כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך, כנראה יד שניה, למחשב עם i3 6300 ו-8 ג'יגה DDR3L. הספק הוא Antec Earthwatts 500w AE-500, ויש לו רק זוג חיבורי PCIe עם 6 פינים. אז, כרטיסים כדוגמת ה-280x לא באים בחשבון בכלל? אפשר לחבר זוג חיבורים עם 6 פינים ולקוות לטוב או לחפש רק כרטיסים עם זוג חיבורי חשמל עם 6 פינים? תודה. עריכה: אני רוצה להשקיע עד 500 ש"ח בכרטיס מסך.
-
- 5 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן יש לי מחשב HP SFF בעל ספק של 240W השאלה איזה כרטיס (PCIe) ניתן להצמיד לו שייתן את הביצועים הכי טובים למשחקים? תודה
-
- 7 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום חברים. קיבלתי מערכת דיי ישנה ואני מיעד אותה לעבודה משרדית וצפייה בסרטים בלבד. לוח אם: Gigabyte GA-G31M-ES2L מעבד: Dual-core E5200 2.5Ghz שהמהרתי אותו ל 3.18Ghz זיכרון: 4GB 800Mhz - מומהרים ל 1020Mhz מע' הפעלה: Win7 Ultimata 64bit אני רוצה לראות במערכת הזאת סרטי Full HD אך כרגע יש לי רק כרטיס מסך אינטגרלי של אינטל (G33/G31) בכוונתי לרכוש כרטיס מסך טוב שיריץ סרטים כאלה חלק לחלוטין, אך שלא יהיה יקר. הסלוט שיש לי על הלוח הוא PCIEx16 מגרסה 1 (לא 2 ולא 2.1) 1. כמה זיכרון הכרטיס צריך? ג'יגה? 2 ג'יגה? או מספיק אפילו 512MB? 2. רוחב פס, (Memory Interface) האם לחפש 128Bit או שמספיק 64Bit? בינתים בחיפוש מצאתי את אלו: Gigabyte nVIDIA GeForce 210G 512MB PCIe GV-N210OC-512I - במח…
-
- 15 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרגע כרטיס מסך hd 4890 אני ממש מרוצה מהכרטיס הזה, לאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות, אני מחפש כרטיס חדש שיהיה פחות או יותר ברמה שלו (עדיף שיתמוך בdx11) המפרט: לוח אם: 770ta-ud3 ASUS ספק GX 550 מסך BENQ GL2250 זיכרון 4 gb מחפש כרטיס בסביבות 500 ש"ח האם יהיו מבצעים ב black friday ואם כן איפה תודה
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם מחפש כרטיס מסך עם הפרמטרים הבאים: אפשרות לחבר 3 מסכים (כניסת המסכים היא HDMI , אני יודע שיש היום חיבורים חדשים (דיספליי פורט) אבל אני לא יודע בדיוק איך הם עובדים. עבודה חלקה לתוכנת LightRoom - עבודה בתמונות בלבד הפרמטר הכי חשבו: שקט, עדיפות למוצר ללא מאווררים, ואם כן, צריך להיות הוכחה שהם שקטים, המחשב מוצב בתוך חדר הקלטות. אבקש לא להציב מוצרים יקרים מאחר והשימוש בהם הינו מזערי. התקציב פתוח. תודה לכולם
-
- 15 תגובות
- 4.7k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכם, אני מעוניין לבנות תכנת עבודה לתלת מימד+רינדור ואני בודק כרטיסי מסך... אין לי ניסיון בכרטיסי מסך ואשמח שתמליצו לי על כרטיס ברמה הגבוה ביותר. מה ההבדל בין סידרת ה Quadro FX לבין ה- Nvidia 8800, מה עדיף? עבור מחשב: אני החלטתי לרכוש את המעבד המרובע - QX6700 שאר הרכיבים ירכשו בהתאם...
-
- 6 תגובות
- 828 צפיות
-
-
התוכנות לעריכה גראפית העיקריות שיעבדו איתן על המחשב הן: פוטושופ, פלאש, מאיה אילוסטיטור, אין דיזיין ואפטר אפקט. אלו התוכנות העיקריות אבל מניח שיהיו גם תוכנות נוספות או גירסאות עתידיות של התוכנות הנ"ל. אפשרות אחת שהמליצו לי עליה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=16700 מה אתם ממליצים? אפשר לחרוג טיפה מהתקציב אם צריך.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
היי אני רוצה מעוניין לקנות מחשב חדש ואני מתלבט בקשר לכרטיס מסך, רק לעבודה גרפית בפוטושופ, אילוסטרייטור אפטר אפקטס פריימיר ואולי מאייה בעתיד( לא למשחקים), איזה כדאי לקנות כי הבנתי שיש כרטיסי מסך יעודיים לעבודה גרפית ואם בכלל אני צריך כזה או שאני יכול להסתפק במשהו פשוט וזול. תודה נ.ב. חשבתי לקנות את Q6600 השאלה אם צריך אותו או שזה סתם בזבוז של כסף?
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום.. אני מחפש כרטיס מסך לעבודה גרפית בתכונות הנדסיות.. ואני לא מבין בדברים האלה ולכן גם אין תקציב.. איזה סוג כרטיס צריך לזה ? כמה הוא עולה וכו'.. תודה..
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך שיתאים לעבודה בתלת מימד (Maya, Rhino, SolidWorks וכו') ולעבודה בדו-מימד (Photoshop, Illustrator וכו'). אין לי צורך (או כסף) להשקיע באחד מהכרטיסים מהסדרות המיוחדות לתלת מימד של Quadro FX או FireGL ולכן אני מחפש את כרטיס בעלות מינימלית מאחר ואני כן מתכנן, במידה ויהיה צורך, לרכוש בשנה הקרובה כרטיס מיוחד לתלת מימד. לפי הבנתי אפשר לקחת כרטיס פשוט ולכן חשבתי ללכת על ATI HD3450 בעלות של כ-200 ש"ח על מנת לחסוך לשדרוג עתידי. (המערכת הינה מבוססת Q9450 ו-4GB זיכרון). הצעות והמלצות יתקבלו בברכה. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, ברשותי מסך חדש ואני מעוניין בכרטיס מסך AGP פשוט וטוב שיתן לי את איכות התמונה הטובה ביותר בחיבור AGP. האם יש הבדל בין החלופות הבאות, בנוגע לאיכות התמונה בשימושים של משרדיים ? : ?6200A 256MB TV, DVI, AGP? ?9600 Pro EZ 256MB, TV, DVI, AGP? ?Radeon 9600 XT 256MB? אשמח לקבל תשובה למרות שהנושא לא "סקסי" תודה, עודד
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
בהמשך לשרשור הזה, אני מחפש כרטיס מסך למחשב משרדי שמידי פעם עורכים עליו סרטים (לא HD). בגדול, מחשב משרדי יכול להסתדר עם כרטיס מסך O/B ואני תוהה האם ענין הוידיאו אמור לגרום לי לרכוש כרטיס חיצוני. אין לי צורך בכרטיס לכידה או בכניסת וידיאו, כיון שכרגע כל הוידיאו מגיע דרך USB וזה בסדר גמור. תקציב לכרטיס: 400-600 ש"ח, בהנחה שצריך סכום כזה. אשמח לקבל הכוונה והמלצות!
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום, אני כותב תוכנה במטלב המציגה גרפיקה. כשעבדתי בגרפיקה דו ממדית המחשב שלי עוד תמך בעניין. כעת אני כותב תוכנה העובדת עם מודל תלת ממדי ונראה שהמחשב שלי לא חזק מספיק בשביל העניין (כל פעולה לוקחת זמן). יש לי כרטיס גרפי פשוט ומובנה על לוח האם (לוח אם מסוג asus p8h61) ואני מעוניין לשדרג. במחשב מותקן מעבד i3 וזכרון ram של 4giga . למיטב הבנתי כרטיס מסך טוב יכול מאד לעזור. אשמח להמלצות איזה כרטיס מסך (פירמה, זכרון וכו') עד 400 ש"ח. תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך לעבודה מקצועית (אדריכלית) בעיקר עם תוכנות כדוגמת MAYA ו-AUTOCAD. יש המלצות עד 1000-1200 ש"ח? האם כרטיסים מסדרת 4850 (RADEON) יעשו את העבודה או שמא יש לפנות לכרטיסים "מקצועיים"? תודה, בן
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
שלום, אני עוסק בעריכת וידאו, בעיקר עם תוכנת Premier. רציתי לדעת אם יש כרטיסי מסך ומומלצים לעבודה בתוכנה הנ"ל ולעריכת וידאו בכלל. תודה!
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
מחפשת לפטופ חדש שיעמוד בעומסי חישובים של solidworks. המלצה על כרטיס מסך חזק? עדיפות מניסיון עם התוכנה תודה!
-
- 3 תגובות
- 4.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לחברי הפורום אני מייעץ לחבר בבחירת מפרט למחשב לעבודה עם אפטר אפקטס כרגע כרטיס המסך עומד על 9600GT השאלה היא אם יש הצדקה להשקיע בכרטיס מסך איכותי יותר כמו קוואדרו? האם זה משמעותי בעבודה עם אפטר אפקטס כמו שזה משמעותי בעבודה על תלת מימד ועריכת וידאו? תודה
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום רב, אודה להמלצות על כרטיס מסך למחשב המיועד לעבודה שוטפת עם פרימיאר. התחלתי בתכנון מפרט כללי, אבל חשובה לי המלצה מקצועית וממוקדת לכרטיס שמתאים לתוכנה. זה המפרט שחשבתי עליו. זה הכרטיס שבינתיים שמתי במפרט MSI GTX780 3G DDR5 GAMING Twin Frozr, אבל באמת אשמח להמלצות ממבינים... תודה ושבוע טוב
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך שיאפשר חיבור שני מסכים לצורך עבודה נוחה עם תוכנות GIS (מיפוי). אין צורך בביצועים מיוחדים רק שיהיו שני חיבורי DVI. משום מה אני לא מצליח למצוא כרטיס כזה. בכל הכרטיסים שראיתי יש או חיבור אחד DVI ואחד VGA או DVI ו-Display port. אני יודע שאפשר להשתמש במתאמים אבל זה נראה לי מסורבל ומיותר אם יש פתרון פשוט. האם מישהו יודע איזה כרטיס יכול להתאים לצרכים האלו.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום שלום... לאחרונה חזרתי לעולם התלת (עיצוב ואנימציה, לא משחקים..) ואני מעוניין לדעת אילו כרטיסי מסך טובים ישנם בזוק כרגע ואם מישהו יוכל אולי להמליץ לי על אחד אני מדבר על טווח מחירים של 1000-1500 ש"ח...משהו לא יקר מידי ולא זול מידי אני עובד בעיקר על MAYA ו-MAX. תודתי האינסופית נתונה למי שיכול לעזור...
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום, למטרות של עיצוב גרפי מקצועי, איזה כרטיס מסך מומלץ? אני יודע שאפשר לקחת את הכי יקר שיש בשוק וזהו, אבל אני מעוניין לדעת באיזה כרטיס ניתן להסתפק בכדי לקבל ביצועים מספיק טובים? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי כולם רכיבי המחשב שלי : מעבד I7 זכרון 8GB קשיח 120SSD אני מחפש כרטיס מסך בעלות של 350 שח עבור עבודות גרפיות מה דעתם על כרטיס הזה : http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9912 ושאלה שניה, מחשב עבור עבודות עם גרפיקה (פוטושופ) עדיף מעבד I7 עם כרטיס מסך פחות טוב או I5 עם כרטיס מסך חזק יותר? תודה מראש מני
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני קונה מערכת עריכה חדשה ללא כרטיס עריכה לכן אני רוצה להתיעץ בקשר לאיזה כרטיס מסך יתאים לי למערכת כזאת כשאני יוצא מנקודת הנחה ששאר רכיבי המחשב יהיו איכותיםם ביותר מעבד אינטל 3.4 1024 ראם וכו ... ככה שאני צריך מסך איכותי שיתאים לצורכי, אני לא צריך משהו למשחקים וגם לא משהו לתוכנות תלת מימד תודה!
-
- 3 תגובות
- 857 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כ.מ. למחשב שעליו עורכים וידאו ותמונות (PS) עדיף עד 500 ש"ח מפרט מחשב: Intel E6700@2.6G Asus P5B Dlx 965 EZCool 500W מסך U2410 DELL תודה
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
הי אני מעוניינת לקנות מחשב לצורכי עיבוד תמונה, עבודה עם פוטושופ וכמה תוכנות פתוחות בו זמנית, וקבצי RAW מאד כבדים איזה כרטיס מסך אני צריכה? תודה
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-


