עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Oprapc,

    אז ככה הנה הדרישות שלי מהמסך: 1200*1600 רזולוציה מקסימלית ושתפעל ב-85HZ לפחות 160HZ מקסימלי לא כל כך חשוב לי אבל שיהיה פחות מ-0.25 DOT INCH אני מצאתי שאחד ממסכי הPROVIEW 17" שתומך שתומך בנ"ל עול 720 ש"ח אבל הוא לא משהו.

  2. Started by PipeDreamer,

    שלום אני כבר הרבה מאוד זמן עם מסך MAG ישן ומגעיל שעושה הרבה בעיות ואני רוצה להחליף למסך שטוח. קיבלתי הצעה לרכישה מוזלת של המסך הבא: "SAMSUNG Syncmaster 710N 17 מהירות תגובה 12ms רזולוציה 1280:1024 16.2 מיליון צבעים זווית צפיה 160-160 (אני משער שהכוונה לאופקי ואנכי) גודל נקודה 0.264 מ"מ 1:600 יחס ניגוד והדבר הכי חשוב כמובן - המחיר: 1625 ש"ח. זה שווה את הסכום? מישהו יודע מניסיון אם המסך הזה טוב? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 933 צפיות
  3. Started by Dready,

    סתם נכנסתי לאיזה אתר, ופתאום ראיתי תפירסומת הזאת תראו http://www.maxtheater.com/2479_xbox.html לא ממש הבנתי , מקרן קולנוע ביתי ב 17 דולר? קראתי את זה שוב, והבנתי לפי מה שהם אומרים זה גהוני הם משתמשים בעדשה שמשתמשת באור של המסך ומגדילה אותו ומקרינה על הקיר וכל זה תמורת סכום עלוב, הם גם מציינים שזה באיכות גבוהה בעל 175 אינץ... מעניין לא?

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  4. Started by lipa,

    עד 4000 ש"ח , שיהיה טוב לכל השימושים (יש דבר כזה ?) לסרטים , משחקים , וגלישה באינטרנט

    • 11 תגובות
    • 972 צפיות
  5. Started by motek88,

    מבקשת יעוץ לקניית מסך LCD 19 אינץ... תקציב- עד 2500 בעיקר למשחקים ואינטרנט בבית חשבתי על סמסונג 930B 913 N מה דעתכם? תודה :-*

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  6. Started by dkrjvi,

    שלום אנשים, כן, ידוע לי ששאלות על מסכי CTR זה לא כזה שוס היום כשכולם כבר מדברים על LCD, אבל היות ונוכחתי כי מסכי LCD עדיין לא בשלים מספיק לצפייה בסרטים ומשחקים כבדים לפי דעתי, החלטתי להמשיך עם טכנולוגיית ה-CTR לעוד כמה שנים מחוסר ברירה (עד שטכנולוגיית CTR דק תהיה בשלה מספיק ) אז אולי בכל זאת אם אפשר עזרה ... יש לי כיום מסך LG 995E "19 המראה סימני גסיסה סופיים בהחלט (אחרי תיקון כושל במעבדות LG) והיות והמסך שירת אותי נאמנה במשך 4.5 שנים ברצוני לדעת אם יש מסך דומה בסדר גודל של עד 2000 ש"ח היכול להחליף את המסך העכשווי. השימוש במסך בעיקר למשחקי מחשב, סרטים ,עיבוד גראפי חובבני, גלישה באינטרנט ועבודה עם תוכנת אופיס. תודה מראש dkrjvi

  7. Started by ביז'ו המוס,

    שלום לכולם, כרגע יש לי מסך 17 אינץ T710BH של LG ואני רוצה להחליף אותו ל19 LCD. יש לי כרטיס מסך 6800 אולטרה עם שני DVI. זה חשוב שאני יקח מסך DVI או שאפשר לקחת מסך LCD עם VGA כמו הסמסונג 913N? ובכלל איזה מסך מומלץ לי? התקציב הוא בעיקרון עד 3000 ש"ח. אשמח אם זה יהיה בקצת פחות... איזה דגמים מומלצים? תמליצו לי על דגמים שכדי לי להתייחס אלייהם ותציינו למה בחרתם דווקא במה שבחרתם. מה האיתרונות וחסרונות של כל מסך ומה יתן לי את המקסימום ביצועים/איכות ביחס למחיר..

    • 13 תגובות
    • 938 צפיות
  8. Started by danidino,

    היי הלך לי המסך CRT שלי ואני מעוניין לקנות אחד דק LCD 19 אינץ' מסך שטוב למשחקים וסרטים ושיהיה מסך אמין ראיתי את המסכים המומלצים אבל בזאפ משום מה הביקורות לא כל כך טובות במיוחד לגבי המשחקים אז מי שיכול שיתן בבקשה דגם שמריץ טוב משחקים סרטים ושיהיה בכלל אמין ושמחירו יהיה בסביבות 2500 תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  9. Started by XDude,

    רציתי לקנות את VIEWSONIC P90F אבל אין אותו בשום מקום ואומרים שהוא יגיע רק עוד חודשיים! שמעתי על 455 של אימאה, אמרו לי שהוא יותר טוב בגלל ה- M2 משהו... זה נכון? הקצב רענון שלו טוב יותר? או שעדיף לחכות לVIEWSONIC? תודה!

    • 8 תגובות
    • 805 צפיות
  10. Started by LOL,

    לאחותי התקלקל המסך והיא רוצה להחליף ל19 חדש אכשיו השאלה לאיזה מסך 19 הייתם ממליצים ב1500 שקל ובטח לאלה שחושבים שזה תקציב נמוך תגידו לי בבקשה את ההבדלים בין מסך זול למסך יקר ואולי זה בסוף ישכנע את אחותי

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by TimoTy,

    אין לי משהט להוסי פשוט תמליצו

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  12. Started by shlomibandit,

    אפשר המלצות על מסך 19 שטוח למשחקים ולסרטים ולעבודה כוללת? אני לא רוצה משהו עולמייי.. משהו סביר שאני יהנה ממנו. חשוב לי שהוא יהיה 19 בגלל שאני רואה הרבה סרטים וחשוב לי הגודל של המסך.. חשבתי על המסך של מאג הוא עולה בקי אס פי 890.. תגובות בבקשה..

  13. Started by yonni,

    שלום לכולם, אני מחפש מסך שטוח 19 עד 1500 ש"ח... אני מבקש ממכם לשתדל לענות בצורה עניינית, ובאמת להמליץ על הטוב ביותר בטווח המחירים הנ""ל, ולא להטיף לקנות משהו יקר מזה....גם ככה מתחתי את התקציב... כמו כו מישהו יודע על HYUNDAI F910? הוא עולה 1200 ש"ח ומציג מפרט לא רע בכלל עם 1200*1600 ב85 HRZ... עוד שאלה אחת: לאחרונה מוצע בכמה חנויות ברשת מסך שטוח DELL P991, עם צג טרינטרון של סוני במחיר מגוחך של 1100 ש"ח...נראה לי חשוד העניין הזה , מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  14. Started by kokoman,

    שלום לכולם, האם מישהו מכיר את הדגם הספציפי הזה? פשוט קיבלתי הצעה לרכוש אותו במחיר של 1950 ש"ח, אז רציתי לשאול מה דעתכם עליו והאם זה מחיר משתלם?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  15. Started by SixKiller,

    אני מעוניין לקנות בשבוע הבא מסך 19 דק... יש תקציב מלא... איזה מסך אתם יכולים להמליץ לי עד 2500 ש"ח... תודה מראש..

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  16. Started by pooowa,

    היי הייתי אמור לקנות בכלל את ה-Q17 הדק של יונדאי, אבל אילוצים הורידו את המחיר ל 1800+- ככה שאני רוצה CRT הכי איכותי שיש. עכשיו רציתי ללכת על הP95+ (או טעיתי באות ) אבל הוא כבר לא בארץ :-\ האופציה האחרת היא ה-959NF של סמסונג, אבל אני די סולד ממנו בגלל מה שאומרים על פסים (למרות הטכנולוגיה היותר מתקדמת), בעיות עם המסך והיבואן ה"לא בשיא"... אחרי שהראשון ירד בגלל אי יבוא והשני אני די מפחד ממנו , נשארתי עם G90F של ויוסוניק שעולה 1600 שקל, אומנם הוא לא דיימנוטרון אבל אין לו 2 פסים והוא די מומלץ מביקורות שקראתי (ואין דיווחים לפי מה שאני יודע על בעיות עם המסך כמו שיש ב-959NF). למישהו יש עוד הצעה למסך עד גג 2000 שקל? האם ה-G90F הוא הבחירה הנכונה למרות שלא תהיה לי אפשרות לראות …

    • 220 תגובות
    • 22.9k צפיות
  17. Started by Norm4nde,

    שלום לכולם אני מחפש מסך לכרטיס מסך חזק 7800GT בתקציב של כ 1600 ש"ח חשבתי על 19" שמן כי LCD לא כל כך יעזור לי הוא לא הכי חזק+ יש לי הרבה מקום על השולחן... חשבתי על זה: http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=220 תודה ל RAMPAGE על העזרה... אשמח לקבל עוד הצעות.

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  18. Started by liordavid,

    מעוניין לרכוש מסך 19" CRT - מה אתם ממליצים ? ולמה ?

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  19. Started by netanel38121,

    הייתי רוצה בבקשה המלצה למסך CRT לא LCD כי זה לא אותו דבר שמדובר למשחקים ולסרטים. הגודל 19 תקציב עד 1200 אפשר לחרוג באיזה 200ש"ח הייתי מעדיף לא MAG אבל אם אין הרבה אופציות אז אקח גם MAG רק בצבע שחור . או אפור מעורב עם שחור. העיצוב שלו מאוד חשוב לי גם. תודה נתי.

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  20. Started by motir,

    הי, מהו מסך ה-19" הטוב ביותר שאני יכול למצוא בארץ? תודה מוטי

    • 10 תגובות
    • 717 צפיות
  21. שלום. אני חזרתי אחרי סקר שוק קטן, ואכן אנלא חושב שMAG היא הבחירה הנבונה בLCD. מה שכן, ראיתי את הsamsung 910V ב2600 ש"ח. ורציתי לדעת אם זה מסך איכותי. מה המפרט שלו? אשמח גם להצעות של מסך LCD 19 של LG. בנוסף אשמח לקבל חוות דעת על המסכים 17 אינטצ' הבאים: Samsung 710N LG 1720B

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. נכון לעכשיו אני עובד עם מסך 15" של elite... הוא משמש אותי מאז 1996 ואני ממש מרוצה ממנו, אבל רוצה משהו קצת יותר גדול... ראיתי שמוכרים את ה-CTX PL9 בקצת פחות מ-1300 ש"ח... שמעתי על CTX שהם לא רעים... האם יש על מה לדבר בתחום ה-19" או פשוט להשקיע ב-17" איכותי? חשוב שתזכרו ש: -בתקציב שלי אני לא יכול להרשות לעצמי לשלם יותר מזה (hell, ה-1300 שקל האלה זה משכורת של 4 חודשים...). -אני לא מתכוון להחליף את המסך הזה בשנים הקרובות ולכן אני רוצה השקעה לטווח ארוך. -אם יש משהו שאני לחלוטין לא מבין בו זה מסכים (האמת שגם סורקים אבל הם לא מעניינים אף אחד)... אני אשמח לאינפורמציה על פרטים טכניים של המסך ו/או קישורים לאתרים שמסבירים על מושגים כאלה ועל מה צריך לשים את הדגש. תודה מראש! P.S. לא…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by אוריפ,

    שלום! לצורך מפרט שאני בונה לידידה אני צריך מסך CRT 19". בגלל שאין הרבה עם מה לשחק חשבתי על המסך הזה: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=3189 אני יודע שבתקציב הזה כדאי ואף מומלץ 17", אך האם המסך הנ"ל סביר או שיש משהו קצת יותר טוב בעד 1300 ש"ח?

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  24. Started by composite,

    זה כבר בלתי נסבל; ההתלבטות שלי לא נגמרת ואני כבר מוכרח לקנות מסך חדש, אני מתלבט בין: Samsung 959NF לבין Mitsubishi-NEC DiamondPro 930SB, שניהם 19". אני רוצה את המסך הטוב ביותר משניהם, מכל האספקטים, ומחיר לא משנה. תודה מראש ושבת שלום.

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים