כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
קראתי את המפרט של הכרטיס Radeon™ RX 6600 XT 1. לא מובן איזה טווח צבעים מגיע ? BT 2020 או REC 709 או DCI -P3 2. איזה סוגי HDR תומך יש 4 סוגים עיקריים ולא כותבים ? 3. 128-bit במחיר 2200 ש"ח ? זה נקרא זול ? 4. H265/HEVC Decode אבל לא מצויין מרחב צבעים שתומך ומספר ביטים לכל רזולוציה ? 5. HDMI™ 2.1 VRR and FRL - מה קורה עם כל התקנים האחרים של HDMI ? ALLM ? Quick Frame Transport (QFT) 6. מגיע ל- 48Gbps ? 7. אין תקן DP 2.0 8. האם מגיע עם dynamic HDR ושל איזה שיטה ? זה נראה כרטיס מסך מיושן עם מחיר חדש AMD לא נותנת נתונים רשמיים כמעט לכלום זה זלזול בלקוח
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מחשבי הגב שמיועדים למציאות מדומה חוזרים לסיבוב שני וצבעוני - תודות ל-Zotac לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי GTX 560 TI ובGPUZ לא מופיע שיש לי PHYSX....האם זה אומר שיש בעיה בכרטיס או שזה פשוט לא מופעל? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הנה תמונה::: מה אני יכול לעשות
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
דגם 6200 256M על הכרטיס רשום כך : inno3D 6200 agp-64bit w/256mb dvi tv ddr2 i-a6200-g4e3
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה ניתן להשיג radeon 9800np אני לא מותא בשום מקום תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
בשל בעיה שיש לי ( מסך נהיה שחור אחת לכמה זמן ולא מגיב לכלום- המחשב והמסך עובדים) חרשתי כבר לא מעט פורומים ולא מצאתי עדיין פתרון. ניסיתי לעשות כמה פעולות שהוצעו לצמצם סיבות לכך. אחת מהן הייתה להתקין דרייבר ישן יותר לכרטיס ה- amd 7700 שלי. זה לא עזר. על מנת לבדוק אם זו בעיה במסך, או משהו שמתנגש עם כרטיס המסך של amd או הדרייבר שלו ומערכת ההפעלה (התחיל רק כשעברתי מוינדוס 7 ל 8.1 ) , אני מנסה לעבוד זמן מה עם הכרטיס המובנה על המעבד. לא מצליח למצוא אותו. כשאני מנטרל את הכרטיס החיצוני, אני רואה רק את הדרייבר הבסיסי של מייקרוסופט. ניסיתי להתקין דרייבר של אינטל המתאים אך זה מוציא לי הודעה שהמחשב לא עונה על דרישות הסף לכך. כשהגדרתי בביוס שיעבוד קבוע הכרטיס המובנה , זה העלה מסך שח…
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
חיפשתי באתר של ATI חיפשתי (ולא הבנתי) כאן באתר, גם בדיון המרוכז... :'( אם תמצאו אז בבקשה גם ל 98 וגם ל XP תודה HF
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הבעיה היא שאני לא מוצא דרייבר וכרגע המסך עומד על 60 הרץ ובתור PLUG and PLAY MONITOR והמסך הזה יכול להגיע ל- 75 הרץ ובלי הדרייבר אי אפשר להגדיל. גם האתר של MAG אין דרייברים וגם באתר הדרייברים המובילים ברשת.
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
המסך L1750HQ ופירמטתי היום לx64, לא חשבתי שהוא לא יתמוך בx86, אני לא מוצא שום דרייבר שהוא x64, מישהו מוכן לעזור לי?
-
- 9 תגובות
- 688 צפיות
-
-
הורדתי את הדרייברים החדשים של ATI והתקנתי אותם אבל זה מזהה את הישנים ולא את החדשים ניסיתי להסיר ותהתקין ולא מזהה למה??
-
- 12 תגובות
- 735 צפיות
-
-
אז ככה קניתי מחשב נייד חדש Samsung 350V5C S06IL שמגיע עם כרטיס מסך [table][tr][td]AMD Radeon HD 7670M 2GB[/td][/tr][/table]התקנתי את הדרייבר הוא מזהה אותו במנהל התקנים ואומר שההתקן פועל כמו שצריך אבל בתצוגת מסך הוא לא מזהה אותו רק את הכרטיס המובנה של אינטל מה אני צריך לעשות?
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום לכולם ובוקר טוב התקנתי ווינדווס אקס פי חדש על מחשב לא מפורמט (התקנתי על ספרייה חדשה ורק בשביל להיות בטוח מחקתי את הספרייה הישנה) ואני לא מצליח להתקין את הדרייברים של כרטיס מסך (ati x1950). תוכנת ההתקנה פשוט עפה בלי שום הודעת שגיעה (ניסיתי את גרסת 9.3 ואף גרסה ישנה יותר - 8.12) יותר מזה, במנהל ההתקנים (device manager) לא מצויין דבר וחצי דבר על מסך!!! כאילו אין לי בכלל כרטיס מסך. אנא עזרו לי לחזור למשחקיי האהובים
-
- 0 תגובות
- 808 צפיות
-
-
על אף ביטולה של תוכנית ה-GPP הידועה לשמצה מבית NVIDIA, נראה כי הפרדת המותגים בשוק כרטיסי המסך היא כבר בלתי נמנעת לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
ספקית ניידי גיימינג סקנדינבית מציגה דגם ראשון עם כרטיס המסך הנייד העוצמתי ביותר מהדור החדש של NVIDIA, ומספקת לנו אישור לכמה מהדיווחים אודות מאפיינים ותאריך ההשקה המיועד שלו בתערוכת Computex 2016 קיבלנו מגוון חצאי פרטים והכרזות עמומות אודות מה שעתידות להציע לנו הגירסאות הניידות הראשונות של ארכיטקטורת ה-Pascal העוצמתית והיעילה עד מאוד מבית NVIDIA – וכעת עוד חלק בפאזל המסקרן הזה מגיע תודות למשווקת ניידי גיימינג שבדית בשם IVY. אותה IVY המדוברת הוסיפה לאתר הרשמי שלה דגם חדש, אשר זמין לרכישה מוקדמת כבר עכשיו עם משלוחים ראשונים שאמורים לצאת לדרך ב-29 ביולי 2016 – והוא מתבסס על כרטיס ה-GeForce GTX 1080M, עם 8GB של זכרון GDDR5 גראפי. הנייד עצמו הוא כנראה לא יו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. לאחר פרמוט המחשב והתקנה נקייה של WIN7 64Bit. התקנתי דרייברים של לוח האם. הורדתי מהאתר של Nvidia דרייבר עדכני לGTX560. התקנתי אותו והכל היה בסדר, אחרי עדכונים של מערכת ההפעלה, המחשב עושה Starting Windows ונכנס למסך שחור. אין תצוגה. המחשב עולה ב-SM ורק כשאני מסיר את הדרייבר של כרטיס המסך, המחשב מוכן לעלות. ניסיתי להתקין שוב, ושוב הוא נכנס למסך שחור. מה הפיתרון לזה?
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מה זה בדיוק? והאם צריך רק שהכרטיס מסך יהיה X8 או שגם כרטיס מסך צריך מיוחד לזה?
-
יש לי 2 מסכים, אחד מחובר בVGA וזה המסך הראשי השני מחובר דרך מתאם DVI-VGA וזה המסך המשני תמיד יכלתי "לנעול" את המסך השני על 85HZ ולא משנה באיזה רזולוציה אני הוא תמיד היה על הקצב רענון הזה מאז התקנת הדרייבר החדש עם הקונרטול סנטר אני כל הזמן על 60HZ, יש אופציית "force" שזה אמור לנעול, אבל שם אני יכול רק עד 60 הרץ
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אהלן, הורדתי את התוכנה EVEREST לבדוק את הביצועים של המחשב (חדש) בכלל ואת הטמפ' של הכרטיס מסך בפרט. כל מה שהתוכנה נותת לי זה בסה"כ מפרט של המחשב, נכנסתי לחוצץ SENSORS ולא ראיתי מה הטמפ' של הכ. מסךשזה הכי חשוב לי. עזרה אנשים ? עוד שאלה, יש דרך לווסת את עוצמת המאוורר של הכרטיס מסך HD 4850 ?
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GF6600 ואני ממש חייב לבטל את האופציה VERTICAL SYNC ואני לא מוצא איפה אני מבטל את זה. אה, והתוכנה של הכרטיס מסך היא בעיברית. בבקשה תעזרו לי כי זה דיי דחוף תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום אז ככה אני משתמש בכרטיס gigabyte gtx760 windforce x3 רציתי לבצע לו OC נוסף ומשום מה לא מגיע ליציבות ניסיתי לבצע את ה OC עם התוכנה של MSI גרסת בטא אבל לא נתנה לי לשנות מתח. בכל מקרה ניסיתי לבצע איתה ולא היה יציב או שהיו ארכיפקטים איך שלא רושמים את זה או שהמסך קפא ועשיתי ריסט. ניסיתי גם בתוכנה של EVGA שם הייתה לי אפשרות לשנות מתח עשיתי בקפיצות של 50 שניתי את הPOWER ל 100 אחוז ואת המעלות מקסימום שיגיעו ל 80. המאווררים על אוטומט שמתי GPU 50 ולזיכרון 50 עשיתי APPLY והרצתי 3DMARK 11 עבר בשלום לאחר מכן העלתי בעוד חמישים לכל אחד זאת אומרת GPU 100 זיכרון 100 שמרתי ושוב בדיקה וכבר אז התחלתי לראות ארכיפקטים ואחרי שתי דקות קפא המסך עשיתי ריסט ונכנסתי שוב לתוכנה והפעם שמתי מתח 1…
-
- 8 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני מעדיף לקחת את הזול, האם זה משנה?(בכסף זה 100 שקל) זה היקר יותר: http://ksp.co.il/?uin=24680 וזה הזול יותר : http://ksp.co.il/?uin=24831
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום אולי מישהו להסביר לי: אני מעצב 2D משתמש בעיקר בפוטושופ אילוסטרייטור וגם עוסק בצילום. מה שמעניין אותי זה עומק הצבעים הנגדיות וזהו. האם מהבחינה הזו יש הבדל בין כרטיס מסך יעודי לזה של אינטל? עם מה תהיה לי התצוגה הכי טובה? אני משתמש בלפטופ שמחובר למסך. תודה לפותר התעלומה עבורי
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כרטיס מסך - 9800GX2 בהגדרות צרחך לסמן על Multiple GPU, אבל בהגדרה הזו אני לא מצליח לראות בטלוויזיה. החיבור למסך מחשב ב- DVI החיבור לטלוויזיה - HDMI בתצורה השניה- Multiple Display זה כן עובד. אי אפשר לעבוד עם Multiple GPU ב 2 המסכים ברזולוציה שונה, כמו בשאר כרטיסי המסך ?
-
- 3 תגובות
- 773 צפיות
-
-
קיבלתי כרגע את כרטיס x850 מאסטר בשביל לבנות מערך CrossFire אצלי במחשב (הכרטיס השני הוא x850xt). הלוח תומך, הכרטיסים תומכים, וזה לא עובד! 2 הכרטיסים מותקנים בלוח, הכבל מחובר ביניהם, אליו מחובר מסך CRT בחיבור VGA. התקנתי Catalyst חדש (גרסא 8.4) והוא מזהה את הכרטיסים, אני יכול להוציא וידאו מכל אחד מהחיבורים, אבל הוא לא נותן לי הגדרה של CrossFire... איך אני מסדר את זה? תודה[br]פורסם בתאריך: 22.04.2008 בשעה 16:30:38 קבלו ביטול - הסרתי והתקנתי שוב את הדרייברים ועכשיו זה עובד סבבה.
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-


