כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לחבר את הכבלים, PS2 וכו'... למחשב... יש לי משהו בתקציב הזה? ואם אני מחבר את ה PS2 לדוגמא, אני יכול להוציא באמצע משחק PRINT SCREEN או לצלם וידיאו עם תוכנה שמיעודת לצילום המסך נכון? תודה.
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
אוקיי אז ככה יש לי R9100 כבר איזה שנתיים .. אני מרוצה ממנו לא עשה לי בעיות כרטיס מעולה (לזמנו ) , הביצועים מספיקים לי ואין לי צורך במשהו יותר חזק אני מחפש כרטיס מסך עם VIVO בתקציב של 450 (400 זה הרבה בשבילי אבל אם צריך , אז צריך ) .. לא צריך סופר ביצועים אבל שיפעיל משחקים פשוטים (GTA VC , Star Wars Battle Front , Guilty gear XX , dawn of war ) ואני לא צריך גם הגדרות מפוצצות עם 30K פילטרים וחארטות שסתם יעמיסו בקיצור מצאתי את הכרטיס הזה .. : http://wex.co.il/product_info.php?cPath=4_40&products_id=1189 האם יש אופציות אחרות בטווח המחירים הזה ? או שבכלל כדאי לי ללכת על Nvidia ? בתודה INFERNo OuT
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך אשר לא יפול מביצועי 8800GTS320MB. מחיר הכרטיס שאני מחפש, שלא יהיה מעבר ל600 ש"ח. אם ישנו שינוי מהותי בביצועים אז פער מחיר של עוד 150 ש"ח, זה גם אחלה. שימוש של הכרטיס הוא משחקים, סרטים ועבודה רגילה (לא מעוניין לעשות OC לכרטיס). מפרט שלי: E6850, 4GB 800MHZ OCZ, ולוח אם של גיגהבייט P35-DS3L. ספק 400W שלHEC. תודה
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
חשבתי על 8600GT אני לא מוצא אף אחד שיש לו S-VID. ראיתי את ה LEADTEK אבל בניגוד לחיבור שיש לי יש לו הרבה יותר חורים והשקע לא באותו גודל מבדיקה קלה גליתי שגם ב EVGA וב PNY יש את אותו הדבר (בכרטיסים אחרי אפילו לא היה את היציאה). יש לכם המצלות? עד 800 שקל (כולל משלוח).
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום המחשב שלי הוא I7-4790K לוח ASUS MAXIMUS VII RANGER 16 GB ראם 250 GB SSD 2 TB זיכרון ספק 500 אני כמעט בטוח איזה כרטיס מסך מומלץ לקנות למשחקים שיעשה ביצועים יותר מהכרטיס המובנה..סביבות ה300 ש"ח תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כיום יש לי GT7200, איתו משחקים לא כבדים נראים בו כמו סרט בSLOW MOTION ולכן מחפש כרטיס חזק בסגנון 4870 כגון http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=278&grp=3 http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=250&grp=3 אפשרי כל יצרן אחר או כל דגם אחר, אבל החשיבות העליונה היא שקט . יש הצעות אחרות? המחיר יכול להתגמש קצת. יחובר למסך 24" FHD , ספק 650W, מעבד 2.4GHZ C2Q6600, אמא בעלת 16 PCIE בודד, כך שלא ניתן ליצור מערך SLI/CF אודה מאוד לתגובות.
-
- 30 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את הכרטיס מסך לLCD בחיבור HDMI אז אני צריך 2 חיבורים של DVI בכרטיס אני רוצה שהכרטיס מסך יתמוך ברזולוציה של 1920 על 1080 ויתמוך בHD עשיתי את זה היום אם הכרטיס מסך שיש לי הוא עובד לאט במשחקים אבל רואים פצצה אז אם משהו מכיר כרטיס מסך טוב אז תמליצו לי בבקשה תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפש כרטיס בתקציב 1400 ש"ח במקסימום(אולי 1500) שיתן לי 50-60 fps ברזולוציית 1080P (מסך אחד) בכל המשחקים עם מקסימום דיטיילס. הומלץ לי פה על ה7870 xt, 1152 ש"ח בTMS,אמנם ברוב האתרים שבדקתי (ביקורות) נוכחתי לגלות שמשחקים כמו FAR CRY 3וCRYSIS 3...מה שהוא מוציא זה בערך 30-40 fps בממוצע,עם מפרט לא פחות טוב משלי או אפילו יותר טוב. אני חושש שהכרטיס הזה לא יספיק לי גם בראייה לעתיד של 2-3 שנים קדימה,אלא אם כן מישהו ישכנע אותי שאני טועה כי אני לא מחפש לזרוק סתם כסף,גם מכיוון שמעל 50-60 fps העין כבר לא מצליחה להבחין. שאר המפרט: AMD FX 8350 GIGABYTE GA990XA G.SKILL 1866 8GB CL9 THERMALTAKE TOUGHPOWER 750W PSU אשמח לשמוע מה דעתכם? תודה מראש.
-
- 56 תגובות
- 15.5k צפיות
-
-
המחשב הוא : מעבד E6750 4 גיגה זיכרון DDR 3 - 1333 ספק של TT - 550 TR2 השימושים העיקריים הם משחקים . מחפש כרטיס שיהיה בערך מקביל לביצועים של הכרטיס הקודם שלי שהלך לעולמו - 9800 GTX כרגע עומד על הפרק - 6770 ... אשמח להערות והמלצות נוספות
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
היום התקנתי דריוור 3 הכל טוב ויפה... אני מנסה להיכנס למשחק הוא רושם לי u need pixel sharder 1.1.0 or higher הכרטיס הוא ג'יפה 4 .... עכשיו חשבתי לי ש ה 9550 עם 128 ביט וה 128/256 מגה יכול להתאים לי אבל אני לא ממש בטוח שהוא תומך ב pixel sharder הזה... עם אני לא טועה הוא pixel sharder 2 ....
-
- 8 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אני די סגור על 7900GS אבל יש לי לוח.. asus p5rd1-vm שיש עליו כבר כרטיס מובנה של ATI ורציתי לדעת אם הלוח שלי יוכל לתמוך בכרטיס.. תודה ד.א. לא יודע אם זה קשור אבל המעבד שלי אינטל 2.8
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
מה קורה חברהה? אני צריך גיפורס 6200 שאפשר לפתוח לו את הצינורות עיבוד והגירסה שמבטיחה את כול האוברקלוק וכו וכו שאפשר איתו!! וכמובן בחיבור pci-e תודה יחיאל
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני אהיה בארה"ב בחודש הבא וצריך המלצות לכרטיס גרפי עם יכולות VIVO איכותיות לצורך הקלטת תוכניות מממיר דיגיטלי בעיקר וכמובן שיוכל גם לתפקד כמכונת משחקים ראויה לשמה. ראיתי באתר של טום שיכולה להיות בעיה עם כרטיסי Geforce מסויימים : http://www6.tomshardware.com/graphic/20020522/ti4400_4600-02.html" לגבי ה-TVOUT: "In our last roundup of 21 GeForce3 Ti cards, we criticized the poor TV-output offered by these boards. Unfortunately, this situation has not improved with the GeForce4 family..." לגבי ה-VIDEO-IN: "The image quality offered by some cards shows a very different picture altogether, though - quite literally. On our reference monitor, an Iiyama Vision Master Pro 511, the o…
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אהלן, אני לא בטוח שאני בפורום הנכון (?) אני מחפש כרטיס וידאו להמרת קלטות וידאו ישנות לפורמט דיגיטאלי. אני סטודנט ככה שיש צורך בכרטיס זול יחסית, שיעבוד על מחשב די ישן (בן 5). מעבד אינטל 3 ג'יגה, 2.5 ג'יגה זיכרון. תודה, לירן.
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש כרטיס וידאו או טלויזיה שיאפשר לי לחבר אליו מצלמת וידאו רגילה, ובעזרת תוכנה לזהות תנועות בחדר. אני מחפש משהו שיגיע כבר עם תוכנה שתדע לזהות את התנועות, ולהודיע לי על כך. קיים כרטיס כזה ?? כמה בערך הוא אמור לעלות? ???
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
היי חבר'ה. אני מחפש כרטיס וידיאו מקצועי באיכות טובה מאוד להקלטה מהטלויזיה למחשב ועריכה בפורמט HDTV למי שמכיר את הפורמט הזה, דומה לסדרות של מכושפות וסומלוויל . תודה מראה Tvguide
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס + ספק שיחזיק אותו (אולי גם לOC). אני יודע שזה פורום לכרטיסים בלבד אבל אצלי זה בא יחד בחבילה. חשבתי לכיוון 5750 או 5770, השאלה אם זה טוב לרזולוציה שאני משחק בה. חשוב לי למשל שיחזיק למשחקים כמו קרייסס. אם מציינים דגם מסויים, חשוב לזכור כי המארז שלי קטן ויכנס בו כרטיס עד 23 ס"מ בערך המפרט שלי מצויין בצד. תודה טוב, אלו הכרטיסים שאני בכיוון שלהם: 5750: http://skypc.co.il/pl_product~H575F1GD~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~GVR-5750G1~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~GAX-57524IDP~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~9S5750G1~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~944575~8~0.htm 5770: http://skypc.co.il/pl_product~CGAX-57724IDP~8~0.htm http://sk…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הR9800PRO שלי כנראה הלך לעולמו ואני מחפש כרטיס מסך זול (השקעה ל8 חודשים עד שנקנה מערכת חדשה) שיחליף אותו ויתן ביצועים דומים או מהירים יותר. מחיר גג - 300 אולי 400 ש"ח למציאה מטורפת.
-
- 9 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני כרגע משתמש ב285GTX ואני מתכוון למכור אותו ולעבור לכרטיס חדש האם יש כרטיסים בתקציב הזה שעוברים אותו בביצועים? הכרטיס מיועד למחשחקים על רזולוציה 1680X1050 על מקסימום הגדרות אם אפשר. מפרט בצד. תודה.
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך חדש אבל אני לא רוצה להחליף את כל המערכת עדיין אז הוא צריך להיות בממשק AGP! מה כרטיס ה AGP הכי משתלם (מבחינת ביצועים/מחיר) שיש בשוק היום נראה לי ה 6800GT מתאים פה אה? מה אתם חושבים? מה הכרטיס האחרון שמגיע ב AGP? 6800GT לא? ועוד משהו... אני מעדיף שיהיה נווידיה תודה רבה לעוזרים טל
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה יום רביעי מגיעה הSAMSUNG A650 ואני מחפש לקנות כרטיס בשביל לשדר אליה סרטי 1080p אז ככה המפרט שלי די חלש כמו שאתם רואים, אז השאלה אם קנייה של כרטיס מסך חדש(חובה שיכלול HDMI) יספיק? אם כן איזה כדאי לי, השימוש יהיה ברוב לשידור סרטים כי משחקים אני משתמש בPS3
-
- 5 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מפרט - Intel c2d e6300 965P - S3 2x - DDR2 512mb + DDR2 2GB hec 400w היה לי פה גם , 7600gs אבל הוא שבק חיים... המלצה לכרטיס חדש למולטימדיה ומשחקים קלים - עד 250?
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
אז כן נשרף לי הכרטיס הנוכחי 8800 GTS חחחח וברצוני לקנות חדש מפרט: intel q5500 2.83ghz quad core 2gb ram gigabyte EP43-DS3L ספק- ezcool 500W atx 500 jsp תודה מראש עריכה: מסך שכחתי-flatron w2353v 23inch http://www.lg.com/us/computer-products/monitors/LG-lcd-monitor-W2353V-PF.jsp
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש למחשב קיים כרטיס מסך חדש ( כרטיס שיש לי כיום - RADEON ATI HD 5770 ) : מעבד : intel i5 750 @2.67GHz כרטיס זיכרון: RADEON ATI HD 5770זיכרון: 4 GB מערכת הפעלה: WIN 7 - 32 BITספק: (לא ידוע המחשב לא שלי) לאיזה כרטיס חדש ויותר חזק בסכום של פלוס מינוס 1000 ש"ח אפשר להחליף ? תודה רבה לכל העזרים
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-


