עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום, מחפש כרטיס מסך, לא יקר, שיאפשר עריכת ווידאו בייתית, צפייה בסרטים עד HD ותמיכה בשני מסכים. הבנתי שבתחום זה חייב לקנות NVIDIA וזה בסדר, אבל מה? בברכה ובתודה, יהודה

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  2. מחפש כרטיס מסך לעריכת ווידאו מקצועית עד 1800 K

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  3. שלום, אני מחפש כרטיס מסך לפנטיום 4 שיוכל להציג סרטי FHD וגם יוכל לשמש למשחקים של ילדים כדוגמת SPORE. כרגע יש לי כ.מסך geforce 7600gs שאותו אני מעוניין להחליף. נתונים על המחשב: PENTIUM 4 CPU 3.00 GHZ 1.5GB RAM. הסכום אותו אני מעוניין להוציא נע בין 300-500 ש"ח. תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. שלום, אני חדש בפורום ושמתי לב שיש ביניכם לא מעט מקצועיים שיוכלו לכוון אותי לפני רכישת כרטיס מסך. אז כך, אני מרבה לצפות בסרטי HD ע"י חיבור המחשב למסך טלויזיה LCD SONY HD בעזרת יציאת VGA. את האמת אני מרוצה מאוד מהאיכות, למרות שיש מה לשפר. בנוסף אני עוסק בתוכנות פוטושופ למיניהם ותוכנות לעיבוד שבבים שדורשות כרטיסי מסך חזקים. וגם הצפי מהכרטיס מסך שיוכל להתמודד עם משחקי מחשב כמו COD5. חובה שכרטיס המסך יהיה לו חיבור HDTV או HDMI , על מנת להפיק את מירב הביצועים למטרת הצפיה בסרטים. הכרטיסי מסך שחשבתי עליהם: 1. Geforce 9800GX X2 1GB Sparkle Pcle (HDTV+HDMI - 512Bit) 2. ATI HD4870X2 2GB (HDTV 256Bit) 3. Geforce 9800GX2 1GB 4. Gefroce ENG TX280 HDTV 512Bit אשמח מאוד להצעות אחרות …

    • 9 תגובות
    • 917 צפיות
  5. שלום חברים,מחפש כרטיס מסך לצפייה בסרטי HD כבדים ,מעל 20 ג'יגה ,אשמח לעזרה,תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אז ככה...אני צריך 2 אפשרויות לקנות כרטיס מסך... את המרט אפשר למצוא במפרט.. אני חושב שהספק שלי חלש...אבל תגידו את דעתכם לפני הכרטיס שתביאו לי.. אז התקציב.. באיזר ה1000 שקל אם אני קונה בארץ... או 280 דולר אם אני קונה בחול.... בבקשה תתנו לי אחד בארץ ואחד בחול..

    • 11 תגובות
    • 925 צפיות
  7. Started by wombat,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך חדש, תכננתי להוציא כ 500-600 שקל. הדרישות שלי לא גבוהות, שפשוט יהיה אפשר לשחק משחקים חדשים ב 1080p על הגדרות בינוניות (הכרטיס הנוכחי לא תומך ב DX11 והרבה משחקים פשוט לא עובדים). קראתי הרבה דיונים בפורום והרוב המליצו על ה GTX650 Ti של EVGA ב KSP שעולה 660 שקל, עושה רושם שהוא לא נמצא במלאי באף סניף ואני מניח שהוא לא יחזור למלאי. יש כרטיס אחר מומלץ? יש טעם לחכות כמה שבועות-חודש לדגמים חדשים? המפרט הנוכחי הוא: מעבד Core i7 2700k כונן SSD Intel 520 series 180gb כרטיס מסך Radeon HD4850 ספק כוח Seasonic Silver Power 650W 52A@12V SPSS-450HT-APFC-F3מסך 23' של סאמסונג, 1080p.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by nim901,

    כן כן סוף סוף אני קונה כרטיס מסך חדש! ומקווה שגם הוא יהיה נורמאלי אז ככה זה בכללי מה שאני רוצה מהכרטיס - חייב! יציאת tv ouT ושיריץ משחקים חדשים נורמאלי ד"א אני חושב שכל דבר יהיה שיפור עצום לעומת ה R9200 SE או ה גיפה MX אה והתקציב עומד על משהו כמו 600 - 700 אפשר קצת יותר אם זה ממש שווה את זה. (הכל מהכסף שלי ואני לא מקבל דמי כיס או משהו, אני גונב מאחותי ) תודה ומצפה לתגובות נ.ב הנה המפרט שלי ספק גנרי 300 ואט "מותאם ל P4" (ממש) P4 1.8 256 RAM מקלדת, עכבר וכל השטויות אני יודע שזה חרא של מפרט במיוחד הספק אבל אני אקנה מתי שהוא מחשב חדש אז זה יעבור אליו

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  9. אז הכרטיס יכול לצרוך מקסימלית w375? בגדול לא דחוף לי, רק רוצה לדעת אם הכרטיסים החדשים, על הסף הזה של החשמל

  10. אני רוצה כרטיס מסך שיהיה אפשר להריץ עליו משחקים ברזולוציה 1024 בקלות וקיצר שיספק אותו לתקופה של חצי שנה עד שאני אחליף את המפרט שלי האם כדאי לחקות עד שיצא משו עם תמיכה של DX10? התקציב עד 1050 תודה רבה את המפרט שלי אפשר לראות ע"י לחיצה על (מפרט)

    • 13 תגובות
    • 786 צפיות
  11. קצת דחוף...

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  12. Started by debils,

    חיכיתי לראות מה AMD יוציאו נגד כרטיסי NVIDIA, בזמנו המליצו לי על כרטיס מסוג 760GTX מומהר למחשב חדש עם מסך 24" (שיוכל לשחק בין היתר משחקים כמו BF4 וכו'). רציתי לדעת האם יש סיבה לפזול ל AMD או שכדאי להישאר עם הבחירה ההיא ? גם שמתי לב שב TMS הפסיקו לשווק את ה 760GTX המומהר של GIGABYTE, יש להם תחליף מומלץ ?

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  13. Started by MeMaster,

    אהלן, אני מחפש כרטיס מסך מסדרה 8800 Geforce שהכי משתלם מבחינת עלות/ביצועים. הטווח מחירים שאני מחפש: 1000-2000 שח * אם זה כרטיס שעולה 2100 זה בסדר תודה ויום נעים

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  14. Started by meird,

    חברים, אני מחפש כרטיס מסך אימתני, אין לי מגבלת תקציב אני פשוט רוצה את הכרטיס הטוב ביותר שקיים היום בשוק. זה עבור צפייה בעשרות מצלמות. חשוב לי שהיציאה תהיה יציאת RGB (מתחבר למסך LCD 46 אינץ'. אני אשמח לקבל המלצות. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  15. Started by m3tr0x,

    שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש אך אני לא יודע מה הכי משתלם ומה הכי כדאי לקנות התקציב שלי הוא 1000 ש"ח ואני צריך כרטיס מסך טוב להפעלת המשחקים החדשים בצורה טובה וחלקה יש לי windows XP ולוח אם של gigabyte מדגם GA-8S648FXRZ תודה מראש על העזרה

    • 26 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Roeebaeloha,

    שלום אני לא בטוח שזה המקום לפרסם אז אם לא אשמח אם תעבירו את הדיון למקום המתאים אז ככה: אני מחפש כרטיס מסך שכבר לא עובד ושוכב אצל אחד מכם בבית והוא לא בשימוש. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 983 צפיות
  17. עדיין לא חשבתי על תקציב כי אני קודם כל רוצה לדעת איזה כרטיס מסך מקסימום שיריץ לי משחקים ב1680 על 1050 ללא צוואר בקבוק במחשב כמו שלי שזה amd6000x2 athlon 2x1024 g skill ddr2 הלוח אם של אלבטרון ותומך עד ddr3 לכרטיס מסך ספק SEASONIC 400W : SS-400ET אחרי שאני אדע את הכרטיס המקסימום . אני אתחיל לחשוב על התקציב ואני אשנה את הכותרת

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by G-SHOCK,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך לחבר עד 600 ש"ח.אמור לשמש לאינטרנט,משחקים לא כבדים וצפייה בסרטים. רצוי חיבור dvi ויציאת tv . חשוב לציין שהבחור לא מתמצא במחשבים ולכן דרוש כרטיס שלא מחייב התעסקות רבה מידיי(עדכוני דרייברים תכופים וכו') יבורכו כל העונים...

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  19. Started by Zeev86,

    היי, אני מחפש כרטיס מסך חדש בשביל לוח אם dq87pg של אינטל. מעבד i7 4770 זיכרון 8 GB RAM תקציב 1000 עם חריגה קטנה. תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by dr_drek,

    אני מחפש כרטיס מסך שיתאים למחשב שלי AMD ATHLON XP 2800 Gigabyte GA-7N400E-L - AGP 8X GEIL 512 PC3200 400MHz DDR SDRAM value w/hs המחיר המקסימלי - 1000 ש"ח. בבקשה מחנויות מוכרות כגון: פנדה, PCH, KSP, למיר. אם קראתם את ההודעות שלי שרשמתי גם פה וגם בפורום של לוחות האם, אז יש פתרון לבעיה שהיתה לי - להזכיר שהכרטיס מסך הנוכחי שלי (GEFORCE 3) לא התאים ללוח אם. הסיבה היא שהספק לא התאים, למרות שניסיתי עם ספק אחר וזה גם לא עבד, כנראה שלא ניסיתי טוב. בכל מקרה אני אחליף ספק. עכשיו הבעיה היא שאמרו לי שהמאוורר שעל הכרטיס מסך עומד למות, והוא לא יחזיק יותר מחודשיים. שאלתי את למיר אם אפשר להחליף אותו אם לשים קירור אחר, והם אמרו שלא. אז אם יש אפשרות תגידו לי בבקשה כי אני לא רוצה לקנות כ…

    • 10 תגובות
    • 715 צפיות
  21. Started by AmorphisM,

    אני לא צריך את ה-top וגם ברור לי שבסכומים כאלה אי אפשר להשיג אותם, מספיק לי שמשחקים מהדור החדש ירוצו על רזולוציה גבוהה בלי שום פילטרים - כמו Crysis Bioshock וחשוב גם ש Age of Conan ירוץ. יש לי ספק כוח HEC 300.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by yanai9837,

    • 7 תגובות
    • 826 צפיות
  23. Started by aradgonen,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך חזק שיפעיל לי את ה GTA IV הכי טוב שאפשר עד 1000 שח

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  24. Started by x-amin,

    עדיפות לATI מיועד למשחקים בשביל חבר תודה

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  25. Started by The Ball,

    שיעבוד ב agp 8. תודה

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים