכסף שהשקעתי באחד מהכרטיס…
-
- 11 תגובות
- 758 צפיות
-
-
היי, מתי יוצא הכרטיס 4870?ומתי גם הוא יגיע לארץ? ובכמה אחוזים בערך הוא יותר טוב מה8800GT? תודה.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-


