כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כמו שכתוב בכותרת מחפש כרטיס מסך כמה שיותר חזק לצרכים האלו, כמו כן מתוכן גיימינג כבד על מסך הU2311H. בנוסף המפרט שלי כרגע הוא: מעבד Q9550S בOC של 3.6GHZ עם צריך עוד כוח עיבוד אני יכול לנסות להגיע ל4.5GHZ . זיכרון 4GB זיכרון בDC. כרטיס מסך GTX275 שכרגע מספיק לגיימינג אבל קצת צולע בכל מה שקשור לתוכנות בסגנות הSDK, יש אפשרות לOC עם צריך. ספק כוח HEC WIN+ 700W כמו שאפשר להבין יש לי מערכת שלפחות לי ניראה מכוונת לאזור המינימום של תוכנות בסגנון הזה, לכן מחפש כרטיס כמה שיותר חזק לשימושים האלו, כרגע אני חושב לקחת משהו בסגנון הGTX480 אבל יש מצב שאולי אני צריך בכלל לוותר על הגיימינג ולקחת את הQUADRO 4000 2GB, מה דעתכם אולי מישהו יכול לכוון אותי ?
-
- 7 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להחליף את כרטיס ה9600 שלי ואני מתלבט בין 3 כרטיסים: הראשון - http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=578281 המחיר שהציעו לי בחנות הוא 1000 ש"ח . השני- http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1832_1834&products_id=16178 השלישי - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4315 אני מחפש כרטיס בעיקר למשחקים, איזה כרטיס מבין 3 הכי מומלץ מבחינת עלות וביצועים והאם המחשב שלי לא יגביל אותו . המפרט של המחשב מצוין בצד תודה לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום אנשים, ברשותי מחשב עם PCI-e x1 אשר ברצוני להפוך למחשב אשר יציג סרטים ב High Defenition. אני לא מודע למגבלות אשר מציב ה X1 והאם כרטיסים אשר תומכים ב X16 שונים בגודלם או לא תומכים אחורה... אינני מחפש לעשות Encoding עם הכרטיס אלא בשלב זה רק הצגה בעזרת מקודד מובנה של הכרטיס. האם ישנם כרטיסים כאלו? תודה מראש, ליאור.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבר מחפש כרטיס מסך שיוכל להריץ סרטי HD בלי בעיות וגם למשחקים שכרגע מה שמעניין אותו זה GTA4. המחשב הוא מדיה סנטר שמחובר ל- LCD 47 אינצ' FHD. יש לו מעבד E7200 ו- 4GB זיכרון. התקציב שלו הוא 1000 ש"ח ואני אשמח להמלצות ו/או הערות שונות אם משהו לא מתאים.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותרת ;D
-
- 13 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך זול עם VIVO ברמה טובה מאוד (של כרטיס PVR לפחות) כדי להשתמש בו כמו YESMAX אז אני צריך שהOUT יהיה ברמה גבוהה מאוד, וגם הכניסה.. SVIDEO יש למישהו המצלות ?
-
- 6 תגובות
- 676 צפיות
-
-
הבנתי השGF8500 ו8400 הם כרטיסי וידאו ממש טובים, אבל אז אמרו לי שה ATI 2600 יותר טובים ושיש בהם גם כרטיס אודיו משולב.. מה עדיף? אולי גם ישמש למשחקים לא כבדים, אבל הכי חשוב שינגן עד1080P חלק לגמרי.
-
- 9 תגובות
- 729 צפיות
-
-
מה המצב אנשים? אז ככה, קודם כל, אני לא גיימר! פה ושם אני משחק באיזה משחק, אבל אני לא מגדיר את עצמי כגיימר. לעומת זאת אני גם לא מגדיר את עצמי כמישהו שלא משתמש במחשב, אז נמאס לי מהג'יפה MX440 שלי אז יש לי כמה אפשרויות לשדרוג, אני רוצה שהכרטיס יריץ לי משחקים יפה וחלק, אבל לא בהגזמה. בבקשה בלי שאלות מאיפה, וגם אם אתה יודעים מאיפה(ולא קשה לדעת), זה לא המקום לפרסם את זה. 1. GeXcube R9600PRO 128MB באיזור ה 550 ש"ח. 2. Abit FX5700 128MB באיזור ה 500 ש"ח. 3. MSI TI4200 64MB באיזור ה 250 ש"ח. המטרה שלי היא שיריץ טוב את C&C GENERALS, NFSU2, MOHAA ועוד. השאלה היא אם ה TI4200 יספיק לי? אם כן אני אקח אותו.... אם לא אז יש התלבטות בין ה R9600PRO שהוא קצת יותר חזק לפי מה …
-
- 7 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום! ברצוני לרכוש כרטיס מסך הכי טוב שיש לAGP עם תקציב של עד 1500 ש"ח.
-
- 36 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש פה ואשמח לקבל קצת עזרה בבחירת כרטיס מסך חדש... השימושים של הכרטיס יהיו לגיימינג (GTA V, BF4 שייצא כבר למחשב!) ולעריכה בתוכנות כמו Sony vegas, After Effects, Photoshop וכמובן לעבודה משרדית ותכנות - אבל פה הכרטיס כבר פחות חשוב המפרט הנוכחי: מעבד: Intel I7 860 לוח אם: Gigabyte GA-P55A-UD3 זיכרון: 4GB RAM (צריך לשדרג?) כרטיס מסך נוכחי: Gigabyte Radeon HD 5770 מארז: מארז יחסית ישן (3 שנים), אין מדבקה, אני חושב שהוא של CoolerMaster. אם תתעורר בעיה בגודל אחליף מארז - לא מהווה בעיה. ספק כוח:rs-650-pcar-e3 650W מסך : מתכוון לקנות חדש, כרגע הכיוון הוא ל DELL U2312HM. פתחתי דיון על כך בפורום, אשמח מאוד אם תגיבו : המלצה למסך חדש. הערות נוספות: אנ…
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
התקציב שלי הוא 1000-1500 שקל אני לא גיימר כבד אבל גם רוצה משהו שיעבוד טוב 60 פרמים זה מספיק לי לא מאלה שמחפשים 200-300 , אבל גם שלא יפול ב 1% וב 0.1% שלא יהיו נפילות שאני לא אקבל 60 פרמים ונפילות לכיוון 10-20 ב 1% עכשיו אני יודע שיש לכרטיס רק 8 גיגה אבל ראיתי בנצמרק של 3060 12GB מול ה 5060 8 גיגה וה 5060 השאיר לו אבק גם ב 1080 וגם ב 1440P , יש לי כמה אפשרויות בסכומים האלה 1000-1500 : RTX 5060 8GB או RX 6090 XT 8GB או RTX 3060 12GB או RTX 5050 8GB או RX7600 8GB לא מצאתי משהו אחר בסכומים האלה ה RX 6800 XT נראה משהו טוב אבל אני מאמין שכרטיס חדש כזה אם נמצא עולה 2000 שקל אבל הוא תומך גם 1080 גם 2K גם 4K . בסכומים האלה על מה כדאי ללכת ? ראיתי דווקא באמזון שהכרטיס RTX 5060 8GB …
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן יש לי מחשב די פשוט עם מעבד dual 2.8 2 ג'יגה ראם מסך 22 ואני מחפש כרטיס לגיימיג קל סגנון league of legends , dota2 , guild wars 2 וכו' חשוב לי שמחיר הכרטיס לא יעלה על 350 ש"ח ושלא יהיה כרטיס חזק מידי שיצור צוואר בקבוק תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 811 צפיות
-
-
לאחר שקניתי את BF3 וראיתי שהוא לא עובד הכי טוב בעולם אני רוצה להחליף את הכרטיס מסך שלי למשהו יותר רציני בתקציב של 1000 שקל בערך המפרט שלי הוא Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GH 4GB זיכרון DDR2 כ. מסך נוכחי 5750 ספק כוח crosair tx 750W מסך 22" אני מתלבט בין כרטיסי המסך האלה: http://tms.co.il/product/10197 ואח"כ אני יוכל לפתוח אותו ל6970 לפי המדריך שבנעוץ או את הכרטיס הזה http://tms.co.il/product/10709 מה עדיף?
-
- 8 תגובות
- 806 צפיות
-
-
חבר שלי מחפש כרטיס מסך לה AGP וביקש ממני לעזור לו עז להחרונה שמתי עין על ה RADEON HD2600PRO של PALIT באתר SKYPC אך אני לא מבין כל כך בRADEONנים עז מישהו יכול להמליץ לי על משהו?????
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש לחבר כרטיס מסך וזכרון כדי להריץ GTA4 על הגדרות בינוניות+ (לא ultra) המפרט: Pentium Dual Core CPU E5800 @ 3.20 GHz חשבתי ללכת על GT630 שעולה 300 שקל ולקנות גם 4 ג'יגה RAM בעוד 150 שקל. האם עם השדרוג הנל המחשב יהיה מסוגל להריץ את המשחק על הגדרות שציינתי? אם לא, אשמח לעצות אחרות. תודה!
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי . מחפש כרטיס מסך שכל מה שהוא צריך לעשות בחיים זה הרצה של סרטי HIGH DEFENITION ! חייב חיבור דיגיטלי למסך 32 אינץ , חיבור AGP (או אולי ללכת על משהו על מתאם?) עד 500 ש"ח על מה כדאי לי ללכת ? מחירים וכולי ? תצורת מחשב הינה : פנטיום 4 , 640 מגה זכרון DDR .
-
- 9 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום לכולם אני בונה מחשב HTPC ולכן אני מחפש כרטיס מסך שיריץ לי סרטים באיכות HD אני מחפש כרטיס מסך עד 350 שקל שהוא תומך HDTV Output YPbPr תודה לכל העונים..
-
- 5 תגובות
- 633 צפיות
-
-
היי , לצערי המחשב שלי כבר זקן ומקרטע אז החלטתי לרכוש חדש . אני כבר סגור לגבי שאר הרכיבים מה שחסר לי זה כרטיס מסך אז חשבתי על הטופ של הטופ ( לא חסר לי כסף ) gigabyte gtx 780 . המטרה לשחק משחקים הכי חדשים בדרישות הכי גבוהות . האם gigabyte gtx 780 מצדיק את המחיר ? האם קיימים כרטיסים אחרים (ללא קשר לעלות) שיוכלו לענות על הדרישות שלי ? חשוב שהקירור יהיה שקט . שאר המפרט : thermaltake toughpower 750W ANTECp180 philips 239CL Gi gaby te GA -Z87M -D3H LGA 1150, Intel Z87, DDR3 Intel Core i 7 4770K Has wel l 3.5Ghz 8M B L3 Cache s 1150
-
- 8 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני מחפש את הכרטיס מסך הכי מומלץ במחירים האלו מבחינת חוזק (הוא לא עושה אוברקלוק הוא רק גיימר) תודה על העזרה !
-
- 6 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי כרטיס מסך HD 3600 SEIRES (בעל 2 יציאות DVI). אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך ולחבר אליו את הצגים הבאים: 1) צג מחשב DVI (ניתן גם DSUB אבל אני מעדיף שלא) 2) מסך LCD 42, צד אחד של הכבל DVI צד השני של הכבל HDMI (ה- HDMI מתחבר לטלוויזיה). 3) מסך 32 LCD, יתחבר HDMI ל- HDMI. איני משחק במשחקים, בסך הכל גולש באינטרנט ועושה דברים בסיסיים. מעוניין שהכרטיס החדש יריץ סרטי HD 1080 בצורה החלקה ביותר ללא ריצודים כלל וכלל!, שידע להריץ לפחות 2 מסכים במכה ללא ירידה באיכות- יש לי מערכת קולנוע בבית ואני מריץ אותה מהמחשב. מעוניין שיהיה שקט מחברה טובה, אפילו בלי מאוורר עדיף. *) את הכבל שצידו האחד הוא DVI וצידו השני HDMI לא ניתן להחלפה מכיוון שהוא 10 מטר, עובר בין 2 קירות וצבוע בצ…
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
חשבתי על 3060/3070 אפשרות לרכישה מאילת השבוע יש המלצה על חנות\מחיר שיהיה גם אפשרות לממש אחריות במרכז במידה ויהיה ? תקציב בשאיפה עד 2500
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש כרטיס מסך שקט לחלוטין ללא מאוורר שתומך בוידאו ביתי עד 800 ש"ח
-
- 3 תגובות
- 924 צפיות
-
-
הזמנתי את המחשב הבא : מארז THERMALTAKE V100D XASER III BLUE למרות ההמלצות על המארזים הקטנים יותר - לצורך הרחבות עתידיות אזדקק לקיבולת גדולה יותר(וגם בשביל הפוזה...). ספק - תואם ל-XASER של THERMALTAKE. לוח אם - למרות ההמלצות על ABIT, אני עדיין הולך על אינטל וזאת עקב האמינות שלהם. בנוסף ל-ABIT אין יבואן קבוע ככה שהאחריות קצת בעייתית. מעבד - ע"פ הערותיכם 3GHZ, ה-3.06GHZ לא תומך ב-800MHZ. זיכרון ע"פ ההמלצות שלכם ושל הספק SAMSUNG 512M 400 MHZ DDR X2. דיסקים קשיחים - SATA 10500 RPM יש כרגע רק 36G וזה מעט מדי. 7200RPM יש 250G אבל זאת טכנולוגיה בתחילת דרכה ואני לא אהיה שפן ניסיונות של אף אחד, לכן כרגע אני נשאר עם : WD 200GB 7200RPM 8M CACHE X2. כרטיס מסך - ??? מקלדת/עכבר - אלחוטי…
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי אנשים טובים, המחשב שלי מגמגם בסרטים 1080 אז אני רוצה לשדרג אותו קצת. לוח האם שלי זה M2AVM (כרטיס מסך מובנה) ויש לי DDR2 2*1024. [עריכה] אני לא משחק, המחשב משמש לסרטים (מחובר ל- 42 אינץ). 750 ש"ח זה הגבול העליון של התקציב, אבל אם יש בפחות מ-500 אני ממש אשמח. תודה!
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה. המחשב שלי הוא ענתיקה רצינית. כשקניתי אותו הכרטיס מסך שלו (ג'יפורס 2) נחשב ל"בסדר" ומטה והיום הוא לא מסוגל להריץ אפילו פקמן. אני רוצה להחליף אותו לכרטיס יותר חדש אבל סקירה באתר של אינטל הראתה לי שאני צריך כרטיס שעובד במתח של 1.5 וולט ותומך בAGP X4 ומטה - כי רק בכרטיסים כאלה הלוח אם המאובק שלי תומך. כאן בעצם השאלה שלי - אילו כרטיסים עונים לתנאים הללו ויעבדו על לוח האם שלי? אם יש לכם בנוסף גם המלצות נוספות אשמח לשמוע אותן. תודה.
-
- 10 תגובות
- 705 צפיות
-


