כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי אחת שהגיע עם הכרטיס טלויזיה אבל לא ממש נוחה למשל אי אפשר להשתיק רק את הטלויזיה ולשמוע משהו אחר , דברים קטנים אבל זה לא נוח... תודה
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
הכרטיס שלי מגיע עם אפשרות vivo ובתוכנה המצורפת אין אפשרות לתכנת הקלטה לשעה מסוימת. מישהוא מכיר תוכנה יותר טובה עם אופצייה לכוון הקלטה לפי שעה?
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני מכין מצגת, הכוללת תזמון, ואפקטים עם סאונד. אני רוצה להמיר את המצגת (pptx) לקובץ וידאו על מנת שאוכל להציג את המצגת בטלויזיה. (29 אינצ') ניסיתי מספר תוכנות אך רובן עשו את העבודה בצורה לקויה למדי... הצעות ?
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
קיים תוכנה שנגיד אתה עושה OC לכרטיס מסך ואתה רוצה שהמחשב יעשה Reset לכרטיס מסך מתי שהוא ייגיע ל-70C נניח.... זאת אומרת שהוא לא יוכל לעבור את ה-70?
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב נייד עים כרטיס מסך של אינטל וקניתי את המכשיר האלחוטי שיהיה אפשר לראות סרטים מהמחשב לטלויזיה התקנתי TV TOOLS אבל התוכנה לא תומכת בכרטיס רק בכרטיסים של ניוידה מישהו מכיר תוכנה אחרת שכן תתמוך? או בהגדרות של הכרטיס כי אני ממש לא הצלחתי למצוא איפה אני יכול לתת לו פקודה לשדר החוצה מהמחשב? תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
-
מחפש תוכנת OC לכרטיס 260 GTX,עם תמיכה בOC לליבה, לשיידרים ולזיכרונות. והאם ניתן לפתוח צינורות עיבוד בכרטיסים אלו?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי השאלה בכותרת,(משהו כמו memtest אולי?) יש לי 7600gt ,המפרט בצד תודה למגיבים
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
טוב אז ככה, קניתי לפני חודש (קצת פחות) מסך מKSP ופתאום גיליתי שנשרף לי pixels נראה לי (אני משוכנע ב 99%). LCD מסוג VIEW SONIC 17' רציתי לדעת האם יש תוכנה שיכולה לגלות זאת? ורציתי לשאול לגבי האחריות? אני יודע שאין אחריות על pixels אחד שנשרף אבל האם אפשר להוציא מ KSP מסך חדש? ואם כן איך? ואם לא אז מה עושים? קראתי בחוזה שעד 10 pixels זה לא באחריות , אפשר לשרוף בכוונה את ה pixels ים ולקבל אולי מסך חדש? עזרתכם בבקשה , זה כל כך מעצבן ה pixels הזה. מה לעשות?!?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אני חושב שיש לי בעיה עם הכרטיס שלי או שהוא חלש מידי אני מחפש תוכנה שתבדוק את ביצועי הכרטיס אגב מדובר ב NVIDIA GEFORCE 6200 שיש לו רק 64 מגה זכרון ועוד 184 מגה מהזכרון של המחשב האם הכרטיס יכול לגרום לכל המחשב שלי להיות איטי? תודה
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי אנשים, אני מקבל מסך LCD בקרוב ואני רוצה לבדוק אם יש פיקסלים שרופים... הבנתי שיש תוכנה שמריצה רקעים ואז אפשר להבחין ב-DOT-ים שרופים.. אז המלצות/לינקים יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום, אני חושד לאחרונה כי הכרטיס מסך שלי חדל מלתפקד כמו שצריך. זה מתבטא בזה ש-CUDA לא מריצה HD כמו שצריך, משחקים עם FPS נמוך וכדומה. איזה תוכנה\תוכנות יכולות להגיד לי מה הסטטוס של הכרטיס מסך שלי? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ע"מ שאוכל להתקין את הדרייברים שבהם המחשב\כרטיס פעלו מצויין. תודה!
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
יש לי וינדוס ויסטה כרטיס מסך 8800gt ליציאת dvi אחד מחובר בהמסך טלוויזיה שלי בחדר ולשניה מחובר המסך מחשב.. יש לי את התוכנה הזו של ניוידיה להעביר בין המסכים את התמונה אבל התוכנה מאוד מסורבלת אני מחפש תוכנה שאולי עם קיצור מסויים במקלדת זה יעביר בין המסכים או לחיצה על משהו במחשב לא משהו מעצבן כמו עכשיו.. מקווה שמתאים לפה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
יש לי כרטיס וידיאו עובד מצוין.. עכשיו אני מחפש תוכנה להקלטה בפורמט dvix תודה
-
- 4 תגובות
- 561 צפיות
-
-
שלום לכולם ;D יש לי כרטיס טלויזיה Pinacle PCTV והתוכנה שלו עושה לי המון בעיות (ניסיתי להוריד גרסאות חדשות אבל זה לא עזר) אז רציתי לשאול אתכם האם אני יכול להישתמש בתוכנה אחרת אם הכרטיס הזה או רק אם התוכנה שקיבלתי? אם אפשר להישתמש בתוכנה אחרת אני ישמח לשמוע המלצות.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לכם איזה תוכנה ממולצת ללכדית ווידיאו ולעריכה . עריכה עם אפקטים וכל מיני דברים כאלו.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי שניי 6800 של LEADTEK אחד GT ואחד ULTRA... אני רוצה לצרוב ל GT ביוס של ULTRA אבל התוכנה המקורית של LEADTEK לא מביאה לי לעשות את זה... רשום שהכרטיס אינו תואם לביוס... עכשיו אני רוצה תוכנה שצורבת ביוסים לכרטיסי מסך ולא שואלת יותר מידיי שאלות... אני יודע שיש תוכנה כזאת אפילו הביאו לי את השם שלה היום !! אבל שחכתי אותו :-\ תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אחי קנה מסך LCD של BENQ (כן, אני יודע שהוא לא משהו) במקום מסך CRT של LG שהיה מחובר קודם למחש. בשלב כלשהו בשנתיים האחרונות התקנתי על מחשב הזה משהו שיגרום למשחקים לעבוד בקצב ריענון של 85HZ. אבל אני לא זוכר מה זה היה. עכשיו כל משחק שמפעילים לא נותן תצוגה על המסך החדש. (out of range) ניסיתי לשנות את הריענון בדרייבר של הכרטיס (גיפורס 6800) - לא עזר. ניסיתי לקבוע ריענון עם RIVATUNER - עוזר להציג את הקוביה באיבחון dxdiag, אבל משחקים פשוט קורסים לגמרי ולא עולים כשהתוכנה הזו רצה ברקע עם עקיפת קצב ריענון. מה עוד אפשר לנסות מלבד התקנת מערכת מחדש?
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לבדוק אחת ולתמיד ולפסרם כאן תוצאות טמפ' של ה HD4850 כדי שמשתמשים יוכלו לראות את התמונה המלאה.. לאחר התאכזבות מתוכנת ה SMARTDOCTOR של ASUS שהתבררה כ NOT THAT SMART.. אני מחפש תוכנה שפשוט תרשום את הטמפ' של הכרטיס.. ב SMARTDOCTOR יש באג מפגר (אשמח לשמוע ממשתמשים אחרים אם גם הם התקלו בזה..) שלא חשוב מה אני מגדיר בהגדרות המאוורר היא אוטומטית מעלה את מהירות המאוורר של הכרטיס ל 100% כאשר הטמפ' מגיעה ל 70 מעלות. גם בבחירה במצב קבוע של המהירות וגם כאשר מגדירים לה שינוי האיוורור ביחס לחום - ברגע שמגיעה ל 70 היא מתעלמת מכל הגדרה שיש ומעלה את המהירות ל 100% - מעצבן ביותר לכן הסרתי אותה. אני מחפש משהו בסגנון GPU-Z רק שבמקום גרף אדום חסר ערכים מספריים - לראות את…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש ברשותי כרטיס מסך 580GTX רציתי לשנות את ה PRM של המאוורר ניסתי עם התוכנה RivaTuner אך לא הצלחתי. יש תוכנה אחרת ? תודה רבה לעוזרים. שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
מחפש תוכנה חינמית כגון 3DMark Vantage בלי קשר לDX האים יש תוכנה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך עם אפשרות TV-IN , אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל לראות את הדברים שאני יחבר בין אם זה יהיה מצלמה או כבלים... יש לכם הצעה לתוכנה ?
-
- 12 תגובות
- 831 צפיות
-
-
האם למשהו יש מושג לכרטיס HD 2900 תוכנה שמודדת כמה MB זיכרון משתמש כרטיס מסך ?
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-


