כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
במשחקים ( במקרה הזה ספלינטר סל 3 ) המחשב (לעיתים רחוקות ) נכנס למצב standby ,המסך כבה אבל המחשב נשאר דלוק ואין שום דרך מלבד ריסט כידי להחזירו. התופעה קרתה לי גם במשחקים אחרים ,עוד פעם לא בתדירות גבוהה אבל מידי פעם. כמו כן בעת המשחק ( ספלינטר סל 3 ) המשחק מתעופף ממוזער ל TRAY . אין בעיה של טמפ' ולכן זה לא נראת לי הבעיה. השאלה האם זה באג במשחק או אולי בעיה של דרייבר ( משתמש באומגה ) או בכלל בעיה בכרטיס ( התופעה קורת רק בעת משחק ושוב מידי פעם ). קלוקים של הכרטיס 540/610 יציב בבדיקות של 3DMARK .
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מחשב נייד לינובו N500 כרטיס המסך NVIDIA GETFORCE 9300 M GS ! לצערי אני לא מצליח לשחק בPES 2011 כי אחרי כמה שניות מהפעלת המשחק , המחשב נתקע ולא מגיב יותר לכן אני נאלץ לכבות אותו ידנית ולהפעיל שוב ! אני לא יודע מה הבעיה ! אבל המחשב שלי נורא חם בד"כ , הטמפרטורה דל ה GPU היא בסביבות 70 לפני שאני מתחיל לשחק ! מה הטמפרטורה הממוצעת המומלצת ? האם הבעיה טמונה בטמפרטורה או יש בעיה אחרת ? מה לעשות בשביל לפתןר את הבעייה ? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום. התקנתי מחדש את המחשב והתקנתי עליו ווינדוס 7 64 ביט לאחר מכן חיברתי לו כרטיס מסך חיצוני. כאשר אני מדליק את המחשב. המחשב נתקע בתחיל הבוט שלו. וכשאני מוציא את הכרטיס המחשב לא נתקע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום אני לומד קולנוע ומעוניין לקנות מחשב לשימוש בתוכנה הנ"ל ובתוכנות דומות לעריכה כמו אפטר אפקטס. המידע באתר ADOBE מאד לא ברור, ואשמח לעזרה בהבהרה מה לקנות (אינני מבין בחומרה..). האם המחשב הבא יתאים: I5 16GRAM DISK SSD 256 or 512G INVIDIA GTX 1070 צריך משהו נוסף? המעבד וכרטיס המסך יספיקו לתוכנה הנ"ל? המחשב נועד לעריכת סרטים, אפקטים וכדומה אבל לא לגיימרים או משחקים. תודה מראש אריה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=92619 נשמע חביבי האע?
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יותר נכון, כרטיס מסך פולט חום. מאז ששדרגתי את הכרטיס מסך ל2060S, המשחקים אומנם עובדים הרבה הרבה יותר טוב מאשר עם הכרטיס הקודם 1050 2G, אבל מצד שני, בעת המשחקים המחשב(הכרטיס) פולט חום מטורף לחדר. אני מרגיש כאילו ממש הדלקתי מזגן על חום כשאני משחק. בדקתי את המעלות של הכרטיס והמעבד בעת המשחקים והכל נראה תקין. הכרטיס לא עובר את ה72 מעלות והמעבד לא את ה55 גם במהלך 4 שעות רצופות של גיימינג במשחקים כמו FAR CRY 5 וWATCH DOGS 2. האם זה תקין שהמחשב/כרטיס פולט ככה חום? האם זה משהו שיכול להרוס את הכרטיס לאורך זמן?
-
- 12 תגובות
- 3.8k צפיות
- 1 follower
-
-
קניתי hd 7970 sapphire oc boost vapor-x וחיברתי אותו למערכת הבאה: לוח gap 55u s3L i5 - 750 2.6 ספק 650W 4GB RAM ובמשחקים כמו bf3 / crysis3 המחשב פשוט עושה ריסט אחרי 10 דק' בערך... מציג לי "power shutting down" ועושה ריסט... הטמפ' במאמץ בסדר גמור (60c) ועדכנתי את כל הדרייברים האחרונים (כולל צ'יפסט).. מה זה לעזאזל יכול להיות? :'(
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים, אשמח אם תוכלו לעזור לי לאתר את מקור הבעיה.. פרטים:חומרה: מעבד e-8500 לוח אם p5q-e זכרון 4 גיגה crosshair (נדמה לי) כרטיס מסך readon 4870 500mb מערכת הפעלה נכון להרגע win7 אני נוטה לחשוב שמקור הבעיה הוא דווקא בכרטיס המסך, אך עם זאת אני לא בטוח בכך.. הייתי רוצה לאתר את מקור הבעיה במדויק ואיני יודע איזה כלים צריך כל עזרה תתקבל בברכה g0vner_x3
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כרטיס מסך gtx560 ti קניתי אותו לא מיזמן מיד 2 חברתי אותו התקנתי דרייבר ולאחר כמה שעות בערך מחשב ניתקע עושה תמסך הכחול הזה..(פתרון רק ריסט) ישר הבנתי שזה בגלל זה נסיתי להתקין דרייבר אחר עד שמצאתי תדרייבר 314 גירסה שהיא לא תוקעת תמחשב ועושה תמסך הכחול.. אבל מה שכן כל גירסה מעל 314 כן תוקעת תמחשב.. מישהו חווה תבעיה הזו ויודע פתרון לזה? נ.ב האמת שאני בטיפול איתם דרך האיימל הם מנסים להבין מימה זה ניגרם שלחתי להם קבצי dmp כמו שבקשו כניראה לאתר תבעיה אבל בכל זאת גמלא קשה לי עם האנגלית ואולי מישהו חווה תבעיה הזו ויש פתרון ?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, בכל פעם שאני מנסה לשחק במשחק עם גרפיקה "כבדה" , המחשב נכבה או שאני מקבל מסך כחול עם קולות צורמים מתוך המחשב. אני מבין שבד"כ החשודים המיידים הם כרטיסי המסך או ספק הכוח. 1. האם יש תוכנה שבודקת את תקינות כרטיסי המסך ? (4850 ב CF) 2. איך אדע אם הספק טוב ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש + מסך LCD אני רוצה שהמחשב או ליתר דיוק המסך, ישמש גם כטלביזיה, מה דרוש לשם כך, והאם אני צריך לקנות כרטיס מיוחד? יש לי ממיר של YES אם חשוב לדעת!!! אני צריך תשובה שתיתן פתרון גם לנושא השמע ולא רק לוידאו!!! תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 710 צפיות
-
-
האם מחשב עם כרטיס מסך Radeon 9200 מסוגל להציג תמונה רק מחיבור ה-TV-OUT? כלומר, המחשב אינו מחובר למסך אלא רק ל-TV OUT, האם הוא יציג תמונה?
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום רב, מכר שלי מאונין לרעות טלויזיה דרך הYES שיש לו במחשב, יש לצין שיש לו כבר TV וממיר של YES אז כחה איזה כרטיס טלויזיה הוא צריך? והעם הוא צריך עוד ממיר? ועם יש עוד משהוא שצריך עלמנת לגרום לזה לעבוד אז מה הוא? תודה רבה נדב
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, כחלק מקניה של מחשב חדש אני תוהה לגבי כרטיס המסך, הכרטיס צריך לשמש למשחקים כמו CALL OF DUTY ואני רוצה להשקיע עד 1000 שקל (לא אתנגד לפחות) מה ששקלתי זה gigabyte gtx560 1G GDDR5 DX11 במחיר 1090 אין לי שום הבנה בכרטיסי מסך, הבחירה היתה שררותית, האם זה כרטיס מסך טוב או ללכת על משהו אחר? יחס מחיר תועלת...האם הוא כדאי או ששווה ללכת על משהו פשוט יותר? תודה
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
חשבתי על כרטיס חדש בזמן האחרון רציתי לדעת האם כדאי להחליף ועד כמה זה ישפיע המפרט הנוכחי שלי הוא E6300 ABIT IL9Pro SeaSonic 400W Twintech 8800GT 512MB Heatpipe חשבתי על 4770 החדש, הוא יותר טוב מהרכטיס שלי? יסחוט עוד במשחקים? יהיה צוואר בקבוק? חשבתי אולי על OC קטנטן כדי לייצב את העסק כדאיי?
-
- 8 תגובות
- 641 צפיות
-
-
ממתינים לרמת ביצועים גראפיים משופרת משמעותית במחשב הנייד הבא שלכם, בתוספת תג מחיר סביר? כנראה שתצטרכו להמתין לחודש ינואר לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
מה עדיף לדעתכם? http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/radeon-x1300_15.html ראיתי את הביקורת הזאת ולפיה ה x700 כרטיס ממש טוב אבל אולי אני טועה המחשב שלי עכשיו xp2500 ומתוכנן OC לכרטיס מסך.
-
- 11 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני מטלבט לבין ה 7800GT לבין 7900 איזה מומלץ הכי עד 1900 ש"ח תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1832_1833&products_id=11345 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_416_1271&products_id=11552 ותגידו, מה עדיף מהגיפורס? את ה256 או ה128... לדעתי 128, כי הזכרון יותר מהיר... אבל אני לא ממש מבין אז תעזרו לי לבחור... תודה
-
- 31 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כ.מ חדש אני מטלבט בין הX1950GT לX2600XT מה יותר טוב מבחינת ביצועים אני הרוב במשחקים... והמפרט שלי יחזיק את שתיהם רק אני לא יודע עם הספק כן הספק שלי הוא: FSP 400W LGA775 24pin SATA 12cm תודה מראש אדיר
-
- 8 תגובות
- 788 צפיות
-
-
יש לי מסך MAG19". האם באופיס דיפו יש מטליות מתאימות לניקוי?
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
שלום היום קניתי באופיס דיפו מטליות למסך LCD של חברת Fellowes.... האם המטליות האלה טובים ? האם יכול להיגרם נזק למסך ? תודה!
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
יש לי מסך LCD של ViewSonic Vx924 ואני רוצה לנקות אותו מאבק שמצתבר מישהו ניסה פעם עם מטלית פלא (מיקרופייבר) לניקוי מסך LCD זה באמת לא סורט? זה מה שרשום: "מטלית הפלא לניקוי משטחים עדינים עשוי מחומר , מיקרו פייבר מיוחד , ללא שריטות ללא חומר ניקוי . מסיר אבק , טביעות אצבעות ,שומן מתאים לניקוי מסכי LCD עדשות מצלמה ,תקליטורים ,עדשות משקפים ,תכשיטים ועוד"
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הם לא עושים את זה הרבה אבל הנה http://www.matrox.com/graphics/en/press/releases/2008/corpo/mseries/
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש לי R9500Pro ובמשחק SplinterCell כאשר מפעילים AA יש בעיות עם מקומות בהירים {אורות וכאלו........} רציתי לשאול אם הדריבר הבא של ATI בגירסה 3.4 יתקן את הבעיה או שמי שמתקן את הבעיה זה ה-Patch שהחברה {UBI} שחררה? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 769 צפיות
-


