עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום, יש לי כרטיס מסך Sparkle 8800GT עם הקרור שהוא מגיע איתו. הטמפרטורות לפי דעתי קצת גבוהות אני מקבל 66 במנוחה ועד 80-85 במאמץ מה דעתכם? נסיתי לשנות את הטמפרטורה של הכרטיס בעזרת Riva tune ו nTune בשניהם המאוורר מוגדר לעבוד על אוטומטי וב- 30% במצב זה המאורר מסתובב כ- 1450RPM ניסתי לשנות את ההגדרות בעזרת שתי התוכנות ידנית אבל המהירות של המאוור נשארת על 1400-1500Rpm למישהו יש מושג איך לגרום למאוורר לעבוד יותר מהר? תודה

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  2. חיברתי את הכבלים הכל עובד ומהסך שלי פועל על 1680x1050 אז הוא עושה לי את הטלוויזיה(crt) גם ככה ואני לא מצליח לשנות בטלוויזיה רואים והכל רק שהרזולוציה גובה מידי לטלוויזיה ואז אני צריך לזוז עם העכבר לצד ליראות את כל השולחן עבודה סרטים וכו'... ניסיתי ללשנות וזה לא משנה זה מראה מסך רזולוציה גבוהה בלי צבעים טלוויזיה סוני 29 אינץ כרטיס מסך 4850 ati כבל-video

  3. Started by Zaks Sharon,

    היי חברה, יש לי בעיה קטנה... אבא שלי קנה (בהפתעה מוחלטת) מסך Yakumo TFT 20 LXP, מסך 20 אינץ' והיום גילינו שכל הרקעים למסך שבאים עם הווינדוס XP לא פועלים - הם מסומנים באפור ואי אפשר לבחור רקע אחר חוץ מברירת המחדל של ווינדוס. גם אי אפשר לקחת תמונה ולבחור Set as backround. אפשר רק לשנות את צבע המסך (כחול, אדום ירוק וכו'). אני יודע שזאת בעיה מטומטמת אבל מה לדעתם עושה את זה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  4. Started by sapir386,

    יש לי CF Sapphire 6870 תראו תוצאות בבדיקה עם CF http://3dmark.com/3dm06/15999382;jsessionid=afhtwma407q7?show_ads=true&page=%2F3dm06%2F15999382%3Fkey%3DyCZ3DZXXe6Xec6PsvVnt730UMzfChx בלי: http://3dmark.com/3dm06/15999416;jsessionid=7ot58ddbhwn8?show_ads=true&page=%2F3dm06%2F15999416%3Fkey%3D8PAs2cjfuSpBDMYL0XsfWc8Kkr5Y96 והמחשב חדש=/ התקנתי את הדרייברים האלה הכי מעודכנים http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx יש מצב שאני בכלל צריך להתקין מהאתר של Sapphire את הדרייברים אוו שזה לא משנה? בבקשה עזרה

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by dorman2,

    התקנתי כרטיס מסך 7600GS של gainward בלוח אם עם AGP. כשאני מפעיל DVD באמצאות תוכנה power dvd 5 אני מקבל את הסרט בפורמט הנכון בצג ומתוח לגובה בטלויזיה. ניסיתי לשנות את יחס הצפייה באמצאות קונפיגוציה של התוכנה אך ללא הועיל. כשאני מריץ קובץ AVI ב media player 10 אני מקבל את אותו האפקט: 16X9 בצג ותמונה מתוחה לגובה בטלויזיה. כך שהבעייה איננה תהתוכנה הגראפית. בלוח הבקרה של NVIDIA אין שום התייחסות ליחס צפיה. מה עושים? במחשב שני שיש לי בבית עם כרטיס 6600GT של GAINWARD ולוח PCIX - אין שום בעייה ואני לא צריך לכוון כלום. פשוט מריץ את DVD וזהו.

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  6. Started by אנטי-פסטו,

    שלום. מאז שפירמטתי המחשב לא מראה לי טמפרטות של המעבד והכרטיס מסך. מה שכן, בeverest מראה לי טמפרטורה של שני הארדיסקים ולוח אם. מה גם שהתוכנה לא מזהה את הלוח אם שלי, רשם Unknown. בביוס אני מקבל קריאה רק של המעבד והלוח אם. למרות שגם לפני הפירמוט התוכנה לא זיהתה את הלוח, לפחות בתוכנות כמו ati tools וriva tuner היתי יכול לראות בזמן אמת את מידת החום וגם לעשות OC (מה שכרגע לא מתאפשר לי משום מה). מפרט: E6400 -2.13Hz Asus P5B delux Nvidia Geforce 8800 GTS 512 2 Gb ram מערכת הפעלה: XP והתקנתי כבר את כל הדרייברים וכל המשחקים והתוכנות עובדים מצויין, אבל זה מציק שאין אפשרות להמהיר את הכרטיס. תוקן הדגם של הלוח אם**

  7. Started by n0fo,

    יש לי גי פורס 6600GT של גיגבייט ותמיד הוא היה מראה לי תטמפ בכרטיס....לא מזמן עשיתי עידכון דרייבר לכרטיס ומאז אין את האפשרות של לראות את הטמפ יש לזה פיתרון? ועוד בעיה : עשיתי עידכון BIOS לכרטיס שלי מאתר החברה http://www.giga-byte.com/VGA/Support/BIOS/BIOS_GV-N66T128D.htm ומשום מה לא השתנה מהירות ה CORE CLOCK ונישאר על 300 Mhz במקום על 500 אחרי העידכון... באתר החברה גם מצויין שהעידכון משנה את מהירות הליבה ECLK/MCLK is 500/1000MHz תודה לכל העוזרים!!!

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  8. שלום חברים, קניתי מסך LG 194WT 1:2000 5MS dvi :LCD יש לי כרטיס מסך חזק X1950 ובכל זאת אני לא מרוצה בכלל מאיכות התמונה של המסך שלי. לא מתמונות סטטיות ולא מאיכות הצפיה בוידאו. התמונה לא חדה (לדעתי במסך הישן שלי ראו טוב יותר) ניסיתי לשחק עם האופציות של המסך עצמו וכן עם האופציות בכרטיס מסך אבל לא הצלחתי לשפר את האיכות. יש למישהו עצה איך משפרים זאת? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  9. Started by ilu_xa,

    לפני חודשיים בידיוק רכשתי לי מחשב חדש בתקציב מוגבל וכבר (נראה לי) הגיע שלב השדרגת הראשונית המצויה התחלתי להתעניין במשחקים חזק יותר ממה שחשבתי שאתעניין, ולאחר כמה משחקים (ישנים יחסית) הגעתי למסכנה שהביצעוים שאני מקבל לא מספקים אותי. אבקש מכם להעיף מבט על מפרט ולהגיד לי מה בידיוק חסר לי, ומה קריטי להחליף קודם. אין לי כרגע תקציב מוגדר לעניין אך לדעתי אסתפק בהחלפת פריט אחד (מעבד\כ.מסך). חשוב לציין שהרזולוציה שאני משחק בה היא 1600X900 במסך 20". אשמח לשמוע רעיונות והכוונות בעניין לא פשוט זה : נ.ב - עד כמה קשה יהיה למכור את ה 5750 שלי אשר רכשתי לפני חודשיים, וכמה כסף אוכל לקבל עבורו?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום לכולם. חיכיתי לכרטיס הזה הרבה זמן, שהוא מיד הזמנתי אותו. אבל עכשיו, לאחר שיש לי אותו כ 4 ימים, אני בהחלט יכול להגיד שאני לא אוהב אותו, למה? כי הוא מריץ לי משחקים מאוד לאט, ולפעמים אני בכלל שוכח שהחלפתי את הGeForce 2mx שלי. ניסיתי את שלושת המשחקים התלת המימדיים האהובים עליי על הכרטיס, ומה ראיתי? 1) Dungeon Siege עובד לאט, עובד ב20 FPS שזה בדיוק כמו שהGF2 הריץ אותו. 2) Neverwinter Nights גם עובד לא משהו, וגם במסכי טעינה ובסרטים, התמונה נראית כמו פאזל מקוביות שכל החלקים החליפו את מקומם, ובכלל, שיוצאים מהאקדמיה, (מי ששיחק יודע על מה אני מקשקש) ומטיילים בעיר, הכל זז מאוד לא חלק. 3) GTA 3, עובד חלק, אבל לפעמים נתקע. עדיין מאכזב. ניסיתי את כל הדרייוורים האפשריים, אני משחק …

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by ANTIVIRUS,

    לינעול!

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  12. היי, קניתי אותו לפני כחצי שנה ושיחקתי איתו במשך חודש אחד בלבד ואין לי מושג מתי יזדמן לי שוב בכלל לגעת במחשב (הרבה עבודה). ולכן הכרטיס סתם שוכב במחשב שמעלה אבק. הבנתי שאני יכול למכור בקלות ב-1500 ש"ח, השאלה האם צפוי לצאת כרטיס זהה או טוב יותר בחודשים הקרובים במחיר הזה או פחות? כדאי למכור?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. עוד דגמים בדרך אל החנויות - שיתרמו למגמת הפחתת המחיר הממוצע מהחודשיים האחרונים?לכתבה

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  14. Started by tomer03,

    כרטיס המסך שלי הוא 4870 במערכת הפעלה 64 ביט ויסטה אוליטימיט. משום מה כשאני מתקין את הדריוור ווינדוס לפתע סוגר לי את ההתקנה מיד אחרי כשאני מאשר את ההתקנה עצמה(לאחר שכבר הוא שאל אותי את כל הפרטים הטכנים ואיפה להתקין),בטענה שהתוכנה הפסיקה לפעול ו-ווינדוס נאלץ לסגור אותה. אף פעם לא היתה לי בעיה בעדכון הדריוורים,והדריוור הנוכחי שלי הוא 9.1 למישהו יש מושג? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  15. אהלן! לפני כמה זמן כתבתי פה על בעיה בכרטיס מסך, עכשיו זה רק הדרדר>< גיביתי את הכל ופירמטתי, והתקנתי את הווינדוס מחדש על כונן נקי אחרי פירמוט(windows 7 7100) הכל עובד טוב ויפה במחשב שלו, אבל כשאני מחזיר את ההארד דיסק למחשב שלי הוא פשוט קורס ומרסט את עצמו בזמן הטעינה של הווינדוס, בבוט.. ניסיתי לעשות ריפר והוא אומר שהכונן פגום וצריך להחליף אותו, אבל כאמור, אני כרגע כותב מהווינדוס שהתקנתי, זה עובד נפלא.. מה לעזעזעל אפשר לעשות?? כרטיס מסך -X1950, ואני חושב ששוב, הוא המקור של הצרות:[ תודה!

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  16. Started by samigol,

    שלום שאני ממזער איזה תקיה/דף/תוכנה התקיה נעלמת ולא נמצאת בפס שהיא אמורה להיות(בפס למטה ליד ההתחל) ואפשר לחזור עליה רק עםALT+TAB איך אני פותר את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  17. בדיוק כשחשבנו שמשפחת ה-Pascal שלה הגיע לסוף הדרך, במפתחת השבבים מציעים סרטון טיזר קצר שרומז על מוצר מסקרן נוסף אשר נמצא בקנה לכתבה

  18. שלום... המסך שעכשיו בשימוש במחשב הוא- Packard Bell 15' Model 1015 המסך 19 שלי בתיקון כבר שבוע הוא יחזור עוד שבועיים.. בנתיים אני לא יכול לשחק בכלל על רזולוצייה 800 600 ולא ניתן להעלות מעל זה... המסך משתגע.... ניסיתי 3 דברים.. דרייברים שונים למסך גם לכרטיס מסך וגם את העוזר של מייקרוסופט... אלה לא עזרו.. אולי אתם תוכלו?.... תודה.... צ'יקו

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  19. Started by morientes,

    ניסיתי השבוע לקנות את המסך הנ"ל אבל אין אותו בשום חנות,(כולם אמרו שיכול להיות שיהי אותו באמצע ינואר) מי שמכיר חנות שכן יש אותו או מסך אחר באותו רמה אני אשמח לשמוע תודה רבה לכולם

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  20. Started by uzibu,

    לאחר שבירת הראש ונסיון ללכידת וידאו, אך ללא הצלחה ישבתי היום שוב ועברתי על כל הדברים שעשיתי : דרייברים, תוכנות שונות ללכידה, WIN UPDATE, נסיון ללכידה בכל אחד מהכרטיסים (כולל שינוי מיקום כל כרטיס) נסיון לכידה בכרטיס טלויזיה, ובסוף גם ביטול בהגדרות את ה-SLI כך שהמערכת תזהה כרטיס אחד. (ידוע שלא ניתן לבצע ריבוי צגים רק לאחר ביטול SLI בהגדרות) אך כל זה לא עזר... בסוף החלטתי לעשות דבר שעוד לא עשיתי למרות שהוא היה נראה הכי לא הגיוני ומטומטם וזה להוציא כרטיס מסך אחד באופן פיזי ולהשאיר אחד. ואז הצלחתי ללכוד. מה יהיה? טוב נו, השלמתי עם זה שאני נכנס למשחק אני מפעיל SLI וכשאני יוצא ורוצה ריבוי צגים אני מבטל SLI אבל בין זה לבין להוציא כרטיס אחד באופן פיזי בכדי ללכוד.....…

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  21. מערכת XP כותבת לי לאחר הורדת הדרייבר של ATI והתקנת חדש שהיא לא מוצאת את קובץ MOM . מ זה ? איך מתקינים ? מה עושים ? בלי הקובץ הזה לא ניתן להיכנס לדרייבר ?

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  22. שבת שלום. אתמול קיבלתי סוף סוף את הHD6450 (לאחר שנים שהייתי עם 7600GS). הסיבה שהחלפתי את הGS היא שהוא לא הצליח לנגן סרטי Blueray FHD. הבעיה,שכעט הניגון של סרטים אלה יותר גרועה עם ה6450. עכשיו יש ריבועים בסרטים והסרט בקושי זז. הנגנים שאני משתמש בהם: BSPlayer,PowerDVD,KMPlayer וmpc-hc. בכולם התגובה זהה. זה עניין של הגדרות בדרייבר או בנגן?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  23. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_732_707&products_id=9728 זה מיועד למסך 19 ספק של HEC 400 ומעבד של AMD 6000

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  24. Started by avishaiar17,

    יש לי אופציה לקנות את SAPPHIRE 3870 ב- 900 ש"ח חוץ מהמחיר המעולה איך החברה שווה את הכסף? או שעדיף להשקיע עוד 250 ולקחת את GIGABYTE 3870 . בקיצור מה אתם אומרים על ספיר...? הם כמו כולם או פחות...? אני אשמח שתעזרו לי..

    • 10 תגובות
    • 840 צפיות

דיונים חדשים בפורומים