עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולם איזה סוג של כרטיסי מסך מאפשר קבלת שתי תמונות שונות למסכים שונים - אם בכלל קיימת כזו אפשרות ? כלומר - מסך מחשב עם תוכנה א' ומסך טלביזיה עם תוכנה ב' (סרט). אם כן - איך עובד האודיו ? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by Boxster,

    אהלן. שלשלום קניתי את הHD4850 גרסאת הTOXIC של SAPPHIRE...עלה לי 1070.. עכשיו יש לי ספק LED 12CMF 400W REAL EZCOOL.. אני לפעמים משחק CRYSIS וFARCRY 2 ברזולוציה והכל גבוה עד הסוף...עכשיו אני למשל משחק 5 דקות אז פתאום הכרטיס קורס יעני פתאום על הכרטיס מסך במארז יש נורה אדומה שנדלקת ואני צריך לכבות את המחשב ואז להדליק אותו מחדש.. יש איזה פתרון שאפשר לעשות בלי לפגוע ברזולוציה ובגראפיקה עצמה כדי שהכרטיס לא יקרוס...ואני לא רוצה להחליף ספק...יש איזה פתרון או משהו?

    • 8 תגובות
    • 747 צפיות
  3. תודה רבה לעוזרים

  4. Started by בייגל טוסט,

    כבר היה אמור לצאת לא?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  5. באתר של ati כבר יש גרסא 6.5 והאומגה עדיין תקועים על 6.3 מה נסגר איתם שיוציאו כבר גירסא חדשה!!

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  6. Started by Sting,

    ראיתי אותו בכמה חנויות בחו"ל ב PRE-Order אבל הוא עדין לא זמין... יש למישהו חדש עליו ?

    • 67 תגובות
    • 4.6k צפיות
  7. Started by Dym,

    חיפשתי קצת בארכיון חדשות פה, אבל לא מצאתי משהו רשמי. האם הוא יוצא או לא בסופו של דבר? אני שואל את זה כי אני רוצה לקנות את ה-4800SE ואני לא יודע אם כדאי לחכות קצת עד שה-FX יצא והמחירים של הדור הקודם ירדו... תודה

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by ravid,

    בימים האחרוניים רציתי לקנות את המסך 454 של iiyama (אחרי שיכנוע נחמד מהאתר ) אבל נראה שהוא אזל במלאי(ב ksp וגם ב pch) רציתי לשאול אם מישהו יודע מתי הוא יחזור לארץ?

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. אני זוכר ראיתי כתבה על זה שמיזערו את הכרטיסים הללו והעלו את מהירות השעון של הליבה והזיכרון. מישהו יודע מה מחירם בארץ?

    • 8 תגובות
    • 695 צפיות
  10. Started by zippoxer,

    כל החנויות בארץ רוצות מעל 2400 שקל על הדגמים הכי זולים שאפילו באירופה עולים פחות מ-2000 שקל אחרי מס. כבר חודש אני מחכה שהמחירים ירדו והחנויות ממשיכות לעקוץ אותנו. אני מרגיש פראייר לשלם כזה סכום... למה החנויות מתמחרות את ה-1070 בלפחות 500 שקל יותר ממה שהם קונות אותו?

    • 47 תגובות
    • 9.5k צפיות
  11. Started by groovy,

    אני כבר בא לקנות וזה פתאום אני רואה שהורידו אותו אי אפשר להשיג יותר?

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  12. כי יש לי ויכוח עם חבר שאומר שהאקס בוקס לוקח. שהמעבד של NVIDIA טוב יותר והוא מותאם בדיק למשחקים. הוא טוען למשל העשן (סתם דוגמא) נראה טוב יותר. מי לוקח - ואני מתכוון למחשב חדש עם כרטיס למשל 6800 אולטרה או משהו כזה?

    • 9 תגובות
    • 821 צפיות
  13. שני מסכי 19" CRT שיועמדו אחד ליד השני, או מסך 22" אחד?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  14. יש לי כרטיס מסך Nvidia Gforce 6600 GT (אגב, מה אתם אומרים עליו ? קניתי אותו לפני 8 חודש ככה..) חיברתי דרך המתאם שקיבלתי איתו ל AV בטלויזיה. אני מנסה ולא מצליח לעבוד עם הטלויזיה במצב שהייתי עובד לפני שפירמטתי את המחשב (אתמול..). אני רוצה להגיע למצב שהמסך מחשב הוא העיקרי ועל הטלויזיה מה שרואים כל הזמן זה רק את התמונה של ה WELLPAPER. אם אני רוצה שמשהו יןפיע על המסך טלויזיה אני פשוט צריך לגרור אותו אל מחוץ למסך מחשב. ככה הייתי עובד ולזה אני רוצה לחזור. האופציות שיש לי עכשיו הם CLONE, SINGLE DISPLEY ו SPAN אופקי או אנכי. יש עוד בעיה.. חלק מהסרטים שאני מפעיל, לא משנה באיזה תוכנה, אני מצליח לראות את הסרט רק במסך מחשב. על ה TV אני רואה את הכל חוץ מאיפה שאמור לרוץ הסרט, שם אני רוא…

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  15. בבקשה מי שמבין שיענה כי אני פשוט פוחד לקנות עכשיו ואז בעוד כמה חודשים המשחקים יהיו יותר כבדים ולא יעלו ב128 מגה ואני יתקע........... בכל אופן אני" אובד עצות" דרך אגב קראתי פה שהבאתם מפרט למישהו ושמה רשמתם ש9600פרו ב600 שקל אז מישהו יכול לומר לי איפה??? תודה קחו בחשבון שאני די לחוץ בכסף

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  16. Started by yoahe,

    בסכום של 900 שקל מקסימום 6600GT כמה מגה?ואיזה חברה? אני יכול להביא ומה יותר טוב

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  17. Started by Moty_p,

    8800GT 512MB G92 Heatpipe או Sapphire HD4670 1GB הספק כוח הוא 500W (אבל תאחלס הוא בטח 300W) מעבד QUAD כל שהוא לא זוכר בדיוק מה עדיף? מה נותן לי יותר ביצועים במשחקים?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by oren_sh,

    שלום אנשים יש לי עכשיו 2 כ מסך GF3 TI200 128MB DDR ATI radeon 9200SE 128MB DDR מה לדעתכם יותר טוב יש לי שני מחשבים אחד ראשי ואחד סתם לקישקושים ואני לא יודע מי מהם יותר טוב כדי שאני אשים אותו על זה שראשי אם למישהו יש דעה אשמח לדעת

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  19. Started by דור28,

    שלום לכולם. מה עדיף ? שני כרטיסים ‏HD 4670 512MB GDDR3 DX10.1 עם לוח מתאים [ 2xPCI-E‎ ] או ‏HD 4850 TOP 512MB GDDR3 DX10.1 כמובן למשחקים.... אשמח לתשובה רצינית או ללינק מתאים

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by yoel14,

    שלום, מחר אני מתכנן לקנות את אחד משניהם. אם תוכלו לעזור לי ולומר מה עדיף? מביחנת ביצועים? אמינות? איכות? המחיר זהה. תודה רבה מראש, לילה טוב

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  21. Started by gal_il50,

    תודה.

    • 12 תגובות
    • 989 צפיות
  22. חבר שלי מעוניין במחשב שישמש בין היתר למשחקים קלים. הוא מתלבט בין שדרוג הכרטיס המובנה ל-8400GS - בעלות 150 ש"ח, או לבין שדרוג הלוח ללוח עם כרטיס x1200/x1250 מה מבין האופציות האלו עדיף?

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  23. Started by Cilay,

    טוב תודה לאל הצלחתי לחסוך 550 דולר , עכשיו ראיתי שיצא ב NEWEGG.COM 2900XT 1GB ... השאלה איזה כרטיס עדיף בהסתכלות לטווח ארוך , מי יחזיק הכי הרבה ו"ישרוד" ? כבר הזמנתי 8800GTS וביטלתי כי הבנתי שעוד שנה שנה וחצי הוא יהיה ממש חלש .. אז ככה שדודה שלי מגיע ב1.8 לארץ והיא תביא איתה את הכרטיס , מה שנותר לי הוא רק לבחור . אגב , המפרט יהיה Q6600 GB P35C 2GB G.SKILL CORSAIR 520HX NZXT HUSH

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. היי! אני קונה מחשב חדש (כבר כמעט מוזמן), ועלתה לי השאלה בראש - איזה כרטיס 7800GT יותר טוב - של MSI או של LeadTek? אני יודע, שיש כבר אגדה על LeadTek, שהם תמיד הכי טובים, ואין שאלה בעניין, וזה ברור, והם האלים שלנו ואנחנו סוגדים להם ומעלים להם קורבנות נחותים כמו כרטיסים של MSI... אבל בכל זאת - נסו להתעלם ממה שכתבתי למעלה - ולבדוק שוב את הפרטים, אחד-אחד, של MSI ושל LeadTek ואז להשוות בשבילי ;D זה חשוב למדי - אני לא רוצה בעיות בכרטיס ושיפעל במלוא עוצמתו ללא בזבוז כסף. נ.ב. יש לי חיבור PCIe ותמיכה ב SLI... ככה שכל השאלות האלה מיותרות 8) תודה רבה! ד.א. אני חדש פה ובינתיים נראה ממש פורום מקצועי ואנשים אחלה... כולל האתר שהוא בכלל נהדר. תמשיכו כך!

    • 40 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by michael1987,

    שלום לכולם...... יש לי כרטיס מסך ATI Radeon 9600XT בהגדרות של הכרטיס אני יכול לבחור או OpenGL או Direct3D אני לא בטוח מה עדיף תוכלו לעזור לי ???? תודה לכוללללם....

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות

דיונים חדשים בפורומים