כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מסך שיתן לי את התמורה הטובה ביותר לכסף שאני ישקיע בו, אל תתנו לי מסך ב 30000 שקל ותגידו שהוא טוב בגלל שהוא יקר, אני מוכן להשקיע סכום מכובד אבל אני רוצה את התמורה הטובה ביותר לכסף למסך של לפחות 19 אינטש' אני מתלבט בין שני אלו (הצעות אחרות יתקבלו בברכה): 19" Samsung 959NF Diamondtron Monitor 1920x1440 0.24mm Mitsubishi NaturalFlat Technology http://www.pch.co.il/docs/pd716786323.htm 19" IIyama Vision Master Pro 455 Flatscreen High Brightness Diamondtron M2 Monitor http://www.pch.co.il/docs/pd-326757758.htm מה אתם מציעים?
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
מחפש מסך LCD שיהיה 19 inch ו 4ms מהחנות www.tms.co.il כי יש לי שם הנחה רצינית . חשבתי על המסך הזה : http://tms.co.il/product_info.php?cPath=45_168_169&products_id=1492 ורציתי לדעת מה דעתכם ?
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
-
אני מחפש לדוד שלי מסך, עדיף כמה שיותר זול, סביבות ה1000 ש"ח. רציתי לשאול איזה מסך כדי לי לקנות? ועוד שאלה: יש בפנדה מבצע של מסך VIEWSONIC 17 + מקלדת + עכבר טובים ב1200 שווה?
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
המליצו לי על: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=297 יש משהו יותר טוב בתקציב הנ"ל? תודה
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום כמו שציינתי בכותרת אני מחפש מסך CRT 17 אינצ' שטוח. אני מוסיף ומציין בזאת שאני לא מחפש מסכי LCD ולא מסכים רחבים ולא שום דבר בנוסף רק מה שרשמתי. התקציב הוא עד 1000 שקל ללא חריגה של שקל, עדיף שיהיה כמה שיותר נמוך כי גם ככה אין לי יותר מדיי כסף. ובבקשה לא מKSP אלא אם כן זה נותן מחיר זול משמעותי. ועדיפות לחנויות עם סניפים באיזור המרכז.
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מחפש מסך CRT 17 ב1000 שקל גג שיתמוך מינימום ב1600X1200 85Herz תודה
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני מחפש מסך crt 19 במחיר עד 2500 שקל חיפשתי את IIYAMA VISON MASTER PRO 454 SAMSUNG 959NF ופשוט לא מצאתי בשום חנות אם מישהו יודע איפה אפשר להסיג אחד מהם ... אם לא המלצה למסך אחר תתקבל בברכה...
-
- 9 תגובות
- 620 צפיות
-
-
מחפש מסך CRT 19 /17 אינץ' איכותי עד 800 ש"ח - מה מומלץ?
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
השאלה שלי היא אם עוד יש חנויות שמציעות מסכים טובים במחירים סבירים.. ראיתי חנויות שמוכרות בסביבות ה-500 שח, אבל לא נתנו רושם שהמסכים איכותיים במיוחד. אז אם מישהו קנה לאחרונה מסך כזה או שיודע איזה אחד שווה לקנות היום אני מאוד יודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
17 אינץ ותגידו לי לפי מה מסתכלים כשקונים מסך? תהנו מהר כי זה דחוף (הלך מסך) :(
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
אני מחפש מסך CRT שטוח לגמרי, 19 אינץ'. ועוד פרט חשוב - שיהיה בצבע שחור. התקציב עומד על מקסימום 1500, אם יש משהו שדורש קצת יותר אז זה בסדר גם. שמעתי על כמה מסכים של viewsonic אבל כבר נהייתי מבולבל.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
-
אהלן חברה במחשב הישן שלי התקלקל המסך, ואני רוצה להחליף אותו. אני רוצה מסך CRT של 19 אינצ או יותר עד 2000שח. מסך CRT איכותי בבקשה. תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש בשביל חבר מסך "LCD 17, התקציב הוא משהו כמו 2500 שקל גמיש... כמו כן אני יודע שמסך LCD זה משהו שחייב לראות בעיניים לפני שקונים אני פשוט מחפש כמה דגמים ספצפיים להתמקד עליהם... כמובן שלא רק דגמים אלא גם כל השוואה בין מספר מסכי LCD מהתקופה האחרונה (יש לי כמה אבל הן די ישנות..) יתקבלו בברכה. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שאלום.. אני מחפש מסך LCD... תקציב - 1400 גג.. מטרות - משחקים.. צריך לכלול - 8MS וDVI 17 אינצ' לא חייב ליהיות סמסונג. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
היי בהמשך לת'רד שלי בנוגע לSAMSUNG 710N, החלטתי להחליף אותו. יש לי האפשרות לקחת מסך חדש בתקציב שעד 1800-2000 שקל. אני מניח שהוא יהיה 17", מינימום 12MS רפרייש ושיוכל לעבוד בצורה נורמלית ב1024X768. בנוסף- אם יש טעם להתעקש על מסך עם DVI, אז עדיפות לDVI. תודה.
-
- 13 תגובות
- 799 צפיות
-
-
מסך הCRT 17 אינטש שלי מתחיל לגסוס והחלטתי לעבור לLCD השימוש העיקרי שלי הוא עבודה בפוטושופ ועיבוד תמונות לעיתים רחוקות אני צופה בסרטים במחשב. ראיתי הרבה המלצות על Viewsonic VP930 אבל הוא קצת יקר לי התקציב שלי באזור ה1200 ש"ח תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני מחפש מסך LCD טוב במחיר של עד 1600 שקל ושיהיה לו זמן תגובה נמוך.. יש המלצות?
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מחפש מסך LCD 17 אינץ משהו כזה בתקציב של עד גג 1700 שקל משהו טוב
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום לכולם . כעקרון אני מחפש מסך LCD עם יחס עלות-תועלת הכי טוב. מכיוון שאני עדיין לא מבין כל כך במסכים האלה אין לי שום דרישות תכניות מהמסך מלבד שיהיה 12MS ומאטה (מ 12ms אין מריחות נכון?) ושיתמוך ברזלוציה גבוהה. ושלא יחרוג מעבר ל 2K .
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
לא ממש משנה איזה חברה/דגם, העיקר שיעבוד טוב. הכי זול שמצאתי זה בנט אקשן 1400 ש"ח. מישהו יכול לעזור עם המלצה יותר טובה? תודה
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני מחפש מסך 17 LCD שלא יעבור 3000 ש"ח עם חיבור DVI. שימוש בעיקר למשחקים וקצת עבודה משרדית. הבנתי שה-Hyundai Q17 טוב וגם לא יקר יחסית, אז אני צריך את עזרתכם פה. אני לא כלכך מבין בזוית ראיה, אז מה הזוית האופטימלית/סנדרטית ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-


