עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Yosi199,

    שלום אני צריך המלצה לכרטיס מסך שתומך בצורה אמיתית בשני מסכים בין אם הם יהיו LCD או CRT. ביצועים לא צריך יותר מסבירים מאחר וזהו מחשב אולפני שישמש בעיקר ליצירת מוסיקה. על איזה כרטיס אתם ממליצים עד ל1K? (לא חייב ללכת על היקרים יותר העיקר שיתמוך בשני מסכים!)

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  2. שלום יש לי כרטיס מסך מדגם HD4870 וכאשר אני מחבר אותו עם ממיר DVI ל HDMI הוא כמובן לא מעביר לי גם קול אלה רק תמינה. השאלה שלי האם קיים כרטיס מסך ( לא מובנה ) שמעביר גם קול פרט לוידאו .. ? תודה .

    • 22 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. Started by milliam,

    היי, יש לי...... היה לי כרטיס מסך 8800GTS, אך בתקופה האחרונה הוא התחיל לקרטע (מסך נתקע) והיום הוא שבק חיים בכלל אני מעוניין לקנות כרטיס חדש, עד תקרה של 500-700 ש"ח מפרט: מעבד E8400 3.00GHZ זיכרון: 2G 800MHZ + 1G 800MHZ בסך הכל 3 GIGA לוח אם: Gigabyte Motherboard GA-g31m-es2lהארד דיסק: 2 דיסקים קשיחים + דיסק קשיח חיצוני (USB) ספק כח פשוט מקריאה בפורום הבנתי שאין לי מושג איך להתאים את חלקי המחשב בצורה אופטימלית ולכן ארצה ייעוץ איזה כרטיס כדאי לי לקנות ואיזה ספק כח יתאים לכל המערכת .. והאם ההתקנים עובדים בצורה טובה ביחד תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  4. Started by אבי קורן,
    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  5. Started by dRoyal,

    שלום, אני מחפש כרטיס מסך שמתאים ללוח הנ"ל בתקציב של עד 800 ש"ח. חובה יציאת TVOUT. כרגע יש לי RADEON9800SE... האם השיפור יהיה משמעותי בכלל בתקציב הזה?

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  6. Started by galg,

    היי כולם, יש לי בבית טלויזיה מעולה - מסך שטוח של טושיבה, צבעים יותר חדים מכל LCD שראיתי עד עכשיו (לא בסרטים אלא בערוצים הרגילים שמשדרים 4:3, וכן גם לי לא ברור איך זה עדיין 4:3) אבל לצערי היא מהבוקסות של פעם ולא LCD עם יציאת VGA/DVI. לכן אני מחפש כרטיס מסך שיתמוך comopnent וככה לפחות אני אראה את המחשב בצורה נורמלית. מישהו יודע משהו על זה? תודה ;-)

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  7. Started by sagioto,

    היי, מישהו יודע אם יש כ. מסך שתומכים בחיבור displayport, ואם כן, איזה? חוץ מזה האם החיבור הזה יותר איכותי מ-dvi\hdmi?

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  8. Started by ofri11,

    שלום, האם ישנם כרטיסי מסך שתומכים בשתי מסכים אך לא כ-Extended, אלא כמסך אחד ברזולציה 2560*1024 (במקרה שלי), כמו טכנולוגיית ATI Eyefinity רק עם שני מסכים ולא שלושה? ז"א שהשורת משימות תהיה על כול המסך וכו'.. תודה מראש! עופרי.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  9. Started by audi4,

    חברים שלום האם זה טוב לבחור בכרטיס מסך של חברת ג'גיה ביט מדגם GT430 אם הלוח אם שלי הוא גם של ג'גיה ביט הכרטיס מסך שהמוכר הכניס לי למחשב הינו של חברת TWINTACH אני לא כל כך מכיר ויודע את החברה וגם מאז שהכרטיס נכנס למחשב המחשב מסרב להיכנס למצב שינה

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  10. אני רוצה להחליף את כרטיס המסך שלי, MSI GeForce3 Ti500, בכרטיס מסך אחר (מסוג AGP) למחשב לא חדש (P4 1.8GHz). המטרה העיקרית בשיפור זה הינו להתחבר למסך ViewSonic VP930B בעזרת כבל DVI. המחשב יהפוך למחשב גלישה באינטרנט, עבודות אופיס קלות, צפיה בטלויזיה ומשחקים קלים-בינוניים (למשחקים הבינוניים-כבדים יהיה בקרוב מחשב חדש מתקדם). בנוסף יש לי קצת בעיות עם הכרטיס (עדכון bios אחד נכשל ולא הצלחתי לעדכן אותו שוב - הוא עובד עם ה bios הגיבוי). אני זקוק להמלצה לכרטיס מסך לצורך העניין בסביבות 600 ש"ח. תודה

    • 7 תגובות
    • 694 צפיות
  11. Started by k22,

    שלום יש לי שאלה שמטרידה אותי הרבה זמן ולא מצאתי תשובה חבר שלי קנה כרטיס מסך 430 והוא אמר לי שזה תלת מימד ועלה לו 850+- השאלה שלי מה זה הכרטיס מסך הזה והם זה שווה להשקיע על זה 850+- ולמה לא עדיף נגיד 460 ב650 שקל?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. לאחר שניסית להתקין את כרטיס המסך שברשותי SAVAGE 2000 32MB על סלוט AGP VER1 במחשב פנטיום 2 ישן מתחוללת תופעה מוזרה ביותר. בעת התקנת הכרטיס המסך מקבל סיגנל ונשמע צליל הצפצוף האופייני לזיהוי כרטיס המסך אך כל שרואים על המסך הוא מסך שחור ( אם ממשיכים הלאה ניתן גם לשמוע את הWINDOWS עולה. התופעה מתרחשת בכל מחשב שהוא מאז ניסיון ההתקנה הכושל בפנטיום 2. כל נסיון לעדכן את הביוס (על עיוור) לא פותר את הבעיה. מחכה לעזרתכם האדיבה

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  13. Started by mapisto,

    שלום, לפני מספר ימים הבנתי שכרטיס המסך שלי מסוג Club3D Radeon 4870 512MB תקול. אין לי יותר מדי כסף להוציא על כרטיס מסך חדש וכבר פג תוקף האחריות. מה אני עושה ?! זה אפשרי לתיקון? לאן אפשר לשלוח את זה? תודה מראש לכל מי שעונה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by kotvana,

    יש לי כרטיס HD4670 כבר למעלה משנה. לאחרונה שדרגתי זכרונות וכשהמחשב עולה אני רואה קצת מהתמונה ואז הכל הופך להיות שחור. לפעמים אני מעלה ולא רואה כלום, אבל לפעמים רואים קצת וזהו. זה אפשרי, שכרטיס תקול ככה, או שזה רכיב אחר בעייתי? \

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by meital878,

    היי,  יש לי מחשב עם המפרט הבא (לפחות חלק ממנו, אז תגידו לי אם יש עוד נתונים שאתם צריכים):  ספק כח- A.PFC 3Y 450W fan12 power man inwin לום אם- G41M-E43 DDR3 HDMI MSI מעבד- Intel pentium D.core E6500 2.93GHz 2MB זכרון- H/s value geil 2GB DDR3 1066MHz דיסק קשיח WD 500GB 32MB c.g SATA2   המאיץ הגרפי הנוכחי שלי מובנה בלוח אם- הוא מסוג intel X4500.   המאיץ הגרפי שלי התקלקל ואני צריכה לקנות אחד חדש. אני מעוניינת להריץ משחקים בצורה מינימלית ( guild wars 2 על הדרישות המינימליות ביותר) והתקציב שלי הוא מקסימום 600 ש"ח (מקסימום!!).  אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס מסך שיתאים למפרט ולצרכים שלי   תודה רבה!!! מיטל.

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  16. Started by arkadish,

    מה עדיף 9600 gt או hd 3870?

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  17. Started by xgamer,

    שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך עקב שידרוג המסך שברשותי, היה לי עד עכשיו 17" וקפצתי ל 23". היה לי עד היום כרטיס מסך OB של NVIDIA (7300) אם אני זוכר טוב, הוא דיי הספיק לי למרות שלא הייתי מתנגד ליותר ביצועים. במסך החדש אני עובד ברזולוציה גבוהה יותר, והכרטיס OB כבר לא מספיק. חשבתי על מס' כרטיסי מסך: 4670 4650 9500 9600 כולם באזור חלקם יותר חלקם פחות, מה מהם הכי מומלץ ביחס למחיר/תועלת? תודה רבה. האם אחד מהכרטיסים האלה יספיק לי ע"מ לשחק משחקים כדוגמאת COD, PES, בצורה שבה אראה מספיק טוב? עד היום ה 7300 הספיק לי :]

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by aviel570,

    אני צריך כרטיס מסך שיריץ לי GTA IV ועד משחקים כאלה... אני חשבתי על זה כדאי לי לקנות אותו? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=713557

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by ch561,

    מפרט: E4300 זכרון 1G (מתכוון לקנות 1G נוסף). ספק 300W (EZCOOL כרטיס למחשב בשביל ילדים בני 7. כיום הם משחקים משחקים און ליין. ניתן לחרוג קצת אם זה שווה את זה. ושאלה שאני לא יודע היכן לשאול: האם לא עדיף במקום לשפר את המחשב לקנות להם SP2? תודה מראש

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by sagi_gan,

    שלום אני מחפש לחבר שלי כרטיס שיחליף את ה-6200tc שלו במשהו עם טיפה יותר שרירים... תקציב 500 שח pci-e תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  21. Started by DMK,

    איזה כרטיס יהיה טוב למערכת הבאה(מחשב ישן) ntel pentium 4 2.4 ghz 512 ram ‎asus mother board 8x האם radeon2600 יהיה טוב?? ואם כן איזה דגם לקחת??

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  22. שלום! נמאס לי מה-MX4000 שלי, גם שכן נהרס לי המאוורר שעליו ולקנות חדש יהיה קצת דבילי. אני מחפש כרטיס זול, כאמור, בין ה-500 ל-700 ש"ח וכרגע מתמקד בעיקר על ה-9600XT. האם מישהו יכול לייעץ בבקשה איזה כדאי? ועוד משהו, ב-KSP ישנו כרטיס שלמראית עין מיוצר כנראה ע"י ATI עצמה, מה שמפליא אותי. הם לא מייצרים כרטיסים, נכון? רק את ה-GPU עצמו! אני טועה? בתודה, שי.

    • 55 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. Started by zvika04,

    אני משדרג מחשב ביתי המיועד לאופיס, אינטרנט, סרטים וכד' וכן לילד בן 9 המשחק במשחקים קלים. המפרט: מעבד אינטל פנטיום D 805 זכרונות: 512TWINMOS DDR2 533 PC 4300 X 2 לוח אם: GIGABYTE GA-8I945P-G RH (מבוסס ציפסט INTEL כרטיס מסך: PCI EXPRESS X16 מתלבט בין הכרטיסים הבאים: PALIT ATI RAD. 1600 PRO GOLDEN 128 MB DDR3 128 BIT (שנה אחריות) 600 ¤ PALIT ATI RAD. 1600 PRO SUPER 512 MB DDR2 128 BIT (שנה אחריות) 650 ש"ח NIVDIA® GeForce 6600GT GPU 128MB DDR3 128 BIT +VIVO INNOVISIN מחיר 630 ¤ (אחריות שנה) Leadtek WinFast PX7600GS TD256MB DDR2 128 BIT מחיר 640 ש"ח 3שנים אחריות

    • 7 תגובות
    • 766 צפיות
  24. כרטיס מסך למשחקי רשת כמו ET ו AA שיריץ נורמלית עם fps טוב מעל 70 על הגדורות גבוהות בינוניות ה9800 פרו שלי מריץ אותם על 100 יציב אז אני מחפש משהו בסגנון שלו אבל בפחות כסף ולא יד שנייה 6800 רגיל 128 מגה 790 שקל 6600 רגיל 256 מגה 495 שקל 9600 פרו 256 מגה 390 שקל 9600 פרו 128 מגה 250 שקל 9600 אקס טי 256 מגה 490 שקל x1600 פרו 256 מגה 730 שקל מה אתם אומרים הכי ביצועים הכי טובים ביחס למחיר ויריץ תמשחקים ככה על 1024x786 בלי פיטלרים high או מדיום על fps יציב וטוב מעל 70 ? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by segevon,

    כרטיס מסך לחבר בעל מעבד Pantium D 3.4 ו2GB RAM.. לא משחקים כבדים במיוחד.. שיריץ CALL OF DUTY 4 על הכי גבוה שאפשר בתקציב הזה.. תודה... מפרט : Pantium D 3.4 DDRII 2 GB 333Mhz Intel Ati Xpress200 M-Board ספק של 450W (בטח מספק 400 גג)

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים