עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by T-Flash,

    הכרטיס הוכרז רשמית ב 9 מרץ, אך עדיין אין אותו בישראל... מה קרה? כזכור לנו, הכרטיס אמור להציג ב 15% יותר ביצועים מ 6600GT במחיר פחות ממנו, כי הכרטיס אמור להחליף את 6600 במחיר שלו. אחרי יציאת 7600GS, הכרטיס 6600GT- או שירד מהייצור או שהמחיר שלו ירד. עדיף לנו שהמחיר ירד יש שמועות ברשת ש 7600GS יגיעה בכמה סוגים.. או שזה יהיה מהירויות שונות, או כמות זיכרון שונה. תמונה של 7600GS עם GDDR3 ו 256M זיכרון. המחיר של הכרטיס כנראה אמור להיון 150-200$...

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. ??? כותרת / לא מוצא בגוגל???

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  3. Started by elad the master,

    איך הוא ? הוא 128 ביט ? מישהו יודע אם ניתן לפתוח לו צינורות ? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4935

    • 47 תגובות
    • 3.8k צפיות
  4. Started by lipa,

    http://www.pureoverclock.com/review.php?id=33&page=1

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  5. Started by getsomefood,

    אני חושב על לקנות מחשב חדש... ואני לא יודע איזה כרטיס מסך עדיף 7800gtx או 7900gt?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by parker8,

    או ששווה לי למשוך את עם הכרטיס שלי עוד? מה הכרטיסים שיבואו אחריו ומתי זה יקרה? תודה לעוזרים מראש

    • 7 תגובות
    • 655 צפיות
  7. מה שמוזר ...תפריט ההורדה (באתר של NV כמובן ) הוא כמו של הרישמיים אבל כשלא ניכנסים דרך הלינק רואים שהדרייבר הרשמי האחרון הוא 81.89 . והדרייבר בטא האחרון באתר הוא 84.20 ... http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.15.html

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. קניתי לפני כמה חודשים את ה- Leadtek 7800GT. האים אני צריך לעדכן את ה-DRIVER שלו או משהו אחר מהאתר? מזה יתן לי? זה נחוץ בכלל?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  9. Started by T-Flash,

    שלום לכולם כמו תמיד, היו גרסאות של כרטיסי מסך שהיו מוסיפים להם כמות זיכרון גדולה בכדי למשוך את הקונים לקנות את הכרטיס. למעשה, הזיכרון הזה לא מוסיף לכרטיס ביצועים. אני מדבר על כרטיסים כמו 6600 עם 512M, יש גם את X1300P עם 512M... הפעם, זה 7600GT עם 512M. הכרטיס הוא של חברת BioStar...אבל מה?הכרטיס עם 512M GDDR2. לא חושב שיש צורך לציין של GDDR2 יש פוטנציאל המהרה קטן מזה שיש ל GDDR3, מכן שלכרטיס החדש של Biostar מהירות הזיכרון היא רק 900MHZ! לעומת הכרטיס המקורי שבא עם מהירות זיכרון של 1400MHZ! המחיר יהיה אuתו המחיר שיש ל 7600GT רגיל לדעתי... בגלל שיש 512M של זיכרון... להתרחק!!! :xyxthumbs:

    • 8 תגובות
    • 931 צפיות
  10. Started by tal_levi1000,

    קראתי באיזהשהוא אתר שלליבה של ה78GS יש 20 צינורות עיבוד אבל רק 16 פתוחים ושאי אפשר לפתוח אותם בשום מקרה!! למה? הם חסמו אותם חומרתית?? איך אפשר לחסום ככה בלי שום אפשרות לפתוח??

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. כי אם זה משולב עם מאיץ גראפי, אני משער שהמחיר יוכפל, ויש לי תקציב די מוגבל. הדרישות הבסיסיות הן: איכות טובה. זרם ווידאו טוב, שלא ייקרטע בקטעים עמוסי פעילות. שלט AIO- יכול להעביר ווידאו מהמחשב לטלוויזיה, ויכול לשדר כבלים על המסך של המחשב, או כל פונקציה אחרת שקשורה למושג ALL IN ONE. חשוב- תמורה שווה למחיר, שאני לא אשלם הרבה ואני אקבל חרא של מוצר. תנו הצעות. בתודה רבה מראש, רועי אחירון, שהתייאש מלראות הכל במסך של המחשב.

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. שלום יש לי כרגע 6600GT של גיינוורד 256 MB עכשיו השאלה שלי....האם שווה לי להחליף את הכרטיס מסך לX800GTO2 ולעשות אוברקלוק כלומר השקעה של 400-500 שקל או לחכות עוד 3-4 חודשים ולקנות את ה7900GT???

    • 5 תגובות
    • 578 צפיות
  13. Started by galCool,

    אם אני קונה לוח שתומך בPCI ועל הכרטיס שלי כתוב pci-X 16 או משהו כזה.. זה יעבוד? תודה!!

    • 6 תגובות
    • 563 צפיות
  14. Started by roes,

    מה הקשר בין WINDOWS VISTA ל NVIDIA ? : http://www.nzone.com/object/nzone_vista_home.html http://www.nvidia.com/page/technology_vista_home.html אני לא יודע כל כך טוב אנגלית אז מי שהבין מה כתוב ומה הקשר שיסביר לי... (+ מה הקשר בין חברות המשחקים ל WINDOWS VISTA [בלינק הראשון]) ?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by guy_b,

    קניתי היום שני כרטיסים 6800GS של GIGABYTE .הצלחתי להוציא בDM05 ניקוד 7800 .יש לי פנטיום D920 ו 1G DDR2 . האם זה ציון סביר למערך הכרטיסים הזה?. אני מתכוון לעשות OC האם כרטיס זה טוב לכך?

    • 47 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by Dubek,

    שלום. קניתי לפני שבוע מחשב חדש ובו כרטיס Leadtek Winfast 6200TC עם יציאת S-video. כאשר ניסיתי לחבר את המחשב לטלויזיה, התקבלה תמונה בשחור לבן בלבד. ניסיתי לשחק עם הגדרות הכרטיס ושום דבר לא שינה את התוצאה. אודה לכם אם תוכלו לומר לי למה זה קורה ואיך ניתן לסדר זאת.

    • 9 תגובות
    • 867 צפיות
  17. 7593-BLISS 6800GS PCX 512MB TV-DVI 7722-BLISS 7600GT 256M איזה לבחור הם עולים אותו דבר זה למשחקים המפרט הוא כזה 3200 amd asus A8ne

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  18. Started by tomerkis,

    יש לי בעיה במחשב חדש שקניתי. הכ.מסך מובנה בלוח אם albatron KM51PV nForce 4 ומשתמש במסך של mag xj500T התצוגה נראית כאילו היא לא בפוקוס - יש לציין שהמסך תקין כי הוא עבד במחשב הקודם. זה ככה בכל הרזולוציות. איך אפשר לתקן את הבעיה? האם הכ.מסך תקול? אני מחפש כ.מסך זול שישמש אותי רק לפונקציה אחת וזה הצגת המחשב בטלויזיה עדיף svideo. מה כדאי לקנות?

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  19. Started by bluemail,

    קניתי לוח אם P5ND2-SLI איזה אופציות יש לי ? ומה הכי עדיף ?

    • 11 תגובות
    • 766 צפיות
  20. שלום קניתי כבל RCA כמו שהמלצתם לי בשביל להתחיל להקליט עם הכרטיס מסך שלי אבל החיבורים התאימו בטלויזיה אבל החיבורים ל-VIVO הם בצבעים שונים ואני לא יודע לאן לחבר....? + אני צריך תוכנה להקלטה מהטלויזיה + הסבר אך אני גורם למחשב להיות בטלויזיה + תודה רבה

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by ChroniX,

    קודם כל שלום וברכה ,אני מוצא את הפורום הזה אינפורמטיבי ולעניין ,לכן עיצתכם חשובה בעיני. לאחרונה ביצעתי רכישה מהאינטרנט של כרטיס מסך מסוג ג'יפורס 6800 ,ולצערי הוא אינו מתפקד כראוי , ארטיפקטים באיתחול וכו'. במילה אחת הרוס.הבעיה שאין לי איך להחזיר אותו למוכר וגם אין לי חשבונית קניה ,תאריך קנייתו המקורי(ע"י המוכר) הוא שנה וחצי שנתיים בערך. אני שמעתי מכמה אנשים שניתן לעשות עיסקה קטנה עם חנות מחשבים מקומית ,לבקש מהם לשלוח את הכרטיס כמוצר שלהם לRMA ,במקרה הטוב בחינם ובמקרה הפחות טוב גג 100 שקל. אני מוכן לשלם את הסכום הסימלי הזה רק בשביל לא ליהיות בהפסד של כמה מאות שקלים אשר הוצאתי על הכרטיס מסך . אני מעוניין לדעת אם יש לכם ידע ,עניין בנושא ומה אתם חושבים ניתן לעשות בנידון.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  22. Started by calc50,

    שלום לכולם. קניתי בשעה טובה כרטיס RADEON 9600 PRO , לפני כן היה לי GEFORCE 4 , יש לי לוח INTEL 845PE. כאשר חיברתי את הכרטיס , תמונת העליה של WINDOWS נראית גרוע ומפוקסלת , אך כאשר אני נכנס ל WINDOWS המצב מסתדר. התקנתי את הדרייברים העדכניים ביותר , וכאשר אני משנה לרזולוציה גבוהה או משנה עומק צבעים האייקונים נראים גרוע כל התמונה מרוחה , העכבר "סוחב" אחריו קוביה שחורה כזאת. מה לעשות ???? האם הכרטיס פגום?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  23. Started by Assaf L,

    כמעט אותו מחיר מה לגבי ביצועים? מה לגבי OC?

    • 57 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. איזה נער אחד אמר לי שTEAC יותר טובה מAOC במסכים...זה נכון? ואם לא,בין איזה לאיזה חברה AOC ממוקמת? ובכללי,האם המסכים של AOC טובים ביחס למחירים שלהם?

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  25. Started by qpalzm,

    מיועד לשוק המיינסטרים (200$~) בקר 256 ביט RV570XT צפוי להיות מהיר ב10% מR520XT. ייצור סדרתי החל מחודש יולי-אוגוסט למקור: http://www.xbitlabs.com/articles/editorial/display/cebit2006-3_3.html

    • 9 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים