עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום. רכשתי כרטיס מסך חדש msi r9 270x, חיברתי אותו ללוח אם שלי intel DP55WB וברגע שאני מדליק את המחשב אני שומע צפצופים והמסך לא נדלק. :\ עדכנתי בייוס וצ'יפסט וזה לא עזר. מישהו יכול להגיד לי איפה הבעיה? תודה *עדכון * מסתבר שיש איזה מפסק קטן על הכרטיס שאיכשהו משפיע על הביוס, שיחקתי בו והייתה התקדמות בבעיה, המחשב עלה והגעתי לשולחן העבודה ללא דרייבירים מותקנים, אבל ברגע שהתחלתי להתקין את הדרייבר (ממש בשניות הראשונות) והמחשב זיהה אותו המסך נכבה מיד. המחשב המשיך לעבוד אבל המסך דולר עם תמונה שחורה. עוד דבר, זה מה שרשמו לי בפורום של אינטל. מישהו יכול להסביר לי למה הוא התכוון ב "down clocking to version 2.1".? It appears to be an issue with compatibility. I have checked vide…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. איזה בעסההה ! אתמול באתי להעדכן את הדרייבר שהיה לי (8.1) ל 8.3 הורדתי אותו התקנתי ובסוף ההתקנה הוא רושם לי את התמונה שלמטה. טוב, אמרתי נתעסק עם זה מחר, כיביתי את המחשב, היום אני מדליק אותו, אין כ.מ ! הוא לא מזוהה, אני מתקין את 8.3 אותה הודעה מנסה את 8.1 לא עובד גם כן !! גם 7.1 לא עובד, קיצור לא יודע מה לעשות ואני בלי כ.מ ! :'( [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  3. Started by stropic,

    אני עם ווינדוס 7 64BIT והורדתי את הדרייברים המתאימים התחלתי את ההתקנה וזה נתקע על Enumerating source media for installable packages אחרי איזה 10 דקות יצאתי מההתקנה מחקתי את הדרייבר עם DRIVER SWEEPER ואז השארתי את ההתקנה דלוקה כל הלילה וזה עדיין היה תקוע על אותו הדבר עריכה: הצלחתי לסדר את הבעיה אפשר לנעול

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  4. Started by Impreza,

    ניסיתי להתקין את הדרייבר החדש של CATALYST 6.7, הכל הלך טוב ובסיום ההתקנה הוא ביקש להפעיל את המחשב מחדש כשהפעלתי מחדש כלום לא קורה ובמאפיינים אני לא רואה את הדרייברים של הATI ניסיתי גירסא אחרת גם (6.3) ואותו דבר איפה הבעיה? יש לי רדאון 9600XT ד"א

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  5. Started by yosizach,

    לפני שפרמטתי הצלחתי להתקין עכשיו אני בא מנסה להתקין את זה עושה soft mode ואחרי היתחול הוא אומר לי no ati dvice ? למה יש לי רידון 9700 פרו עובדה צלחתי להפעיל את זה פעם אחת

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  6. וינדוס 7 64 ביט. כרטיס hd 7750. נסיתי עם הדרייבר המתאים באתר של amd וגם עם הדיסק שקיבלתי בעת הקניה. מקבל הודעת שגיאה " the inf file was not found". כמו כן לא מצליח לראות בכלל שום נתון על כרטיס המסך במקומות בהם יש פירוט חומרה. חיפשתי קצת פתרונות לשגיאה הזו ברשת. יש כל מיני הצעות לפיתרון, אחת מהן לעדכן את הדרייבר דרך ה- device manager , אבל אני לא מציח למצוא איך עושים את זה. הכרטיס מסך הקודם הוא על המעבד (i3 ), אבל אמרו לי בחנות שהוא חדל לפעול אוטומאטית.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום לכולם, אז ככה יש לי כרטיס radeon hd 4870 הורדתי את ההתקנה של הכרטיס מהאתר של ATI אבל שאני מנסה להתקין הוא מעלה הודעת שגיאה שאי אפשר להתקין את הפאק (PACK), ניסיתי להתקין את הכרטיס מסך בנפרד ואת הקטליסט בנפרד אבל הוא בכל זאת מעלה את ההודעת שגיאה יש לי XP SP3 והמחשב עבר פירמוט ואין לי שום תוכנה אחרת מותקנת למעט הכרטיס קול והעידכון של הFRAMEWORK מהאתר של מיקרוסופט מה יכולה להיות הבעיה? אגב למרות הכל המחשב עושה ריסטרסט אחרי ההתקנה ואז זה נראה כאילו הוא מזהה את הכרטיס אבל בכל זאת אין גישה לקטליסט או לכל אלפיקציה של הכרטיס מסך [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  8. Started by Cynicoren,

    שלום, ברשותי מחשב עם WIN10 64 וכרטיס מסך MSI RADEON 390. התקנתי את הדרייבר לאחר רכישת המחשב (לפני כחודש) והכל עבד יופי. היום רציתי לשדרג לדרייבר חדש - הסרתי את הקודם, אבל אני לא מצליח להתקין שום דרייבר, חדש או ישן, כיוון שגם עם אדמיניסטרטור כשאני מפעיל את הקובץ ראשית הוא שואל אם אני רוצה להתקין את הקובץ ממקור לא ידוע, ואח"כ הוא כותב INSTALLER INTEGRITY CHECK HAS FAILED. איך ניתן להתגבר על הבעיות הללו ולהתקין דרייבר? תודה

  9. Started by IL ORANGE,

    שלום לכולם! יש לי בעיה, כרטיס מסך X600 , כאשר אני מתקין את הדרייבר הוא אומר לי שחסרים קבצים אבל הוא ממשיך להתקין ושהוא בערך מגיע לחצי המסך פתאום נהיה שחור והמחשב קופא. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  10. יש לי את הasus gl752vw עם 960m בכללי מאוד מרוצה ממנו.. את הדרייבר האחרון ניסיתי להתקין דרך התוכנה (אקספיריינס) והייתה בעיה בהתקנה. הסרתי את הדרייבר עם ddu במצב בטוח. התקנתי מחדש ושוב אותה תקלה בהתקנה. ניסיתי עם 3 דרייברים אחורה ולא הצליח להתקין. שמתי לב טוב שאני מתקין את הדרייבר המתאים מבחינת המערכת שלי.. שום דבר לא עזר. יש לי windows 10 64bit מקורי. מה אפשר לעשות? תודה!

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by KingYes,

    שלום לכם, אני כבר שעה מנסה להתקין דרייבר של ה-AMD שלי, זה גירסה של 13.1.. הוא פשוט תקוע באמצע התקנה המון זמן בחלק של Catalyst Control Center. מה עושים? :-\

    • 6 תגובות
    • 990 צפיות
  12. Started by le011,

    היי יש לי 9700 של POWRECOLOR לא מצליח להתקין את הדרריבר בשום אופציה שלו(ויש לו כמה) עקב כך שהוא מודיע שהוא לא מוצא חומרה תואמת אומגה מותקנים ללא שום בעיות יש למישהו הסבר לנושא? ;D

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  13. שלום, יש לי GEFORCE 4 MX AGPX8 חדש שמשום מה אני לא מסוגל להתקין את הדרייבר של NVIDIA באמצע ההתקנה של FORCEWARE יש RESTART ואחרי שהווינדווס עולה, יש הודעה על שגיאה חמורה. הנה המפרט למקרה שזה רלוונטי: לוח אם של אינטל D850GB עם AGPX4 מעבד פנטיום 4 1500 256 MB RDRAM ניסיתי להתקין שוב אחרי פרמוט והתקנה מחדש של XP - לא עזר... מה יכול לגרום לזה? מה אפשר עוד לנסות?

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  14. שלום, לפני כמה ימים ניסיתי לחבר טלוויזיה בנוסף למסך מחשב לכרטיס המסך שלי. היו לי בעיות עם זה וניסיתי כל מיני המלצות שראיתי ברשת (התקנת גירסאות ישנות של ati catalyst, לנקות את הדרייברים עם תוכנות כגון driver sweeper ןכדומה). בסוף פתרתי זאת ע"י חיבור הטלוויזיה למחשב בעזרת כרטיס המסך onboard. הבעיה עכשיו היא שכרטיס המסך החיצוני שמחובר לא מזוהה טוב ע"י ווינדוס. בdevice manager יש סימן קריאה לידו, ובסטטוס כתוב: Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) ניסיתי להתקין את הגירסא האחרונה של הדרייברים וזה לא עזר. ניסיתי להסיר את הדרייברים בעזרת amd cleanup utility ואז להתקין וגם זה לא עוזר. …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by ccc,

    הסרתי אותם כי הייתה לי בעייה עם ציון נמוך ב3DMARK פתאום... אז החלטתי להתקין מחדש כמובן הסרתי כל זכר לדרייברים לפני שהתקנתי אותם שוב... ההתקנה עברה בהצלחה עושים ריסט, הווינדוס עולה, אבל עדיין אין דרייברים..! ???

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם! עד היום היה מותקן לי windows xp pro עם SP1 והכל היה בסדר, היום החלטתי להתקין את SP2 ואחרי שסיימתי עם זה עשיתי ריסט למחשב ואז הופיעו הקווים הירוקים של הטעינה של הווינדווס, הכל נראה בסדר אבל פתאום אחרי הטעינה, במקום שיעלה הווינדווס, נכבה המסך (עובר למצב המתנה). באתי להתקין מחדש את הדרייברים של כרטיס המסך GeForce FX5700 ואותו דבר קורה כבר כמה פעמים שאני מנסה (לפני כל התקנה מחקתי את הדרייברים הקודמים). באמצע ההתקנה המסך נכבה והמחשב לא מגיב. במצב בטוח הווינדווס עולה טוב. תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  17. יש כ.מסך אונבורד כשהרכבתי את הכרטיס החדש פשוט לא רואים כלום ניסיתי הכל בביוס

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  18. Started by devek,

    יש לי בעייה יש לי רזולוציה מעולה במחשב ורואים מעולה אבל הכרטיס מסך שלי לא מזוהה זה נראה כאילו הוא מותקן אבל הוא בעצם לא מזוהה ככה שאני לא יכול להתקין שום משחק וסרטונים שאני מריץ באינטרנט זזים לי לאט עכשיו הבעייה שגם אם אני רוצה לנסות להתקין דרייבר חדש הוא נותן לי להתקין את ה ATI CASLYT SUIT משהו כזה.. בלי האופציה של הDSPALY DRIVER כאילו הוא מותקן כבר משהו הזוי והוא לא מופיע לי בהוספת הסרת תוכניות אז איך עכשיו אני מתקין אותו מחדש? שהמחשב יזהה אותו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  19. Started by Pika007,

    אפשר לדעת למה לעזאזל אני לא מצליח להתקין את הקאטאליסט החדש?!?!?!?!? (5.11) אני מתקין אותו עם ה Catalyst Control Center ושהווינדוס עולה, כמובן- שגיאה! כמה נפלא! ומה חדש? כלום! זה הדבר הכי מעצבן שקרה לי אי פעם. כבר 8 פעמים עשיתי ריסט למישהו יש פיתרון? הכרטיס- X800GT

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  20. פרמטו לי את המחשב וכרגע המחשב בלי דריבר לכרטיס המסך מכיוון שלא אני ולא האדם שפירמט אותו יודעים איזה כרטיס מסך זה. ניסתי לברר בכל מיני דרכים ונעזרתי גם בתוכנת ה cpu-z, אך גם שם לא מזהה המחשב את כרטיס המסך. אשמח אם תוכלו לעזור לי וגם להסביר כמה זה קריטי אם אשאר בלי דריבר? בנוסף האם יש קשר בין הדפדפן לבין כרטיס המסך? המעבר מאתר לאתר הוא מהיר אבל כאשר אני מגלגל את העמוד למטה הוא זז בקיטועים. תודה רבה וחתימה טובה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Swed,

    אהלן. עד היום היה לי 9800GTX והייתי מסתדר יופי עם הטמפ' ומשחק במהירויות המאורר של הכרטיס מסך. כאשר החלפתי לכרטיס אחר ATI 6870 אני לא מצליח לראות גם טמפ' וגם לא מצליח לשחק במהירויות דרך התוכנה RIVA TUNER אשמח לעזרה.

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  22. מסך - viewsonic VG712s כרטיס מסך - fx5700 כשאני מחבר בין המסך למחשב בחיבור האנלוגי הרגיל אין בעיה, כל הנסיונות לחבר דרך חיבור הדיגיטלי DVI לא מצליחים, משתמש בכבל שסופק + 2 מתאמים vga to dvi אין בכלל תמונה, המסך לא מזהה שידור דיגיטלי :'( אולי צריך לשנות ההגדרות של NVIDIA ? בבקשה עזרו לי אנשים טובים !

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. 8800GTS 640 של EVGA, מגיע עם 2 כבלים - 1. S-VIDEO 2. Component לטלויזיה המסכנה שלי יש רק כניסת Composite. לקחתי מחבר שלי כבל ממיר S-VIDEO ל-Composite, חיברתי, בחרתי בדריבר Force TV Detection, אבל לצערי אני לא מצליח לראות כלום בטלויזיה (Clone/Dualview וכו'). מה שכן אני שם לב שכשאני משחק עם הגדרות אני רואה מדי פעם "קפיצות" בטלויזיה, אבל עדיין מסך שחור... מה עושים עריכה : לא משנה, goddamnit, זה עובד פשוט לא בחרתי output format מתאים ... סליחה.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. יש לי כונן DVD במחשב ואני רוצה לראות את הסרטים על גבי הטלויזיה עצמה. יש לכרטיס יציאת S וידאו. חיברתי את הסאונד, שומעים אותו בטלויזיה, אבל לא מצליחים לראות כלום. מאז הדרייברים האחרונים של NVIDIA אני לא יודע איך מעבירים את התצוגה מהדסקטופ לטלויזיה. למישהו יש נסיון, ויכול לעזור לי בבקשה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  25. עשיתי את כל מה שצריך אבל המסך בטלויזיה נשאר כחול מה אני יכול לעשות?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים