כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם ראיתי שיש בכול מיני אתרים חוץ משל nvidia דריורים שהיא פירסמה כמו הדריור האחרון שלה שאמור לשפר את הביצעים של ה-3dmark 2003 אז שאלתי היא למה הם לא מוצאים את זה באופן רישמי אצלהם באתר כי יש עדיין את 41.09 ???
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6858&CatCode=122 ממ אני לא מבין הרבה במחירים וכל זה אבל אתם ממליצים לקנות את הX800GTO2 באותו מחיר כדי להגיע באוברקלוק לכרטיס X850XT
-
- 19 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
-
אשמח לדעת בעקרון אילו משחקים באים עם הכרטיס הזה... http://www.pch.co.il/docs/pd876465044.htm המון תודה
-
אם מישהו יוכל להגיד לי את הדגם של הצ'יפ של היציאה לטלויזיה עצמו בכרטיס hercules 3d prophet 2 Ti?? תודה מראש
-
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
זה קורה כל איזה שעה- שעתיים וזה לא תוקע או כלום. הכרטיס שלי על סטוק כל הזמן. ועוד שאלה רציתי לדעת איך אני יודע איזה גרסאת ביום יש לי?
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
רציתי לקנות gtx260 וחבר אמר לי לחכות האם כדאי לחכות?
-
- 5 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אשמח מאוד לדעת מה היכולות של כרטיס וידאו ברמה כזאת . תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי X1900XT של Gigabyte ורציתי לדעת מה גורם ה-AVIVO ואיך משתמשים בו?
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
http://www.pch.co.il/docs/pd369927212.htm
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
הם קיפלו אותה לחלוטין או שנדמה לי?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אני בדילמה אם לקחת עם אוורור אקטיבי או פאסיבי. מצד אחד 9600 עם אוורור אקטיבי מונע התחממות... אבל עד כמה הכרטיס הזה מתחמם ? וכמה הוא יותר רועש לעומת הפאסיבי ? מה עדיף לקחת ? קישור ל- 2 הכרטיסים: 1. כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 9600GT 512MB PCIe, http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=44404 2. כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 9600GT Silent 512MB PCIe http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=44402
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
-
או סוג של חיבור דומה לו יש כאלה פשוטים בלי קופסא HDTV/ Video-out Cable [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ומהם העלויות יצור של 9500pro לא ניראה לי שההבדלים הם כלכך גדולים...אז למה ההבדלים במחיר כלכך גדולים ? לא היה שווה יותר למכור 9800pro במחיר של 9500pro וע"י כך למכור הרבה יותר יחידות ? ??? עם כל הכבוד לטכנולוגיה המתקדמת אבל 3000 שקל לחתיחת מתכת ???
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
או לפחות ספק שמוכר אותו במחיר דילר?? תודה מראש!!
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אם משהו יודע שיגיב בבקשה להודעה. אינני חושב שזהו פרסום חינם כי עצם זה שאני מזכיר את שם החברה LEADTEK זה אותו הדבר להציג את שם היבואן.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי אולי אופציה להחליף את ה LG F900B הדפוק שלי במסך Viewsonic G90f+B.... מישהו יודע עליו משהו? חדות, עומק צבע, רזולוציות, עיוותים, MOIRE וכו' דברים שמסתבר שכדאי לדעת מראש לפני שקונים מסך? באתר של VS כתוב שהוא SHADOW MASK, כלומר בעברית "לא שטוח" . האם זה נכון, או שזה SHADOW MASK שטוח (עד כמה שידוע לי אין דבר כזה אבל תמיד יש פעם ראשונה)? תודה
-
- 7 תגובות
- 780 צפיות
-
-
שלום שמעתי כול מיני שמועות, ושיקראו לו GT200 (לפחות בנתיים זה שם הקוד של הליבה שלו או משהו כזה), וגם שכנראה יתן כמה עשרות אחוזים יותר בביצועים, יהיה כרטיס חד ליבתי (בשונה מ9800GX2), ואם זאת מהיר ממנו. כמובן שהכול שמועות וכו'. מישהו יודע יותר ומוכן לשתף בבקשה ?
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
לפי מה שאני יודע הרבה חברות עומדות בזמן הקרוב להוציא כרטיסי TI4200 עם AGP X8, אני מעוניין בכרטיס של MSI בגלל שהם באים עם הרבה משחקים, והכי הרבה דברים בתוך הבנדל. אולי הם לא כמו Leadtek או S/U/M/A אבל הם בהחלט חברה מכובדת בשוק כרטיסי המסך. הם הוציאו את ה-MX440 שלהם אם ה-AGP X8 לפני כמה ימים, וצירפו אליו משחקים חבל על הזמן. בגלל זה אני רוצה לחכות ל-TI4200 שלהם עם ה-AGP X8, בטח הם ישימו גם שם את המשחקים האלה. וגם אני לא צריך Leadtek או סומה, כי אני לא עושה OC, ואני גם לא פריק של ביצועים, אני מצדי לקנות GEFORCE 2 MX200 32MB, אבל לפעמים יוצא המשחק של השנה, שכולם מתים לשחק בו גם אלה שבקושי יודעים מה זה מחשב, אז אמרתי כבר יש לי geforce 2 אחד בבית, הפעם ניקח משהו חזק.
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
ואל תגידו לי בנעה יש כי יש הבדל בין יש לבין יש דף למוצר אפילו בNEWEGG אין את הכרטיס ... מישהו יודע מה קורה לX18GTO ?!
-
- 7 תגובות
- 638 צפיות
-


