כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איפה אני יכול להשיג מידע שימושי על כרטיסי מסך במיוחד ישנים שיש ברשותי ולנסות להשוות בין הכרטיסים יש אתר מיוחד לכך? תודה
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין לקנות מסך LCD 17 ולאחר התלבטויות קשות המליץ לי חבר על מסך של EIZO FLEX SCAN L557 , את האמת אני לא שמעתי אף פעם על החברה הזו ואם ההתמחות שלה היא באמת במסכים בקשתי היא לפני שאני קונה סוף סוף את המסך הזה , מידע על החברה, אמינות,וכמה הכדאיות הקניה . החברה נותנת 5 שנות אחרות והמחיר כ- 3200 ש"ח , ואם יש בכלל במחיר הזה מסכים יותר טובים ? ציינו לי כמה מהם אם אפשר. אני מודה לבם מאוד מאוד
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלו םםלכולם שאלתי היא האם ככל שגודל הנקודה גדול יותר התמונה נראית טוב יותר? אני מעונניין לרכוש מסך lg700b שגודל הנקודה שלו הוא 0.24 לעומת מסך lg אחר שגודל הנקודה שלו הוא 0.20 בתודה מראש אלעד
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
היי, השאלה בכותרת. +עוד שאלה אם אפשר:מה זה OPEN GL?,ומהו ההבדל בין גירסאת 4.0 ל4.1? תודה רבה מאוד מראש .
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
יש לי RADEON 4870, המשחק נראה ככה... לא יודע מה לעשות כבר http://img151.imageshack.us/img151/152/hp72010111801144780.jpg
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אתם יכולים לראות את המפרט שלי בצד, בכל אופן ה-AA וה-AF לא מופעלים, אני משתמש בדרייברים האחרונים מהאתר של ATI, התקנתי VIA4IN1, שום דבר לא פועל ברקע. ושום טויקינג לא עזר. הייתי איזה פעם נדירה במיוחד שקיבלתי 3500 אבל לא יודע למה זה היה, אני יודע שזה לא יחזור....אז אם למישהו יש איזושהיא הצעה מיוחדת להציע שיעשה זאת... תודה מראש
-
- 41 תגובות
- 4k צפיות
-
-
היי, בדקתי וחיפשתי ועדייןלא מצאתי תשובה ברורה לשאלה איך אני משנה את מהירות המאורר ואיך אני קובע פרופילים ל HD 4850 ? עוד דבר, אחרי שאני אדע איך עושים את זה, מה המהירות המומלצת בלילה (המחשב יהיה לא פעיל וחשוב שיהיה שקט), ומה בזמן משחקים כבדים ? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אז ככה, כרגע אני מחובר ב VGA... קניתי כבל HDMI אל DVI כשיש מתאם בHDMI ל-DVI... הבעיה היא כשאני מחבר את כבל, המסך מציג NO signal ומעביר בדיקה בין אנלוג לדיגיטל... המסך Samsung T190P כרטיס מסך Nvidia gtx 260 אין לי שמץ מה לעשות... אשמח לקבל את עזרתכם תודה חן
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
יש לי כ.מסך חיצוני ati sapphire hd 6850 http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=497&lid=1 הלוח אם הוא למעבד AMD והדגם הוא GIGABYTE GA-880GM-UD2H http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3475#ov ע"פ קריאה במפרט הלוח אם, אני חושב שאפשר לשלב בין שני כרטיסי המסך ככה שיעבדו יחד נגיד במשימות עיבוד גרפיות קשות. אומנם הכ.מסך הלא מובנה הוא חזק אבל יש משחקים שזזים לי על 20 ו-15 FPS (למשל METRO 2033) וגם הכ. מסך המובנה הוא לא פרייר בכלל (צ'יף 880). אז אם אפשר למזג את העיבוד הגרפי של שניהם יחד או שאחד חייב להיות מכובה כדי שהשני יעבוד? אם אפשר איזו תוכנה צריך?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יכול להביא כל כרטיס מארה"ב אשמח אם תגידו לי מה הכרטיס הכי טוב שקיים כיום ל AGP תדרגו לי 5 כרטיסים בבקשה. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
ראיתי פעם באתר DX איזה גיפורס 8400 סיני בממשק PCI, והיה במחיר נורא זול, בDX אני לא מוצא כרטיסי PCI אני רוצה אחד שיכול להפעיל סרטים ב1080P על גבי מסך FULL HD..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית האדומה מציגה מתחרה ל-GeForce GTX 950, שהוא למעשה ה-Radeon HD 7870 מצוייד בשכבת צבע חדשה לכתבה: http://hwzone.co.il/מיישרת-קו-amd-משיקה-את-ה-radeon-r9-370x/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה, בימים אלו אני מתכוון לקנות מחשב חדש כאשר התצורה תהייה: לוח אם: Intel DP67BG כרטיס גרפי: Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5 מארז: CoolerMaster HAF922 הכרטיס הגרפי גדול מימדים בצורה יוצאת דופן והייתי מעוניין לוודא שלא תתעורר שום בעיה עם השילוש הקדוש הזה; בסה"כ גם המארז הזה לא קטן. מעיון בנתונים של החלקים השונים לא הצלחתי להסיק בבירור האם יכולה להתעורר בעייה של מקום במארז או בעיית תאימות אחרת. מישהו יכול לעזור? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
לפני שנתיים וחצי קניתי 1070. 1. כמה זמן התיקון / החלפה לוקח? 2. כמה המחסור בכרטיסי מסך הולך להשפיע על זה?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת, ברצוני לממש אחריות על כרטיס GTX 670 שנרכש בחו"ל. מישהו אולי יודע מה הפרוצדורה שאני צריך לעשות? הכרטיס נרכש בsidewinder computers תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם... לאחרונה הלך לי הכרטיס מסך סופית! זהו כרטיס ששילמתי עליו לא מעט כסף.. (4870X2)... הכרטיס של חברת sapphire וכזכור לי הוא עדיין באחריות.. הבעיה היחידה היא שהוא נקנה מפנדה. האם אפשר לממש את האחריות מול היבואן ישירות? ומישהו יודע מי היבואן פה בארץ? תודה על העזרה..
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GTX650, כשאני מחבר אותו למחשב המאוורר שלו פועל אבל אין תצוגה, המחשב מעביר את התצוגה דרך הכ.מ. המובנה בלוח- כאילו הכרטיס שלי לא מזוהה. ניסיתי לחבר כ.מ. אחר ועובד מצוין, ניסיתי להעביר את הכרטיס התקול למחשב אחר והבעיה נמשכת. הבעיה היא שאין לי מושג איפה קנו את הכרטיס (קיבלתי אותו), ואני לא יודע אם עדיין יש עליו אחריות. פניתי ל-Nvidia והנציגה בדקה ואמרה שלפי מספר החלק זה נראה שהוא שייך לחברה בשם Palit, (למרות שעל המאוורר שלו כתוב Gainward). הסתכלתי באתר של Palit ושם כתוב שאני צריך לממש את האחריות דרך החנות שקניתי. איך אני יכול לבדוק אם יש אחריות, ואיך אפשר לממש את האחריות? מישהו נתקל פעם בבעיה דומה ויכול לעזור לי? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
במידה ויש לי כרטיס מסך ישן, בן שנתיים-שנתיים וחצי, ועלי לממש אחריות, כבר לא מוכרים את הכרטיס המדובר יותר. הבנתי שעל החנות (לפי חוק?) לספק לי כרטיס חלופי מקביל. השאלה שלי האם הכרטיס צריך להיות מקביל מבחינת ביצועים או מקביל קטגורית (אותה רמת מחיר)?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס מסך שנדפק, הוא עדיין באחריות לפי המדבקה, אבל אני לא מוצא את הקבלה שלו ואני לא זוכר ב 100% מהיכן רכשתי אותו. האם אני יכול ללכת לכל חנות שיעבירו את הכרטיס ליבואן לתיקון? האם אני יכול לשלוח ישירות ליבואן? או שבכלל האחריות היא של החנות ולכן אם לא זוכר ואין לי קבלה הלכה האחריות?
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש (המפרט בצד) קודם כל, לא עשיתי OC. באמצע משחקים יש כל כמה שניות מין הפסקה של חצי שניה (למרות שהמשחק רץ על 150-200 FPS) למישהו עולה בראש מה זה יכול להיות?
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום לכם חברי וחברותי לפורום. החל מיום שבת, 12.10.2002 RnGKay נכנס לתפקיד אחראי הפורום. אני עוזב את התפקיד לטובת לימודים אקדמיים (מדעי המחשב, תואר ראשון). החל מיום זה, את כל התלונות, הבקשות והביקורת החיובית והשלילית יש להפנות אליו. אמשיך לבקר כאן בפורומים ולהתדיין עמכם בזמני הפנוי (אם יהיה לי זמן פנוי). שיהיה לכם דיום פורה ונעים. שלכם, אלכס, אחראי פורום גרפיקה ותלת ממד לשעבר.
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכם. יש ברשותי מיני מחשב קטן בגודל של ממיר טלווזיה. יש לי כרטיס מסך ONBOARD עליו וכמו שאתם יודעים, לא בדיוק מציאה. אני יודע שבגלל שהמארז שלי בעיתי, מבחינת אוורור, אז יהיה לי קשה להשיג כרטיס מסך טוב, אם בכלל. חיפשתי במנוע חיפוש, אך ללא הצלחה(אולי כי לא ידעתי איך לקרוא לזה בדיוק) אבל האם אתם מכירים חנויות ישראליות שיש להם ? כן אני יודע שאני לא אמצא משהו מציאה, אבל אם כן תוכלו לתת לי אודה לכם מאוד שיהיה לכם סופ"ש נעים.
-
- 9 תגובות
- 973 צפיות
-
-
אתמול רכשתי את ה-Gigabyte RTX3060 Ti Gaming OC Pro rev 3.0 ביד 2 בכל הכנות לא ידעתי למה לצפות ביקורות ביוטיוב ושל יודעי דבר די דיברו בעד עצמם וציינו שאכן מדובר בדגם טוב שעבר לא פחות מ-3 שידרוגים על מנת לסגור את כל הפינות האפשריות: גודל פיזי. שינוי במופסטים. שינוי בקר מאווררים. די הופתעתי שקיבלתי את הקופסה - גדולה מאוד ונראית כמו קופסה של כרטיס מסדרה גבוהה יותר. כמו כן, גם הכרטיס מגיע עם קירור מאוד גדול ביחס לתפוקת החום שלו ועל זה אדבר בהמשך. כשפותחים את הקופסה קיים רק את הכרטיס בלי שומדבר נוסף, כמו שאומרים straight to business הכרטיס מגיע בצבע שחור אפור עם בקפלייט אפור מטאלי עם כיתוב GEFORCE RTX, הבקפלייט צמוד לגב הכרטיס מה …
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
- 2 followers
-
-
אוקיי ! יש לי עד יום שלישי להחליט איזה כרטיס מסך אני קונה אני חושב שאבא שלי יסכים לקנות את הATI Radeon 900 פרו. אבל אם הוא לא אז יש לי התלבטות בין ATI Radeon 9000 (לא פרו) לבין GeForce 4 440Mx. תגידו לי מי הכי טוב מי שני ומי שלישי. כמה שיותר מהר בבקשה תודה


