כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני מאוד אשמח אם מישהו יכול לענות לי כמה שיותר מהר על השאלה הבאה: אני צריך כרטיס מסך לא חזק עד 500 ש"ח על מה הייתם ממליצים ? 1) ASUS Extreme 6200 TurboCache 64MB 2) GIGABYTE Geforce 6500 128MB 64bit - קירור פאסיבי 3) LEADTEK Geforce 6500 128MB DDR 64bit - עם מאוורר 4) GIgabyte X550 128mb DDR 128 bit 5) GIGABYTE X600 PRO 128mb DDR 128 bit האם קירור פאסיבי מספיק ? האם הוא עדיף ? האם יש חשיבות אם זה 64bit או 128bit ? תודה מראש על תשומת הלב.
-
- 6 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום רב, קיבלתי הצעה ל gigabyte gtx 570 יד שניה ב-400 שקל. א, רציתי לדעת אם משתלם ב. אני כרגע משתמש בספק הזה: http://www.spire-corp.com/power-supplies/jewel-550w-sp-atx-550w-pfc/. האם הוא יספיק הכרטיס מסך שהשתמשתי בו עד עכשיו הוא Gigabyte gtx 280. והוא עדיין מחזיק יפה רק שהוא כבר מתחת למינימום. לכאורה כתוב באתר של Gigabyte שה 570 דורש ספק של 600W, אבל הבנתי שאם הספק שלי החזיק את ה-280 הוא גם יחזיק את ה-570. אז מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני משחק קאונטר סטרייק 1.6 שלא תגידו משחק שצריך כרטיס מסך ברמה כזאת ! ופתאום מ100 FPS של המשחק אם הזמן מתחיל לרדת לי ל80-70 הגיוני שהוא ישחק ככה ?? אז למה צריך כזה כרטיס מסך ?
-
- 12 תגובות
- 990 צפיות
-
-
-
לפני כמה ימים קיבלתי מחשב חדש שבו E8400 CLUB3D HD4870 512MB אני משחק ב NEED FOR SPEED ו ב RED ALERT 3 ואז זה ניתקע ועושה לי את זה אחרי שאני משחק 15 דקות זה קורס לי המשחק ויש לי הודעה כזאת של VPU RECOVER http://www.zix.co.il/images/z-554374864.JPG
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, באחד המחשבים שברשותי הכרטיס מסך מת, והוא בחיבור AGP. מעיון בKSP/אייבורי הבנתי שכבר לא מוכרים כרטיסים בחיבור שכזה, ולכן פניתי ליד 2. מבין שני הכרטיסים הבאים, מה עדיף? והאם המחיר שלהם נשמע לכם סביר(אין לי שמץ כמה הם עלו בזמנו)? אגב, המחשב משמש בעיקר לסרטים ואולי משחקים מלפני 3-4 שנים על הגדרות בינונית ומטה. geforce fx 6600 256 mb ב100 ש"ח. geforce fx5500 256 mb ב170 ש"ח. תודה.
-
- 8 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות CRT 17 אינש בסדר גודל של מחירים של 700-750 ש"ח.. שטוח כמובן.. בלי להגיע לפלאטרונים (F700B או P) הסתכלתי קצת בזאפ וראיתי את samsung 793DF שטוח,יפה קטן מימדים..גודל נקודה קטן 0.2 וקיבל הרבה תגובות חיוביות בזאפ.. מה אתם אומרים עליו? הוא מגיע לרזולציה 1280x1024 אבל רק ב60 הרץ.. כמה זה משפיע? עדיף לעבוד ככה.. או ב 1024X768 עם 85 הרץ? באחת התגובות בזאפ כתבו שהוא לא שטוח לחלוטין (שיפוע מסויים בקצוות) .. זה כמו בפלאטרונים? אשמח להמלצות נוספות או אישור על המסך הנ"ל.. תודה רבה.. [יש הצלחתי לשלוח!!]
-
- 11 תגובות
- 882 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי, כאשר משתמשים ב SLI 8x ישנו איבוד ביצועים של אחוזים בודדים מהכרטיסים, לא משהו משמעותי. ניקח לדוגמא SLI של GTX 560 ו - SLI של GTX 580 . בשני המקרים, לפי מה שהבנתי מחיפוש בגוגל, הירידה בביצועים בשימוש ב SLI x8 היא כמה אחוזים בודדים. אבל אם הסיבה לאיבוד אותם אחוזים היא המהירות של העברת נתונים בין הכרטיסים ללוח אם שיורדת, אז איך המערך השני לא מוגבל הרבה יותר מהמערך הראשון? הרי המהירות של האפיק זהה בשני המצבים, והמערך השני אמור להעביר כמות גבוהה יותר של מידע מאשר המערך הראשון. אשמח להבהרה בעניין, אם לא הסברתי טוב אנסח יותר טוב. תודה.
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
-
אנוידיה מאפשרת שימוש ב-DSR בדרייבר הרשמי האחרון שלה גם לכרטיסי מסך המבוססים ליבות פרמי וקפלר לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%94-dsr-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%9e%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%9b%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%a1%d7%99-%d7%9e%d7%a1/
-
- 61 תגובות
- 10.1k צפיות
- 1 follower
-
-
סתם שאלה.... האם אפשר לחבר כרטיס מסך 7800GT לשני מקורות חשמל??? כלומר גם לספק ולעוד מקור חשמל???
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שנת 2026 סידרה לאינטל מספר הזדמנויות פז לקחת בחזרה נתחי שוק יקרים בעולם המחשוב האישי, אבל ישנם תנאים שחייבים להתקיים בשביל לסמן סטטוס קאמבק של ממשלכתבה
-
- 1 תגובה
- 5.2k צפיות
- 2 followers
-
-
היי אני לא יודע מה לעשות אני מתלבט בין לקנות כרטיס מסך חדש במקום ה8800GT שיש לי עכשיו,ולהישאר עם מסך 19 אינץ או שהאופציה השנייה היא לקנות מסך חדש 22 אינץ ולהישאר עם 8800GT.הבעייה היא שאני לא יודע אם 8800GT יסחוב רזולוציות של מסך 22 אינץ בצורה טובה מאוד... מה אתם אומרים?מה כדאי לעשות? תודה
-
- 57 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום, אני מתעניין עבור חבר: יש לו מסך FHD i5 2400 4GB זיכרון וספק כוח טוב 500W, אנטק או סיסוניק הוא לא זוכר. מארז סטנדרטי midi tower משחקים- GTA החדש ודומיו. 900 שח זה המקסימום, אין חריגות מזה. מעדיף איבורי (צמוד לו לעבודה) מעוניין רק בכרטיס חדש - לא משומש. הצעתי לו את הכרטיס הזה 270 https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=13642 הצעות אחרות?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
-
שלום לכולם. ברשותי מחשב כבן שנתיים, החלטתי להפוך אותו לMEDIA CENTER. הכרטיס מסך שברשותי הינו MSI HD4670 1Giga, תומך בCROSSFIRE ובעל 2 יציאות של DVI בלבד. בלוח אם שלי יש יציאת HDMI. כאשר ניסיתי לחבר מהיציאת הHDMI של הלוח אם לטלויזיה אין אות, כנ"ל לגבי כלל יציאות התמונה מלוח האם (DVI, VGA). איך אני מסדר את זה באופן כזה, שהטלויזיה תהיה מחוברת דרך יציאת הHDMI מלוח האם, אך מי שיעבוד הפועל הוא הכ.מסך? עלי לציין שברשותי WINDOWS XP. תודה מראש, גיא.
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
הגיע הסטריקס אני עכשיו מנסה להבין אותו לא נוגע ב OC רק שימוש רגיל שמתי לב אבל שהתדר העליון בבוסט משתנה כל הזמן בלייב בתוך משחק בכרטיס הקודם שלי התדר היה נשאר קבוע בבוסט זתומרת התדר היה יורד ל 135 בסרטוני מעבר ודסקטופ אבל ברגע שהבוסט נכנס לפעולה הוא היה יציב על התדר הקבוע שלו 1202 והצלחתי להביא אותו ל 1280 ב OC יציב כרגע שהכרטיס נכנס לתדר בוסט יש משחק של בערך 50 לפה ולשם הכי גבוה שראיתי 1367 הכי נמוך 1300 ומשהו יהיה קצת קשה לבצע OC מדוייק שהתדר משחק ככה עריכה" נראה לי שעליתי על העניין ה POWER LIMIT היה על 100 אחוז ברגע שהעלתי אותו אז התדר במשחק היה יציב על 1367 וראו שהשימוש בכח הגיע גם ל 113-115 אחוז אז כנראה זה קשור מה שאני לא מבין זה למה שהכח היה על 100 אחוז בה…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מסך רחב של סמסונג אבל אני לא מצליח לשנות ל-1680X1050. איך משנים לרזולוציה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום, אני יודע שיש מכשיר שאפשר לחבר לו ממיר ואת המחשב וגם נגיד קונסולת WII וממנן יוצא חיבור אחד למסך-המכשיר מגיע עם שלט. אני רוצה לדעת איך קוראים למכשיר, אני צריך שיתחבר למכשיר גם חיבור DVI מהמחשב, גם חיבור HDMI מהממיר HD של HOT, וגם קונסולת WII עם שלושת החיבורים. וממנו יצא חיבור HDMI למסך 8)
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום, חברי הפורום. אני עובד עם כרטיס מסך Nvidia Geforce 9500GT, על לוח אם Asus P5NSLI. ברצוני לשמוע Audio של המחשב, דרך הרמקולים של הטלויזיה. חיברתי לכטיס המסך את הפלאג השחור של שני פינים וכן ללוח את הפלאג השחור עם שלושת הפינים. מבחינת כיוון החיבור, חיברתי על פי ההסבר, שקיבלתי עם כרטיס המסך. העניין שלמרות החיבור, עדיין איני שומע ברמקולים של הטלויזהי. בכבל SPDIF הפנימי שחיברתי, יש גם פלאג לבן עבה, שאין בחוברת אזכור לגביו. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
נתקלתי בעמוד הראשי בפלונטר במודעה: "הגיעו כמה עשרות AMD Radeon HD7950 משומשים". המחיר הוא 568 שקלים. מדובר בדגם הזה: http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu כמובן שעצם האמירה ש"הגיעו כמה עשרות" מאד מחשידה. האם הם מתים בסיטונאות? מהביקורות בnewegg נובע שהם מתו מהר להרבה אנשים, אבל עדיין הציון הוא 4 כוכבים(אם זה בכלל מדד אמין). מה דעתכם? שווה להסתכן? אני חושב שהמחיר שווה את זה, אבל אני חושש שכרטיס מסך לא תקין יהרוס לי משהו אחר במחשב
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך משומש radeon r9 280x vapor-x מplonter\TMS. כשפרסמתי את המפרט שלי בPCPARTPICKER ובקבוצת חומרה מישהו אמר לי שכרטיס מסך יד שנייה שקונים ועבר תהליכים של כרייה איבד הרבה מהביצועים והיכולות שלו ויפעל הרבה פחות טוב בהגדרות גבוהות ולכן לא שווה לקנות כרטיס משומש. מישהו יכול לאמת לי את זה או מנגד לשלול? האם לא כדאי לי לקנות כרטיס שכזה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם לערכתכם הכרטיס HD3870 יוכל להחזיק לשנתיים אולי שלוש הבאות? אני מתכוון לקנות את הכרטיס של חברת Connected3D הבא עם DDR4 ,הכרטיס מסוג PCI-E2 כך שגם אם אשדרג את המחשב בשנה הקרובה הוא יוכל להתאים ללוחות החדשים וכמו כן הוא תומך ב Directx 10.1 .
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
אני מחפש מסך "19 LCD של חב' טובה עם MS (זמן תגובה) נמוך (13-16MS לערך), במחיר הוגן של 1900 - 2000 שקל. ולא של PROVIEW !! כי שמעתי שזה זבל של מסכים. תודה אנשים !
-
- 8 תגובות
- 768 צפיות
-
-
לפני שנתחיל... מנהלים אנא סילחו לי על החריגה, אבל תסכימו איתי שמעט מיזה מתבקש... ותודו שנפלתם מהסרטון. https://www.youtube.com/watch?v=spZJrsssPA0
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-


