כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כי אני כל הזמן שומע על זה אבל עדיין לא הצלחתי להבין וגם לא מצאתי בחיפוש שום דבר שיסביר לי. למה חברות מסויימות מייצרות ראדון ואחרות GF 4?
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
א. מה ההבדל בין כל הכרטיסים האלה? ב. מה היתרונות של כל אחד? ג. מה הכי שווה לי לקנות? ד. כולם פה זה ה ?260gtx 216 1. יצרן Palit GTX260 896MB DDR3 Retail ¤1392 1 2. יצרן Gigabyte GTX260 896MB DDR3 OC Retail ¤1736 1 3. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB DDR3 HDMI OC2 Retail ¤1569 1 4. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB DDR3 HDMI OC Retail ¤1608 1 5. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB DDR3 HDMI OCX Retail ¤1615 1 6. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB Maxcore DDR3 HDMI OC Retail ¤1741 1 7. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB Maxcore DDR3 HDMI OC2 Retail ¤1834 1 8. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB Maxcore DDR3 HDMI OCX Retail ¤1893 1 9. יצרן BFG Nvidia GTX260 896MB DDR3 HDMI H2OC Retail ¤2093 1
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז אני רוצה להרכיב מחשב HTPC והבנתי שזו החברה הטובה והמומלצת ביותר לכרטיסי טלויזיה. שאלתי היא מה ההבדל בין הכרטיסים השונים שלה והאם יש מביהנם (או של חברה אחרת) כרטיס (אחד) שיכול להקליט תוכנית אחת בעוד אני צופה בתוכנית אחרת. כמובן שהכוונה היא כרטיס אחד וממיר אחד. תודה ויום קריר
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
רוצה לקנות מחשה עם GEFORCE MX 128 אמרו לי שמומלץ במקום זה radeaon 9200pro או RADEAON 9600 מה בכלל ההבדל בין שניהם?
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך 5770 ויש מגוון שלהם: הנה חמישה מהחנות שאני מעוניין לקנות בה: GIGABYTE ATI 5770 1GB DDR5 - 927 HIS ATI 5770 1GB DDR5 Dual DL-DVI Native HDMI - 886 Sapphire ATI 5770 1GB DDR5 - 923 Sapphire ATI 5770 1GB DDR5 Phoenix version - 923 Sapphire ATI 5770 1GB DDR5 VAPOR-X - 1023 תחום המחירים כ 15% מהמחיר שזה די הרבה ואפילו מאותן חברות יש מספר דגמים. מה ההבדלים בין הכרטיסים? למה לשים לב? נושא ספציפי שחשוב לי הוא שקט. איזה יהיה הכי שקט? איך ניתן לדעת?
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
איזה יש בין הסידרה 5700 ל-5800?? אני מתלבט בין 5850 ל5770 וניראה לפי הנתונים הטכנים שה"5770" עולה על ה"5850" בהכול.. איך זה יכול להיות??
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שניהם פרו, שניהם פחות או יותר באותו מחיר ושניהם עם 128 מגה זיכרון אז מה בדיוק ההבדל?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מדבר על גרסאות ה-C3 LITE וגרסת ה-C3 הרגילה . חיפשתי אבל לא מצאתי את הפירוט להבדלים בין שני הגרסאות . ממה שהבנתי ה-C3 הרגיל היא הגרסה היותר טובה . וכל כרטיס 9600 פרו מחברה אחרת הוא הגרסה הכי טובה שיש , כן ?
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מלבד הקירור הפסיבי . האם ההפרש כדאי ? 1. Sapphire ATI X800GTO 256 mb 256 bit DDR3 PCI Express Retail ¤1246.39 2. Sapphire ATI X800GTO ULTIMATE 256 mb 256 bit DDR3 PCI Express Bulk ¤1308.73 לינק לאתר: http://digma.co.il/shop/index.php?cPath=27_68&sort=4a&page=2&osCsid=d98fa681c1abf02ee89bb656df220f0b
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גרסא 1: N66T128D . אשר לה אין VIVO, אבל יש מאורר בכרטיס. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_95_1012&products_id=8691 גרסא 2: N66T128VP- יש VIVO, אין מאורר בכרטיס. http://www.pandas.co.il/product_inf...roducts_id=9514 N66T128D בבקשה, תמליצו על אחד מבין השניים! בלי הקשר של מחיר. רק מי יותר טוב. אותי מדאיג שלשני אין מאורר על הכרטיס. מאד מדאיג.
-
- 8 תגובות
- 738 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273&products_id=27167 וזה: http://www.skypc.co.il/pl_product~H577F1GD~8~0.htm לא אכפת לי ההבדלים במחיר. אבל אני רוצה לדעת איזה קירור יותר טוב מבין שניהם. ועוד שאלה, המחשב שלי כזה: E8400 Gigabyte GA-EP43-DS3L P43 4 GB זכרון DDR2 Samsung HD322HJ 320GB SATA II 16MB Seagate ST31000528AS 3.5" 1000GB SATA2 32MB SeaSonic 400W SS-400ET-APFC-F3 ומארז NZXT TEMPEST ואני רוצה להחליף את הכרטיס מסך HD4850 הספק כוח יחזיק או שאני חייב לרכוש חדש? תודה מראש עריכה: יש לי מסך SAMSUNG 20' 1680X1050
-
- 3 תגובות
- 913 צפיות
-
-
האם יש אבחנה בין כרטיסי ה AGP השונים לפי מספר המגעים וחריץ אבטחה במחבר עם לוח האם.
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
בדקתי את אשכול כרטיסי המסך באתר וראיתי את הנתונים של שני הכרטיסים: ל-6800GT יש DDR3 ו16 צינורות עיבוד בעוד של6800 יש DDR ו12 צינורות עיבוד, אבל לצערי זה לא אומר לי הרבה כי אני לא ממש מבין בזה. מה ההבדל בין 6800 ל-6800GT בתכלס, כלומר בהרצת משחקים כבדים? והאם ה6800GT הוא הרבה יותר טוב מאחיו הקטן 6800 או רק בקצת? אשמח אם תעזרו לי.
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
שלום, יש לי עידכון 185 האחרון ואני רוצה להגדיר את הכרטיס מסך שלך 9600GT 512 DDR3 . מה אני משנה בלוח בקרה של NVIDIA כדי לקבל יותר ביצועים ויותר איכות ??? ועוד דבר במשחק PES9 יש עיוותים כאלה בשלטי פרסום יש שקיפות כזאת אני מעלה תמונה.... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
מה ההדבל בין שתי הדריברים של NVIDIA שיש לי(תמונה בפנים) תודה יש לי את שניהם שניהם לXP 32 ביט את שניהם הורדתי מhwzone.co.il http://img179.imageshack.us/img179/6483/33362652iz7.jpg לעשות זום לתמונה ואז רואים ברור
-
- 3 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לצרוב את ה 6950 ל 70 אני מטעין את הביוס של ה 70 זה מתחיל ואז ההודעה הזאת באה cannot erase ROM מה צריך לעשות דחוףףףףףףףף תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
סתם רוצה להעשיר את הידע, יש הגיון מאחורי כל המספרים של כרטיסי המסך? אם מישהו לא מבין איך הוא יודע מה טוב יותר, ככל שהמספר גבוה יותר הכרטיס טוב יותר? ואם כבר שאלתי במקום לשאול עוד שאלה דומה בפורום אחר, בנוגע למעבדים אותה השאלה, מה ההגיון של כל הסדרות האלה? אפשר לדעת איכות לפי מספר מעבד גבוה יותר? נגיד i75500 יהיה פחות טוב מi7 5600? סתם נתתי דוגמא לא יודע אם יש כאלה מעבדים.
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
אז ככה ראיתי שלכמה אנשים יש פה שני מסכים ומחשב אחד הייתי רוצה יותר הסבר איך זה עובד צריכים כרטיס מסך מיוחד?! מערכת הפעלה מיוחדת?! שני עכברים ושני מקלדות?! ועוד שאלות שלא עולות לי בראש עכשיו
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
באתר של AMD כתוב שמומלץ הספק של 400W או יותר. לעומת זאת, בפוסט הכרטיסים המומלצים הם רשומים תחת "ספק מומלץ: 350W אמיתי ומעלה". האם ספק 380W של antec יעשה את העבודה עבור כרטיס 4670? האם סוג הקירור (פאסיבי/אקטיבי) משפיע על התשובה? (שילוב העלויות של הכרטיס ושל ספק חזק יותר די מוציא אותו מגבולות התקציב שלי).
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
כותרת^ לא להגיד לי משוער שיהיה ביסוס לזה ואם אפשר גם את הדרישות של הספק שצריך בשבילו
-
- 9 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום חברים! יש לי מחשב עם ספק כוח של 380w הכולל מעבד e8400! אני מאוד רוצה להחליף אותו למשהו טוב יותר! יש לי9600gt איך הוא לעומתו? האם יהיה שינוי משמעותי? ועוד שאלה יש לי מישהו שרוצה למכור את שלו הוא קנה אותו לפני שנה פלוס והוא נתן לי מחיר של 450 האם משתלמם לי לקנות? וכמה הייתם מוכנים לקנות אותו מיד שנייה! תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
מה ההספקים של הGTX וGTS??? ואולי מישהו יודע מה ההספק של הR600?
-
- 2 תגובות
- 547 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי לינק לבדיקה כזו? רצוי יותר מאחד, תודה.
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
אני יודע שזה טכנולוגית תמונה דיגיטלית.. אני צריך איזה הסבר שיפרט לי. ושהמסך מחובר בDVI כל האפשרויות הרגילות שך הREFRESH RATE נשארות? או שהם מותאמות למצב הכי טוב? ובמה זה יותר טוב מתצוגה אנאלוגית? ומה היתרון הכללי של DVI על VGA? זה מאוד חשוב לי כי אני רוצה לקנות *היום* מסך Mitsubishi 19 Pro 930 SB/-BK.
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
פשוט בקרוב אני קונה את אחד מהכרטיסים האלה ואני רוצה לדעת מהם ההבדלים אם יש ומהו ההבדל במחירים תודה!
-
- 12 תגובות
- 854 צפיות
-


