כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מאז שקניתי את המחשב שלי לפני שנה וקצת בערך תמיד היו לי בעיות של היבהוב במסך מהיום הראשון שהשתמשתי בו. זה כמו קויים כאלה שלא מספיקים לרעוד. ולא נראה לי שיש לזה קשר לקצב ריענון... שלקחתי את המחשב לתיקון למרבה הפלא לא הופיעו שום היבהובים וזה כנראה קורה רק בבית שלי או שזה פשוט צירוף מקרים. במשך השנה הזאת כל פעם האשמתי חלק אחר בגרימת ההבהובים האלה: בהתחלה המסך, שללתי - חיברתי מסך אחר ועדיין הייתה בעיה. אחר כך כרטיס מסך, שללתי - חיברתי כרטיס מסך ישן אחר שהיה לי. לאחר מכן הספק כוח, שללתי קניתי ספק כוח של 350. אחר כך את הנקודת חשמל בבית (אולי עומס?), שללתי - הוצאתי את כל החיבורים וחיברתי רק את המסך והמחשב + השתמשתי בכבל מאריך כדי לחבר את המחשב לנקודה אחרת. האמת זה אולי קצת עזר אב…
-
- 7 תגובות
- 917 צפיות
-
-
לפני כמה ימים החלפתי את הכרטיס מסך ל HD4870 ויש איתו תופעה מוזרה: כל פעם בזמן טעינה של משהו עם גרפיקה, בעיקר משחקים, המסך קופץ, התמונה כאילו לשניה יורדת או עולה זה קורה כל הזמן במסך טעינה של CRYSIS ו CNC 3 וגם לפעמים עם סרטים או תמונות.. מישהו יודע למה זה קורה ואיך עושים שזה לא יקרה?
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
דברים שאני צריך בו : 17" 8MS - משמש למשחקים - והרבה מאוד חשוב לי האחריות שלא ידפקו אותי כמו עם המסכים של SAMSUNG קיצר שיהיה מסך אמין מהיר וטוב. אם יש משהו שממש כאילו זה מסך פצצה וזה יותר בכמה מאות (כמה, לא באלף שקל יותר...) אפשר לחשוב על זה תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום היום הדלקתי את המחשב וכל המסך נהיה אדוםעדיין ראו כתוביות אבל הכל נהיה באדום האם זה בעיה של הכרטיס מסך? אחרי שכיבתי והדלקתי כמה פעמים זה התסדר...
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
-
-
שלום, לאחר שהתייאשתי מכל הקומבינטורים שמנסים למכור מסכי מחשב משומשים במחירים מוגזמים החלטתי לנסות את מזלי בקניית מסך חדש. איזה מסך 17 CRT מומלץ לקנות היום מבין אלה שעדיין נמכרים בשוק ? חושב לי שקצב הרענון יהיה גבוה ככל האפשר (אני עובד ב-768 1024 בדר"כ) ואם אפשר שגודל פיקסל יהיה נמוך ככל האפשר. תודה
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
הייתי מעוניין לקנות מסך למחשב עד 770 ש"ח אשמח אם תייעצו לי מה לקנות, תודה.
-
- 5 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום חברים. הייתי מעוניין לקבל עצה בקשר לקניית מסך מחשב דק ושטוח אם אפשר 22 אינץ וכרטיס טלוויזיה חיצוני בסכום כסף של 1800-2000 ש"ח. אני מודה לכולם. תודה רבה לכם (אשמח כשתפנו אותי לאתרי הקנייה המומלצים בנושא זה).
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מסך מחשב HYUNDAI 17" LCD דגם B70A אני יכול להביא את המסך הנ"ל ב 1400 ש"ח האם כדאי? מפרט: http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=759&CategoryID=326&Page=1 תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום רב לאחר רכישת מחשב - ללא מסך - הגיע זמן קניית המסך. אני גרפיקאית וצלמת מקצועים הזקוקה למסך באיכות טובה - אך אינני יודעת כמעט כלום לגבי המושגים של המסכים ולכן אשמח לעצותיכם. האם עדיף CRT או LCD? מכיון שחשובה לי מהירות ואיכות צבע -מה מומלץ? האם זה נכון שעדיף מסך של APPLE? ואם כן האם הוא יכול להתחבר גם לPC רגיל? ואין לי מושג מה סדר גודל של מחיר..... ממש אודה על עזרתכם.
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מחפש מסך מחשב שתהיה לו כניסות נוספות מלבד ה-vga זאת אומרת כניסות rca או s-video או scart או להפך טלוויזיה שיש לה כניסת vga המחיר לא משנה למה זה שווה את זה! אבל חשוב לי שתהיה איכות מצוינת ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מסך מחשב BENQ LED 22 אינץ' שמחובר דרך VGA ויחד איתו מחובר מסך טלויזיה LCD של LG בחיבור DVI TO HDMI כלומר שני המסכים מחוברים לכרטיס מסך (GFORCE 8400 GS) המסך מחשב של בנקיו מרצד ומראה "גלים" (כאילו מצלמים מסך במצלמת וידאו) ההגדרה במחשב היא 60 הרץ וזה הכי גבוהה שניתן. מה אפשר לעשות בכדי לפתור בעיה זו ?
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
ראיתי את הדיון למעלה של מסכי CRT, אבל אני לא בטוח מה טוב כיום, אז החלטתי לפתוח דיון חדש. אני מחפש מסך שטוח 17" בצבע שחור. תקציב - עד 1200. רק אל תביאו לי בבקשה משהו שהוא 1300 וכדומה, 1200 זה ממש הגג. תודה.
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם ברצוני לקנות מסך לחדר חדש שעברתי.. הייתי רוצה לקנות מסך דק שיתאים גם להיות מסך מחשב וגם כטלוויזיה השאלה הראשונה היא האם קיימים מסכים שיש להם 2 כניסות (למשל אחת DVI למחשב והשנייה RGB לממיר) ושניתן לעבור בין המצבים בעזרת שלט. כי הייתי רוצה שאת הטלוויזיה אני לא אראה דרך המחשב (VideoIn) אלא דרך המסך ישירות, ושניתן לעבור בין הכניסות כמו בטלוויזיה רגילה דבר שני זה המרחקים כשאני אשב מול המחשב, המרחק ביני לבין המסך יהיה כמטר, אולי טיפה יותר. כאשר אני אראה טלוויזיה אני יושב במרחק של כשלושה מטרים וחצי אז אני צריך למצוא גודל מסך שלא יהיה גדול מדי כאשר אני יושב קרוב, אבל לא קטן מדי כאשר אני רואה טלוויזיה אני מקווה שאני לא מבקש דבר שלא קיים, ואשמח לקבל עזרה בכל הקשור לנושא…
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אם יש לי מסך 26 אינץ של סאמסונג למחשב האם ניתן לחבר אליו טולויזיה של טושיבה 32 אינץ ושתיהם היו ברזולוציות שונות? הכוונה לעבוד על המסך של 26 אינץ ומתי שאני מסתכל סדרות/סרטים ב 720P אני עובר לטלוויזיה... אבל שהמעבר יהיה מהיר... (אפילו DUAL שלא יצטרך לעשות יותר מדי פעולות...) כרטיס מסך ATI X1900 XT רזולוצית מסך מחשב 1200*1920 רזולוצית טלויזיה 768*1360 אני משתמש בוינדוס 7 RC גם תוכנה חיצונית שתעבוד טוב יהיה מצוין :yelclap:
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
קמתי בבוקר ושמתי לב שהמסך (מסך IBM פשוט) מטושטש. בקיצור, אף אחד לא נגע במסך וודאי שלא בכרטיס מסך. ישבתי כל הזמן על 85 הרץ. העברתי ל 75 הרץ. רואים חלק, אבל מרוצד מאד. חשוב לציין שגם אם אני על 85 הרץ (בטשטוש) אם אני מפעיל משחק, לא רואים שם מטושטש - מוזר, אה? אז מה הלך- הכרטיס או המסך?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אשמח לעזרה די דחופה, יש לי מחשב i5 שעבד מעולה, יש לו מסך גדול, תצוגה חדה וברורה. לפני כמה ימים הבאתי אותו לטכנאי ע"מ לפרמט אותו.(כדי להתקין ווידוס מעודכן) מאז הפירמוט התצוגה מטושטשת, ואין אופציה מתאימה לשנות את זה בהגדרות תצוגה. ניסיתי לעדכן דרך מנהל התקנים אבל כתוב שההכי מעודכן כבר מתוקן. הבנתי שאולי זה קשור לדרייבר? איך מעדכנים אותו? ניסיתי לחפש בגוגל. לא מצאתי. (תוכנה שמצריכה כרטיס גרפי טוב כמו google earth שעבדה מצוין לפני הפירמוט, כותבת לי שהכרטיס גרפי לא טוב בשביל התוכנה, משהו כזה) צילומסך מההגדרות: (המסך 21 אינטש) מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעיה עם תצוגת המסך. דגם: Dell U2414H. חיבור Dvi to HDMI. ישנו עוד מסך (40 אינץ) שמחובר למחשב. במצב Dublicate, רואים יפה וחד בשני המסכים. כשאני מגדיר תצוגה רק למסך U2414H, רואים טשטוש קל בכל התצוגה. בשני המקרים הרזולציה 1920x1080. איך ניתן לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 974 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם איך המסך הזה באופן כללי? קניתי אותו (לא חדש) במצב מעולה ובקושי היה בשימוש הוא שפורפרת טריניטרון איך הוא לעומת אחיו הבכירים יותר 786FD ו 796FD
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום אנשים יקרים, יש ברשותי מסך SAMSUNG אשר מתחבר בחיבור HDMI לכרטיס מסך SAPPHIRE RADEON HD4830 512MB DDR3 PCI-E ויש בו רק 2 יציאות HDMI ו- TV OUT, כשאני משאיר את המחשב עובד רצוף, פתאום אני יכול לשמוע כאילו קול של חומרה מתנתקת אותו צפצוף שמנתקים או מחברים התקן חיצוני. אני שומע את המחשב עובד אך המסך מאבד סיגנל . אני מנסה להעיר אותו על ידי הזזת העכבר- לא עובד... נסתי לחבר אותו בחיבור אנלוגי כאשר בצד המתחבר לכ. מסך אין ברירה עם מתאם HDMI ואותו דבר... זה מה שמצאתי כשחיפשתי בגוגל אך גם עדכון דרייברים אצלי לא עזר http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=724178 אין לי שום הסבר של למה זה קורה האם מישהו יודע משהו?
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
לפני כחודשיים קניתי מסך חדש לחלוטין של חברת MAG כתוספת למסך MAG ה - 17 אינץ טריניטרון הישן הזכור לטובה בתקווה שגם המסך הזה ימשיך את המסורת והביצועים הטובים של המסך הקודם. בהתחלה קניתי מסך 17" מדגם 786PF שטוח לו הייתה בעיית הדלקה וכיבוי ומייד מימשתי את האחריות והחלפתי אט ליתר דיוק שידרגתי את המסך למסך אחר מדגם 996PF שטוח אף הוא רק בגודל של 19". המסך שעשה בהיות כבר ביום הראשון עם בעיות הכיוון הנוראות שלו שגם כיום כעבור חודשיים אינו מכוון היטב גם לאחר הרבה נסיונות (גם של הטכנאים אצל היבואן) סובל מבעיות כגון אי דיוק בצבעים וצבעים מרוחים שבמסך גדול כזה לא אמורים להופיע וריצודים מעצבניים. דבר נוסף ששמתי לב הוא שהמסך מעייף את העיינים בצורה מאוד בולטת, מה שהמסך הישן שלי לא היה גו…
-
-
שלום רב, ברשותי מסך PF של חברת MAG בין שנתיים. כשתדר הרענון עומד על 75 או יותר, המסך מצפצף עם הופעת רקע לבן. יותר שטח לבן-צפצוף יותר חזק. זוהי תקלה או הגדרה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-


