עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by IdolAdmin,

    קניתי שבוע שעבר את ה HD5850 GYGABITE 1GB ויש לי בעיה איתו בחיבור שני מסכים הוא כל הזמן עושה ריצודים שחורים, ויש לו איזה עיוות עם הפלאש, ביוטיוב במיוחד..אפילו התקנתי ווינדוס מחדש במקרה שזה היה בגלל דריברים של ג'יפורס הקודם... אני הולך להחזיר אותו וכנראה יחליפו לי אותו.. השאלה האם כדאי פשוט להישאר עם אחד חדש או לשדרג ל 560Ti ההתלבטות חוץ מלהוציא עוד 400 שקל, עד כמה זה שווה (ביצועים)? וכמובן לחזור לאנווידיה שאני כבר מצטער שעזבתי אותם..(האם יש הבדל משמעותי ב 560Ti שאני אהנה לתקופה יותר ארוכה מה5850?) או שאפשר בתוספת תשלום נמוכה יותר להחליף לאנווידיה אחר טוב יותר? הדרישות שלי זה משחקים באיכות הכי גבוהה (וכן כנראה כשיצא קריסיס 2 אני אחליף את המעבד,לוח אם, זכרונות...אז לא לחשוב…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Vladgi,

    יש ברשותי כרטיס מסך 9600xt 256mb,לאור ירידת המחירים כיום ושבמחיר שבו אני קניתי את הכרטיס שלי לפני 8 חודשים ניתן לקנות כרטיס הרבה יותר טוב כמו 9800pro תמורת תוספת מחיר דיי קטנה (יד שניה) בקיצור מה שרציתי לשאול זה האם שווה לי למכור את הכרטיס מסך הזה (9600xt) ולהוסיף ל9800pro? או שלא? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 570 צפיות
  3. Started by orjerby2013,

    הלך לי הgtx 460 , צריך המלצה לכרטיס מסך חדש בערך באותה רמה או קצת יותר טוב. תקציב ~ אין הגבלה, אבל שיהיה שווה את המחיר.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by anti_fashist,

    שלום לפני חצי שנה עשיתי טעות.קניתי מחשב חדש (XP 2500.512 ram )- עם כרטיס מסך redon9000-כי חשבתי שאולי המחירים ירדו -ואז אני אוכל לקנות כרטיס ממש חדש. אבל הזמן עובר,ומשחקים חדשים בקושי רצים אצלי-על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי? אני מעוניין בכרטיס שעולה עד 1500 ש"ח תודה שי

    • 6 תגובות
    • 635 צפיות
  5. Started by clyde1,

    שלום. בשבוע באחרון קיבלתי את מחשבי החדש. בו יש כרטיס מסך: GF4 MX440. יש לי 57 יום להחזיר אותו ולקחת משהו אחר עם תוספת כסף כמובן. בזמן הקרוב יצאו הליבות החדשות אני מניח שגם ירדו המחירים של הכרטיסים האחרים. השאלה מה אני אקנה ומתי? יש לי 57 יום.אחרי זה אני תקוע עם הכרטיס המסריח הזה. קחו בחשבון שאני לא אשלם 5000 ש"ח על כרטיס. כלומר מחיר סביר בוא נגיד עד 1500 ככה. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by eliranl,

    המצב הוא כזה החלטתי לקנות כרטיס מסך 6800GT שעולה בערך 1500 שקל היום יש לי AGP ,השאלה היא אם שווה לי לקנות לAGP או להחליף לוח אם לPCIE (שזה עוד 600 שקל) ואז גם הכרטיס מסך צריך להיות שונה וגם יהיה יותר יקר ,הלוח אם שלי זה INTEL D865PERL מעבד 2.6ghz 800fsb סוקט 478 ,זיכרון 256x2 dual 400mhz ,הלוח אם שאני חושב להביא זה Asus P4GD1 Intel 915P: http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=27&model=167&modelmenu=1 אז שווה להחליף לוח אם? ואם שווה להחליף לוח אם אני צריך המלצה לכרטיס מסך תקציב 1500 שקל??

  7. Started by ashbit_q,

    שלום יש לי מחשב שקניתי לפני שנה וחצי. המפרט הוא: לוח אם גיגבייט s3 ga p35 מעבד e6750 2.6 כ.מ. gf 8800 gt השאלה שלי היא האם שווה להחליף לוח אם שתומך בשני כ.ט. ולקנות כרטיס מסך פשוט כגון 9400gt שיש לו 1000 מגה או שזה לא יעבוד ביחד עם מה שיש לי ואפילו יהרוס לי "הלוח אם 400 שקל אם משהוא מכיר במחיר כזה . ואם משהוא יכול להגיד לי מה הצאוור בקבוק של המחשב שלי ואם אפשר עצות לשידרוג קל שיוסיף הרבה.

    • 7 תגובות
    • 671 צפיות
  8. שלום לכולם, יש לי מחשב בן כמה שנים למשחקים בעיקר שבימים אלה חשבתי להחליף אותו עד שראיתי את הסרטון הבא ששיבש לי את כל קו המחשבה ובעצם גרם לי לחשוב למה לא להחליף רק את הכרטיס מסך? ומן הסתם גם את המסך כדי לשחק ב2K. בסרטון רואים שמה שאחראי בצורה כמעט מוחלטת לביצועים במשחקים זה הכ.מסך. המפרט שלי נכון להיום הוא: intel 4570 I5 3.2GHZ ASUS H87 pro 16GB (8X2) 1600 cl9 gigabyte 780 ghx edition antec neo 550W Seagate 1TB מסך IPS 24 אינץ של דל 1920X1200. האם לפי המפרט הנ"ל שידרוג הכרטיס לRTX 2070 גרסת OC כלשהי ישדרגו לי את הביצועים בצורה ניכרת ואוכל לשחק בהגדרות גבוהות מאוד+פילטרים על מקס' (במידה ואפשרי) על מסך 2K? או שבכל…

  9. משחק ה-ARPG המצופה הושק רשמית ואנחנו אספנו אותו לסשן מבחני ביצועים עם שלל כרטיסי מסך וקונפיגורציות מעבד על מנת לראות כמה טוב הוא פועל כאשר הוא במיטבו לכתבה

  10. Started by Dr__MIKO,

    הי קיבלתי מחבר מסך סביר אבל עם בעיה אחת כניראה בגלל אי שימוש בשומר מסך "נצרבה" לו התמונה של הווינדווז והכיתוב windows 98... יש דרך להיפטר מהמטרד?

    • 6 תגובות
    • 913 צפיות
  11. טוב אז אני כמעט שנה עם הכרטיס מסך הזה ורציתי לשאול אם שווה להחליף אותו בכרטיס אחר בטווח מחיר של עד 1.3K או שלהישאר איתו עד שהמחירים של הכרטיסים האחרים בשוק ירדו מעט? תוודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by wzeedan,

    שלום לכולם יש לי מצלמת וידאו רגילה ולמרות שכל העולם עובר לדיגיטלי אני עדיין לא (יש לי מצלמת סטילס דגיטלית אבל לא וידאו). צברתי המון קלטות וידאו ומאוד רציתי להעביר אותם ל DVD בצורה עצמאית. אני יודע שזה אפשרי. נא עזרתכם!! נ.ב. המצלמה שיש לי היא PANASONIC VZ10 תודה

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  13. Started by ronenn1,

    שלום לכולם! אני מתכוון לרכוש השבוע מחשב שמיועד בעיקר למשחקים - אבל אני לא מחשיב את עצמי כגיימר רציני... נראה לי שאסתפק ברזולוציה של 1280*1024 האם להסתפק בינתיים ב OB ולהמתין קצת, או ללכת על 1950PRO?

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  14. Started by mazinya,

    המסך מחשב שלי הוא 19 אינץ עם רזולוציה מקסימלית של 1280X1024. כרטיס המסך שלי הוא HD4850 ולמחשב מחוברת טלווזיה 26 אינץ' 720P HD READY בחיבור של HDMI ל DVI מה אני צריך לעשות כדי לשחק משחק כלשהו דרך הטלוויזיה ולראות את זה ברזולוציה שהטלוויזיה מאפשרת? כשאני עושה DUPLICATEת אני רואה את מה שבמחשב על המסך של הטלוויזיה, אבל אני רואה את זה ברזולוציה של 1280X1024 ביחס של 5:4. אני מניח שזאת לא השיטה נכון?

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  15. Started by eladbu,

    האם ניתן להפוך 9800 רגיל ל9800 פרו הכרטיס עם זכרונות של הייניקס

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  16. Started by DCAG,

    הרי החריץ הוא אותו חריץ רק מתח שונה לא? אם כן, אפשר לעשות משהו בנידון ולהפוך AGP x4 ל-x8? אולי עדכון ביוס? jumper איפהשהו?

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  17. Started by eladbu,

    הורדתי את הדרייבר 3.8 אך אני רואה אותא באנגלית כיצד אפשר להפוך אותו לעברית? כוון שהוא תומך ב-24 שפות כiלל עיברית! בתודה מראש אלעד

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  18. יש לי תקציב של 1600 שקל עם חריגה עד 2000 מעבד: Pentium® D CPU 2.80GHz של אינטל זכרון:DDR2 1GB PC5300 667 MHZ כרטיס מסך:NVIDIA GeForce 7300 GT לוח אם:ASUS P5VD2-MX MB VIA P4M890 800MHZ FSB 775PIN PCIEX(כתוב על מפרט)

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. לפני כמה ימים לקחתי את הסך לתיקון והביאו לי מסך חלופי שלא עובד ברזולוציה של המסך הקודם, וכשאני מדליק את המחשב אז רק כאשר הוא מגיע לווינדוס הוא נכבה... אני צריך לדעת איך אני יכול דרך "מצב בטוח" (במצב בטוח הוא עובד) להקטין את הרזולוציה ושאני יוכל אח"כ להפעיל את המחשב מחדש ושזה ייפעל כשורה... (בעקרון לי אין בעיה להשאר בלי מסך כמה ימים אבל אבא שלי צריך את המחשב כי כל העבודה שלו על המחשב) תודה לעוזרים.. )

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  20. Started by mokisho,

    יש לי X1900XT כרטיס מסך והוא מחובר לשני מסכים LCD אחד מהמסכים לא תומך ברזולציה גבוהה אני רואה בו אבל התמונה בורחת לצד איך אני יכול לסדר זאת יש לי רק את התוכנה של ATI ואני לא מוצא את זה ?

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  21. שלום. אני מעוניין להקליט תוכניות טלוויזיה למחשב באיכות טובה. מכיון שאין לי מושג בכלל איך עושים את זה - חוץ מהעובדה שאני צריך כרטיס עים (כניסת) Video IN. מישהו יכול להמליץ לי על כרטיס טוב שיכול ללכוד ווידאו באיכות טובה, ולהסביר לי את ההבדלים בין כרטיס טלוויזיה לבין כרטיס עריכה? אגב, כרטיס מסך עים VIVO לא בא בחשבון כי קניתי כרטיס חדש לא מזמן. (אין בעיה של מחשב - המחשב דיי חזק לתמוך בכל כרטיס). תקציב ממוצע של כ-700 ש"ח(+-)

    • 12 תגובות
    • 888 צפיות
  22. Started by YAc,

    שלום יש לי בקשה מוזרה. יש לי חבר שרוצה לקנות מסך חדש למחשב ויש לו CRT MAG 17" אבא שלו אומר שאין בעיה כספית אבל כל עוד המסך מתפקד אז הוא לא רואה שום טעם להחליף איך אפשר להרוס את המסך? בעזרת מכות? מאיפה? לא משהו גלוי כמו לשבור את המסך וכו', משהו שניתן לעשות מבחוץ. תודה. זה נורא חשוב כי הבנאדם קנה מחשב חדש עם 8800GTX והוא מאוד רוצה לנצל אותו..

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by LRa,

    קניתי רמקולים עם סאב ונאמר בהוראות להרחיק את הסאב מהמסך. רציתי לדעת עם זה פוגע גם במסכי LCD?

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  24. Started by tal h,

    יש ברשותי מחשב נוסף: פנטיום 3 , 866 MHZ , עם 288MB זיכרון. לוח של VIA. כרטיס מסך VOODOO3- 3000 XP רק עליו בחופשיות, ניתן לראות איתו סרטים, והוא מסתדר טוב עם פוטו שופ. אני מנסה להריץ עליו משחקים ישנים יחסית ,סתם לשם העברת זמן בחדר השני, כמו למשל MDK, ו GTA 1 ו 2. הבעיה שהוא מקרטע. יש לציין שפעם,(שהוא היה נחמדב חדש) משחקים אלה היו רצים עליו יפה וחלק! הורדתי את התוכנה 3DHQ TOLLS , OVER DRIVES, שיודעת לנהל את הכרטיס, ויודעת עם לעשות לו OC. אך עדיין, GTA1 למשל , זז בקירטועים. הינה מישהו שמריץ DOOM3 של VOODOO2 ! לחץ כאן מישהו יכול לעזור לי בזה ? האם יש PACH מסויים לכרטיס? אולי הגדרות שלי לא נכונות? תודה

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  25. Started by HitmanX,

    ואל תגידו לקנות כ.מסך עוד יותר טוב כי ליותר טוב אין לי כסף ! :'(

    • 9 תגובות
    • 781 צפיות

דיונים חדשים בפורומים