פורסם 2007 במאי 1719 שנים אני מחבר את המתאם ל VGA PORT ואת ה S VIDEO ל טלוויזיה וזה לא עובד מראה לי מסך שחור למישהו יש ניסיון אם מתאם כזה מה יכול להיות הבעיה?
פורסם 2007 במאי 1719 שנים תעשה ריסטרט שהTV מחוברת..תבדוק בהגדרות תצוגה עם הוא מזהה אותה..אם כן..נסה להגדיר שיטת שידור..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.