עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום. רציתי לשאול למה משתווה כ.מסך HD 3850 256MB לכ.מסך שיש היום? ועל הדרך גם למה שווה היום GTX260? בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  2. Started by sPoiled,

    אני רוצה לדעת אם זה כרטיסי מסך טובים שכדי לשים במחשב, ולמה הם משתווים היום לכרטיסי מסך של NV. עד 450 שקל. תודה לעוזרים.

  3. Started by DooM Man,

    תמיד בכל מיני כרטיסים גרפיים ועוד הרבה דברים אחרים, אומרים: "אפיק זיכרון 256bit או Windows XP 64bit". למה הכוונה כשאומרים bit? ??? ??? ???

    • 4 תגובות
    • 865 צפיות
  4. השחרור הרשמי כבר יצא של ויסטה ועדיין נוידיה הוציאו רק ל 8800 אני חושב שזאת חוצפה לשחרר רק למוצרים חדשים וכל השאר שיחכו במיוחד לאחר שהם מציינים שכל הכרטיסים כן מתאימים לויסטה יש לי 7600 gt ואני כבר מחכה חודש לדרייבר נורמלי...שיעבוד עם טלויזיה lcd

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by CoolOne,

    אני יכול להשיג לעצמי כרטיסים של היצרן Club3D במחירים טובים מאד, אבל כיוון שלא שמעתי עליו עד היום, הייתי שמח לדעת, קצת על היצרן, האם הוא נחשב טוב, וכו'.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    כרטיס MID-LOW? כרטיס MID-MID HIGE? כרטיס VALUE?

    • 9 תגובות
    • 818 צפיות
  7. אז נכון שאולי באיזה כמה אחוזים בודדים של משחקים כמו CRYSIS לדוגמא, הניצול של מספר כרטיסי מסך הוא לא משהו. ונכון של280GTX יש 1 ג'גיה זכרון על הכרטיס עצמו. אבל בוא נצא מתוך הנחה לרגע שהמחיר בערך זהה (שניים של 4870 יעלו לכם כ2700, אחד של 280GTX יעלה משהו כזה לגרסה הרגילה ועד 3500 לגרסת OC סופר מהירה), למה שאנשים יעדיפו לקנות את הכרטיס של NVIDIA שב 90 אחוז מן המקרים (לפי מבחני ביצועים) נותן ביצועים פחותים? אפילו 280TX בSLI נותן פחות ממערך CF של 4870 ! (קחו לדוגמא את המשחק COD4 ותראו בעצמכם). מישהו מוכן להסביר לי בבקשה את השיקולים פה ? ולצורך העניין, בוא נגיד שיש כבר לאדם שקונה, גם אפשרות ללוח אם, כלומר יכול לקנות X48 או SLI כרצונו. (וב90 אחוז מן המקרים לוחות INTEL הרבה יותר ט…

    • 41 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. כמו שאמרתי יש לי מסך lcd 19 LG לאין כדי לחבר אותו יש לו חיבור גם לה dvi משהו וחיבור רגיל של מסכים ריגילים למה עדיף לחבר ולמה ? תודה ... על ההסבר ניסיתי לחבר להdvi הצליח ואז הופיע אפשרות של מטול משהו ... לא יודע מה עדיף

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  9. אני מנסה לעדכן את הדרייברים לכרטיס מסך דרך התוכנה והבנתי שזה סיפור מהתחת,התוכנה הפנתה אותי לעמוד של AMD ATI ושם צריך לקרוא "סיפור באיזה שלושה פרקים" שמתאר את כל התהליך כולל כניסה ידנית לרגיסטי כדי למחוק את כל השאריות ואני שואל, WTF ?

  10. : פעם חשבתי שזה בגלל הכוח של מעבדים אבל היום נראה כאילו אפשר שדברים יראו אמיתיים יותר (דום 3 הוא מין חצי הוכחה הכל נראה אמיתי אבל אפשר לראות שזה מחשב...) גם הדורות הבאים הולכים בכיוון הזה -סקרין שוטס של אנריל 3 נראים ממש טוב אבל עדיין אף אחד לא יטעה לחשוב שזה אמיתי האם זה עדיין עניין של כוח עיבוד?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  11. מה הדרייברים האלה אמורים לעשות? בכל מקרה המסך נקלט כמו שצריך ועובד טוב, הוא יכול לעבוד יותר טוב?

  12. Started by p_q,

    במסך הזה: http://www.lge.co.uk/mod_perl/go.pl/site/products/pc/monitors/crtmonitors/flatcrt.htm?product_uid=2515&category_uid=645 יש חיבור USB למה הוא צריך חיבור למסך מחשב? למה אפשר לחבר? תודה לכל מתייחס

    • 3 תגובות
    • 6.1k צפיות
  13. הדרייבר הרי לא משפר ביצועים או משהו ...

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  14. מה אפשר לעשות ביותר מכרטיס מסך אחד? והאם זה מועיל למשחקים שיש יותר מכרטיס מסך אחד?

    • 11 תגובות
    • 6.3k צפיות
  15. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    רק בגלל שיש לו פחות צינורות עיבוד?

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  16. Started by karpad,

    שלום רק רציתי לראות את ההבדלים בין הכרטיס הישן לחדש בקצב הפריימים בATITOOL פתחתי לי את התוכנה לתומי ומה ראיתי שם?!!!! רואים ממש מגעיל את ה3D VIEW למה רואים כלכך מגעיל מה עשיתי לא טוב!?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by yonatanph,

    לא עשיתי סקר רשמי אבל נראה לי כאילו רוב המשחקים מפרסמים את עצמם כתואמי NVIDIA (יש את הלוגו של NVIDIA כשהמשחק עולה עם הסיסמה שלהם nvidia the way its meant to be played). אני לא חושב שראיתי בזמן האחרון משחקים שמפרסמים את הלוגו של ATI. תהיתי האם מישהו יודע למה זה ככה?

    • 7 תגובות
    • 766 צפיות
  18. 1024 * 768 אם בכלל הטלוויזיות לא תומכות ברזולוציה הזאת? כמובן דרך S-video/composite

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  19. וגם אין לי את האייקון הקטן של ATI בצד ימין למטה. מישהו יודע אולי למה ?

  20. Started by avivboker,

    לאחרונה רכשתי מחשב עם מעבד I7 4790 השאלה שלי היא לאיזה כרטיס מסך שווה הליבה הגרפית שלו יש לי כרטיס radeon hd5450 1gb השאלה אם שווה לי להתקין אותו במחשב כמה הוא חזק או חלש מהמעבד? בנוסף לזה אני רואה לאחרונה שיש המון ירידות מחירים לכרטיסים על איזה הייתם ממליצים לי (אין מגבלה על מחיר-אבל כמובן שיהיה יעיל ביחס מחיר-תועלת) (אגב משחקים כמו בטלפילד ודומיהם....) חשוב לציין שהספק כח שלי הוא seasonic 550w 80+gold G550

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by marking,

    למה מאז שיצא הR9700 כבר שוק הכרטיסי המסך לא מענין אותי יותר, אני אפילו לא טורח לקרא ת'חדשות על כל מני גירסאות חדשות ומה יהיה בקרוב. יש תגובות?

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  22. אני בדיוק עמדתי לקנות לעצמי 1900XTX אמרתי בוא נקפוץ ל-TOMSHARDWARE כדי לראות את המתחרה ...ואני רואה הבדל של 300 נק !!!?!?? אני מדבר על רזולוציה של 1024X768 כי מה לעשות זאת הרזולוציה שאני משחק בה . האם אני טועה ? יש פה משהו שאני מפספס ??? כולם אמרו לי וואי איזה טוב ה-1900 כדאי לך לקנות אותו ...מה אנשים נהיו מפגרים ? מי בכלל יסתכל על החתיכת פלסטיק הזאת בהשוואה ל-7900 ?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  23. היה בסדר אחרי שכיביתי את המחשב זה פשוט נעלם(כבר פעם שנייה) והפרופילים לא עובדם אני לא יודע מה לעשות... בבקשה עזרה...

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  24. נתונים: CPU Info CPU 1/1 AMD AMD Athlon XP 2000+ 1.7 GHz Manufacturer AMD Family AMD Athlon XP 2000+ Internal Clock 1.7 GHz Internal Clock Maximum 1.7 GHz External Clock 133.0 MHz Socket Designation Socket A Type Central Upgrade ZIF Socket Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!, SSE Version AMD Athlon XP 2000+ Caches Level 1 128 KB Level 2 256 KB DirectX Info Version 9.0 Long Version 4.09.00.0902 -------------------------------------------------------------------------------- DirectDraw Version 5.3.0000000.900 …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Eli236,

    בס"ד טוב נתחיל מהקישור https://www.amazon.fr/gp/product/B071CQ5LRV כרטיס מסך SAPPHIR PULSE RX580 8GB ב930 שקלים אחרי משלוח ומיסים. למהירי החלטה, אני לא יודע אם מדובר בטעות באתר או במחיר חדש. אבל עם הקטע של כורי המטבעות, כנראה שלא ישאר הרבה זמן במחיר הזה. לצורך השוואה, הכרטיס נמכר ב1400 שקלים ביד שנייה באיביי https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=RX580&LH_Complete=1&LH_Sold=1&rt=nc&_trksid=p2045573.m1684 ולמה אני אומר למהירי החלטה? כי אתמול הדגם NITRO + נמכר ב260 אירו והיום בבוקר עלה ל400 אירו. http://imgur.com/a/SXJTF אישית הזמנתי, בכל מקרה אם זאת טעות ב…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים