עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. או מסך 19 אחר בדיוטי פרי

    • 0 תגובות
    • 788 צפיות
  2. שלום לכולם ראיתי שיש בכול מיני אתרים חוץ משל nvidia דריורים שהיא פירסמה כמו הדריור האחרון שלה שאמור לשפר את הביצעים של ה-3dmark 2003 אז שאלתי היא למה הם לא מוצאים את זה באופן רישמי אצלהם באתר כי יש עדיין את 41.09 ???

  3. http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6858&CatCode=122 ממ אני לא מבין הרבה במחירים וכל זה אבל אתם ממליצים לקנות את הX800GTO2 באותו מחיר כדי להגיע באוברקלוק לכרטיס X850XT

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by alfalfa82,

    של GIGACUBE

  5. אשמח לדעת בעקרון אילו משחקים באים עם הכרטיס הזה... http://www.pch.co.il/docs/pd876465044.htm המון תודה

    • 13 תגובות
    • 911 צפיות
  6. Started by lucky,

    אם מישהו יוכל להגיד לי את הדגם של הצ'יפ של היציאה לטלויזיה עצמו בכרטיס hercules 3d prophet 2 Ti?? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by adamginz,

    זה קורה כל איזה שעה- שעתיים וזה לא תוקע או כלום. הכרטיס שלי על סטוק כל הזמן. ועוד שאלה רציתי לדעת איך אני יודע איזה גרסאת ביום יש לי?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. רציתי לקנות gtx260 וחבר אמר לי לחכות האם כדאי לחכות?

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  9. אשמח מאוד לדעת מה היכולות של כרטיס וידאו ברמה כזאת . תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by kfirlion,

    יש לי X1900XT של Gigabyte ורציתי לדעת מה גורם ה-AVIVO ואיך משתמשים בו?

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  11. http://www.pch.co.il/docs/pd369927212.htm

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  12. הם קיפלו אותה לחלוטין או שנדמה לי?

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  13. אני בדילמה אם לקחת עם אוורור אקטיבי או פאסיבי. מצד אחד 9600 עם אוורור אקטיבי מונע התחממות... אבל עד כמה הכרטיס הזה מתחמם ? וכמה הוא יותר רועש לעומת הפאסיבי ? מה עדיף לקחת ? קישור ל- 2 הכרטיסים: 1. כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 9600GT 512MB PCIe, http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=44404 2. כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 9600GT Silent 512MB PCIe http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=44402

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  14. מהסדרה של נבידיה?

  15. או סוג של חיבור דומה לו יש כאלה פשוטים בלי קופסא HDTV/ Video-out Cable [attachment deleted by admin]

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. ומהם העלויות יצור של 9500pro לא ניראה לי שההבדלים הם כלכך גדולים...אז למה ההבדלים במחיר כלכך גדולים ? לא היה שווה יותר למכור 9800pro במחיר של 9500pro וע"י כך למכור הרבה יותר יחידות ? ??? עם כל הכבוד לטכנולוגיה המתקדמת אבל 3000 שקל לחתיחת מתכת ???

    • 27 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. או לפחות ספק שמוכר אותו במחיר דילר?? תודה מראש!!

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  18. אם משהו יודע שיגיב בבקשה להודעה. אינני חושב שזהו פרסום חינם כי עצם זה שאני מזכיר את שם החברה LEADTEK זה אותו הדבר להציג את שם היבואן.

  19. Started by duhifat,

    יש לי אולי אופציה להחליף את ה LG F900B הדפוק שלי במסך Viewsonic G90f+B.... מישהו יודע עליו משהו? חדות, עומק צבע, רזולוציות, עיוותים, MOIRE וכו' דברים שמסתבר שכדאי לדעת מראש לפני שקונים מסך? באתר של VS כתוב שהוא SHADOW MASK, כלומר בעברית "לא שטוח" . האם זה נכון, או שזה SHADOW MASK שטוח (עד כמה שידוע לי אין דבר כזה אבל תמיד יש פעם ראשונה)? תודה

    • 7 תגובות
    • 780 צפיות
  20. שלום שמעתי כול מיני שמועות, ושיקראו לו GT200 (לפחות בנתיים זה שם הקוד של הליבה שלו או משהו כזה), וגם שכנראה יתן כמה עשרות אחוזים יותר בביצועים, יהיה כרטיס חד ליבתי (בשונה מ9800GX2), ואם זאת מהיר ממנו. כמובן שהכול שמועות וכו'. מישהו יודע יותר ומוכן לשתף בבקשה ?

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  21. לפי מה שאני יודע הרבה חברות עומדות בזמן הקרוב להוציא כרטיסי TI4200 עם AGP X8, אני מעוניין בכרטיס של MSI בגלל שהם באים עם הרבה משחקים, והכי הרבה דברים בתוך הבנדל. אולי הם לא כמו Leadtek או S/U/M/A אבל הם בהחלט חברה מכובדת בשוק כרטיסי המסך. הם הוציאו את ה-MX440 שלהם אם ה-AGP X8 לפני כמה ימים, וצירפו אליו משחקים חבל על הזמן. בגלל זה אני רוצה לחכות ל-TI4200 שלהם עם ה-AGP X8, בטח הם ישימו גם שם את המשחקים האלה. וגם אני לא צריך Leadtek או סומה, כי אני לא עושה OC, ואני גם לא פריק של ביצועים, אני מצדי לקנות GEFORCE 2 MX200 32MB, אבל לפעמים יוצא המשחק של השנה, שכולם מתים לשחק בו גם אלה שבקושי יודעים מה זה מחשב, אז אמרתי כבר יש לי geforce 2 אחד בבית, הפעם ניקח משהו חזק.

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  22. ואל תגידו לי בנעה יש כי יש הבדל בין יש לבין יש דף למוצר אפילו בNEWEGG אין את הכרטיס ... מישהו יודע מה קורה לX18GTO ?!

    • 7 תגובות
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים