כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מעוניין לקנות מסך אבל אני לא יודע עוד במה לבחור. מצד אחד ה- LCD יקרים מאוד (1500+ מינימום) ואילו ה- CRT יותר זולים בכמעט חצי מהסכום. אז השאלה שלי היא: מה ההבדלים בין 2 המסכים? האם קיימים מסכי CRT שטוחים? המסך שיש לי עכשיו דווקא די סבבה, אף פעם לא בדקתי מה הוא אבל הוא מסך "שמן" ולא דק של החברה MAG 17 ות'אמת לא מפריע לי אם המסך דק או עבה כי גם ככה יש לי מספיק מקום בשבילו אבל כמובן שכבר עדיף דק אם אני קונה כבר אחד חדש. אז מה אתם אומרים? מישהו יכול להמליץ לי על מסך CRT טוב? ולהסביר לי מה ההבדלים בינו לבין ה- LCD? שמעתי איפשהו שה- CRT הורס את העיניים, זה נכון? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אני משתמש ב-RivaTuner. נכנסתי ל-Low-level system tweaks, לחצתי על Install, נכנסתי לאפשרויות ואני חושב שאפשר לפתוח שם 4 צינורות עיבוד ועוד יחידת Vertex Shader(אם זה מה שהתפריט הזה עושה). התכוונתי לנסות את זה, אבל ההודעה הנ"ל קצת מפחידה אותי: מהם הסיכויים שיהרס הכרטיס?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
מעניין אותי מהן המטרות לחיבור זה ,ואני משאר שלכל מטרה ישנם גם דרישות שונות מהכרטיס פשוט קונה מחשב חדש ורוצה ללמוד את הנושא
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
והאם יש הבדל פיזי בינם לבין רגילים? האם הם רק לכרטיסי מסך?
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום וברכה, אני משתמש בתוכנה MSI Afterburner. רציתי לדעת מה הם הייחסים האופטימליים בשביל לעשות OC טוב...
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש ברשותי אחד כזה והייתי רוצה לדעת מה תפקידיו ומה הוא יכול לעשות
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
לבחור שלא משחק המון ובעיקר משתמש באינטרנט ואופיס 19 אינץ LCD תקציב עד 2500 ש"ח
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לכרטיס מסך יש קשר לזה? שיחקתי עם הרזולוציה והבהירות והקונטרס, ושום דבר לא עוזר... יוצא מהמסך אור חזק,כמו להסתכל על פלורסנט, זה ממש צורב בעיניים ולא רואים נעים כמו במסך רגיל,CRT או 3 על 4. הגדרתי את הכרטיס מסך לגרסא החדשה ביותר, וזה לא עוזר, האם מישהו יכול לעזור לי ??? יש לי כרטיס מסך גיגהבייט אנוידיה 8600 נ.ב בפורום מסכי מחשב לא יודעים לעזור בנושא הזה...
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אילו סדרות תומכות ב- CF האם אפשר לערבב בין סדרות\יצרנים שונים מה בקשר ללוח, האם הוא צריך להיות בעל chipset של ATI (שהוא מאוד נדיר) או שזה יכול לעבוד גם בלוח SLI , יתרונות חסרונות מול SLI
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
היי, בצידי מסך ה-LG 795FT Plus שברשותי ישנן חריטות כאלו בצידי המסך שבתחילתן הן ישרות ובסופן מעוגלות (חצי עיגול), כאילו בשביל לשבור אותן, חשבתי שזה אולי בשביל לתפוס עם הידיים את המסך, אך זה נראה לי צר מדי... מישהו יודע מלה משמשות חריטות אלו?
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
מהן היציאות VIVO ו- HDTV שיש בכרטיסי מסך?
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
קניתי כרטיס כזה של לידטק וההגדרות שלו הן ליבה-200 מה"צ, זיכרון - 333 מה"צ. גם התוכנה של לידטק כותבת כך וגם GTU. אם אני לא טועה אלה הגדרות של GTS, אבל בדרייברים כתוב MX400. אני מקבל 2444 בטרידימרק ב 1024/768 32 ביט. אלה הגדרות איטיות גם עבור MX, אולי אני אפרמט בקרוב. האם אלה הגדרות הזיכרון הנכונות?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ואיפה אפשר לקנות אותו?
-
- 7 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מהן מהיריות הסטוק של הליבה והזיכרון של כרטיס המסך 7300gs תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
-
אהלן, שמעתי שמועות על זה שפתאום גילו שהX1600 הוא אוברקלוקר מטורף! משהו עם הליבת 90 שלו והאפשרות להעלאת מתח בדרייברים. מישו יודע משו?
-
- 8 תגובות
- 656 צפיות
-
-
http://uk.news.moneycentral.msn.com/ticker/article.asp?Symbol=US:NVDA&Feed=RTR&Date=20040127&ID=3325005 קשה להאמין אבל ATI מנצחת את nvidia.
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
לנעול, כבר לא רציונלי
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום ושבת שלום! אני רוצה שהמאוורר של הכרטיס מסך יעבוד יותר מהר הורדתי את התוכנה NTUNE של NVIDIA הכן המאוורר עבד לפי הגדרות יצרן על 59% המהרתי אותו ל-85% וכך הכרטיס במנוחה נשאר על טמפרטורה של 56 מעלות הבעייה היא שכאשר אני מכבה או מאתחל מחדש את המחשב המאוורר חוזר ל-59% אני רוצה שיעבוד קבוע על 85%,איך אני עושה זאת? עוד בעייה: קופץ לי מידי פעם הודעת שגיאה: baseline.npe זאת הודעה כלשהי של NTUNE איך אני מבטל אותה? תודה רבה ליאור
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כשבועיים ראיתי שהיה כאן דיון על הפיכת DFI ULTRA-D ל SLI-DR, המוד ממש פשוט ונעשה בעזרת עיפרון... קיימים בין שני הסלוטים של ה PCI-E כמה קבוצות של ג'מפרים שאני חושב שהם אחראים ל SLI השאךה אם צריך להוזיז אותם או להשאירם במקומם ? עריכה: חחח בלבול רציני בפורום ! מנהלים תעבירו בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
-
פורסם המוד לפתיחת הכרטיס X800GT02 מבית Sapphire! המוד מגיע בממשק ISO וצורבים אותו על דיסק ומכניסים את הדיסק לפני עליית הווינדוס. מחכים ועולה לכם ממשק DOS מזעזע בעיצובו,תלחצו על האפשרות הראשונה (1) והכרטיס שלכם פתוח.תהנו! https://netfiles.uiuc.edu/fmohamed/shared/X800GTO2MoD.iso תודה רבה לlocutus12 מפורום anandtech שעשה את המוד. חבר'ה,מומלץ לשים בסטיקי ובמעודפים!
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת... מחפש מדריך, מפורט ככל שיהיה למוד המתח לכרטיס בעזרת עיפרון תודות לעוזרים נדב
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


