עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Potter,

    יש לי כניסת PCIMCI ואמרו לי שאפשר לחבר לשם כרטיס TV רציתי לשאול אם יש למישהו ניסיון עם זה ועד כמה הדבר טוב והאם ניתן להקליט תוכניות בכבלים עם זה ?ועל איזה כרטיס TV הוא ממליץ, תודה.

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  2. Started by SnakeBite,

    שלום, אני מאוד מתלבט בין 2 הדגמים הנ"ל לשניהם יש אחריות לכל החיים אבל ל BFG ניתן לממש בארץ ולעומת זאת ל evga ניתן לממש רק 3 שנים בארץ ורק בחו"ל את ה-לכל החיים. ה evga בא עם אוברקלוק מהחברה של מהירות ליבה 445mhz במקום 400 ועם מהירות זכרון 1070mhz במקום 1000 ולעומת זאת ה BFG מגיע מהירות ליבה 425 ועם מהירות זכרון 1050 עכשיו אני שואל מה עדיף 1.אחריות לכל החיים לעומת 3 2.מהירות יותר מהירה עידו

    • 7 תגובות
    • 934 צפיות
  3. שלום לכולם! אני מחפש 2 הצעות לכרטיסי מסך: האחד- עד 1000 ש"ח לא יותר, עם ביצועים טובים השני- עד 1500 ש"ח עדיף שהכרטיס יהיה מלוג'יק PC כי שם אני קונה את המחשב. שאלה: איזה כרטיס יותר טוב, ה6600GT או הX800GT ? תודה ניב

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. זו תמונה של הכניסה לטלוויזיה את הדבר הזה קיבלתי לכרטיס מסך, הסוף שלו מתחבר לכרטיס. כתבתי גם מעל כל יציאה מהו, כי מהתמונה לר רואים מה כתוב מעליהם. איזה כבל צריך לחבר ביניהם? ואיפה אפשר להשיג אותו? אם מישהו יודע גם איפה בבאר שבע, זה יהיה נהדר... תודה רבה לכל העוזרים!!!

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום, קירבתי מגנט למסך (כנראה שהוא היה חזק מדי) אבל לא קרוב ממש ונהיה לי כתם חום באמצע המסך ! יש אפשרות להוריד את זה איכשהו או לסדר את זה ? יש לי מסך מדגם LG 774 FT, לא נראה לי שאפשרי לסדר בעיה כזו, אבל אם מישהו יודע, אשמח לשמוע . תודה

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  6. שבוע טוב יש לי כמה שאלות בנוגע לכרטיסי מסך איך אני יודע איזה כרטיס של NVIDIA משתווה לכרטיס של ATI?? מאיפה אני יכול להשיג דרייבר אומגה לכרטיס מסך של נוידיה? FX5200 אם זה חשוב.. למה שאני מחבר את ההכרטיס לטלויזיה אני רואה שחור לבן חיבור הכרטיס הוא SVIDEO קניתי מתאם לטלויזיה RCA .. מה יותר טוב GT,GTO,XT,SE וכל השאר אני פשוט לא יודע מה יותר חזק דוגמא 6600GT או 6600GTO... אני חושב ששחכתי כמה שאלות תודה ושבוע טוב :xyxthumbs:

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  7. Started by gafirmo,

    תודה

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by zilkanir,

    מצאתי את זה http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=53&view=yes של HIS ב685שח יש עוד כרטיסי מסך עם 2 יציאות dvi בסביבות 600-700שח ומטה AGP 8X? תודה

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  9. ואם כן אז באיזה תאימות, כלומר מה צריך לבדוק בנייד שיהיה מתאים לאותו כרטיס מסך..אשמח אם תראו לי חנות שמציגה מפרט של זן כזה של כרטיסי מסך.

    • 8 תגובות
    • 826 צפיות
  10. Started by kuBBia,

    מה עדיף לכבות את המסך כשלא משתמשים במחשב או להשאיר אותו דולק עם השומר מסך?או שזה לא משנה? [יש לי 930B SAMSUNG אם זה משנה] תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  11. Started by AVI.S.T,

    זה מגימספוט מדברים על ויסטה הDX10 ומידע עלו (או איך שבא לכם לקרא לזה): http://www.gamespot.com/features/6143883/p-4.html

    • 10 תגובות
    • 950 צפיות
  12. Started by surfface,

    מאושר והכל בדף הדריברים מישהו ניסה? http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html

    • 5 תגובות
    • 601 צפיות
  13. מחנות באיזור חיפה (צפון)... אני כנראה יחליף את ה-X700 PRO שלי... זה משתלם? אני מתכוון לקנות את זה קרוב לפסח... (אחרי ליל הסדר) אז יש לי זמן לחכות... תודה לעוזרים מראש

    • 19 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום, היום סוף סוף קיבלתי את הכרטיס שלי (Connect3D X800GTO VIVO) קיבלתי 2 כבלים שמפוצלים ל 3- אחד מהם אדום/כחול/ירוק ואחד מהם עם 2 יציאות צהובות, ו 2 שנראות כמו S-video ועכשיו לסדרת השאלות- 1-איך אני מקליט? 2- VIVO לא לוכד גם קול, נכון? 3- במקרה והוא לוכד קול, הוא מעביר גם קול במקרה של חיבור לטלויזיה? (למרות שלא נראה לי) תודה לכל העונים. ובבקשה בלי הערות כמו "יכולת לקחת כרטיס יותר טוב במחיר הזה בלה בלה בלה" כי קיבלתי אותו במחיר פשוט בדיחה (950 שקל עם סיילנסר)

    • 14 תגובות
    • 816 צפיות
  15. הינה קצת מידע מ-ati על x1800gto http://www.ati.com/products/radeonx1800/x1800gto.html

    • 9 תגובות
    • 734 צפיות
  16. אני מצפה מהכרטיס להריץ משחקים באותה רמה +- של ה r9550 שלי ושהוא יהיה כמה שיותר זול וכמובן AGP ואם אפשר לצרף לינק לחנות שמוכרת אותו

    • 7 תגובות
    • 658 צפיות
  17. Started by yotam360,

    ....

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  18. Started by T-Flash,

    שלום שלום אתר החומרה הסיני HardSpell פירסם תמונות של הכרטיס 7600GT עם שני ליבות. הכרטיס מיוצר ע'י חברת Galaxy. אין מידע עדיין על הנתונים מדוייקים ותאריך היציאה של הכרטיס. לדעתי, הכרטיס יהיה מצליח ומשתלם בדיוק כמו ה 6600GT הכפול של GIGABYTE. ולדעתי, יראה גידול יותר גדול בביצועים ב Quad SLI. :xyxthumbs:

    • 32 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. Started by R0ck,

    http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  20. Started by Bar1234,

    שלום לכולם... רציתי לדעת איך המסך של MAG MS776..... LCD אם מישהו יכול לתת לי ביקורת עליו.... מה הביצועים שלו לגבי משקחים....? האם הוא מתאים?.... תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  21. Started by dennis14,

    איזה כרטיס יותר טוב ? ( רצוי להוכיח באמצעות בנצ'ים) ושאלה שנייה : איך הכרטיס הזה לעומת X1600PRO רגיל? http://isracomp.com/define.asp?idd=3182

    • 6 תגובות
    • 877 צפיות
  22. מתי ירדו קצת המחירים של בכרטיס מסך ? כי יש לי GF6600 ויש לי ביחד עם זה ציפט של SIS וזה עושה לי בעיות (אורטפקטים) אז אם אפשר לסדר את זה איך שהו אז תגידו אם אפשר אז תגידו לי מתי ירדו המחירים. תודה מראש....

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by The3DGod,

    כאן רואים שיש גם AA וגם HDR....אז למה אתה אומרים שאין? http://www.firingsquad.com/hardware/bfg_geforce_7900_gtx_oc_7900_gt_oc_review/page6.asp

    • 9 תגובות
    • 906 צפיות
  24. Started by DAVIDD,

    שלום.. חשבתי למכור את המסך שלי כמה אתם חושבים המחיר הריאלי שלו? http://reviews.designtechnica.com/review403.html

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות
  25. אמרו לי שהכרטיס מסך מדגם POWERCOLOR Radeon X800GT 256MB ירד מהמדפים. זה נכון? כי ראיתי בכמה אתרים שזה עדיין נמצא אבל ייתכן שלא עידכנו את האתרים האלו אז אני לא בטוח. תודה

    • 10 תגובות
    • 976 צפיות

דיונים חדשים בפורומים