כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
לכבוד השנה החדשה, ובעיקר לכבוד השנה המסתיימת, כתבי האתר התייצבו לבחור את מוצרי השנה שלהם בתחום המחשבים והחומרה לשנת 2015 אלו רגעיה האחרונים של שנת 2015, אשר הייתה גדושה בשינויים ושידרוגים למיניהם בעולם הטכנולוגיה, וזה כנראה הזמן המתאים ביותר לגייס את כתבי HWzone ולגלות מה הם המוצרים שלפי דעתם האישית עזרו להפוך את עולם המחשבים למתקדם, משתלם ומדליק יותר בחודשים האחרונים. אז ללא הקדמות נוספות, להלן שלושת המוצרים המובילים בשנה החולפת, לפי ליאור מתתיהו, כתב המדריכים וביקורות החומרה שלנו. GTX 970 – הכרטיס שכמעט הרג את AMD בסוף שנת 2014 התחרות בשוק כרטיסי המסך התחממה. ב-AMD החליטו שנמאס להם מליבת הדגל שנושא ה-Radeon HD 7970 ורוצים להוציא כרטיסי מסך חמים יותר וחזקי…
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
אני רוצה להבין מושגים בסיסיים הקשורים לכרטיסי מסך. ליד כל כרטיס רשום: 64 bit DDR AGP VGA / TVO / DVI-I את שלושת הביטויים הראשונים אני מבין, אבל מה זה VGA, TVO ,DVI?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
הרצתי אצלי ואצל חבר שלי AIDA32 לראות כל מיני הבדלים (בלי להתיחס למהירות ליבה וזכרונות) Transistors : לי יש 29 ולו יש 47 Pixel Pipelines: לי יש 2 לו 4 TMU Per Pipelines: לי יש 2 לו יש 1 Vertex Shaders: לי יש נאדה לו 4 (v.2) Pixel Shaders: לי יש 1 (v.0.5) לו יש 1 (v.2) DirectX Support: שלי תומך ב7 שלו ב9 Pixelfillrate: לי 500 ולו 1200 Texel Fillate: לי יש 1000 ולו 1200 זכרונות: Bus Type : לשנינו DDR BusWidth: לי 128 ולו 64 (מה זה אומר ? למה לו יש פחות משלי ?) שורה תחתונה, האם הכרטיס שלו יציג ביצועים טובים יותר משלי, ברמה שנראת לעין בלתי מזויינת שונה אחת אחרי התחתונה (כן כן.. זה קיים), שהרצנו אנדרגראונד אצלו ואצלי לא היו הבדלים גדולים במיוחד..
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מה זה BULK,RETAIL,SLI מה זה אחים שליי תענו אני חדש ולא מבין! VIVO מה זה?
-
- 6 תגובות
- 798 צפיות
-
-
מעולם לוחות האם אל עולם העיבוד הגראפי: היצרנית הטאיוואנית מספקת לנו טיזר עבור דגמי ה-Taichi הראשונים שלה עבור ליבות Navi לכתבה
-
- 0 תגובות
- 943 צפיות
- 1 follower
-
-
MSI ו-Gigabyte עתידות להשיק בקרוב דגמי GeForce RTX קומפקטיים במיוחד, שיתאימו גם עבור מארזי ה-Mini-ITX הצנועים ביותר לכתבה
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
- 1 follower
-
-
חברת מוצרי החומרה בעלת החיבה למוצרים קומפקטיים מבטיחה להדהים אותנו פעם נוספת, במסגרת אחד הדגמים העוצמתיים ביותר בשוק המשחקים לכתבה
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
- 2 followers
-
-
-
כאמור - מזה DVI? למה הוא משמש? האם זה אומר שאוכל לחבר את הוידאו למחשב ולראות בו וידאו? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
-
-
אהלן חברה, שוטטתי בפורום ולא מצאתי כל כך הסבר על מזה SLI, מישהו יכול בבקשה להסביר לי את כל העסק הזה? ואם אני כבר שואל אז על איזה יצרן הייתם ממליצים לכרטיס 6600GT? תודה לכל העונים
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
שלום, ברצוני לשאול מזה V-Sync, אני יודע שזה Vertical Synchronization, אבל מה זה עושה, האם זה מפשר את איכות התמונה במשחקים? אבקש לפרט, תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום. רכשתי כרטיס Hauppauge 350 התקנתי הכל עכשיו אני מחבר את הממיר דרך החלק הזה שרכשתי במיוחד http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8061 אבל אני רק שומע תקולות מהממיר ולא רואה תמונה למה ממה זה יכל להיות?(הכרטיס חדש) עריכה: אני צופה דרך התוכנה שקיבלתי בדיסק WinTV2000
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
דרך אגב יש לי עכשיו hitachi 17 cm610 על כמה ה-mhz אמור להיות בערך ואיפה משנים?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים יצא באופן רשמי DIRECTX 8.1B אבל כתוב לידו משהו כמו REDIST וגם אני לא חושב שצורת ההתקנה שלו היא כמו הקודמים, היא נראית כמו בטא, האם היא בטא? מזה הגרסא הזאת? האם כדאי לשדרג זאת מDIRECTX8.1? תודה! אורן
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יכול אולי להפנות לאתר מקצועי שמסביר את ראשי התיבות? יש ויכוח ביני לחברים שלי לגבי המשמעות של זה, ואתר "מוסמך" יכול להבהיר כאן את הסוגייה...
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
דוד שלי אמרלי שאלה מסכים טובים רצתי לדעת עלייהם עוד
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
לא הבנתי מזה פשוט... תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-


