עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Electric Boom,

    שלום, ב15 לספטמבר מגיע לדוד שלי בארה"ב x800 XT PLATINUM EDITION,משלוח לארץ זה עניין של כמה ימים. לאחרונה התמלאתי חששות! 1.מה יקרה עם הכרטיס שישלח דפוק?זה סיפור מהת^ת להחזיר למרות שיש שלוש שנות אחריות(אם בכלל יחליפו) 2.מה יקרה אם הוא יאבד איכשהו בחברת דואר?מה אני אמור לעשות במצב כזה?... 3.מה יקרה אם במהלך הטיסה הוא ידפק או משהו כזה? 4.האם הגיוני שהמחשב שלי לא יתמוך?(כמובן שבדקתי מיליון פעם והיה ברור לי שכן,אבל אתם יודעים לקראת זה מתמלאים חשדות...) 5.אני חייב מהר מהר להחליף ת'ספק הג'נרי שלי,חשבתי על Tt silent pure power apfc מזיגזג האם הוא שווה את המחיר(504+משלוח)?(זה לא בידיוק מתאים לחומרה אחרת+המנהל שם שונא אותי...). 6.האם יכול ליהיות שהסםק הזה ישרוף אותו או משהו...(די טי…

    • 11 תגובות
    • 835 צפיות
  2. Started by alia,

    בלוח אם עם כרטיס מסך מובנה: intel d946gzs . לפי ה"מנואל" קראתי שהוא תומך dvi 1.0 (או משהוא כזה) השאלה שלי האם אפשר\יש בכלל מתאם כזה לכרטיס המובנה ואם יורגש הבדל במקום חיבור d-sub תודה ובוקר טוב

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  3. Started by NiMo1771,

    התחדשתי ב-1070 משומש. לכרטיס שתי כניסות של 8 פין. לספק שלי אין 8 פין, רק 6 פין. הספק הוא קורסייר TX750. יש אפשרות לחבר עם מתאם? או שזה מסוכן? ואם אפשר, איפה קונים? אני לא מוצא חנויות בארץ שמוכרות כאלה ואני לא יכול לחכות למשלוח מחו"ל. תודה.

    • 15 תגובות
    • 6.6k צפיות
  4. Started by sergey_kendis,

    בבאנדל של הכרטיס מסך בד"כ אמור להגיע מתאם 6 פינים מ-4 פינים???

  5. Started by -neo-,

    תגידו, קיים סיכוי להשיג מתאם A/V כמו של קונסולות משחק שמתחבר למסך מחשב? (אני רוצה לשחק בקיוב שלי בחדר על מסך המחשב..........)

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  6. Started by integral,

    עונת המתאמים התחילה. קודם ראינו מתאם לדותן לסוקט 478, ועכשיו מתאם של אלבטרון שיאפשר לאנשים להשתמש עם כרטיסי ה AGP שלהם על לוחות PCIE. http://www.vr-zone.com/?i=2202&s=1

    • 48 תגובות
    • 8k צפיות
  7. Started by Bartleby,

    ראיתי כתבה באתר על המתאם הזה ויש לי כמה שאלות: האם הוא כבר נמכר בארץ? אם כן באיזה חנויות ובכמה? הוא מפחית מביצועי הכרטיס? האם הוא תומך רק בלוחות האם וכרטיסי המסך של אלבטרון היצרנית? קראתי שהוא תומך בכרטיסי ג'י-פורס 6800 בין היתר. האם הכוונה לכל ליין כרטיסי ה-6800? ז"א גם גרסאות האולטרה וה-GT של ה-6800? ההתקנה פשוטה או מסובכת? תודה.

    • 4 תגובות
    • 826 צפיות
  8. Started by Moon-Mage,

    מישהו יודע איפה אפשר להשיג? ולמה לעזאזל רוב כרטיסי המסך מגיעים עם 3 DP ורק HDMI אחד

  9. היי חברים, עם כרטיס המסך קיבלתי מתאם שכזה, כמובן שבכרטיס ניתן לחבר ישירות את שני הסוגים אך רציתי לדעת עם חיבור בעזרת המתאם יהיה עדיף. תודה.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  10. Started by n_aviv1,

    השמועה נכונה? נשמע לי לא הגיוני... מה ההבדל בין מקורי ללא מקורי גורם לכך שמקורי יכול להעביר סאונד ולא מקורי לא יכול?

    • 19 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by idoleff,

    שלום, חבר אמור להביא לי מארה"ב כרטיס מסך חדש (http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=1082) עכשיו, יש דרך לוודא שהכרטיס בא עם מתאם DVI-VGA??? ואם לא, איפה אפשר לקנות כזה מתאם?

    • 10 תגובות
    • 821 צפיות
  12. Started by Gico,

    בניגוד לכרטיסים אחרים הכרטיסים הנ"ל יודעים להוציא סאונד מיציאת ה-DVI גם ל-HDMI דרך מתאם. השאלה שלי: האם נדרש מתאם מיוחד של ATI לצורך העניין או שכל מתאם DVI2HDMI יידע לעשות זאת? ואם נדרש מתאם כזה האם מי שקונה כרטיס BULK ללא מתאם מוותר על האפשרות של HDMI שכולל SOUND בתוכו, או שניתן להשיג את המתאם המיוחד הזה בנפרד? עריכה: מחיפוש ברשת נראה שזה אכן מתאם מיוחד של ATI: קיראו את התגובה בשעה 7:30 PM בלינק המצורף: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=625040 ואם כך השאלה השניה עדיין בתוקף.

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  13. Started by kobiperez,

    קניתי כרטיס מסך חדש GTS450 בעל 2 יציאות DVI ו Mini Hdmi, ברשותי כבל רגיל של Hdmi אני מעוניין לחבר אותו ליצאית המיני איפה ניתן להשיג מתאם ?!

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by Volter,

    יש לי לוח עם AGP וכרטיס עם PCI E...האם קיים מתאם כלשהו שמאפשר חיבור של הכרטיס על הלוח?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by amigamerlin,

    שלום, יש לי Sapphire atlantis radeon 9800 pro ואני מעוניין לחבר אותו לטלוויזיה דרך ה s-video. לטלוויזיה יש רק כניסת Composite (RCA) ולרדאון שלי יש יציאת s-video בעלת ארבעה פינים בלבד. ברשותי כבל (שלא בא עם הרדאון) המחבר בין החיבור הספציפי הזה לטלוויזיה, אבל התמונה המתקבלת היא שחור לבן. כאשר השתמשתי בכבל עם ה mx440 שלי, קיבלתי תמונה תקינה. קראתי שהרדאונים של אז באו עם כבל מיוחד לחיבור ארבעה פינים, ששונה מכבל ארבעה פינים רגיל. השאלה שלי היא האם מישהו יודע מה הסיבה שאני מקבל תמונה שחור-לבן כאשר אני משתמש בכבל הזה וברדאון 9800 שלי. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  16. Started by Holy,

    אחרי שלא כל כך מצאתי מסך מחשב עם S-Video החלטתי לחפש מתאמים מסתבר שמ-Scart אפשר להוציא VGA וכך ניתן לחבר ממיר דיגטלי למסך מחשב ולראות על גביו טלויזיה ללא שימוש במחשב. מצאתי כל מיני סכמות איך אפשר לבנות כזה דבר בעיקרון זה צריך להראות ככה מישהו בנה כזה דבר? מישהו יודע איפה ניתן לקנות כזה בארץ? כל עזרה תתקבל בברכה

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by yan666,

    שבוע טוב לכולם. האם יש פה מישהו שהתנסה עם המתאמים האלה? ממה שראיתי והמלצות של אנשים המתאמים של המותגים היקרים עובדים לא רע לדוגמה : https://www.amazon.com/StarTech-com-External-Monitor-Adapter-USB32VGAPRO/dp/B00HNX1GDW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1506801098&sr=8-1&keywords=startech+USB32VGAPRO או http://www.ebay.com/itm/Plugable-USB-3-0-to-VGA-DVI-HDMI-DisplayLink-Graphics-Adapter-UGA-3000-/252242807862?epid=2254485512&hash=item3abad7cc36:g:5pYAAOSwx~JWFCrx ממה שראיתי הם גם תומכים בכמה מסכים בו זמנית. מישהו התנסה עם המתאמים היותר פשוטים\ זולים? מקווה בכלל שהשאלה היא בפורום המתאים.. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by UNDERDOG,

    אני מחבר את המתאם ל VGA PORT ואת ה S VIDEO ל טלוויזיה וזה לא עובד מראה לי מסך שחור למישהו יש ניסיון אם מתאם כזה מה יכול להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by le011,

    האם קיים מתאם בין PCIXל AGP כך שאוכל להריץ את ה9700 שלי על לוחות חדשים? ואם כן האם אפשר להציגו בארץ? תודה

    • 10 תגובות
    • 731 צפיות
  20. Started by zeropaid,

    בוקר טוב. אני מחפש לקנות מתאם זוויתי לכרטיס מסך. הכוונה למתאם DVI ל-DVI זכר לנקבה שאותו אחר לכרטיס ואליו את הכבל. אני צריך מתאם כזה בכדי שאוכל למקם את המארז צמוד לקיר (הכבל של המסך ממש קשיח וגורם להרחקה רצינית של המארז) מישהו מכיר מקום שבו ניתן לרכוש מתאם כזה? אמיר

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  21. שלום לכולם! קרה לי אחד הדברים המעצבנים: קניתי כרטיס מסך חדש (HD 4730) וכשבאתי לחבר אותו למחשב גיליתי שלספק שלי אין כבל מתח עם 6 פינים (לא ידעתי שהכרטיס צריך לפני שקניתי אותו). כבר שילמתי 350 שקל על הכרטיס מסך וזה כואב לי להוציא עוד 50 שקל על מתאם שאמור היה להיות כלול בקופסא. יש למישהו מתאם מולקס ל-6 פינים שהוא לא צריך? המתאם נראה כך: תודה רבה! עריכה: בדף השלישי יש מבחני ביצועים שערכתי לכרטיס. שימו לב למערכת הבדיקה שגורמת לפגיעה דראסטית בביצועים: כרטיס מסך - Power Color ATI Radeon 4730 512MB GDDR5 HDMI מעבד - פנטיום 4 3.0Mhz זיכרון - Gail 2 X 512mb DDR with blue cooling ribs לוח אם - Gigabyte GA-8I915P Duo מסך - LG L1730S 17" VGA 1280x1024 מערכת הפעלה - W…

    • 46 תגובות
    • 6.6k צפיות
  22. Started by shlomi_x,

    היי, האם יש מתאם טלויזיה שאתם יכולים להמליץ עליו? מחיר? תודה, שלומי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. מתאם לחיבור דיגיטלי למסך משתווה למסך עם חיבור דיגטלי? כלומר יש לי מן מתאם כזה שמעביר מהחיבור הרגיל לכרטיס מסך לחיבור הדיגיטלי -DVI זה משתווה למסך עם חיבור דיגיטלי?

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  24. שלום אני מחפש כזה או דומה: http://blog.banggood.com/wp-content/uploads/2014/09/EXP-GDC.jpg אני כנראה נוסע לכמה חודשים ולא בא לי לקנות מחשב חדש אז אני מקווה לחבר את הכ.מסך הנוכחי (760) ללפטופ. מישהו אגב ניסה? יכול לתת חוות דעת? אני מודע לזה שתהיה פגיעה מסויימת בביצועים אבל סך הכל אני חושב שזה עדיף על קניית לפטופ גיימינג יעודי..

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by nrg man,

    זאת שאלה קצת מוזרה לא ממש ידעתי באיזה פורום לשים את זה, אבל הפורום הזה ניראה לי הכי מתאים עד עכשיו הכרטיס מסך שלי היה מחובר לטלוויזיה בכרטיס מסך שלי יש יציאה של s-vdieo 7 pins השתמשתי במפצל שהצד שמתחבר למחשב הוא s-video 9 pins ובצד השני יש 2 יציאות line in ו-2 יציאות lint out פעם אחת rca ופעם אחת s-video לכל אחד הכבל הזה נהרס לי והבנתי שאי אפשר לקנות אותו ומאוד קשה להשיג אותו. רציתי לדעת אם למישהו יש פתרון או שפשוט יש לו כבל כזה והוא לא משתמש בו ויכול לחלוק אותו איתי

    • 6 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים