כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מסך Proview "חדש" שקיבלתי מחבר (שיש לו עכשיו LCD מצויין למנייאק).. המסך משום מה מזוהה כ Plug & play Monitor והתצוגה לא חדה ואפילו יש איזה מריחה שקופה כזו של קווי מתאר (חלונות, טקסט) קצת קשה להסביר צריך לראות, אני יכול לספק תמונה. מודל המסך הוא - 786N ולא הצלחתי למצוא לו דרייבר באינטרנט. מישהו יודע במקרה אם ככה מזוהים המסכים האלה או אם יש דרייברים מתאימים?
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
במפרטים המומלצים הלינק של המסך שמופיע שם שבור, חיפשתי באתר של סמסונג ויש שם שני מסכים, לא הבנתי אם אלה דגמים שונים או רק צבעים שונים 1. 793DF-T/T SyncMasterTM 793DF-T/T (17 inch monitor) 2. 793DF-Ivory SyncMasterTM 793DF-Ivory (17 inch monitor) ) http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/product/b2c_product_subtype.jsp?eUser=&prod_path=%2fComputers+and+Related%2fMonitor%2fCRT+-+Flat מה התדר רענון שלו ברזולוציית 1024*768 ? מה הגודל נקודה האופקית? 0.24 או 0.25 ? (לא האנכית שהיא 0.2 כמו שכתוב שם) יש הבדל בין זה לבין הדגם שמוכרים ב-KSP http://www.samsungelectronics.co.uk/cgi-bin/ecuk/product/product_detail.jsp?BV_SessionID=@@@@0111216777.1113912802@@@@&BV_Engin…
-
- 7 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום לכולם. קיבלתי הצעה לקנות את המסך 710N של חברת Samsung במחיר של 1770 ש"ח. ברשותי כרגע מסך מסך CRT פשוט לפני כ 5 שנים בערך (לא שטוח). האם המסך הנ"ל שווה קנייה? האם יש הצעות טובות יותר בטווח המחירים הזה? תודה רבה לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום. אני יודע שיש סטיקי לנושא המסכים, אבל הוא ארוך מאד (109 עמודים נכון לעכשו), ולמעשה רק העמוד הראשון עוזר עם כל ההגדרות (כל השאר זה סה"כ עירבוביה של שאלות). בנוסף חיפוש באתר לפי המילה 740D לא מעלה תוצאות (בעצם - מעלה הודעת שגיאה), וחיפוש לפי המילה Samsung פשוט לא ממוקד מספיק. ולנושא עצמו: יש באפשרותי לקנות מסך "17 של סמסונג דגם 740B במחיר מבצע - 1120 ש"ח במקום 1590 ש"ח (זה אמור להיות המחיר המלא שלו). עמוד המוצר שמצאתי באתר של סמסונג: http://www.samsung.com/Products/Monitor/LCD_Analog/LS17HABKBXAA.asp לא ראיתי שם דגם בלי המילה Black, אז אני מניח שהכוונה ב 740B היא למסך שבלינק. הביקורות מ newegg מאד משבחות, אבל משום מה לא הצלחתי למצוא אותו בשום חנות אינטרנטית…
-
- 6 תגובות
- 708 צפיות
-
-
איזה מסך עדיף מבחינת איכות התמונה ? העבודה בעיקר מול Word . הפרשי המחיר קטנים (20 ש"ח) ואולי עדיף ה MAG 786 PF ? מה אתם אומרים ?
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה יש למישו תגובות על המסך הזה... מחירו - $173 מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
טוב אז ככה, אני רוצה לקנות את המסך הזה אז אני צריך שני דברים. 1. מי שיש לו את המסך הזה, אני צריך את המימדים שלו (עומק הכי חשוב). 2. ביקורות על המסך. יש לי בעית מקום. כרגע יש לי 15 אינצ' ואני רוצה 17 אבל אין לי הרבה מקום כאן. הבעיה שבאתרים שונים יש גדלים שונים של המסך ואי אפשר לדעת בברור. אפילו באתר של החברה יש הבדלים. באתר של ארה"ב ושל אנגליה הם התבלבלו בסיווג הגדלים (עומק גובה ורוחב) אז אני צריך שממש תמדדו עם איזה מטר רץ. תודה מראש!!
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני לפני רכישת מסך , אחי המליץ לי על המסך הזה : SAMSUNG LCD 17 - 172T DIGITAL MONITOR אני באמת לא יודע ולא מבין גדול בנושא , אבל יכול להיות אחד מהחברי באתר יש לא מסך כזה והוא יכול להמליץ לטוב או ההפך אני מודה לכל העונים תודה
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
מסך נראה טוב יחסית למחיר, יש לו מפרט סביר ומוכרים אותו המון (באינטרנט). למישהו יצא לרכוש אותו לאחרונה? איך ההרגשה והאם הוא MVA אמיתי? תודה
-
- 0 תגובות
- 648 צפיות
-
-
חוץ מזה שהם מגיעים לרזולוציות יותר גבוהות, באותה רזוציה כמו מסכי XGA, יש להם אותה איכות?
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
http://www.tuki.co.il/Product.asp?Pid=134103&Cat2Cat1ID=29&Cat2ID=154&aff=Zap אין הרבה שאלות. שווה או לא? עד כמה יפריעו לי 1 עד 5 פיקסלים כבויים? זה מסך אדיר, יותר טוב מה 730B של סאמסונג. מה אתם אומרים? אני מתכוון להזמין היום.
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
כמו שלדעתי הכותרת מסבירה מצוין: יש לי( GTEFORCE3 TI200 (ASUS DELUXE אם זה משנה משהוא, בכל מיקרה, אני רוצה להיפטר מהמסך הישן שלי(SAMSUNG 753DFX אם מישהוא מעוניין) ולקנות מסך TFT\LCD ואני לא רוצה להידפק כמו עם הסמסונג, קודם כל אם מישהוא יודע מה ההבדל בין TFT ל LCD ואיזה מסך כדאי לקנות(15")?? אני משתמש במשחקים תוכנות אינטרנט אני צריך מסך טוב שאפשר לעבוד מולו שעות! אני צריך מסך שיכול ליהיות מאחוריו שקע( הסמסונג לדוגמא אם יש מאחוריו שקע הוא מתחיל לירעוד...) בקיצור, תודה למי שיענה
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הטלויזיה שלי נשרפה (במזל טוב רציתי להיפטר ממנה) . מחפש טלויזיה עם תמיכה ב HD אם אפשר עד 24/27 אינץ LCD
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את המסך הנ"ל, אני מבקש לקבל המלצות או טענות נגד ממי שמכיר את המסך הזה, שמע עליו או או בכלל על מסכים של Viewsonic באופן עקרוני. תודה.
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מישהו כאן אולי יודע איפה אני מוצא את המסך הזה חיפשתי בהמון חנויות ולאף אחד אין אותו יותר. מישהו אולי מכיר איזה חנות שיש לה אותו. אני מחפש מסך נורמלי כבר כמה זמן ועד שמצאתי אחד כזה אין אותו(זה תמיד קורה רק לי). או אולי מישהו יכול להמליץ על מסך 19 איכותי עד 2000 ש"ח אפשר יותר אבל לא יותר מידי. תודה
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום, הרצתי חיפוש אבל לא מצאתי דעה חד משמעית... http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=8034&PHPSESSID=4e9223a75d4e954e0949b3fceb1363bb איך המסך הזה? המחיר נראה לי קצת נמוך כי VIEWSONIC נחשבים לחלוצים בתחום המסכי LCD... מה ה Catch? וגם האם מישהו יודע מה מדיניות הפיקסלים השרופים של היבואן של המוצר הזה? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היום קיבלתי את המסך החדש שלי VP930, חצי שעה הספיקו לי כדי להתאהב בו אבל עכשיו הוא כבר בדרך חזרה ליבואן. היו לו שני פיקסלים מתים באמצע המסך, לפי האתר של Viewsonic הם מפרסמים פוליסת אפס פיקסלים מתים אבל נראה לי שהיבואן לא כלכך מתחשב בזה. בכל מקרה המסך שלי יוחלף בחדש ובכל זאת אני מהרהר האם יש סיכוי לקבל כזה מסך מושלם בלי פיקסלים מתים. נ.ב: אני בטוח שיש כאלה מסכים בלי ותמיד יש סיכוי לפיקסלים מתים, האם למישהו כאן יש נסיון טוב עם ה VP930 או סידרת VP בכלל?? בזמנו אני זוכר מלא מסכים של Viewsonic עם פיקסלים מתים מה שגורם לי לחשוב האם יש בעיה בתהליך היצור של Au-O.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש מסך מאוד ספציפי, של VIEWSONIC שיש לו DVI, ובלי רמקולים, וכמובן 8MS יש חיה כזו ?
-
- 6 תגובות
- 631 צפיות
-
-
לא הייתי בטוח אם לשייך את זה לפה או למסכים או למקום אחר, מקסימום תעבירו לאיפה שרלוונטי. אז ככה, במסך שלי יש כניסה אחת של VGA ואחת של DVI. עכשיו, יש אפשרות לחבר 2 מחשבים למסך אחד, כל אחד בכבל שונה? (סטייל AB Switch אבל בלי) לא מדובר במשהו קבוע, אני פשוט צריך לעבוד על 2 המחשבים לאיזה יום ואין לי כרגע אפשרות להשיג עוד מסך.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי מחשב ישן עם כרטיס מסך מובנה בעל חיבור VGA יחיד בזמן האחרון המסך (מסך ישן ועבה) התחיל להביא הודעה של no signal שאני מדליק את המחשב קניתי מסך חדש בעל יציאת VGA והבעיה נשארה חשדתי שהבעיה במחשב לכן בדקתי על מסך טלויזיה (שכעת מחובר לממיר של HOT ועובד בוודאות) והבעיה אותה בעיה המסך מראה no signal מה שמוזר זה שכשלקחתי את המחשב לחבר בעל מסך DELL מדגם 2209WAf המחשב כן עבד והמסך כן קיבל signal מישהו יודע למה דבר כזה יכול לקרות? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה מסך איכותי של 17" אינץ'.....כמה שיותר טוב למשחקים וסרטים תודה.
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
האם באמת משחקי Lcd לא טובים למשחקים? מהי הסיבה לכך? ומהו המסך המומלץ ביותר בתקציב של 1500-2000 שקל למשחקים? שיהיה איכותי בעל ריפרש טוב, ואיכות תמונה מעולה. תודה
-
- 5 תגובות
- 620 צפיות
-
-
יש לי מסך LG Flatron 775ft לאחרונה המסך משמיע כזה ביפ מוזר.. אין הפרעה בתמונה וזה לא קורה בזמן מסויים או שמפעילים תוכנה או משחק מסויים לא קורא כלום מבחינת התמונה שנותנים לסמך מכה זה מפסיק אבל זה לא פיתרון אם יש למישהו רעיונות הצעות או את הסיבה שזה קורה אנא עיזרו ליייייי !@! כי אני שובר פה ת'ראש ??? ??? בתוה מראש LIR@N
-
- 1 תגובה
- 6.7k צפיות
-
-
טוב אז השתדרגתי לwindows 7 התקנתי את הדרייבר האחרון של ati ה10.6 ואני מקבל מסכים אפורים רנדומלים שתוקעים את המחשב ואני חייב לעשות restart חפשתי באינטרנט פטרון אבל לא מאצתי משהו מועיל מישהו נתקל בבעיה וסדר אותה?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מסך דק 17" לעבודות משרדיות (ושום דבר מעבר) התקציב הוא מקסימום 1000 ש"ח אבל אפשר לחרוג ל 1100. תודה
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-


