עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש את הכרטיס מסך הזה- nVIDIA GeForce NX6600 128MB PCIe MSI שעולה 900 ש"ח. ויש את הnVIDIA GeForce NX6600GT 128MB PCIe MSI שעולה בערך 1000-1100 ש"ח. הנה השאלות: 1) מה עדיף מבין שניהם, ומהם המאפיינים שלהם? (חוץ מזה שהם PCI-EXPRESS). 2) האם המחיר של שנייהם יקר מדיי??? 3) ובכלל שנייהם כרטיסי מסך טובים? החברה MSI יוצרת כרטיסי מסך טובים?? תודה על העזרה

    • 40 תגובות
    • 2k צפיות
  2. שלום, קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה של אינטל מאחר והשימוש היקרי שלי הוא קולנוע ביתי, אינטרנט ואופיס. המחשב מחובר לרסיבר שמחובר למסך טלויזיה של היטאצ'י עם רזולוציה טבעית של 1366X768. במחשב הישן עם XP וכרטיס מסך של nVidia הצלחתי להגדיר בלי בעיה רזולוציה של 1366X768 שהתאימה בול לטלויזיה. במחשב החדש עם הכרטיס המובנה של אינטל לא הצלחתי לשנות את הרזולוציה. השאלה שלי היא האם אפשר לשנות? ואם כן כיצד? במידה ולא, איזה כרטיס מסך כדאי לי לקנות כדי שאוכל לראות בטלויזיה כמו שצריך. הטלויזיה שלי תומכת ב- NR תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ItachiSan,

    היי, הכרטיס מסך שלי שבק חיים (כנראה, אני לוקח אותו היום למעבדה לבדיקה). במידה ואני אצטרך להחליף אותו בחדש, מה כדאי לי לקנות? זו המערכת שלי: Intel Q9550 Gigabyte ga-ep43-ds3 ATI HD 4870 1GB Vapor-X A-Data 4GB DDR2 HDD 3 x 3TB Crosair 550W Dell e-IPS 2109 22" 1650X1080 1920X1080 (לא זוכר דגם מדויק) LG LCD אם אפשר אני מעדיף לא להחליף חלקים אחרים מהמפרט, וכמובן שאני רוצה לקבל מקסימום ביצועים במינימום מחיר. תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Dj Tal Doek,

    שלום .. אני רוצה לשדרג כרטיס מסך .. תקציב שלי עד 500 שקל ועדיף כמה שפחות... המערכת שלי עכשיו היא כזאת : AMD 4200 אני עושה לה OC לוח אם: K9N Ultra 2GB Ram ספק 450W של EZ COOl זה די דחוף.. ואני צריך סניף פה בחיפה .. תודה לעוזרים :-)

    • 9 תגובות
    • 779 צפיות
  5. Started by shay820,

    שלום לחברי הפורום אני מחפש כרטיס מסך למחשב בעל יכולות כמו של PS3 למישהו יש רעיון??? והאם הכרטיס מסך זהו הפרמטר היחידי או שצריך גם מעבד וזיכרון חזקים אשמח לעזרה שי

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  6. Started by dan111,

    שלום, הלך לי הכרטיס מסך ואני מחפש לקנות משהו לא יקר מידי ב-KSP עם ביצועים שווי ערך פחות או יותר ל8600GT הלוח אם שלי זה ASUS P5B DELUXE מעבד E6600 אשמח להמלצות! ואשמח גם המלצה לכרטיס ב200-300 שקל אם הכרטיס ששווה ערך ל6600GT יקר זה מחשב שלא אחזיק עוד הרבה זמן ולא רוצה להשקיע יותר מידי, מצד שני אני רוצה מוצר איכותי וטוב תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  7. מחפש כרטיס מסך למחשב בן כ7 שנים אחרי שכנראה הלך הכרטיס הקודם (המחשב לא היה עולה או עולה ונכבה ומשמיע המון צפצופים בעליה). רק אחרי שהוצאתי את הכרטיס מסך מהלוח אם וניסיתי שוב להדליק, הוא נדלק ללא בעיות ומאז כמה שבועות שאין שום בעיות. מפרט המחשב: I5 2500 8GB RAM לוח אם של גיגהביט gigabyte ga b75m d3h 2TB WD BLACK SEASONIC 620W מאז שאין כרטיס מסך במחשב, תכנים ביוטיוב אפילו נראים תקועים ועם לאגים, סרטים FHD כבר לא יכולים לרוץ כמו שצריך במחשב ושלא נדבר על 4K שלא זזים. אני רוצה שהמחשב יזרים דרך PLEX למשל לטלויזיה (חיבור רשת חוטי), או לחבר את המחשב ישירות לטלויזיה. כשאני מנסה להפעיל סרט המעבד עולה ל100%. מה כדאי …

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. למסך 22 אינץ'. יש לי לוח אם שתומך גם ב AGP וגם ב PCIE ככה שלא משנה לי איזה תושבת. עכשיו יש לי 7300GT SONIC שכנראה לא יספיק לרזולוציה כזאת. אפשרות לתוספת של מקסימום 50 שח אם זה ממש כדאי. חשבתי על ה 7600GT SONIC של PALIT ב 570 שח יש עוד הצעות?

    • 12 תגובות
    • 914 צפיות
  9. אני מתכוון לקנות תמחשב הזה 2000# מעבד: Intel Conroe E6600 2.4Ghz 4MB 1066MHz Dual Core 2400# כרטיס מסך: CONNECT3D Radeon® X1900 XT 512MB GDDRIII with DVI-I VIVO+Arctic-Cooling Accelero X2 1200# זיכרון: lPQI TURBO DDR2 667MHZ 2048MB DUAL CHANNEL 700# לוח אם: GA-945P-S3 Intel Core 2 1066FSB DDR2 667MHZ 4 memory slots PCI Express x 16 2300# מסך: LG LCD 19 L1970HR 500# כובן קשיח: HITACHI 200GB 7200rpm 8MB Buffer SATAII 150# כונן דיוידי: Asus 16/48 Silver Retail DVD-ROM 500# ספק כח: ENERMAX LIBERTY 400W 600# מארז: GIGABYTE 3D AURORA אבל חשבתי שכבר עדיף לא להשקיע עכשיו הרבה בכרטיס מסך לקנות משהו שיחזיק לחצי שנה טיפה יותר ועד אז אמור לצאת D10 ואז לקנות כרטיס …

    • 7 תגובות
    • 700 צפיות
  10. מפרט המערכת: AMD Athlon II X4 630 Kingston PC3-10700 4GB GA-MA785GMT-UD2H DELL 2209WA (1680x1050@59Hz) ATI Radeon HD 4200 (Gigabyte) (Onboard) 500W eneramx/Or some other non genery company Sonata 3 case משחקים שישוחקו בהגדרות הכי גבוהות: Counter strike 1.6( נכון לעכשיו נפילות FPS ב SMOKE) Dragonica Dragon Nest Burnout Paradise Blade and soul ( when hes out ) http://www.gamesurferonline.com/blade-and-soul/#more-458 תודה מראש, נתן

    • 4 תגובות
    • 921 צפיות
  11. מתוך סקרנות - היום יש מבחר גדול של כרטיסי מסך טובים וחזקים. לי יש מערכת מבוססת AXP 1800 . השאלה היא איזה כרטיס מסך ינוצל במלואו ע"י המחשב שלי (אפשר להציץ בשאר הפרטים ב"מפרט המחשב" שלי). ג'י פורס 2 מהווה כיום צוואר בקבוק. רדאון 9700 ירגיש כמו שילדה של פרארי על מנוע של סובארו ג'אסטי... המטרה שלי היא להגיע לאיזון מקסימלי בין שני הרכיבים, כשכמובן קיימת אפשרות האוברקלוקינג גם למעבד (באוברקלוק ל + AXP 2000 הוא יציב כסלע) וגם לכרטיס מסך, אם אחד מהם טיפה חזק מהשני. (נ.ב: אין צורך בכלל להתייחס לשידרוגים עתידיים וכו') מקווה שהשאלה שלי ברורה בתודה HF

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by susuFOX,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם Raddeon X9250 יכול להריץ Windows Vista עם ה Aero Glass המחשב שלי בעל מעבד פנטיום 4 2.8g לא HT ועם 1G זיכרון

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  13. Started by liav12,

    במינימום מחיר..לא חייב על רזולוציה גבוהה ביותר...מספיק לי 800*600 או 1024*768 ואני לא ממש משחק על פילטרים...אממ התקציב שלי הוא עד 500-600 שקל בגירודדדד חח בתודה על העזרה [=

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by gggil,

    שלום, לפני מלא זמן ביקשתי הצעה ואמרו לי שה9500 יהיה הכי טוב בשבילי. גיליתי שיש לדי הרבה אנשים בעיה עם הכרטיס והוא עושה לי די הרבה תקלות אז רציתי להחליפו לכרטיס מסך יותר טוב או טיפה טיפה פחות טוב. הנה מפרט: פנטיום 4 ספק 520W ג'נרי לוח אם ABIT IG80 זכרון DDR ג'יגה כרטיס מסך 9500GT חשבתי על ה3650 512MB DDR2, אין משהו אחר שיכולתי לחשוב עליו. אז מה לעשות? להחזיר את המוצר ולקחח ת'כסף, ולקנות בKSP את ה3650 ב280 שקל? הצעות מTMS או KSP בבקשה תודה רבה לכל העוזרים, גיל

    • 12 תגובות
    • 964 צפיות
  15. לאחר ההודעה שהמשחק לא יפעל עם כרטיסי ה-MX אני צריך אחד חדש ובלי שום קשר הכרטיס שלי פשוט גרוע, אז הבקשה והתקציב בכותרת. תודה מראש slim_shady

    • 38 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. שלום מי שיכול לכוון אותי בבקשה לכרטיסי מסך עם 2 או 3 יציאות למסכים שיעבדו במקביל (אם אפשר זולים באופן יחסי..שימוש פשוט.)

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  17. שלום ברשותי לוח אם 4x , agp version 2.0 אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש מבלי להחליף את הלוח אם איזה כרטיסי מסך טובים אני יכול למצוא בתקציב של עד 1300 שקל? תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 856 צפיות
  18. Started by Lion,

    אהלן חברה...אז נמאס לי שכל משחק שיוצא לא עובד אצלי בגלל הshader 3 המזדיין הזה... .. אני מחפש כרטיס שיריץ את COD4 נורמאלי...לא משהו מיוחד אתם יודעים אל תתפרעו אז הנה המפרט ממירק... 17:34:24 @vG|Lazy: (CPU2) Intel® Core2 CPU 4300 @ 1.80GHz @ 1808MHz ( 4CoreDual-VSTA mainboard) , 447.81MB free (HDDs) 309GB, 24.5GB free 17:34:24 @vG|Lazy: (VGA1) NVIDIA GeForce FX 5200 (128MB), 1024x768x32, 85Hz (OS) Microsoft Windows XP Professional (SP1), 9h 8m 21s uptime, 2d 18h 48m 35s uptime record בקיצור.. מה אתם אומרים כמה אני צריך לבזבז (השקעה זה לא .. >.>)? תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  19. Started by xMoniT,

    אני צריך לקנות כרטיס מסך כי לי יש GeForce GTS 250 והוא ישן כבר אני צריך כרטיס מסך שיריץ את המשחק ^^ אבל כרטיס שלא יעלה יקר

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by LifeBoih,

    אז ככה בגלל כל מיני בעיות עם הכרטיס מסך אני צריך לקנות אחד חדש ואשמח שתעזרו לי למצוא אחד שיתאים אני כן מבין אבל לא בטוח איזה כרטיס מסך יכול להתאים ללוח אם. כעקרון התקציב שלי הוא עד 900 שקל ואני יכול לחרוג גם לאלף אבל לא יותר מזה,שימוש נטו לגיימינג. המפרט הוא כזה: Operating System: Windows 10 - x64bit RAM 2x8 1333 ddr3 CPU i5 4460 3.2 ספק כח 530W Storage WD 1TB SSD 128GB Motherboard gigabyte GA-H97-DH3-H97 GPU gigabyte GTX 960 4G

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. יש לי DELL 2007FP ועם הרכטיס מסך הנוכחי (ראו מפרט) כשאני עובד במצב CLONE של מסך + TV, הרזולוציה על ה 2007FP היא הרבה הרבה פחות מ 1600X1200. אני זקוק לכרטיס שיצליח לתמוך ש CLONE מסוג כזה אך לא יפגע ברזולוציה הטבעית של המסך. המלצות? עדיף מ KSP כי אני קונה משם משהו בכל מקרה.

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  22. Started by Lmagus,

    שלום, אני רוצה לקנות מחשב לגיימינג ואת המסך 2007WFP של DELL, איזה כרטיס מסך יתאים יותר להרצת משחקים ברזולוציה של המסך, 8800GTX או 8800GTS?

    • 12 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by almor12,

    אני מחפש כרטיס מסך שיתאים ללוח אם שלי. הלוח אם שלי הוא GIADA H61N הוא לוח אם מסוג MINI-ITX. אחרי בירורים בכמה חנויות מחשבים, נראה שאני צריך כרטיס מסך שיתאים לחיבור שבלוח אם. החיבור הוא PCI-E X8. איזה כרטיסי מסך יתאימו? (לא משנה אם זה כרטיסים חדשים) כרטיסים של X16 יתאימו לX8? אני לא מחפש כרטיס מסך למשחקים, אני מחפש כרטיס מסך שיתאים לי לHTPC שלי תודה על העזרה,

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  24. היי, הרצתי בדיקת חומרה על המחשב שלי וגיליתי שמכיוון שיש לי 64MB של video memory אני לא יכול לשדרג. לכן אני רוצה להחליף לכרטיס מסך מתאים שיריץ ויסטה כמו שצריך. אני לא מריץ משחקים בכלל ולכן אין לי צורך במשהו יקר. המטרה היא להוציא סכום קטן ככל האפשר על כרטיס אמין. הכרטיס צריך להיות עם יציאת DVI ויציאת TV כי אני רואה מלא טלויזיה דרך המחשב. על מה אתם ממליצים? תודה

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  25. Started by __MIKO__,

    המחשב : P4 2.4 HT ( dual memory או משהו כזה) לוח p4p800 זכרון 2X256 כרטיס מסך כרגע : גיפרוס 4 MX440 מחפש כרטיס מסך למשחקים בעיקר ( doom3 במקסימום סטינגס למשל) אבל שיהיה לו יציאה לTV . האם ישנו כרטיס מסך כזה שגם יכול לקבל סיגנל וידאו, אם לא אז לא קריטי ?( כדי להעביר לדיגיטלי מדיות סרטים אנלוגיות ) תקציב אלפייה.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים