עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ziv_tt,

    אהלן, מחפש כרטיס מסך חדש למחשב הישן: Amd athlon x2 5000+ 2GB ADATA DDR2 800MHz ספק כוח: Zalman ZM500 מסך: Viewsonic 19" vp930b המטרה היא שתהיה האופציה לשחק בכמה שיותר משחקים עדכניים ( אם הדבר יתאפשר עם החומרה הנ"ל). תודה

  2. Started by alidanon,

    אין לי בעיה לחרוג ב100 שקל. אני מתלבט בין ה- GTX460 768mb. לבין ה HD5830 1GB. הייתי קונה את ה- GTX460 1GB אבל לפי מה שראיתי בחניות הוא יקר לי קצת.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by mich4el,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך בשביל אבא שלי. הסיבה היחידה שבשבילה אנחנו מחפשים כרטיס מסך זה בשביל שנוכל לעבוד עם מסך 24" חדש שקנינו על רזולוציה של 1920x1200. הדברים היחידים שהוא עושה במחשב זה לגלוש באינטרנט ולפתח תוכנות בסביבת עבודה, והתקציב שהוא נותן לכרטיס הוא 200 ש"ח. אשמח אם תוכלו לתת לי הצעה לכרטיס מסך שיעמוד בקריטריונים. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  4. שלום לכולם כיום יש לי את הכרטיס מסך X1950XT (שאר המפרט בצד). אני רוצה להחליף כרטיס מסך כי אני מרגיש שבמשחקים החדשים (למשל DIRT) כשאני משחק על רזולוציה גבוהה (יש לי מסך רחב 20" עם רזולוציה של 1680X1050) אם אני לא מוריד את ההגדרות למדיום (בפילטרים אני לא נוגע) אז המשחק מקרטע. בעיקרון חשבלי על ה-8800GTS 320MB אבל פתאום ראיתי שטוענים פה שה-X1950XTX לא נופל ממנו אז אני מבולבל ולא יודע מה לקחת. אם אפשר את עצתכם אני אשמח. בעיקרון התקציב שלי הוא מספיק ל-8800GTS 320MB שעולה בערך 1700 ש"ח אבל אם יהיה עדיף משהו אחר אז אין בעיה אם איזה חריגה של 500-600 ש"ח. אגב,מה קורה עם החדשים של ATI ? משתלמים או שכדאי להתרחק בגלל דרייברים ?

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  5. Started by kelazar,

    אני עובד כעת על בניית מפרט למחשב מי שמתעניין במפרט יכול לקרוא את הדיון http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=522137.0 כחלק מהמפרט יש דיון ענף מאוד בכל הקשור לכרטיס מסך. אני צריך כרטיס מסך שיספיק לי לשנה גג שנתיים לא יותר. הוא צריך לתת לי אפשרות לעבוד עבודה יומיומית במחשב, לראות סרטי בHD ולשחק פעם בשבוע בפיפא 12. המחשב מחובר למסך ברזולוציה של 1920*1200. נראה לי אמרתי הכול תודה לעוזרים ושבוע טוב

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  6. Started by ofer40,

    היי אני מחפש כרטיס מסך איכותי שיתחבר לפלזמה בחיבור DVI בשביל סרטים בפורמט WMV-HD. וקצת בשביל משחקים כמו FIFA ו NBA. אם אפשר אז שיהיה כרטיס כל בו שיהיה אפשר לחבר אליו מקור חיצוני כגון ממיר YES. כאמור בתקציב של 400 שקל. תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 745 צפיות
  7. שלום, אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של בערך שיחליף את הGTX460 המזדקן שלי. חשבתי לקנות כרטיס עם יחס עלות תועלת גבוהה בשביל להנות מביצועים גבוהים במחיר נמוך. יש לי אהבה גדולה ל Nvidia ולכן אני מעדיף שהכרטיס יהיה שלה, חשבתי לקחת את ה GTX760 רק שאני לא יודע איזה (מבחינת חברה, קירור, זיכרון וכו'). אני מחליף את הכרטיס שלי כי אני מרגיש שהוא חוסם את הפוטנציאל של המערכת שלי (במפרט בצד), קניתי אותו ממחסור בתקציב והוא החזיק לי 3 שנים בערך, אני רוצה שהכרטיס החדש יחזיק תקופה זהה לזו ואף יותר. בזמן האחרון (חצי שנה האחרונה בערך) החברות מעלות את הרף של הביצועים במחשבים ואני מקבל תחושה שאני נשאר קצת מאחור. השימושים הם למשחקים בעיקר מכל הסוגים (חדשים, ישנים, FPS, RPG, Indie, Arcade, Action), (…

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  8. שאפשר להריץ בו משחקים חדישים על מסך 22" ברזולוציה גבוהה. GDDR3 Microsoft DirectX 10 and OpenGL 2.0 support with full Shader Model 4.0 תודה.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום. אני מחפש כרטיס מסך דואלי [שיש בו יותר מיציאה אחת למסך] ואני לא מדבר על יצאות לטלוויזיה וכאלה. אני עוסק במסחר ואני צריך לראות מול העיניים מספר מסכים שונים כדי לראות תנועות שונות. פרטים על הכרטיס שאני מתכוון אליו אפשר למצוא כאן : http://www.tradenet.co.il/ServiceIN.aspx?MainId=11 כמו כן, יש בלינק גם מכירה של כרטיס כזה עם 3 יציאות ב800 שקל. ואני מחפש משהו יותר זול. תודה לכולם. :-*

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. ברצוני לחבר 3 מסכים לאותו המחשב כידי לקבל תצוגה פנורמית. כרגע במחשב מותקן כרטיס מסך X1350 של ATI, ואליו מחוברים 2 מסכים. אני זקוק או לכרטיס PCIE שיוכל לתמוך ב 3 מסכים, או בכרטיס PCI שיחובר במקביל ואליו יחובר המסך השלישי, עדיופות לכרטיס LP, עם קיים אחד כזה. המחשב מיועד לעבודה משרדית ולכן אני מחפש את הפתרון הזול ביותר, ורעיונות אחרים יתקבלו בברכה. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מדובר במסך קטן של רזולוציה 768*1024, והעיקר שהמשחק ירוץ על מדיום בצורה סבירה. תודה מראש..

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  12. הלך לי הכרטיס מסך במחשב ישן: כרטיס Gefore 6600 לוח k8nf-9 של gigabyte מעבד AMD 3000 אני פשוט צריך כרטיס חדש , שיהיה יותר טוב/אותו דבר. זה מחשב עבודה ללא משחקים , אבל אם כבר אני קונה משהו הייתי מעדיף שלפחות יצליח להריץ סרטים 720p בצורה טובה (ה 6600 קצת התקשה בזה). בינתיים ראיתי משהו כזה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=10313 מה אתם אומרים? סביר?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. כמו בכותרת. אני צריך את כרטיס המסך הכי זול שיש עם HD ושתי יציאות DVI. ממשק PCI-E כמובן. יש המלצות?תודה מראש! [br]פורסם בתאריך: 5.04.2008 בשעה 22:50:31 אה כן, ושיהיה לא פחות טוב מ 6600GT (אותה רמה זה בסדר). לא נראה זה מסובך מדי, כרטיס ישן יחסית.

    • 5 תגובות
    • 762 צפיות
  14. Started by THE-BIG,

    מכיוון שאני מעביר את המחשב הישן להורים ובלוח אם אין כרטיס מסך מובנה מחפש לקנות כרטיס מסך הכי משתלם במחיר 100-200 שימושים כללים ביותר לא משחקים ולא בטיח אינטרנט סרטונים משחק זומה במקרה הגרוע מעבד E8400 לוח P35-DS3L 2G זיכרון תודה עדיפות מפלונטר אבל לא קריטי

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. המלצה לכרטיס מסך של NVIDIA בלבד תקציב עד 350 שח חריגה מאוד קטנה עם אפשר שימושים משחקים בינונים בעיקר סרטים .. גלישה מפרט לוח אם [table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td]‏M68MT-S2P AM3, nForce 630a, DDR3 1333, GeForce 7025‎ [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]מעבד [Athlon II x4 Quad Core 645 [/ספק 500W SS ] [/]RAM 4G[] לוח[/td][/tr][/table]

  16. ברשותי 8600GT של NVIDIA, ורציתי לשדרג למשהו יותר טוב. אבל הספק שקניתי די טוב ויקר, לא רוצה להחליף... איזה כרטיס אצליח לשים מבלי להפיל אותו לברכיים? מחוברים אצלי מעט רכיבים , 2 קשיחים, מעבד E8400 (נחשב לחסכוני בחשמל), רק מאוורר פליטה אחד עובד, עכבר ומקלדת USB ו-2 כרטיסי זיכורן מותקנים. על האריזה של הספק מפורסם שזה תומך ב-SLI ושטויות כאלה, אבל כמובן כרטיסים של היום לחבר במקביל הוא לא יחזיק, אני רק רוצה כרטיס אחד חזק כמו 4870 או לפחות 4850, השאלה אם יצליח... רשום שיש לו 2 מסילות 12 וולט, כל אחת 20A ויחד יכולים לספק עד 30A לעומס מירבי 360W, מתחי USB וה-12- זה נפרד וגם 3.3 וה-5V זה נפרד (עד 150W). הנה טבלת ההספקים: (מצטער לא יודע איך להקטין... זה גם לקחתי מוכן מתוך אתר).

    • 7 תגובות
    • 912 צפיות
  17. TV OUT - SVIDEO DVI HDMI ושאני אוכל לחבר את הטלבזיה במקביל למסך מחשב ולראות את אותו מסך. משחקים לא מעניינים אותי אם יש לוח אם עם כרטיס מסך מובנה עם הדרישות שלי גם הולך יש לי מעבד E 5200 תודה ויום טוב.

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  18. שלום עקב מותו של ה 9500 פרו שלי אני מחפש כרטיס חדש. שני המועדמים הם 9600XT וה-9800 פרו א.רציתי לדעת כמה משמעותי ההבדל בינם? ב.מה דעתכם על החברות הבאות powercolor ן-club3d ועל אילו חברות אתם ממליצים באופן כללי?

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  19. כותרת כרטיס מסך -עדיפות ל- nvidia geforce או איך שלא רושמים את זה ומך לא משנה יצרנית רק שיהיה שטוח איכותי 19 או 17 אינצ'

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  20. שלום, אני מחפש כרטיס מסך למטרות צפיה בסרטים בעיקר, חלקם HD. את כרטיס המסך אני אחבר לטלוויזית LCD בגודל 32" לכן צריך שהכרטיס יאפשר להפעיל רזולוציה גבוהה מאוד. הכרטיס ישמש גם למשחקים אך מעט מאוד ונכון לעכשיו, זה החלק השולי בין השיקולים. אשמח לקבל המלצה לכרטיס שמתאים לדרישות שלי.

    • 7 תגובות
    • 562 צפיות
  21. Started by skywalker13,

    שלום. אני די מעודכן במה שקורה היום בתחום של כרטיסי המסך אבל לא מעודכן בדרישות של המשחקים היום. כעיקרון אני לא גיימר אבל פה ושם משחק במשחקים נחמדים כמו: rome total war, need for speed, hitman, fifa 2005 ועוד משחקים מהשוג הזה. לא משהו. מה שיש לי כרגע לא ממש מתאים למשחקים כאלה. זתאומרת הם רצים אבל הם לא רצים טוב. יש לי geforce 4000fx השאלה שלי היא בעצם איזה כרטיס מסך כיום שהוא די זול אבל יריץ לי את המשחקים האלה סבבה מתאים לי מסדרת geforce ורצוי של חברות טובות כמו msi או asus. אני לא בטוח שזה המקום הנכון לכתוב בו אבל זה המקום שנראה לי הכי מתאים. אז אם זה לא אז תגיבו ואני יערוך. ואם כן צריך עזרה. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  22. Started by ido-nava,

    אהלן, הכרטיס מסך שלי די מת (G210) ואני מחפש כרטיס מסך חדש. השימושים הם: ניגון סרטים (FULLHD) ובנוסף אני רוצה שתהיה לו תמיכה בפורמטי האודיו החדשים (TRUEHD,DTSHD). לא יהיה לו שימוש במשחקים כלל. המעבד שלי הוא די ישן (e7200), כך שאין לו ליבה גרפית מובנית והאפשרות היחידה היא להחליף כרטיס מסך. אני רוצה שיהיה כמה שיותר זול.. 200-300 ש"ח יספיקו אני מאמין. תודה.

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  23. Started by deluxe,

    אני מעביר כרטיס מסך מהמחשב הישן למחשב החדש וצריך כרטיס מסך בסיסי ביותר שיחליף אותו. במחשב הישן יש מעבד Q9550 ו-4GB זיכרון על לוח P45 של ג'יגהבייט. השימוש שלו כיום הוא לעבודה משרדית, מולטימדיה ותוכנות, ללא צורך גרפי כלשהו מלבד סרטים ומולטימדיה. אין בכלל שימוש במשחקים. חשוב לי שהכרטיס יכלול קירור פסיבי שקט ושיהיה ממותג מוכר ואמין בתחום כגון ג'יגהבייט או ספייר. המליצו לי בעבר על HD6450 אך הוא מעט יקר בגרסה השקטה. התקציב בעיקרון עד 180 ש"ח ורצוי להוציא כמה שפחות. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  24. Started by kman888,

    השימושים שלי הם משחקים כמו פורטנייט GTA ו כו כרטיס מסך מובנה על הבורד גורם ללאגים במשחקים. מחפש המלצה לכרטיס מסך שיריץ את המשחקים האלו וגם שיהיה זול.... תודה

  25. שלום.. מחפש כרטיס מסך סבבה שיריץ משחקים לא כבדים מידי.. אני לא גיימר. רק מידי פעם משחק מכוניות או יריות כמו Hitman או Ghost Recon. יש המלצה?

    • 12 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים