כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
בעיקרון הכרטיס הוא להצגת סרטים דרך MCE. הוא צריך להיות תומך ב- DirectX 9 ושלא יהיה לו מאורר כי זה למחשב סלוני. תקציב..כמה שיותר זול. תודה
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
אהלן, כיום יש לי מחשב עם skylake pentium ומסך טלויזיה בגודל 50" ברזולוציית 4K. אני משתמש ביכולות הגרפיות של הפנטיום ומצליח לשדר 4K למסך, אבל הוא מקרטע מאוד בזמן הסרט (גם ברזולוצית 2K) ולכן אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך שיעזור לפתור את הבעיה חשוב להדגיש שהכרטיס לא מיועד לגיימינג, סך הכל צפיה בתכני 4K על המסך. בנוסף חשוב לי שלכרטיס יהיו לפחות 3 יציאות דיגיטליות (hdmi/dp) כי בנוסף לטלויזיה יתחברו אליו 2 מסכי מחשב רגילים (בגודל 23~24, כנראה ברזולוציה של 2K או FHD כל אחד - העניין עדיין לא סגור) הטלויזיה והמסכי מחשב לא יחוברו במקביל; המחשב ישדר או לטלויזיה או לשני המסכים הספק שלי הוא 500w של corsair. אשמח לקבל המלצה לכרטיס מסך זול שיענה על הדריש…
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש כרטיס מסך הכי זול שיש שמריץ סרטים 720P עם יציאת HDMI \ DVI שפולט גם אודיו כך שאני מחבר כבל HDMI זכר זכר ל LCD וגם רואים וגם שומעים תודה לעונים..
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
קניתי מסך חדש ואני מחפש לקנות כרטיס מסך לאפיק agpX8, שיהיה זול ככל שניתן ויהיה שימושי בעיקר לצפייה בסרטים. שיתמוך בHDCP אם אפשר. על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני עובד בעבודה עם שלושה (ועם קצת מזל, ארבעה בעתיד הקרוב) מוניטורים. המחשב הנייח שקיבלתי היה ללא כרטיס מסך כך שהבאתי כרטיס ענתיקה מהבית (AMD Radeon R7 200 Series) עם שתי יציאות וזהו. הייתי שמח לכרטיס מסך בעל 4 יציאות HDMI אם יש דבר כזה זול ככל האפשר. לא צריך יכולות גרפיות יוצאות דופן, הרזולוציה הנדרשת היא HD פשוט.
-
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מתחיל בבניית HTPC ואני מחפש כרטיס מסך AGP זול עם יציאת TV-OUT טובה יחסית. יכול להיות שהמערכת תבוסס פנטיום 3 עם AGPX2 או פנטיום 4 עם AGP X4/8 אני מקווה שאצליח לסדר שהמערכת תהיה הפנטיום 4, אבל בשביל השימוש של הפעלת סרטים בTV-OUT זה לא כזה משנה נכון? אשמח לקבל הצעות לכרטיס המתאים לדרישתי. תודה לעוזרים [br]פורסם בתאריך: 6.06.2007 בשעה 19:20:25 עבר עמוד וחצי אחורה בלי תגובה חבר'ה - בבקשה מכם...[br]פורסם בתאריך: 7.06.2007 בשעה 16:29:05ניסיון הקפצה אחרוןעמוד שלישי ללא תגובה.. בבקשה מכם :-\
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
היי, כנראה שהכרטיס שלי הלך ואני מחפש כרטיס מסך בתקציב נמוך , 200-300 ש"ח שדומה ביכולות שלו ל 9600GT לא צריך כרטיס יותר טוב אני גם לא צריך, אם הוא טיפה פחות טוב אז לא נורא אבל לא משהו ממש גרוע.
-
- 8 תגובות
- 966 צפיות
- 1 follower
-
-
האם הכרטיס מסך הזה HD5450 מוציא סאונד איכותי לשמיעת מוסיקה ב2.1? אני בעיקרון זקוק להמלצה לכרטיס מסך שיעביר גם סאונד דרך מתאם לרמקולים של מחשב
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
-
-
ז"א שאני יוכל להציג משהו דרך יציאת ה VGA, משהו שונה דרך ה TVOUT ואם אני ירצה - בשניהם את אותו הדבר. יש חיה כזאת או שאני יהיה חייב 2 כרטיסי מסך? אפשר גם 2 VGA ובלי TVOUT, זה לא משנה. טנקס :-*
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בחיפושי אחר כרטיס DVI , אני מגיע להרבה כרטיסים שבאינפורמציה שלהם מופיע הנתון DVI אבל בתמונה אין להם יציאה כזאת. אני מחפש כרטיס גרפי במחיר בזול ביותר שתומך ב DVI
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדוע 6600? כי יש לחבר שלי ואני מרוצה מהביצועים. למרות שהוא לא מריץ קרייסיס. אני רוצה כרטיס מסך זול שיריץ את כל המשחקים שיצאו בשנה האחרונה, אני לא רוצה על HIGH, רק יריץ בלי לאגים. פשוט ראיתי נגיד בזאפ כרטיסים כמו אלו: http://zap.co.il/zapnewmodels.asp?Sog=C-GraphicCard&DB58426=128836&DB68813=128830&DB68784=152019 ואני תהיתי לעצמי- מה הקאץ'? הקתציב בעצם הוא על ה200 שקל. אם באמת יש כאן קאץ' מסויים וכרטיסים גרפיים לא פתאום הפכו לעניין זול[בניגוד למשל לזכרונות RAM], אני מוכן להזיז את התקציב לכיוון ה300-400 שקל.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אז אחרי המון התלבטויות החלטתי ללכת על האופציה של כרטיס מסך זמני (אני מקווה שהוא לא יהפוך לקבוע כי אחרי התקופה אני רוצה להחליף את המחשב...). אני מחפש כרטיס מסך לבינתיים לעבודה משרדית ולסרטים וכזה שלא צורך הרבה חשמל. מפרט המחשב שלי הוא: לוח אם: GA-Z68X-UD4-B3 מעבד: i3 2100 3.1ghz ראם: 4 ג'יגה ראם ספק כח : סיסוניק תקן ברונזה 520 וואט (הכרטיס מסך שיש לי עכשיו HD6870 דרש 500. הכרטיס עבד טוב עד שלפני כמה ימים החלו צפצופים והמחשב פעם נדלק ופעם לא וכשנדלק רואים ארטיפקטים כאלו בלוגו הפתיחה אבל גם כשאני נכנס לביוס. הבנתי שהכרטיס מסך מתחיל לעשות בעיות...). כרטיס מסך: Gigabyte hd6870 OC …
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש כרטיס מסך שישמש אותי כשנה שנה וחצי, עד שאקנה מחשב חדש. אני לא אשחק משחקים איתו, אני רק רוצה להשתמש בווינדוס, לגלוש באינטרנט, יוטיוב וכו... האם זה משנה איזה כרטיס אקנה, לשימושים הללו? או שכל כרטיס מסך פשוט יתאים? עד 500 שח, של נווידיה, כרטיס שקט אם אפשר בתקציב. לוח אם שברשותי: P5E - PCI-E 3.0 כרגע יש לי כרטיס מסך 660 TI שמתחיל לעשות בעיות ואולי גווע... מה גם שהוא כבר לא משהו עם משחקים חדשים, והמעבד Q6600 די ישן, ואין טעם לדעתי לקנות רק כרטיס מסך יקר כרגע. תודה מראש...
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לרכוש כרטיס מסך חדש למחשב שלי עם טווח של מחיר של עד 2000. אני מתלבט בין Radeon HD 5870 ל GeForce GTX480 1536MB מבית MSI שראיתי באתר של IVORY באותו מחיר. הרזולוציה שלי היא 1080*1920. ספק כוח - Compucase HEC 2 fan 80mm ACE580 24PINS מעבד Q6600@3.6 לוח אם - Gigabyte GA-P35-S3. האם יש העדפה לאחד מהם? חשוב לי גם החיסכון בחשמל והשקט. האם שאר המערכת שלי לא תגביל? האם כדאי לחכות לסדרה 6000? אני מחכה כבר לcrisis החדש שיצא והכרטיס החדש אמור לפנק את קצב הפריימים רק בשבילו. תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום. עכשיו יש לי radeon 9600 series, ואני רוצה כרטיס חדש, הבעיה היא שהלוח אם שלי הוא AGP ויש לי תושבת 478. אז אני צריך למצוא כרטיס טוב, שיתאים ללוח אם שלי, אבל שנאי לא אצטרך להחליף אותו עוד שנה כדי שאני אוכל לשחק בשחקים חדשים. אני מחפש כרטיס במחיר של עד 900 שקל, אלף שקל אם יש הבדל גדול, אבל לא יותר מזה. תודה.
-
- 13 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך לחבר לLCD שאני אקנה בקרוב. בעקרון המחשב יהיה "HTPC" אך עדין אני אשחק במשחקים. אז כן, חשוב שיהיה גם חביב למשחקים (בעיקר אסטרטגיה אז לא צריך ממש כרטיס חזק). התקציב כרגע לא ידוע, אני מחפש הצעות, אני מוכר כנראה את הכרטיס הנוכחי שלי X800GTO2 לא מנוצל ולא עבר OC. שהכרטיס יתמוך HDTV בצורה טובה והכי טובה שיכול להיות לכרטיס במחיר משתלם. קיצר הבנתם בערך את הכייון לכרטיס כלשהוא. תודה compman112
-
- 10 תגובות
- 749 צפיות
-
-
התקלקל לי הכרטיס הישן שלי היה לי geforce 7600.... מחפש כרטיס מסך חדש עד 700 שקל. מפרט שלי: intel conroe e 6300 2giga memory
-
- 5 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום. כנראה שהכרטיס מסך הישן (FX 5200) נהרס או משהו כזה o_O. אני מחפש משהו ברמה שלו או אפילו קצת יותר טוב , כמובן AGP , במחיר של עד 200 ש"ח. אשמח לשמוע תגובות. תודה.
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכולם, המחשב שלי (מופיע במפרט מתחת לפרופיל שלי) מתחיל להתיישן והחלטתי לשדרג את כרטיס המסך אני מנסה לעשות לעצמי סדר קצת בעניין החיבור ללוח אם יכול להיות שזה לא הפורום המתאים, אם כן אז אבקש את סליחתכם ותעבירו אותי לאן שצריך יש לי לוח אם של msi עם החיבורים הבאים (תמונה): PCI-E x 16 - יש אחד כזה על הלוח אם PCI-E x 1 - יש שניים כאלה PCI - יש לי שלושה עכשיו אני מבין שחלק מכרטיסי המסך שיש היום בשוק הם בעלי חיבור PCI Express 2.0 (כמו למשל זה) מישהו יכול לעשות לי סדר ולהסביר לי מה יש לי ואיזה סוגי כרטיסי מסך אני יכול להרכיב (אם בכלל)? :-\ תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, הכרטיס שיש לי 470GTX כבר עושה יותר מידי בעיות בזמן האחרון, אני כל חודש + כבר מבשל אותו בתנור כדי שיחזור לתפקד ודי נמאס לי... מה אני רוצה? לשחק ברזולוציה 1920 במשחקים הכבדים עם כל האפשרויות המקסימליות. בשאר המשחקים אני לפעמים משתמש בUPSCAL ל2560.. מעל 2GB זכרון ראיתי ביד שניה באתר מישהו שמוכר GTX780 ב.1850. אני לא מכיר כלכך את הגרסאות והאמת קצת חושש לקנות בלי אחריות במחירים האלה.. מצד שני חשבתי לקנות חדש של GTX760 לדוגמא שהם באזור ה1200 שח.. (וראיתי גם ב700 שח ביד שניה שנשמע מעולה) החשש שלי שיצא GTA5 והוא לא יהיה מספיק חזק להריץ אותו, כבר היום וואצדוג דורש 3GB זכרון לטקטורות מלאות.. מעדיף כרטיסים עם קירור לא מקורי חזק ושקט.. תקציב: 1500 שח האם אתם חושבים ששווה לי …
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
בעיקרון תקציב של 600-850, רזולוציה 1920X1080 מפרט בצד.. שימו לב שבספק כוח הוא CORSAIR VX450 אז שלא ידרוש יותר מדי כוח. המעבד על OC כרגע, ויש מצב שאני בעתיד עוד ייתן עוד איזה פוש. עדיפות לNVIDIA. תודה.
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
לצערי נשרף לי האסוס 5770 שלי אני לא כך כך מעודכן בסדרות החדשים, איזה כרטיס מסך תקציבי יש שיריץ משחקים באיכות סבירה ולא יהיה יקר מידי? ראיתי את ה 6750 ב 490 ש"ח ולעומותו את ה 5750 ב 510? איזה מהם עדיף? האם יש המלצה אחרת במחיר הזה? חיבור PCI-E מעבד I7 ווינדוס 64 ביט
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כרטיס מסך בסביבות 2500 שח למפרט הנ"ל: לוח אם: Gigabyte 965P-DS3 מעבד: Intel C2D E6420 2.13Ghz אשמח לקבל המלצות. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הרדאון 9600xt שלי מתחיל לעשות בעיות ולעצבן אותי, למרות שהמחשב די חדש, בן שנה וחצי (מחר יומולדת ) , הוא אינו תומך ב PCI-e ומכיוון שאני מתגייס בקרוב אני לא חושב שיש צורך להחליף לוח אם. אז פשוט לשאלה אני מחפש כרטיס מסך חזק עד 900 ש"ח בתצורת agp. תודה רבה מראש רועי
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אהלן! המערכת: מעבד core2quad Q8300 זכרון 4GB RAM לוח אם Gigabyte EP43-UD3L ספק huntkey 550w WIN 7 רוצה כרטיס למשחקי מחשב כי הX1950pro כבר לא סוחב (פשוט לא נדלקים בגלל החומרה שלו) עד 700 שח יש איזושהי עדיפות ATI מול NVIDIA ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-


