עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by On18,

    שלום לכולם רציתי לשאול ולהתייעץ אני שוקל לקנות כרטיס מסך למחשב החדש בעזרת השם מה כדאי לקנות כרטיס מסך GTX680 או Vapor-X HD 7970 OC 6GB ? היה לי בעבר HD6970 2GB , לא שבעתי רצון מ AMD מצד ביצועים גבוהים , איכות ותמונה הרבה יותר איכותית במשחקי המחשב בעיות מנהל התקן וכו' , אשמח לשמוע תגובות עם סיבות בבקשה , והאם בכלל ATI טובה יותר או NVIDIA ?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  2. ותתנו גם קירור עד 200 שקל אם לא בא מובנה עם הכרטיס

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  3. היי, כבר קניתי מחשב אבל עד מחר אני יכול לשנות את הכרטיס מסך. המטרה העיקרית של המחשב זה לראות סרטים במחשב ולראותם בLCD32. כרגע רכשתי את ה 4650, אולם אני מפחד שסרטים לא יעבדו חלק ממש עם כרטיס זה אלא יעבדו בסדר+. האם כדאי להוסיף עוד כסף ולקנות את ה4850(אני לא מתכוון לשחק משחקים)? האם אולי כדאי לקנות את ה4670 שבא עם ג'יגה ועובד במהירות של DDR3? שאלה נוספת, האם לוח אם שעובד עם DDR2 יצליח להתמודד עם כרטיס מסך של DDR3? תודה רבה,

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  4. Started by ZXY1,

    שלום איזה מסך כדאי לקנות "17 או "19 ? ואיזה חברה? אני חשבתי על LG F700P ? מה אתם אומרים עליו? תודה

  5. Started by dodger,

    שניהם עכשיו באותו מחיר כמעט (1300-1400). הבדלים עיקריים: 1024MB זיכרון ב-TOXIC מול 896MB ב-OCX שעונים של 960/1050 ב-TOXIC מול 709/1566 ב-OCX GDDR5 ב-TOXIC מול GDDR3 ב-OCX המאוורר של ה-TOXIC יכול כנראה להחזיר יותר טוב אוברקלוק נוסף מאשר ה-OCX.

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  6. Started by ravid,

    יש לי תקציב של עד 700 שקל לא יותר! חשבתי על geforce 4 mx ועל gf 3 ti200 מה עדיף ומאיזה חברה והכי חשוב מאיפה לקנות אני חושב שעדיף אזוס או לידטק

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום,(סלחו לי מראש על הכותרת לא ידעתי איך לנסח) יש לי התלבטות עצומה אני קונה מחשב דיי יקר ועד עכשיו במפרט שלי היה כרטיס מסך של eVGA eVGA 7800gt 445 mhz core speed / 1070 memory clock / 20 pipeline וראיתי שיש כרטיס מסך של evga של 6800gs שאם אני קונה אותו זה יוריד לי 740 שקל מהמחיר שאני אוכל לקנות מעבד דרגה אחת ממה שיש לי (3 גיגה הרץ ל 3.2) ואני אוכל לקנות מקלדת של LOGITECH MEDIA KEYBOARD ELITE וגם נגן dvd אולי (sony dvd 16x48) וגם אני אוכל לקנות דיסק קשיח במקום WD 160 gb sata II 8 mb לקנות WD 250GB SATA II 16 MB השאלה היא מה עדיף לשדרג כרטיס מסך ל 7800gt או להסתפק במשהו פחות טוב ולהנות מעוד שדרוגים נוספים. בתודה עידו

    • 15 תגובות
    • 940 צפיות
  8. ??? מה כדאי לי לקנות Leadtek Geforce 4 MX440 64MB DDR + TVOUT או ATI OEM Radeon 7500 64MB DDR Dual Head w/TVOUT & DVI חייב תשובות במהרה כדאי לקנות אני כבר מחקה הרבה זמן לדעות של אנשים ואני רוצה מחר לקנות אחד משניי הכרטיסים האלה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dorav,

    איזה כרטיס מסך חזק יותר: Nvidia Geforce 5900FX Ultra 256mb או Shappire Radeon 9800 PRO 256mb ? מה אתם אומרים, מה ממולץ לי לקנות(לא מדבר על המחיר, אלא על איכות הביצועים!)? תדוה על כל העצות

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Gil80,

    יש לי כרגע HD6950 עם ליבות פתוחות שזה כמו 6970. המחשב חדש מאד. כל הרכיבים מלבד הכרטיס מסך שגררתי מהמחשב הקודם. אז לאיזה כדאי לשדרג ממה שהזכרתי בנושא, או בכלל להמתין? או אם יש לכם המלצה טובה ל-SLI/CF שיתנו תועלת מול עלות טובה יותר? נ.ב. - האם נושא ה- micro stuttering תמיד קיים במערכות SLI/CF? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by avivgenius,

    מה עדיף על מנת לקבל תוצאה טובה יותר? מסך:W2362TQ 23 LCD 2ms 1:70000 DVI WideScreen Black. ספק כוח: 750W. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  12. Started by game kILLer,

    מה כדאי

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  13. Started by benasoor,

    שלום לכולם . מה כדי HD4670 אוGeForce 9600GT ואין כמעט הבדל במחיר (40 שקל במקסימום)? ואם אתם אומרים HD4670 אז מה כדי של Connect3D או ASUS או GeCube כי לכל אחד יש קירור אחר http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1373 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1488 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1387 הנה תגידו לי איזה הכי טוב? ודרך אגב ה 9600GT הוא של Twintech http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1084 התקציב הוא בערך 500 שקל

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by finish,

    אני לא יודע מה לקחת 128MB DDR +TV +DVI FX5200 GFORCE או GIGABYTE ATI RADEON 9200SE 128MB DDR שניהם זולים ומתאימים לי תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 637 צפיות
  15. Started by eladbu,

    .?

    • 10 תגובות
    • 985 צפיות
  16. Started by megaPipe,

    Gigabyte GV-NX795T512H-RH (GeCube5PG3-E3(RoHS המ... מי מפגין ביצועים טובים יותר?

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by dino,

    הנה כמה שורות ממה שרשום בעמוד הראשי של האתר: למצוא גם כוח בכרטיס הנ"ל כאשר הזכרונות מגיעים במהירות של 600Mhz מכובדים בהחלט בניגוד ל-500Mhz הרגילים למדיי בכל שאר הג'י פורס 4 MX44-0 השונים בשוק. הזכרונות יבואו בתצורת 2.8Ns ובסטנדרט של SGRAM מה שאמור בהחלט לתת את קפיצת הביצועים הרצינית אותה חיפשנו בכרטיסים החדשים... לפי הנתונים האלה הוא יהיה יותר טוב מהג'יפורס ti4200 ואמור להיות ברמה של geforce 4 ti4600. זה הגיוני, או שיש גם דברים אחרים שישפיעו על הביצועים של הכרטיס?

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  18. שלום , הייתי צריך כבר לקנות מחשב , אבל זה התעכב מסיבות שונות - מה שנותן לי זמן להיות בטוח בכרטיס מסך. GTX 275 וHD4890 עולים לי בדיוק אותו דבר , ובדקתי באתרי benchmark : ה 275 קצת עוקף את ATI. גם ל NVIDIA יש הקטע של הפיסיקה (באמת אין לי מושג על מה אני מדבר , אבל קראתי בפורום וזה נחשב יתרון). בכללי , יש עדיפות בעולם כלפי nvidia. גם GTX260 core 216 מגיע לביצועים מדהימים. אז למה ממליצים לי בכל זאת לקחת HD4890 ? תודה

    • 56 תגובות
    • 4.5k צפיות
  19. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    והאם יוצא משהו חזק יותר לAGP בחודשים הקרובים?

    • 52 תגובות
    • 4.3k צפיות
  20. גיליתי שאין לי תקציב ל-7600gt. אני יודע שיש פה סיכום של אחראי הפורום אבל אני רוצה לשמוע דעות מעודכנות יותר של אנשים אחרים. מ-ksp או נועה בלבד. תודה.

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  21. Started by cpus,

    אי אפשר לחרוג מהסכום הנ"ל... עזרה בבקשה.

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  22. אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך שיש לי שהוא בסלוט AGP לחדש רציתי לשאול איזה כרטיס מסך הכי טוב שיש כיום ל AGP ?

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  23. מה הכרטיס הכי משתלם ב1200 - 1250 שקל היום? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. האם הוא מסדרה 9? ומה מחירו?

    • 8 תגובות
    • 648 צפיות
  25. תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות

דיונים חדשים בפורומים