כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
היי אני צריך לרכוש כרטיס מסך בסביבות 600-800 שקל, איזה שני כרטיסי מסך מהכרטיסים הבאים נחשב טוב ונכנס לתקציב? http://www.bug.co.il/productpage.asp?c=191&t=28 והבחירה צריכה להיות אך ורק מהקישור הנ'ל ! (יש לי שם זיכוי...) תודה
-
- 5 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
היי, במקביל לחיפוש שלי באינטרנט אני אפרסם גם פה. בעבודה שלי אנחנו רוצים להריץ את התוכנה שאנחנו מפתחים על מחשב נייד. מדובר בתוכנה גרפית, אבל לא כזו שדורשת מהכרטיס "כוחות סוס" (כלומר ביצועים גבוהים) אלא שימוש בכלל מיני שיידרים ופונקציות תלת מימד. כרגע התחנות עבודה שאנחנו רצים איתן כוללות כרטיס Quadro (מכל מיני דגמים - 3800, 4000 וגם חלשים יותר כמו ה-600), ועכשיו בלפטופים אני רצת פחות מכיר. בפעם הקודמת שבדקנו, לפני 3-4 שנים, הכרטיסים המובנים לא כללו את ה"פונקציות" שהיינו צריכים בשביל התוכנה (שוב, שיידרים, 3D, תמיכה ב-Open GL). יכול להיות שהכרטיסים ה"חדשים" של אינטל (כלומר ה-Intel HD Graphics 4000) יספיקו עכשיו? את הנייד שאנחנו שוקלים כרגע, אפשר לקבל עם 3 סוגי כרטיסי …
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום מדובר בנייד של ASUS בעל מעבד I7 וכרטיס מסך gtx 1050 בהגדרת מנהל התקנים של וינדוס 10 , מופע לי שני דרייברים זמינים ( 630 GRAFIC שבמעבד וה 1050 gtx) איך אני יודע איזה מהם פעיל ? במקרה שמחשב עובד עם ה630 אני מפסיד את ה GTX. תודה
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום לכולם! משהו יכול להמליץ לי על כרטיס מסך טוב בסביבות ה- 700 ש"ח, מקסימום 800 ש"ח. יותר לכיוון של רדאון! תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני יודע שהסקר לא כולכך מדורג טוב אבל ניסתי. תצביעו כדיייייי.
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
מתוך התעניינות כללית בנושא , רציתי לדעת האם שווה לקנות לוח אם תומך PCI-E 2 שהוא יקר כיום בישביל לנצל אותו בכרטיסים החדשים שתומכים בו ?
-
- 7 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש לרכוש כרטיס מסך חדש ושמתי לב לכרטיסי מסך בתצורת ITX, כמו זה לדוגמא: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=5369#ov כרטיסים בתצורה של ITX זולים יותר, השאלה היא למה ? הקירור יותר פשוט ? האם הכרטיסים האלו טובים כמו כרטיסים בגודל מלא ? מחיפוש באינטרנט לא מצאתי תשובות לנושא, תודה מראש, עידן.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אבק מצטבר על הכרטיס מסך ישפיע על הביצועים ואם כן איך אפשר לטפל ולמנוע את זה חוץ מניקוי תמידי..
-
- 13 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה יש ברשותי 2 כרטיסי מסך: GEFORCE 2 7700 TI GEFORCE 5500 FX רציתי לדעת באיזה מהם עדיף לי להשתמש מבחינת ביצועים ? שאלה נוספת היא: כשאני נכנס ל'מחשב שלי' כונני הCD אינם מופיעים כלל , כאילו בלעה אותם האדמה ממה זה נובע? כי הם פועלים כשאני פותח את ה TRAY אבל לא מופיעים... תודה מראש לעוזרים ! שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה הבדלים בין סוגי המסכים השונים: XGA , SXGA , WXGA. אני מבין שמדובר במשהו שקשור ברזולוציה, והבנתי שלא ניתן לשנות אותה? הבנתי גם ש WXGA זה מסך יותר רחב בכמה זה מתבטא? האם זה שווה לשלם על זה ? (מישהו אולי קנה ומכיר את זה מקרוב?) בנוסף מה בקשר לכרטיס מסך בניידים, רציתי לדעת מה כדאי שיהיה המינימום ככרטיס מסך? הנייד לא שימש למשחקים אלא לאופיס, גלישה , צפייה ב divx , קטעי וידיאו ותמונות מדיגיטלית. מה הבדלים בין כרטיסי ה share ל dedicated ? (אני יודע שראשון משתתף בזיכרון הרגיל והשני עצמי אבל מעבר לכך) מה עדיף 32MB dedicated או Up to 64MB shared ? האם כאשר יהיה חסר לראשון זכרון הוא גם יפנה לזכרון הרגיל וישלים ל 64? האם ניתן להסתפק לצרכי ב ATI Mobilty Radeon 9200 או שצ…
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
יש לי מחשב HTPC ישן (Athlon X3), ואני עומד להתחדש בטלוויזית 4K חדשה. אני בטוח שהמעבד המסכן שלי לא יוכל לעמוד בניגון וידאו דחוס ברזולוציות כאלו. אם אני אקנה כרטיס מסך חדש, האם הוא יודע לבצע את העיבוד על כרטיס המסך? אם כן, אז לדעתכם המחשב יוכל לעמוד בניגון הוידאו? (אני אצפה בוידאו 4K דחוס מקומי ולא ב blue ray). תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
האם יכול להיות ירידה בביצועים בגלל ספק כח חלש? על האריזה של ה1950XT רשום 450W ,והספק שלי 400W האם זה משפיה על הכרטיס ? למה האמת הביצועים לא משהו בוא נגיד אין הרבה הבדל בין ה7600GT שהיה לי.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לאחי הקטן כרטיס מסך פשוט למחשב עם קצת פז"מ עם משהו ברמה של מעבד E5300 ו2 ג'יגה DDR2 על לוח אם פשוט עם כניסת PCI-E X16. ראיתי בKSP מגוון לוחות בסביבות ה250-300 שקל ובמפרט שלהם לא מצאתי הבדלים. יש הבדל בין הכרטיסים השונים בכלל? יש אחד ספציפי מומלץ על גבי חבריו בטווח מחיר הזה? תודה :-)
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולכם, אני קונה מחשב אבל ממש אין לי כסף ודרוש לי כרטיס מסך זול חשוב לציין שאני לא קונה את המחשב למשחקים כך שאני גם לא צריך משהו מיוחד רק לאינטרנט יישומי אופיס ומקסימום סרטים שאני מוריד בקאזה אז בבקשה תדרגו אותם לפי סדר עדיפויות: הכל כאן בסביבות 100-150 שח והם כולם משומשים! ge-force 2 mx 400 64mb SIS 315 geforce 2 mx nvidia 420 TNT 2 32MB ?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. כמו כולם, גם אני מתלבט לגבי מפרט מחשב (DUO 6300 ) . למרות שהשימוש כעת - הוא כללי + להקרנת סרטים (כמובן TV-OUT חשוב), אני שוקל שדרוג מגרפיקה OB או מכרטיס פשוט (X300/6200) לכרטיס מסך קצת יותר טוב. בהמלצות שכאן, צויינו ה7600GT והX800GTO כחלופות סבירות. המחירים - בסביבות ה800+ או 600+ ש"ח בהתאמה: http://www.zap.co.il/fs.asp?PID=206879463&sog=C-GraphicCard http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1903 קצת יקר עבורי, וב"סיור" קצר באינטרנט , מצאתי את הכרטיסים הלו בין $85 לכ-115$ בחו"ל: http://www.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=12764049/search=x800/ut=5898c574f15ad9fa http://www.tigerdirect.com/applications/searchtools/item-details.asp?…
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
-
כבר כמה זמן שאני לא בטוח אם AMD וNVIDIA מתכוונות להוציא בקרוב או השנה לפחות GTX7XX או HD8XXX? ראיתי כמה כתבות באתר אבל עדיין לא בטוח בקשר לזה.. במידה ולא יצא.. אוליי יש אלטרנטיבה לזוג כרטיסי 1GB HD6870? (במחיר דומה, אמין וללא בעיות מיותרות?) פשוט הדרייברים המעצבנים, מיקרוסטאטר, והבעיות עם הCROSS FIRE נמאסו עלי.
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי לוח אם Gigabyte GA-M55S-S3 v2 רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יחסית חדש אוכל לקנות שיתאים ללוח אם הנ"ל. ברשותי כרגע GeForce 8800 GTS (320 MB) וברצוני להשתדרג. ברשותי ספק כוח ELT400AWT האם אני צריך לשדרג גם אותו? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש סיבה להמתין עכשיו עם רכישה של כ.מסך?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אוקיי נודע לי שיוצאים כרטיסי מסך חדשים מחברת ATI בחודש אפריל ,קודם כל קרדיט לפורום אחר שבטח אסור לרשום פה אותו.. אז ככה: ספינת הדגל של כרטיסי המסך בעלי ליבה בודדת אשר תתבסס על ליבת ה RV790 תיקרא HD 4890. הליבה אשר תימצא בכרטיס היא ה RV790XT A11 אשר עובדת במהירות של 850/975MHz למהירות הזיכרון\ליבה, כש AMD טוענת, שהליבת ה RV790XT החדשה אמורה להיות מהירה יותר בכ 20 אחוזים מליבת ה RV770XT אשר נמצאת בכרטיסי ה Radeon HD 4870, ובכך להתחרות באופן ישיר בכרטיסי ה GeForce GTX 285 על תואר כרטיס המסך החזק בעולם בעל ליבה גראפית בודדת. התוצאה הצפויה מהשקת כרטיסי המסך החדשים של AMD היא הורדת מחירים משמעותית, כן כרטיסי ה HD 4890 החדשים אמורים להימכר במחיר של 199$-249$ כ 150$ פחות …
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב יחסית ישן המשמש כHTPC וברצוני להוסיף לו כרטיס מסך התומך בניגון סרטי HD בחומרה. חשבתי על שתי אופציות: nvidia 9400GT ATI 5750 (כדי להנות מפורמטי האודיו החדשים) השאלה שלי היא אם לוח האם שברשותי, asus m2npv-vm, תומך בכרטיסים אלו? תודה
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
השאלה שלי האם יש כרטיסי מסך חזקים יותר כיום לאפיק AGP וכמה הם עולים? X1300 XT ו X1650 PRO
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
הנה הלינק למרות שהאתר לא מובן עדיין יש שם טבלה שמסבירה על הכרטיסי מסך, מהירות זיכרון ליבה קצב מילוי וכו בבקשה :http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0425/sis.htm והפעם בדקתי טוב שהלינק עובד.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שתי יצרניות בולטות נוספות מצטרפות אל המירוץ שמטרת העל שלו היא לאפשר לנו להפוך כל מחשב למכונה עם ביצועים גראפיים גדולים לכתבה
-
- 14 תגובות
- 4.8k צפיות
- 1 follower
-
-
היי אני סטודנט שמחפש כרטיס מסך רק לעבודה גרפיתב תוכנות פוטושופ, flash, illustrator, preimere aftereffects (שיהיה אפשר לעבוד איתו גם במאיה בעתיד). בלי משחקים. שמעתי על ה QUADERO (בטח אייתתי את זה לא נכון) ורציתי לדעת : 1. אם יש עוד כרטיסים ייעודים אחרים? 2. האם שווה לקנות אותם כי נאמר לי שהם מיושנים מעט וכריטיסים מהדור האחרון זולים יותר וטובים יותר נ.ב. הייתי מוכן להוציא עד 1000 ש"ח (רק אם נחוץ). תודה באמת אחלה פורום
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-


