כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום! אני צריך לקנות לקליינט כרטיס מסך שיוכל להריץ לו משחקים כמו Call Of Duty 3 וכד', לא את המשחקים הכי חדישים אבל שיריץ משחקי פעולה באיכות סבירה (שאפשר לשחק). כרגע יש לו כרטיס מובנה של אינטל (G31 Express), רציתי לדעת אם כרטיס בטווח המחיר הזה יתן שיפור ויריץ לו כמה משחקים שכרגע לא עובדים? ישנו חריץ הרחבה של PCIE 16X על הלוח, וכרגע יש 1GB זיכרון, אני מתכנן לשדרג רק את הכ. מסך. מה אתם חושבים/ממליצים. נ.ב. שוטטתי קצת בבקורות, ובעוד אתרים כמו TomsHardware ו MaximumPC, יש להם מאמרים עם המלצות לכרטיסי Mainstream וכד', אבל המחירים בארץ הם כמו 800-900 שקל, שזה נורה יקר בשבילי. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך עד 400 ש"ח שאוכל באמצעותו לראות את הסרטים שבמחשב גם בטלויזיה. יש לי מסך LCD 52" של סמסונג וסלוט PCi-E פנוי במחשב. אשמח שהיציאה תהיה HDMI וכמו כן אם יהיה ניתן גם להעביר את ה Audio על אותו הכבל זה יהיה נפלא. תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
ככה, קראתי את הטראד על הכרטיסים המומלצים. מה ההפרש ביצועים בין ה 6600GT ל 6800? (ראיתי מקומות שבהם כתוב שה GT חזק יותר) מי מהם חזק יותר? האם ההפרש ביניהם שווה 100 ש"ח? דבר שני החנות שמוכרת את ה6800 (GETIT) היא חנות שמוכרת בשם PCNow מצד שני באתר של PCNow אין שום איזכור לכרטיס הזה, האם החנות הזאת אמינה? האם בטוח לתת לה את פרטי כרטיס האשרי שלי ? מישהו מפה כבר הזמין מהם? על הGT יש שלוש שנים אחריות לעומת שנה על ה 6800 זה חשוב? ודבר אחרון, אחת הסיבות לזה שאני מעדיף את ה6800 זה האפשרות לפתוח לו צינורות, מה הסיכוי שזה יעבוד ובכמה זה משפר? תודה רבה .
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אהלן! ברשותי כרטיס 7900GT, בן 3 שנים, שנותן את הדקות האחרונות של חייו. לאור ההתקדמות הפסיכית של השוק בתקופה האחרונה הבנתי שאוכל להשיג כרטיס שנותן את אותם הביצועים, תמורת מחיר מצחיק. לשאלה: האם HD 4670 נותן תמורת טובה למחירו, והאם ביצועיו טובים משל ה-7900 ? התקציב הוא 400-500 שקלים, יש לכם עצות אחרות? המון תודה!
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
היי, אני מחפש כרטיס מסך חדש מאחר והנוכחי די הרוס... החומרה של המחשב שלי היא בערך מלפני 4 שנים. ככה שאני מחפש משהו זול שיתאים לחומרה. המעבד שלי הוא AMD Athlon64 X2 dual Core Processor 3800+ 2.01GHz יש לי 1GB ram והלוח אם שלי לא טוב במיוחד.. אני מחפש משהו בסביבות ה 300 שקל.. מאחר ואני לא גיימר מטורף ואני לא באמת משחק במשהו... תודה.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום , כמו כולם ,הגיע הרגע לשדרג את המערכת . כרגע עם 970 ומערכת בת 9/10 שנים . משתמש בעיקר במשחקים ומוזיקה . האם זה הזמן הנכון לרכוש כרטיס מסך מהסידרה הישנה ? 2080 או 3060 ?TI לא TI
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, כרגע יש לי כרטיס מסך עלוב: Radeon X550 256MB ואני מעוניין להחליף אותו לGeForce מסויים. אני רוצה שהוא יפעיל לי משחקים כמו Call of Duty 4 וCrysis בגרפיקה כמה שיותר גבוהה. התקציב שלי הוא 1000 ש"ח פחות או יותר, ויש לי חיבור PCI express. אשמח לשמוע את ההצעות שלכם הנה המפרט של המחשב שלי אם זה יעזור: Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz 1GB RAM DDR2 תודה רבה מראש חבר'ה!
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן חברה אני מחפש לרכוש מחר כרטיס מסך חדש... הנוכחי שלי HD 6870 עד כמה שהוא נחמד הוא כנראה לא מספק ביצועים. אני צריך כרטיס בשביל משחקים. כגון : STARCRAFT 2 ,CRYSIS2 Call of duty black ops אני צריך כרטיס נטו למשחקים ושהפעם יחזיק מעמד ויתן ביצועים... אני חושב שסביבות ה2000 שקל יעשו את העבודה? תגידו לי אתם מה אתם חושבים. המפרט שלי הוא: i7 920 2.67ghz 6gb ram MSI PLATINUM X58 Litepower 700w תודה על העזרה
-
- 8 תגובות
- 751 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב עם מעבד טיפה ישן השאלה שלי אם כדאי לי לשדרג כרטיס מסך אם יהיה שיפור משמעותי בביצועים כי כרגע אני לא מעוניין לקנות מחשב חדש עד שהddr4 ירד במחיר ואז זה ישתלם לי בכל מקרה זה המפרט תגידו לי אם כדאי לי לשדרג quad2core 9550 12 mega chach 6 gb ram 800hz hd7850 2gb ram ddr2 mother board p5q asus זהו זה העיקר של המחשב תמליצו לי בבקשה
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
המפרט שלי e7500 2.93 G41 2GB ספק ג'נרי יש מצב אני מחליף בנתיים יש לי 550 ASUS AX מהמחשב הישן... תודה אנשים... אה שכחתי זה בשביל משחקים הרבה וסרטים טיפה עד 600 ש"ח תודה מסך 17" CRT כנראה בקרוב 24 LCD
-
- 8 תגובות
- 817 צפיות
-
-
היי, יש לי מחשב שנמצא בבית 4 שנים, לפני כמה ימים הכרטיס מסך הפסיק לשדר אות למסך והוא מושבת כרגע. אני מחפש כרטיס מסך סביב ה-500 שקל, השימוש העיקרי הוא לשימוש יום יומי במחשב, לגלישה, סרטים וכדומה, ואם יש אפשרות שיפעיל משחקים. המקסימום שאני מוכן להשקיע בתנאי וזה יהיה שווה זה 1000 שקלים. הנה המפרט: מעבד: Pentium D 930 3.0 Ghz DualCore 2X2MB Cache s775 800MHZ לוח אם: Asus P5WD2 LGA775 (955X+DC+SATA2+2GBE) כרטיס מסך ישן: GIGABYTE GF7800 GT 256M DDR3 DULDVI VIVO PCI-E ספק: Enermax noistaker EG425PVE 420W Dual Fan 24pin Power Supply
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אז ככה, אני משחק הרבה במחשב במשחקים שדורשים כרטיס מסך טוב אז אני רוצה לקנות אחד שיעמוד בדרישות לכמה שנים, אני מחבר גם את המחשב לטלויזיה ורואה סטרים לכן אני צריך שלכרטיס גם יהיה tvout... אין לי כל כך הרבה תקציב זתומרת בסביבות 300-400 בלחץץץ אם משהו יכול למצוא לי כרטיס מתאים אני מאוד ישמח.. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת גיימינג דיי פשוטה intel i3 4170 asus h81 350w psu אני רוצה להריץ את המשחקים: battlefield 4 - far cry 4 - fallout 4 הם הכי חשובים לי כרגע. הכרטיס הזה: http://www.game-debate.com/hardware/?gid=2073&graphics=GeForce%20GTX%20750%20Ti%20EVGA%20SuperClocked%202GB%20Edition יתאים לשימושים שלי? תודה רבה לעונים שבוע טוב.
-
- 46 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך למחשב שלי בסביבות 1000 שקל אני צריך כרטי מסך שיריץ בשבילי משחקים כבדים ורעש אינו פרמטר מבחינתי הערה: אין בעיה מבחינת מקום או חשמל במחשב שלי בדקתי את הכל כבר
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
המחשב מחפש את היורש- מה אתם אומרים? עומד לכבוש את הטלביזיה אה? אורי גלר הבא. טוב חזרה לעניין: אני מחפש כרטיס מסך והנה הקריטריונים: 1. כרטיס מסך לגיימרים. 2. שיחזיק לפחות לשנתיים/ שלוש הבאות וכשאני אומר זאת אני מתכוון שיריץ משחקים על MED+. 3.תקציב עד 1500/1600 ש"ח. 4. חובה להיות AGP 8 5. אני לא מבין בצינורות/OC וכו' ולכן אני מחפש משהו קצת חייתי ללא שינויים במבנה הטכני/תכנות של הכרטיס. אה ושיחזיק מעמד ושלא יתפוצץ לי כשהוא יראה את הסרטון של CRYSIS. המפרט בצד. תודה לעוזרים!
-
- 14 תגובות
- 794 צפיות
-
-
טוב אז אני מחפש משהו בסביבות ה600-700 שקל, מעדיף שלא יותר. אני צריך חיבור AGP בלבד. תמליצו לי בבקשה אולי בין RADEON ו GF. המטרה העיקרית שלו זה לגרפיקה כמובן, משחקים בלבד אבל שיתן ביצועיים כמה שאפשר מדהימים. תודה לכולם.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שיהיה מספיק חזק כדי להריץ משחקים כמו gta iv או assassin creed וכדומה... אני לא בטוח באיזה כרטיס מסך לקנות ולכן אני צריך את עזרתכם במציאת הכרטיס הכי זול, אך גם שיריץ את המשחקים בלי בעיה. המערכת שלי כרגע היא: CPU 2 processors - Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz CPU Speed 2.99 GHz Performance Rated at 5.39 GHz System RAM 3.5 GB Operating System Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600) Video Card Intel(R) Q965/Q963 Express Chipset Family (Intel(R) GMA 3000) כמו שאתם רואים אין ממש כרטיס מסך. אז אני אשמח לעזרה והמלצות. תודה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אז אני מחפש משהו בסביבות ה600-700 שקל, מעדיף שלא יותר. אני צריך חיבור AGP בלבד. תמליצו לי בבקשה אולי בין RADEON ו GF. המטרה העיקרית שלו זה לגרפיקה כמובן, משחקים בלבד אבל שיתן ביצועיים כמה שאפשר מדהימים. תודה לכולם.
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אבא שלי חוזר מקנדה בקרוב והמכירים שם פשוט מדהימים, הוא יביא לי זיכרונות למחשב וכרטיס מסך שאני יגיד לו. תביאו לי פה שמות של כרטיסי מסך הכי מובילים היום.
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך שמתאים לכל המשחקים החדשים אך מחירו סביר למדי (בין 250 ל - 600 שקלים חדשים)
-
- 6 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום, המחשב מבוסס אינטל, סלוט AGP. מעוניין בכרטיס מסך הכי טוב עד 300 ש"ח. אם ממש ממש כדאי להתאמץ מוכן לחרוג קצת. הבנתי שהאופציות הם 6200 או 9550. אם יש משהו יותר טוב או לינק למקום שאתם יודעים שמוכרים בזול. כרגע יש במחשב MX2 100 וזה לא מריץ משחקים כמו NBA 2005 תודה.
-
- 11 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום לכולם, כרטיס המסך הנוכחי הפסיק לעבוד (המחשב לא מצליח להדלק איתו). מחפש כרטיס שישמש בעיקר לעבודה רגילה, windows, office, הרצת סרטי full hd, יכולת תמיכה בשני מסכים עם full hd, משחקי flash. המחשב הוא e8400 c2d, ספק 350W seasonic כמו שכתבתי בכותרת - מחיר מינימלי. תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה, אם זה: כבל HDMI אז מזה היציאה הזאת שיש בכרטיסי המסך? זה לא TV OUT זה דומה לזה מאוד רק עם יותר פינים פשוט קניתי לא מזמן מחשב חדש עם כרטיס מסך ג'יפור 9600GT ויש בוא את זה זה מגיע כזה עם כבל ויוצא ממנו כזה כמו S-VIDOE אבל בצבע כחול אדום וירוק לא צהוב מזה איך קוראים לזה? ועכשיו לגוף השאלה: אני מחפש כרטיס מסך מסוג AGP עדיפות ל - Nvidia שיעלה 300 שקל או 350 גג הכי חשוב, שיהיה לו את החיבור הזה שעליו דיברתי שאני יהיה יכול לחבר אותו לחלק הזה שמתחבר לפלזמה שיש לחבר שלי בבית חיבור הירוק האדום והכחול הזה זה HD תודה לכל העונים מראש
-
- 6 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה התקלקל כרטיס המסך שלי ורציתי לקנות חדש רק שאני לא יודע איזה יתאים ללוח אם + מעבד + ספק. מפרט המחשב: לוח אם: Gigabyte GA-G41M-ES2L מעבד: Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (14 x 214) זיכרון: 2GB כרטיס המסך הקודם (אותו אני מחליף): Radeon X700 256mb אם צריך פרטים נוספים אני ארשום. תודה מראש, בברכה, עמית.
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין להחליף את הכרטיס הנוכחי שלי MSI 4670 ולקנות כרטיס מסך חדש. היעוד הוא למשחקים. התקציב הינו עד 800 ש"ח, כאשר העדיפות היא ליחס תמורה/עלות מקסימלי. לא מתוכנן CF/SLI, מתוכנן OC וישנה חשיבות גדולה לשקט. המפרט שלי: DELL E228WFP, רזולוציה - 1680x1050 Corsair VX450 ראיתי את המבצע של TMS לגבי ה6850OC ב680 ש"ח. התלבטות לגבי הכרטיס הינה שגרסת הOC משתמשת בvoltage regulator לא סטנדרטי ולכן אי אפשר להעלות לו מתחים. האם זה נכון? אשמח להמלצות נוספות, תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-


