chnon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

chnon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    131
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

1669 צפיות בפרופיל

הדירוגים של chnon

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

1

דירוג

  1. אני דווקא מאלה שממש לא מחפשים את הזול ואת ה"מציאות". גם במקרה הזה, עברתי על כל הרשימה של אלה עם הנפח של 512G והלכתי על הסן דיסק כי רק כי היה לי ניסיון טוב איתו עם הDOK הקודם שהיה לי ועדיין מחזיק מעמד(לפני 12 שנה). שאר הדגמים היו פחות או יותר במחירים שלו. סך הכל רציתי עוד דרך לגבות את כונן C שלי לפני הפירמוט בנוסף לזה שגיביתי אותם בכונן D שלי(8 טרה HDD). https://ksp.co.il/web/cat/33..393..685?sort=2
  2. חח ברור שאלו צרות ממש מינוריות, במיוחד בימים אלו, פשוט סתם תהייה שלי. בד"כ אני עושה שיעורי בית לפני כל קניה, אבל הפעם קניתי משהו בלי כי באמת חיפשתי את המינימום שבמינימום. מסקנה - גם כשקונים דבר מינימלי צריך להתייעץ לפני לגביו.
  3. האמת שמבאס קצת מה שאתם רושמים. הפעם האחרונה שהשתמשתי בDOK הייתה בתואר לפני כ12 שנים. הייתי בטוח שהיום הטכנלוגיה והמהירות של העברת הקבצים השתפרה בטירוף עד כדי מצב שלהעביר 200 ג'יגה יקח באזור ה10 דקות. בפועל זה בכלל לא קרוב גם ל10 שעות. בכל מקרה, תודה לשניכם. עזרתם לי מאוד.
  4. האמת שלא ידעתי שהוא זול, חיפשתי דווקא את אלה שנחשבו די יקרים עם שם מוכח.
  5. וואלה? אז למה DOK נועדו מלבד להתקנת מערכת הפעלה? אגב, איך הSSD החיצוני לעומת זה? אני יודע שבלינק ששמתי הכונן ממש ממש קטן(זה מה שאני מחפש), האם גם אלה שבלינקים שאתה הבאת הם קטנים? תודה https://ksp.co.il/web/item/207451
  6. אהלן, קניתי את הדיסק און קי הזה לפני כמה ימים בכדי לגבות חומר לפני פירמוט. ניסיתי להעביר מהמחשב הנייח שלי 80 ג'יגה אליו ואני נתקל בשתי בעיות: א. ההעברה נעשת בצורה איטית להחריד. המהירות נעה בין 500K לשניה ל3 מגה כשכל הסיפור הזה לוקח פאקינג 20 שעות. זה תקין לדעתכם או שהDOK לא תקין וצריך להחזיר אותו? ב. בעת העברת הקבצים, ההתקן רותח ברמה מטורפת. זה אמור להיות ככה? תודה לעוזרים.
  7. היי, נהרסו לי הרמקולים למחשב, מחפש המלצה לחדשים שישתלבו טוב בגיימינג ובמוזיקה. תקציב עד 1000. אם יש הבדל ממש מטורף אז אפשר גם לחרוג גם ל1500 ש"ח. פתוח גם להזמנה מאמזון אם יש דיל טוב. אגב, לאן מיקרו לאב שהמליצו עליהם המון בעבר נעלמו? לפני שנתיים חשבתי לקנות אותם, אבל אמרתי לעצמי נסחט עוד קצת את הלימון של הרמקולים הנוכחיים ואז נקנה אותם. נעלמו לגמרי מהמדפים משום מה.
×
  • צור חדש...