כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, מישהו בבקשה יכול להמליץ לי על כרטיס מסך בסכום של 1,200 שקלים מקסימום? אפשר לחרוג מממש טיפה לא אכפת לי אם זה רדאון או נוידיה מה שמומלץ. לא מעוניין לעשות OC
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום במחשב שלי מותקן כרטיס מסך ONBOARD ATI 4200 HD הבן שלי מעונין לשחק ב- STARCRAFT2 . האם כדאי לשדרג לכרטיס מסך נפרד אם כן איזה. לא סביר שהוא ישחק במשחקים נוספים שדורשים עוד גרפיקה הלוח אם הוא GIGABYTE MA7856MT-UD2H ספק כח SUPERSONIK 350W
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן לכולם, השקעתי לפני 3 שנים בערך במחשב, נייח (בעזרת ההמלצות כאן בפורום). לאחרונה אני נתקל במשחקים שדורשים קצת יותר משאבים והPERFORMANCE יורד. אני מניח שהכרטיס מסך הוא החלק שמונע מהמשחקים לרוץ בהגדרות המיטביות ואשמח להמלצה טובה לקראת הCYBER MONDAY שבא עלינו לטובה. כרגע יש ברשותי AMD RADEON R9 380 ואשמח לכרטיס טוב יותר בסביבות ה-1200 ש"ח (בארץ). תודה לכולם!
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם כרטיס Gainward GeForce GTX 560 Ti 1GB DDR5 מצדיק תשלום של עוד כ 200 שקל לעומת כרטיס של HIS Radeon HD6870 1GB DDR5 ? לא ראיתי השוואות בין 2 הכרטיסים אבל לדעתי הם די דומים לחלוטין מבחינת ביצועים ( BattleField 3 ברזווציה של 1680 על 1050 ) . אשמח לקבל חיזוקים לכאן או לכאן או כרטיס מסך מומלץ ב עד 1000 שקל. תודה, דרור.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הלוח אם והמעבד שלי תומכים ב-AGP ככה שאני צריך כרטיס מסך לAGP והמחיר שינוע בין 1200-1400 אפשר חריגה אבל שתהיה כמה שיותר קטנה... תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני מבקש שתמליצו לי בבקשה על כרטיס מסך שעולה כ 500 ש"ח בתצורת PCIe לא הייתי קורא לעצמי גיימר מטורף כי אני בצבא אבל עדיין אני נהנה לשחק מידי פעם במשחקי FPS הייתי רוצה לדעת גם אם שווה להוסיף 200 שקל בשביל כרטיס שממש שווה את תוספת הכסף ואיזה כרטיס זה תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך מומלץ למשחקים בתקציב של 700 - 800 שח ?
-
- 10 תגובות
- 714 צפיות
-
-
הי אני מחפש כרטיס מסך בטווח המחירים הזה 1000 ש"ח. מעט גמיש כלפי מעלה. בעיקר חשוב לי עבודת עריכה בפוטושופ ועריכת וידאו, אבל גם גיימינג (בעיקר דברים ישנים יותר, לא הכי חדשים הרבה פחות חשוב מתחום העריכה). אני עובד על מסך 1440p ומשתמש בDisplayPort אם זה נתון רלוונטי. אני לא נעול ספציפית על nvidia או AMD אשמח לקבל את חוות דעתכם.
-
- 8 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
הי.. אני מתחיל לשקול שדרוג מסויים במחשב שלי (aka gfx card) ואני מחפש כרטיס מסך בסביבות האלף שקל, אולי 1100 מקסימום. מכיוון שנתברר לי שה- Radeon 9500 Pro כבר אינו זמין אני מחפש אלטרנטיבות. אין לי העדפה nvidia/ati. תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלוםן, רציתי לקבל המלצה לכרטיס מסך בסביבות ה 300 ש"ח. אני לא גיימר רציני - אבל אני מתכנן לשחק SINS OF A SOLAR EMPIRE המחשב שברשותי: AMD 64 X2 (4800+) ASUS M2N AM2, nForce 430 2x1GB Corsair XMS2 TwinX CL4 תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
מחפש כרטיס שיעבוד ב 120 FPS ב GTA V המסך - Full HD מעבד - Intel® Core i7-6700 3.4GHz זיכרון - 16GB DDR4
-
- 3 תגובות
- 4.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. יש לי את המחשב הבא: 13th Gen Intel(R) Core(TM) i5-13400 2.50 GHz Gigabyte B660M DS3H DDR4 Corsair DDR 4 16G (8Gx2) 3200 CL16 Windows 11 Home אין כרגע כרטיס מסך. נתקלתי במספר משחקים שבדרישות כתוב Intel HD 2000 or equivalent Graphics. והשאלה איזה כרטיס מסך מומלץ שיעמוד בדרישה הזו וגם יתאים לשאר הרכיבים מחשב? האם intel hd 2000 זה נחשב לדרישה נמוכה במונחים של היום? האם עדיף משהו יותר טוב? אני לא מפעיל הרבה משחקים, כך שלא הייתי רוצה להשקיע בכרטיס יקר איכותי. מעדיף להגביל את זה לתקציב של 400-500 שח, אבל בגלל שאני לא ממש מבין לא יודע האם זה תקציב מתאים.
-
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
הי, אני קונה מחשב חדש ורציתי לדעת על איזה כרטיס גרפי אתם ממליצים ל-3ds max? אני רוצה לציין שאני לא משחק בכלל במחשב - רק אינטרנט, סרטים ו-3ds. תודה מראש לכל העונים!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ברשותי מערכת מבוססת AMD64 DUALCORE 4800, 2GB, NVIDIA 8500GT, DELL 2407WFP-HC, VISTA ULTIMATE. מהו כרטיס מומלץ להרצת מדמה הטיסה האחרון ברזולוציה מלאה )1920X1200) עם אופציות הגרפיות המלאות? תודה, רועי
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה לדעתכם יהיה כרטיס טוב שיעבוד ביחד עם i3 2120 למשחקים, ויתאים לגודל micro ATX (ממש צפוף אצלי במארז ) שלא יהיה יותר מידי יקר, אפשר גם יד 2. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי! אני מעוניין להוסיף ל OPTIPLEX שלי כרטיס מסך... (לוח אם מדגם 04Y8V0) מסקירות שקראתי/ראיתי/שמעתי אני מבין שהכרטיס המומלץ יהיה gigabyte gt 1030, האם יש המלצות נוספות? רעיונות? מחשבות? מחכה לשמוע... תודה רבה מראש כמובן!!!
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום , מהו כרטיס המסך המומלץ ל- PCIE 1 ? רצוי ש: עד 300 ש"ח תומך DVI , HD אומנם אני לא גיימר אבל משחק המון fifa , ולמעשה מחפש כרטיס מסך שיתאים ל-FIFA09 . האם הכרטיס הנ"ל ATi Radeon HD4350 Silent LP יתאים ל-PCIE1 ? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
לא ממש מבין בכרטיסי מסך .. אני רוצה משהו שיכול להריץ לי משחקים בצורה טובה. בערך 500 ש"ח AGP ... כרגע יש לי geforce 4 mx 440 שזה מתקופת האבן ולא מייצרים את זה בכלל לא ? אבל עד היום זה מריץ לי המון משחקים חדשים שיוצאים ... השאלה שלי האם כל כרטיס מסך ככה? נגיד אני אקנה כרטיס מסך עכשיו ב500 ש"ח לAGP ועוד איזה 5 שנים זה עדיין יריץ לי משחקים ? תודה!
-
- 8 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אז הזמנתי את האוקיולוס ריפט בעיקר לשימוש בסימולטור הנהגיה Assetto corsa, פתחתי הזמנה גם על GTX 1070 אך יש לי זמן להתחרט ולקחת 1080 במקום. האם ה1070 מספיק לשימוש בריפט? בתודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין להחליף כ. מסך למחשב שלי (P3 930). איזה כרטיס יתאים לו? האם אפשרי לשים במחשב כרטיס GF4 128DDR ? מחירים בערך?
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-
-
היי ראיתי את כרטיס הסמך הנ"ל מאמזון https://www.amazon.com/Gaming-GeForce-Overclocked-Graphics-TUF-GTX1650S-O4G-GAMING/dp/B081KY5L57/ref=pd_sbs_147_3/141-5050575-3232858?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B081KY5L57&pd_rd_r=b800d349-efff-453f-9893-a51831c42cec&pd_rd_w=c5eHz&pd_rd_wg=XMnR1&pf_rd_p=7cd8f929-4345-4bf2-a554-7d7588b3dd5f&pf_rd_r=EXJCM9J26HGBDJM8WKRB&psc=1&refRID=EXJCM9J26HGBDJM8WKRB האם במחיר הנ"ל יש טוב ממנו לגיימינג לייט עבר מפרט של לוח אם B450-M ומעבד RYZEN 5 2600 וספק 400W
-
- 13 תגובות
- 2.7k צפיות
- 2 followers
-
-
מישהו אולי יודע איזה סוג של כרטיס מסך מומלץ לגרפיקאי שמשתמש בתוכנות כמו 3DMax, PhotoShop ו-Maya? האם כרטיס שמתאים למשחקים כבדים בהכרח מתאים גם לתוכנות גרפיקה?
-
- 1 תגובה
- 3.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפש כרטיס מסך בסיסי בתקציב של 200-300 שקל לעבודה משרדית על שני מסכים 19 אינץ'. האם כמות הזכרון חשובה כאן? האם יש עדיפות משמעותית ליותר זכרון? שאלה נוספת, האם יש חשיבות לסוג החריץ? המחשב אומנם זול ופשוט אך בעל חריץ PCI-E אחד, האם עדיף לקנות כרטיס שתואם לזה? האם השיפור בעבודה משרדית יהיה משמעותי לעומת PCI רגיל?
-
- 7 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אהלן חברים. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך לצורך משחקים (לא כבדים ולא רבים), אני מעוניין לשחק רק עם הטלויזיה ולא עם המסך מחשב. המערכת שיש לי כרגע: corsair air 240 intel i5 6600k gigabyte b150m Gigabyte HD 6950 (מהמחשב הקודם) corsair ddr4 8GB x2 Samsung EVO 850 250gb fsp everest 700w (מהמחשב הקודם) אני מתלבט לגבי ה 1070 או 970, אני יודע שההבדלים אמורים להיות גדולים אך במחיר שאני יכול להביא את ה GTX 970 שווה לחשוב לפני (210 פאונד באנגליה) קצת יותר מאלף שקל. השאלה היא האם יש הבדלים לגבי הקרנה למסך גדול יותר 55" שהוא גם 4K, אני לא משחק הרבה וגם יש לי PS4. אשמח לדיון בנושא, …
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום קיבלתי מלא הצעות למפרטים לקניית מחשב חדש וכל הצעה עם כרטיס אחר ואני כבר הלכתי לאיבוד שם אני גרפיקאי מתחיל על אפטר וסטודיו מקס שמחפש מחשב טוב לעבודות ורינדורים, אפשר לקבל המלצה על 2 כרטיסים חזקים וטובים ליעשו את העבודה? (בגדול מה שאני הולך לקנות זה מעבד קוואד 4G עם רייד0 וכרטיס טלוויזיה גם כן תודה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-


