עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. האם מישהו יודע היכן ניתן למצוא שומרי מסך ל2 מסכים המחוברים לכרטיס גרפי אחד ? תודה

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  2. אהלן חברים וחג סוף העולם שמח לכולם . ברשותי מסך מחשב LG 2363D התומך בתלת-מימד של נוידיה . הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא קיט של משקפיים ומשדר בארץ . ישנה רק את הגרסה 2 שהיא מאוד יקרה . האם מישהו מכיר את המוצר בלינק ומה איכותו מבחינת תלת-מימד ? : http://www.ebay.com/itm/Brand-New-3D-Active-glasses-for-PC-laptop-compatible-with-Nvidia-3D-vision-Kit-/260978843889?pt=US_Video_Glasses&hash=item3cc38d20f1

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by idodos,

    משהו יודע לאיזה חנות עוד נשאר כאלו ? ומשהו מכיר אתרים טובים לקנית בארה"ב ? (חוץ מ-newegg )

  4. Started by Hartley,

    מי ראה ? מי שמע ? הכרטיס יצא כבר לפני כמה חודשים. :s05:

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  5. Started by Dr Hardware,

    החברה היא אלבטרון דגם TI4600V VIVO אבל אני מניח שאפשר ביוס של חברות אחרות העיקר שיהיה אותה מהירות 300\650 והעיקר שיהיה משהו! חח תודה רבה רבה

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  6. מתכוון להשקיע כמה מאת שקלים בודדים בנושא, כדי שאוכל לקלוט טלויזיה במחשב, ואוכל לחבר את הווידאו הישן נושן שלי. כדי להעביר את סרטי החתונה של ההורים רוב תודות למאירי הפנים

  7. Started by ^oz,

    אהלן לכולם אני מחפש בנרות כבר שבועיים ראדון 8500 (בייחוד גם אחרי הסקירה באתר) כדי לפחות לקבל מינימום מהמכונה החזקה שלי :'( אבל משום מה בכל המקומות שהייתי גם ברשת וגם בחנויות המחשב המחירים לראדון הם מטורפים! 1500 ש"ח ל 8500 בזמןם שהTI 200 של חברות אחרות עןלה 990 ש"ח!!!(אפילו מצאתי טיטניום 200 128 MG של CHAINTECH ב-820 ש"ח) בקיצור פער המחירים הוא גדול הרבה יותר ממה ששיערתי ומגיע כמעט לחצי - מצחיק שאני קורא ת'רדים של חברה פה שאומרים שהם מצאו כרטיסי ATI RADEON בהבדלים של 1000 (!?) ש"ח ויוצר מה GEFORCE ספרו לי על מקום כזה ואני רץ אליו מחר יחף. עפ"י הסקירה שהייתה כאן הראדון 8500 עדיף על כל GF3 בכל מובן הן מבחינת הביצועים והן מבחינת איכויות התמונה אבל כאמור הפער הוא יותר מחצי ב…

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by ccc,

    אני מחפש דרייבר לכרטיס של חברת Conexant Model: Fusion 878A זה הדגם 25878-13 E57957.1 0032 KOREA ^^^^ זה מה שרשום על השבב TPI8PSB12P זה מה שרשום על האנטרנה Windows XP\2000 תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  9. אשמח לשמוע מה חושבים אנשים שעבדו עם המסך הזה לשימוש אינטרנט ואופיס בלבד

  10. שלום, יש לי כרגע כ. מסך מדגם Zotac Geforce GTX 260 בן כשלוש שנים (נקנה בסוף 2009). מעבר לעובדה שהוא כבר לא אותו סוס שהוא היה בזמנו, הוא רועש, ובזמן האחרון הוא עושה לי בעיות ממש מוזרות כמו להעלים כוונות של רובים בכל מיני משחקים שונים - לא מצליח להבין את זה, נגיד ב-BF-BC2 ובCod-BlackOps2.. ככה שזה לא קשור למנוע גרפי של חברה מסוימת או משהו כזה.. אני בטוח שזו בעיית חומרה כי התקנתי מחדש את הWindows (בגרסאות 7 ו-8) כבר כמה פעמים, החלפתי ועדכנתי דרייברים בכל פעם ונאדה... שורה תחתונה - החלטתי שהגיע הזמן להתחדש בכ. חדש.. התקציב שלי הוא עד 1000 שקל, מעדיף בסביבות ה-800. המפרט שלי: ספק כח של CoolerMaster 600W, מסך עם רזולוציה טבעית של 1920x1200, מעבד Core i7 920 2.6Ghz, זכרון 6GB …

    • 4 תגובות
    • 843 צפיות
  11. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 701 צפיות
  12. Started by harry,

    שלום, פעם למאג היה דגם של מסך17 אינץ , כבר וגדול והיה לו ייחוד שמתחת למסך היה עוד מסך lcd קטן שהכיל אינפורמצייה.. מישהוא יודע מה הדגם של המסך הזה?

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  13. אין תקציב מוגבל - אבל יש דגש על יחס עלות/תועלת גבוה (קצת בעייתי בכרטיסים עם קירור פאסיבי איכותי).... כמה מאות שקלים אני מניח. * השימוש העיקרי הוא לצפיה בתכני HD ומעט מאוד המרות פורמטים או recode קל. * חובה יציאת HDMI עם סאונד כמובן. * קירור פאסיבי טוב - לא חייב להיות מפלצתי. * רצויה יציאת DVI בנוסף. אשמח לשתי המלצות אם אפשר: 1. הדגם הזול ביותר שעדיין עומד בדרישות הנ"ל. 2. הכרטיס הזול ביותר שעומד בדרישות הנ"ל ועדיין יאפשר גיימינג ברמה בינונית על HDR (בעיקר FPS/3rd Person נאמר).

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Xer,

    אני מעוניין לקנות מסך LCD רחב (רזולוציה 1280X800 לפחות) ושלא יעלה יותר מ1600 וכמובן לפחות 16MS. על איזה מסך יש לכם להמליץ לי? ואם אפשר גם את דף הדגם באתר היצרן, תודה.

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  15. Started by Silencer,

    רצוי של חברה מוכרת.

    • 10 תגובות
    • 855 צפיות
  16. החלטתי לקנות כרטיס מסוג 1060 עם 6GB זיכרון ואני מחפש דיל טוב אשמח לכרטיס עם קירור טוב ועדיף שגם יהיה יחסית שקט אין מגבלת תקציב אבל כמובן שעדיף כמה שיותר זול תודה, המחשב שלי: CPU: Intel Ivy Bridge Quad-Core i5 3470 3.2Ghz 6MB Tray Motherboard: MSI Z77A-G43 GAMING Memory: 2* Crucial 4GB DDR3 1600Mhz 1.5V CL11 Case: Fractal Design Define R4 + FSP RAIDER 650W Screen: Dell Ultrasharp LED 23" U2312HM

    • 19 תגובות
    • 5.2k צפיות
  17. Started by zurih,

    לפי מה שקראתי פה ושם אומרים שהכרטיס הזה מתחם יותר מידי ואם לא שמים משהו חיצוני שיקרר אותו זה גורם לחימום של ממש. השאלה שלי האם למישהו יש נסיון עם הכרטיס הספציפי הזה? מוכרים אותו ב 1042 ש"ח ב Digma http://digma.co.il/shop/product_info.php?cPath=27_67&products_id=1210&osCsid=e1b748fcd1c3bd96e68748beee12a524 יש כרטיס נוסף של LeadTek, גם 6600GT AGP שאותו מוכרים ב 1036 ש"ח. http://digma.co.il/shop/product_info.php?cPath=27_67&products_id=1212&osCsid=e1b748fcd1c3bd96e68748beee12a524 הכרטיס של LeadTek יהיה להם עוד כשבוע-שבועיים והכרטיס של Gigabyte יש להם במלאי מידי. יש עוד-כרטיס אותו דגם בדיוק של Gigabyte רק שבנוסף יש לו גם יציאת VIVO. אשמח לקבל עליו דעה אם למישה…

    • 8 תגובות
    • 755 צפיות
  18. Started by yuvalony,

    איך הוא ואם יש משהו עדיף באותו מחיר בערך

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  19. Started by kobi_af,

    שלום אני פשוט לא זוכר את שם האתר הזה לכן אני שואל אותכם יש מין אתר שמתעדכן חודשית נדמה לי בכל הכרטיסי מסך שיש ואפשר להשוואות בינהם דרך מין פונקציה כזאת. למישהו יש מושג מהו הקישור?

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  20. Started by 114508534,

    אני צריך דרייברים לכרטיס הזה

    • 12 תגובות
    • 866 צפיות
  21. Started by Gilo2005,

    טוב אז ככה יש לי xfx geforce 6600GT agP 128 הבעיה איתו הוא שהוא לא מספק את כול מה שהוא יכול להביא קירטועים נוראים במשחקים חדשים וגם בישנים מאוד כמו קאונטר סטרייק יש לי דריבר כנראה א מעודכן וחיפשתי באתר ולא מצאתי אני ממש לא מבין באתר שלהם כלום מישהו יכול לעזור לי להסתדר אם זה ? להביא לי לינק ישיר לדריבר הכי טוב שיש לכרטיס הזה.

    • 15 תגובות
    • 954 צפיות
  22. Started by Lee_see,

    שלום לכולם! אני מחפש דריבר לכרטיס טלויזיה של חברת DIMMOND הנקרא TVIEW. כמובן דריבר שיתאים ל-WIN XP. תודה מראש. :

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  23. Started by matanh10,

    כרטיס גרפיוATI Radeon HD4850 512MB PCIeוGigabyte היי לכולם אני מחפש קישור לדריבר עדכני לכרטיס מסך הזה אם אני לא במקום הנכון סליחה אשמח לקישור ישיר יש לי xp sp 3 ניסיתי להוריד מהאינטרנט ושהתקנתי מופיע לי שגיאה יש לי מעבד אינטל אם זה משנה אשמח לעזר נ.ב יש לי directx 9זה לא אמור להיות גירסה 10 תודה

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  24. חג שמח לכולכם המחשב הוא Compaq Evo N1020V ניסיתי להוריד דריברים מאתר של ATI אבל הם לא עובדים . באתר של COMPAQ הלינקים לא עובדים , קיצר לא יודע מה לעשות . תעזרו לי בקשה

    • 8 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים