כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש להזמין בארץ eVGA GeForce 8800GT 512MB לא משנה אם זה גירסאת OC או לא, מישהו יודע? ???
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום, יש לי תצוגה אנלוגית אני רוצה לבצע עליה כל מיני מניפולציות של עיבוד תמונה ולכן אני צריך להפוך אותה לדיגטלית. לטובת הנ"ל אני צריך כרטיס מסך חזק, חשוב לי מאוד שזה יהיה במינימום השהיות ( 0-5 Mili Sec) אשמח אם תוכלו לעזור לי (לינק יעזור מאוד) תודה רבה א.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
%אין קנייה ומכירה בפורום% למה מחקתם את הנושא קודם?
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 958 צפיות
-
-
סליחה על הבורות האם VIVO מאפשר כניסת אות וידאו אנלוגי דרך מחבר RCA אם כן קראתי בפורום שיש חברה שמיצרת את הכרטיס HD3850 עם VIVO אשמח לקבל קישור לכך (מעוניין רק בכרטיס זה ) תודה
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שרכשתי כבר את Sapphire 4850 Toxic והתאכזבתי מהרעש של המאוורר בזמן מנוחה החלטתי להחזיר אותו ולקח אחד אחר. יש למישהו המלצה על אחר ששקט במנוחה ? עדיף המלצה מאנשים שיש להם כרטיס כזה. תודה רבה !
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם צריך lcd שיתאים גם למשחקים וסרטים וגם לעבודה משרדית , התקציב עד 2000 עם אפשרות לחריגה קלה . ראיתי מסכי 12ms של viewsonic ו - benq והזווית צפיה שלהם היתה מאוד צרה . כמה מסכים שנראים טוב על הנייר - 1. cmv ct-726d http://www.cmv.com.tw/en/product.asp?pid={3E4B1D12-02A4-40E4-B686-827ECD4AF1C5} זמן תגובה 14ms , עם dvi , מחיר כ-1600 . יש ל- cmv גם דגם של 8ms שלא ראיתי בארץ - http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=1&id=1363 . 2. eizo L551 http://www.mag.co.il/Product.asp?Pid=L551&Cat2Cat1ID=173&Cat2ID=39 מחיר 2300 בלי dvi עם 16ms . 3. lg l1720b קצת ישן אבל שמעתי שהוא עדיין טוב מחיר 1700 בלי dvi עם 16ms . האם מישהו ראה מסך מה…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקי, אז אני מחפש לי מסך חדש במקום ה CRT הישן והמגושם. הוא ישמש בעיקר לעבודה משרדית, אך מדי פעם גם למשחקים... אבל לא משהו רציני, גג ניד פור ספיד... אני ממש לא משחק הרבה אז שזה לא יהיה מה שיטריד אותכם. הבנתי שחיבור DVI הוא מאוד משמעותי במסכי LCD והוא משפר את האיכות פלאים. אז אם זה באמת ככה, כניסת DVI חובה.(למרות שבכרטיס מסך שלי אין, נחליף בהזדמנות). המסך צריך להיות חד, ושתהיה לו תמונה צבעונית, יפה וחיה. שיהיה נעים לעין לשעות מרובות, ויראה יפה גם פונטים קטנים. עדיף מאוד שיהיה 17", אבל אם זה הבדל ממש ממש גדול במחירים אני אסתפק ב 15". התקציב הוא באיזור ה 2500 ש"ח, די גמיש. אם אתם יכולים תצרפו לינקים לביקורות או השוואות של מסכים שאתם ממליצים עליהם... תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אני שוקל לקנות LCD 19" אחרי כניסה קלה של מזומנים. אני מעדיף מסך שיהיה לו כניסת RCA כדי לקראות גם טלויזיה דרך הממיר הדיגטלי כרגע אני חושב על המסך הזה http://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=267 למרות שאין לו כניסת RCA (לא מצאתי אף אחד שיש שלו) בכל מקרה מה צריך להיות המינימום של הקונטרס והבהירות שאני צריך לחפש? קונטרס נמוך יותר זה טוב יותר? עד כמה זה משפיע?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מי יכול להמליץ על LCD רצוי של פיליפס או של LG במחיר +-1500 ש"ח רק של 20 אינץ. והאם המסכים של chimei נחשבים איכותיים ? תודה !
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
היי אני מחפש איפה אפשר לקנות את הכרטיס בסביביות ה-1300 ש"ח תכננתי במקום מסויים אבל עלה להם היום המחיר באיזה 200 ש"ח אולי אתם מכירים מקום אחר GAID אמרת שקנית את הכרטיס מסך ב1300 ש"ח איפה בדיוק כי שהתקשרתי הם אמרו לי 1670 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
היי, מחפש rtx 4080 strix white במצב טוב ומחיר טוב
-
- 0 תגובות
- 449 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות כרטיס מסך ומסך קעור לגיימינג, התקציב כמו שאמרתי 3000 שח, אז עשיתי קצת חיפושים מצאתי מסך ב2006 שח MSI Optix MAG27CQ 27 אינטש 2560X1440, 144hz, 1ms, המפרט נראה לי טוב, וכרטיס מסך gigabyte GeForce® GTX 1660 OC 6G הכי זול שמצאתי 1069 שח אני חורג קצת מהתקציב, ברור שהייתי מעדיף גירסת Ti אבל בשביל זה אצטרך למצוא מסך יותר זול. מה דעתכם ?
-
- 39 תגובות
- 7.5k צפיות
- 1 follower
-
-
היי אני מנסה למצוא כרטים מסך gf4 ti 4600 אבל אומרים לי שהוא לא מיוצר. יש מצב למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא את זה ?
-
- 5 תגובות
- 567 צפיות
-
-
מחפש לקנות מסך כזה במחיר טוב, חשבתי לאתר את היבואן ולבדוק מה המחיר שם, וגם לוודא שאני קונה ישירות מהיבואן ולא מאיזה מייבא שוק אפור למישהו יש מושג מי היבואן של VIEWSONIC ? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום,אני מחפש המלצה לX800GTO מכל חברה שהיא,אבל שישיג את הביצועים הכי טובים בסטוק,שמעתי על הSapphire X800GTO 256MB 256BIT Fireblade שהוא הכי ממוהר אבל אני צריך עוד הצעות,תודה!
-
- 7 תגובות
- 721 צפיות
-
-
קרתה טעות קטנה בהסבר! אני מחפש כרטיס מסך בלבד באזור 3-4 אלף שקלים. הדרישות: שיעבוד כמה שיותר טוב ב3DS MAX וגם למשחקים. המפרט שלי: לוח Z77 לוח אם לא זוכר בדיוק את הדגם I7 3770 3.4GHZ 16GB RAM מסך 23 אינצ' רזלויה FHD יכול להיות בעתיד יעבור ליותר גדולה. בכל אופן עדיפות גרפיקה, פחות חשוב משחקיות.
-
- 9 תגובות
- 893 צפיות
-
-
היי, אני כיום עם Geforce 6600GT ומסך 19 אינץ' (LCD) ת'אמת? זה דיי סיפק אותי, בעיקר מכיוון שיש לי PS3, והמשחק הכי מסיבי ששיחקתי במחשב לאחרונה היה RED ALERT 3 (שבאופן מפתיע, נאכל בלי מלח בכלל - ברמת פירוט המספיקה לי) אבל עכשיו מתחשק לי לשדרג, אז בהתחלה חשבתי על לקנות כרטיס מסך מסדרת HD4730 מכיוון שהכרטיס הנוכחי לא מסתדר מספיק טוב עם תוכן 720P (שלא לדבר על מעבר) ואז אמרתי לעצמי, שאולי גם הגיע הזמן לעבור למסכים דקים (באמת שאני מתחיל לאבד פרודוקטיביות ב 1280X1024) אז.. חשבתי על להוסיף לכרטיס את המסך T240 של סמסונג (כי ההפרש בין 22 ל 24 במחיר הוא כבר זניח לטעמי - ואני יושב יחסית רחוק מהמסך) השאלה הגדולה היא, האם מעבר לרזולוציה טבעית של 1920X1200 לא תדרוש כרטיס עם מעל 512 זיכרון…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
עד עכשיו התשמתשתי בתוכנה הזאת על מנת לראות סרטים בטלוויזיה אבל פתאום היא עושה לי כל מיני בעיות יש תוכנה אחרת דומה לה ? אמרו לי שאמור להיות אפשרות מובנת בתוך המאפינים של הכרטיס מסך על מנת לראות בטלוויזיה אבל אני לא מוצא את זה , מישהו יודע אולי מה הבעיה ? * יש לי G force 4 Ti 4200 128 ddr תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 869 צפיות
-
-
תודה מפרט בצד. בעיקר למשחקים לא כבדים ותכני HD
-
- 9 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מחפש את האתר שמשווה כרטיסי מסך השם שלו היה משהו gpu r עשיתי חיפוש ולא מצאתי...
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
פשוט כדי להריץ DESKTOP על שתי מסכים, לא מעבר לזה, ושהיה בתקן PCIEX רב תודות
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
קיצור היו לי בעיות במסך שהכל היה ממש כהה עד שיום אחד איכשהו בדרך ממש לא ברורה הופיע לי 0|1 במקום הכוכבית האייקון האחרון. קיצור אחרי שלא הבנתי מה זה נכנסתי לשם ושם היו מלא הגדרות של צבעים והכל היה על 255 מסיבה לא ברורה. סידרתי את זה אבל זה נדפק שוב. למישהו יש מושג מה צריך ללחוץ כדי שזה יופיע?
-
- 0 תגובות
- 748 צפיות
-
-
נשרף לי חיבור הPCI-E בלוח אם, כרגע אני לא עובד (לאחר ניתוח) ואין לי כסף לשדרג את המחשב לחלוטין (אני מתכנן לקנות חדש בעוד כחודשיים), בינתיים אני צריך לשים על המחשב איזה כ"מ שיעבוד על חיבור PCI רגיל, לפחות DX9 שאני אוכל להריץ משחקים ישנים או משהו... התקציב? בסביבות ה200 שקל, לא נראה לי שכרטיסים כאלה ישנים צריכים לעלות יותר... תודה!
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-


