עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. i5-11400f B660M-A-D4 16GB DDR4 3200Mhz צמצמתי את הרשימה ל: ASUS TUF GTX 1650 GAMING 4GB GDDR6 DVI HDMI DP GAINWARD GTX 1650 D6 GHOST 4GB GDDR6 HDMI 2xDP PALIT GTX 1650 GamingPro 4GB GDDR6 HDMI 2xDP המחשב חדש (עוד לא התקנתי Windows) אבל הוא לא אוהב את ה-AMD Radeon R9 280X. חיברתי שתי גרסאות שונות של GTX 970 ולא הייתה שום בעיה אז כנראה שהכרטיס הוא פגום (למרות שבמחשב הקודם לא הייתה איתו שום בעיה). המשחקים הם בעיקר Battlefiled 3/4, LoL, CS:GO, Planetside 2, World in Conflict ככה שלא צריך משהו חזק. ראיתי את הGTX 1650 ב1100-1200 אבל יש 4-5 גרסאות שונות של הכרטיס. יש חברה מומלצת או משהו עדיף יותר?

  2. Started by חן וייסמן,

    יצא לי לראות את הכרטיס הזה שהוא טיפה ישן אבל דיי חזק: Radeon x850xt 256mb ב1090 ש"ח... מה אתם אומרים? תודה לעוזרים

    • 33 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. אז ככה, אני כבר שבועות יושב וחושב על מפרט מחשב, ולאחר שהגעתי למסקנה אני מתלבט רק איזה כרטיס מסך לקנות במחיר של 1200 שח. השאלה היא אם לקנות את ה Redon 1950 pro או את ה- GeForce 8600GTS. מצד אחד ראיתי בהרבה ביקרות ובחינות של שני הכרטיסים שה- Redon לוקח את ה- GeForce, אך מצד שני ה- GeForce תומך ב DX10. האם זה שהוא תומך זה די חשוב והכרחי? או שמא, בכלל עליי לחכות כחודש (למרות שלא ממש בא לי לחכות) לכרטיסי המסך החדשים של Redon שיוזילו את המחירים של שאר הכרטיסים? ואם כן לחכות, איזה כרטיס כדי לי לקנות לאחר ההוזלה במחיר? תודה מראש לכל אלה שיעזרו לי להחליט ...

    • 92 תגובות
    • 9.2k צפיות
  4. Started by elladb,

    יש למשהו המלצות מעניינות?

  5. Started by dekken,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך עד 1200שקל. חשבתי על GTX275, אבל אז הגיע להבנתי שיש כרטיסים יותר טובים במחירים האלה. המפרט שלי הוא: Q6600 Asus P5N32-E SLI Plus 4GB Kingston אם זה עוזר לכם איכשהו.. תודה

    • 42 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. קנו לי את המחשב הזה עם 1G DDR2 ... אני מתלבט הרבה לגבי קניית כרטיס מסך חזק שיעבוד טוב עם משחקים חדשים.. כמו קוויק 4 וכאלה roller coaster tycoon 3 בלי שהוא יגמגם... השאלה אם המעבד טוב למשחקים כאלה ויותר מיזה לקנות NVIDIA או ATI .. בלוח יש PCI-E... תודה לעונים

    • 10 תגובות
    • 917 צפיות
  7. Started by Guy950,

    שלום, אני רוצה לשדרג מהכרטיס מסך הנוכחי 4870HD לכרטיס חדש יותר. המטרה של הכרטיס בראש ובראשונה הוא גיימינג, אחריו מגיע עריכת סרטים וקליפים. יש גם תיכנות אבל זה לא מעמיס על הכרטיס במיוחד. הסיבה שאני רוצה להחליף, מחוברים לכרטיס שני מסכים ובחודשיים האחרונים הכרטיס התחיל לקרוס מהעומס וזה מגביל את השימוש שלי במחשב. אני מספר את הסיבה כדי שלא יתחילו להגיד לי "הכרטיס שלך בסדר גמור, אל תתפנק ותקנה כרטיס חדש", כבר מימשתי את האחריות של הכרטיס, הוא הוחלף לפני שנה אחרי שהקודם קרס ועכשיו גם זה מתחיל לקרוס. המפרט שלי הוא: Intel Q9550, מהירות סטוק ללא OC. לוח אם EP43 של ג'יגה בייט, אני לא זוכר את הדגם הספציפי אבל יש אפשרות להניח רק כרטיס מסך אחד. זיכרון ראם 8 ג'יגה. ספק כוח - קרוסייר 500W…

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  8. Started by Idanp,

    אני רוצה להחליף את ה 4870 שלי שכבר התיישן בכרטיס חזק יותר עד 1500 שח המערכת: amd phenom 945 4gb ספק 550 של hec רזולציה 1920X1080 יש המלצות ? איך HD 7850 2GB ב1370 שקל ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by ciauai,

    רוב האנשים אמרו לי לקנות אחד מאלה Sapphire ?Radeon X1900GT 256MB, DDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E 1390 שקל או Galaxy ?7900GT 256MB DDRIII, HDTV, DVI, PCI-E? 1600 שקל השאלה שלי היא כזו מה עדיף מפה או שיש משהו יותר טוב בסכום הזה ממה שהציעו לי

    • 5 תגובות
    • 594 צפיות
  10. Started by asf,

    שלום לכולם אני חדש בפורום אני מחפש כרטיס מסך שיתאים לחיבור כמו שבתמונה המחשב ישן ולכן אני לא מחפש השקעה גדולה ושיתאים למסך רחב יש בירשותי מסך מיסוג samsung 2243 תודה לעוזרים

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by froggy,

    שלום יש לי מחשב ישן: Intel 4 630 3 GHZ, D915GUX אני צריך כרטיס מסך לסרטים, ולמשחק PES 2009 מה כדאי לי לקנות?

  12. מה הכי כדאי? עד 200 שקל דרישות הכרטיס: איכות TV-OUT טובה PCI-E X16 חיבור DVI לא למשחקים כלל!

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  13. Started by pzk,

    ח'ברה שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש מסוג NVIDIA עד 2000 ש"ח שיהיה מותאם למשחקים החדשים אני מעוניין לדעת עם החומרה שלי לא תהווה כל בעיה עבורו להלן: לוח -אם MSI K8 NIO4 כולל pci x16 מעבד AMD 64B 3000? זכרון פנימי 2558MB מערכת הפעלה XP ספק כוח 400W -----יוחלף בהתאם לצריכת הכרטיס החדש

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  14. Started by VeR-MaN,

    מחפש כרטיס מסך עד 300-400... תנוו לי את האופציה הכי טובה... כחו לדוגמה מהאתר ksp.co.il בשביל מחשב: אינטל דו קור של 1.6 512 זיכרון

  15. Started by ozwrx,

    300-350 שקל זה התקציב שלי הכרטיס צריך להיות PCI-E X16 המפרט שלי הוא: P-D 805 2.66MHZ 512 DDR2 533 DUAL CHANELL GIGABYTE 8i945GZME כרטיס מסך INTEL 950I מובנה מסך BENQ FP93GX LCD19 DVI 2MS עכשיו אני רוצה כרטיס מסך שיחליף את המובנה......תודה רבה

    • 13 תגובות
    • 725 צפיות
  16. Started by BENNY-L,

    מתלבט בין זה ספיר ‏HD 4650 Ultimate 1GB GDDR2 DX10.1 HDTV 2xDVI HDMI PCI-E‎ לספרקל Geforce9600GT 1GB 256 BIT PCIe מחבר פחות מחודש בשימוש לא הולך להפעיל משחקים כבדים על פול רזולוציה מחשב סטנדרטי תודה אם יש הצעה אחרת אשמח לשמוע

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by iyehuda,

    PCI-E

  18. Started by I7210I,

    שלום אני מעוניין להוסיף כרטיס מסך למחשב שלי (כרגע יש כרטיס on board) וזה בגלל שאני מרגיש שמחקים לא רצים ממש טוב..כמו NFS MOST WANTED זה המפרט שלי המסך DELL U2311H המעבד הוא Intel Core i3-540 3.10 4M הלוח Intel Tom Cove DH55TCהמארז CHENBRO PC317 ATX Thermal-Advancedהספק Topower [zumax] 500W + Turbo Fan הזיכרון4Gb [2x 2Gb] DDR3 1333 CL9 Kingston השאלה איזה כרטיס מסך להוסיף בתקציב של עד 400 שקל(אם יש צורך להוסיף ולקנות ב400 זה בעצם בזבוז כסף אז תקנו אותי) ושלא יתחמם המחשב ויעבוד עדיין בשקט כמו שהוא כיום וכן האם ההתקנה של זה היא פשוטה ז"א אני רק תוקע במחשב וזהו הוא כבר מזהה את זה (WIN 7) תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by gman18,

    אני מחפש כרטיס מסך עד 400 ש"ח הסתכלתי בדיון כרטיסי מסך ממולצים אבל אני לא יודע מה מתאים למפרט שלי. זה המפרט: gigabyte ma770-ud3 amd athlon 6000+ corsair 520w 2 GB ddr kingston hdd - 320+160 gb wd תודה

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  20. שלום השבוע אני קונה מחשב HTPC שיתחבר ישירות לLCD שלי בחדר התקציב לכרטיס מסך הוא 400 שקלים המפרט: K.S.P. Israel. Haifa, 25 Keren Hayesod, 1-599-555-700Price list updated 15-12-2011אינטל מעבדי Price Units TotalCore i5 2500 3.3Ghz, s1155, 6MB, GPU Core, Tray 945 1 945Gigabyte Price Units Total לוחות אם למעבדי אינטלZ68MA-D2H-B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel Z68, DDR3 1333, 3xPCI-E, DVI, HDMI 550 1 550זכרונות DDR3 1333Mhz Price Units Total2x4GB G.Skill SNIPER Dual Channel CL9-9-9-24 290 1 290מסך כרטיסי ASUS - NVIDIA Price Units TotalGT430 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E 380 1 380PCI Price Units Total ציוד רשתות כרטיסי רשת אלחוטיםTP-Link TL-WN851ND nMax 802.11n Wireless N PCI Ad…

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  21. שלום אני מחפש כרטיס מסך עדיף שיהיה שקט והתקציב שלי הוא עד 400 אבל אם זה ממש שווה את זה אני מוכן לשלם יותר רוב המשחקים אני משחק ב PS3 אבל יש משחקים שאני לא מסוגל לשחק שם ואני חייב מחשב כמו MW2 (לא מסוגל לשחק את זה ב PS3) המחשב שלי מחובר ל LCD 32" ורוב הזמן מריץ סרטים ב HD המפרט שלי הוא E8400 P31-ES3G 4GB RAM 8600GT אה.. ושחכתי יש לי בעיה... יש לי עדיפות חזקה ל NVIDIA תודה מראש !

    • 7 תגובות
    • 865 צפיות
  22. Started by almor12,

    אני מחפש כרטיס מסך למחשב HTPC עד 400 ש"ח עכשיו אני מחפש כרטיס שמצריך רק יציאה אחת במארז, עד עכשיו כל הסרטים עבדו לי סבבה ב1080P עם המעבד הגרפי של מעבד, שבוע שעבר האבא שלי החליף טלוויזיה לאחת עם 4K, עכשיו כל סרט שרואים מדי פעם יש קרטועים, ניסיתי לחבר בצורה חיצונית את אחד הכרטיסי מסך האחרים שיש לי וזה סידר את הבעיה, עכשיו הבעיה שלי זה שעשיתי טעות עם הכנה של המארז, ויש לי אפשרות רק להכניס כרטיס מסך עם שמצריך סלוט אחד. אני מתלבט בין שני כרטיסים: הראשון: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8459 השני: http://www.tms.co.il/product/13064 הספק כוח שלי הוא של Seasonic 300W בתצורת SFX, ככה נראה הספק כוח http://www.silentpcreview.com/Seasonic_SS-300SFD_80Plus

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. Started by Styx,

    שלום לכם כרגע יש לך READON X800 ואני מעוניין ליקנות כרטיס מסך חדש שכל מה שאני רוצה שיתמוך בPIXEL SHADER3 והתקציב בערך 300-400 ש"ח הינה תומנה מהאוורסט http://img50.imageshack.us/img50/4548/95967190bm7.jpg תודה

  24. היי, אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 500 ש"ח. יעבוד על לינוקס וווינדוס. עבור: אינטרנט, משחקים כמו dragon age 2 ו civilization 5 וקצת סרטים. אם אני לא טועה אז כנראה עדיף כרטיס של nVidia ןלא של ATI בגלל שהם נתמכים טוב יותר ע"י לינוקס. לא יודע אם זה משנה אבל יש לי לוח אם של גיגהבייט עם מעבד של AMD קווד. אודה לכם על העזרה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by assafidan,

    איזה כרטיס מסך הכי טוב למשחקים וסרטים ? שיהיה עם ציאת HDMI ...באיכות טובה..!!!!! מה הכי טוב ?ויתמוך טוב בטלוויזיה 32 אינץ'....!! תציעו לי כרטיסי מסך טובים..!!

דיונים חדשים בפורומים