כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
חבר שלי צריך כרטיס מסך למחשב הישן שלו P4 2.4GHz ASUSTeK P4S800D-X -- http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=12&l3=45&model=407&modelmenu=1 הוא רוצה שיתאים לו לפיפא 2009, חשבתי על HD3650 ל AGP... ראיתי שיש גם ביותר זול 2600PRO gamer... איך יהיו ההבדלים בין הכרטיסים? האם יריצו? והאם יש משהו יותר מומלץ ?
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום. לאחי הקטן יש P3 450mhz מהסדרה הראשונה (KATAMAI) ולוח אם מבוסס Intel 82440bx. כרגע יש לו RAGE 8MB שאין לו אפילו האצת תלת מימד ואני רוצה לקנות לו כרטיס שיוכל להריץ באופן סביר על ההגדרות הכי נמוכות (מעל 20FPS) משחקים שלא לוקחים יותר מידי משאבים, ספיידמן, הארי פוטר, NBA LIVE וכל שאר השיט שילדים קטנים משחקים. מבדיקה שלי בEVEREST הלוח אם שלו תומך רק בAGP 1X/2X, איזה כרטיס אני יכול לקנות? יש לציין שהכניסה הזו של הAGP היא הפוכה לAGP4 ו8 ואיאפשר להכניס כרטיס שתומך באחד מאלה, כאילו זה בלתי אפשרי פיזית, רק כרטיסי 1 או 2X. נא לא לעבור את ה200 שקל כי סך הכל המחשב שלו לא ינצל לגמרי אפילו משהו כמו GF4MX. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום, הפנו אותי לפורום הזה מפורום מפרטים, אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא כרטיס מסך אופטימלי עבור הצרכים שלי: מחפשת מחשב תותח לרינדורים. עובדת על תוכנות :. AutoCad, SketchUp, V-ray render, PhotoShop גם קצת אילוסטרייטור ופלאש.. מחפשת 64 ביט: (אמנם סקאטצ'אפ ווי ריי כרגע עובדים רק בתור אפליקציית 32 ביט, בהמשך הם ישתפרו, ובגלל פוטושופ מעדיפה 64) לא משחקת בכלל במשחקי מחשב. לכן חשוב שיהיה כרטיס מסך עם open gl המארז לא צריך להיות שקט, זה בחדר העבודה, לא השינה. תקציב עד 5000 אבל בעיקרון חשבתי על 3500-4000 שח. אשמח למפרט מסודר עם כל הדברים, כזה שאפשר ללכת לאייבורי ולקנות. תודה המון המון תודה, ענבל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, ברשותי מחשב עם המעבד הנ"ל שהוא סה"כ מעבד טוב לצרכיי. כיום במחשב כרטיס מסך ישן 9500GT, הייתי רוצה לרענן אותו. ההבנה שלי בתחום נמוכה מאוד אבל ממה שהצלחתי להבין עליי לחפש מאיצים גרפיים בחיבור pcie 2.0m מה אתם אומרים על GTX560? האם יתאים? האם יש מצב כזה שמעבד/לוח אם מסרסים אותו? תודה מראש, יובל.
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מעוניין להחליף את כרטיס המסך במחשב המדיה סנטר שלי. התקציב עד 500 שקל (אם אפשר לחסוך - אז לחסוך) ואלה הצרכים: א. יציאת HDMI כדי שאני יוכל לחבר אותו לרסיבר בכבל HDMI ויוכל להעביר גם קול וגם תמונה על הכבל. ב. אפשרות להרצת משחקים לא כבדים, כגון FIFA או פרו אבולשיין, כמובן שרצוי על הגדרות טובות (ביחס לתקציב), והרצת סרטים כבדים (10 גיגה ויותר). ג. כרגע ברשותי ספק כוח של EZCOOL - לדעתי 300 וואט (אני כרגע לא בבית בגלל זה אני לא יכול להגיד במדויק) - אני מתכנן כמובן להחליף אותו. האם אתם מכירים חברה בשם Seasonic או FSP ? האם ספק שלהם נחשב לטוב ? ד. חשוב שתרשמו איזה ספק צריך בשביל הכרטיס. ה. אשמח לדעת גם לאיזו חברה יש יותר יתרונות בתחום המדיה סנטר - ATI או NVIDIA. כמובן שפה …
-
- 3 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום, המחשב אשר משמש אותי לעבודת המעבדה ועיבוד הנתונים הוא מחשב מותג HP Compaq Elite 8300 MT (מעבד i7-3770 ו8 ג'יגה ראם). בעבודתי, אני לאחרונה מתעסק עם אותות דיגיטליים המורכבים מסדר גודל של 8^10~ נקודות דגימה לרישום. (רישומים אלקטרופיזיולוגיים באורך של שעה\שעתיים הנדגמים בתדר דגימה של 20KHz). המחשב מתקשה מאוד ליצור גרפים בmatlab של סיגנלים כאלו (ואף נתקע) ולבצע FFT לוקח נצח. אשמח להמלצה על כרטיס מסך אשר יסייע לביצוע החישובים הללו. אציין כי את מרבית הגרפים אני אצור עבור קטעי זמן הנעים בין חלקי שניות ועד דקות בודדות, אך פורייה, קונבולוציות ועיבוד נתונים נוסף ייעשה על כל הסיגנל (גם אם במקטעים..) (את הזיכרון אני כנראה גם ארחיב ל-16 גיגה, והכרטיס (במידה ו..) ירכש מחנו…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה ליקנות כרטיס מסך חדש למחשב הזה , המחשב נועד למשחקים כבדים , כמה דרישות: 1. שיהיה שווה את המחיר שלו 2.תקציב: עד 1300 3.שיהיה לפחות 856MB 4.משהו מעל הרמה של 9800GT 5.עדיף של חברה ידועה זהו... הנה המפרט: מעבד Intel Core 2 Duo E8400 Box לוח אם Gigabyte GA-EP45-DS3 או dfi lanparty dk x 38 t2rb יש לי את שניהם כונן קשיח Seagate ST3500410AS 500GB SATA2 16MB זיכרון G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 1066Mhz CL 5-5-5-15 PI צורב ASUS DRW-2014L1T X20 DVD מארז ללא ספק COOLER MASTER Centurion 590 ספק כח Enermax Modu82+ 525W מאורר למארז Arctic Cooling AF12025L 120mm קרור למעבד Arctic-Cooling Freezer 7 Pro מסך Samsung 22" T220 2ms LCD מקלדת Logitech G15 Gaming Keyboa…
-
- 10 תגובות
- 806 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש למשרד שלי, יש לי מחשב גיימניג בבית.. וקונה עכשיו מחשב למשרד שרוב השימוש יהיה אינטרנט, אופיס.. ולפעמים גיימניג קל. טיפה משחקי אסאסטרטגיה כמו company of heroes 2 ולא יותר מזה. בכללי אני לא קןנה מחשב בלי כרטיס מסך. לא רוצה להוציא אלפי שקלים על המחשב הזה. מעבד i5 כונן ssd וכרטיס מסך סביבות 800 ש"ח. חשבתי על 750/ti איך הכרטיס הזה? תודה רבה
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב אז ככה.. יש לי מחשב נייד שאני רוצה לקנות לו כרטיס מסך חדש כדי להריץ משחקים חדשים יותר כמו :A.V.A Combat Arms יש לי כמה שאלות לפני שאני עושה את זה: 1. האם אפשר בכלל להחליף למחשב נייד כרטיס מסך? 2. אם אפשר רק לחלק מהם אז האם אפשר להחליף לשלי? 3. מה אתם צריכים לדעת כדי להמליץ לי על כרטיס מסך נכון כדי שאני אבדוק ויעלה לכם? 4. איזה כרטיס מסך אני צריך?
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות מחשב נייד, לא גיימינג, אבל שיוכל להריץ קצת משחקים. איזה כ.מסך עדיף: NVIDIA® GeForce® 920MX with 2GB DDR3 NVIDIA® GeForce® 940MX AMD Radeon? R7 M440 Graphics 2 GB DDR3 כאילו ברור ש-940 יותר טוב מ-920, השאלה אם AMD עדיף מ-920 או 940. תודה רבה!!
-
- 14 תגובות
- 9.4k צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד לנובו g550 מערכת הפעלה ווינדוס 7 home premium ו 64 ביט כרטיס המסך שלי הינו lp156wh2-tlaa כאשר אני מחבר אותו לטלויזיה האיכות יורדת פלאים שאלתי היא האם ישנה אפשרות להחליף כרטיס והאם זה יעזור בכלל,האם לאיכות הכבל שמחבר את המחשב לטלויזיה ישנה משמעות ואולי הוא הגורם הבעייתי,או שיש רעיון אחר,כל תשובה תתקבל בחיבוק... תודה מראש איתי שנהר
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש לי מחשב נייד של HP, מסדרת PAVILION עם כרטיס מסך geforce 6150, האם ישנה אפשרות להחליף\לשנות את הכרטיס מסך? פשוט ראיתי למכירה בפורום כרטיס מסך לנייד: http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/9175/cat/34 תודה לעוזרים !
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב נייד בשביל לשחק במשחקים יותר חדשים ואני רוצה לדעת כמה דברים לפני זה... 1. האם אני יכול בכלל להתקין כרטיס מסך למחשב הנייד הזה? 2. איזה כרטיס אתם מציעים לי במידה ואני יכול לקנות? 3. לא קשור לתת פורום הזה האם אני יכול להתקין windows 7 במחשב הזה? יש לי את הדוח של everest אבל אני לא יכול להעלות אותו כי הוא גדול מדי אז תכתבו לי בדיוק מה אתם צריכים ואני יעלה את זה בהודעה..
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, לא מזמן קניתי מחשב נייד עם הנתונים הבאים: מעבד T5500, עם 1 GB זיכרון DDR2 677mh, לוח אם intel 945 chipset, עם כרטיס מסך onboard GMA 950. כעט אני מעוניין לקנות כרטיס מסך למחשב, לא משהו רציני ויקר, כרטיס שיתאים למחשב שלי, שיוכל לעלות משחקים עם גרפיקה חזקה, באיכות הבנונית שלהם ברמה טובה מאוד. אך לצערי אני לא מצליח למצוא מידע בנושא, כל הכתבות והסקירות הן על כרטיסים גרפיים של מחשבים נייחים. אם מישהו יוכל לתת לי לינק לנושא או שיוכל להמליץ לי על כרטיס מסויים אני אשמח מאוד! (עזבו Driectx 10..)
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום אני גרפיקאית ואני מחפשת כרטיס מסך טוב וביצועים לאורך זמן למחשב נייד.לבנתיים הנותנים שיודעים לי על המחשב הם:מעבד intel core i7 -64 bitRAM- 8GBאת שאר הנתונים אני כנראה אבחר ע"פ כרטיס המסך.תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני שנה קניתי מחשב נייח מKSP , מצ"ב תמונה עם מפרט המחשב. בנוסף שדרגתי את הזיכרון לעוד 8 GB מאותו סוג בדיוק - סה"כ 16 GB לפעמים המסך של המחשב מתחיל לרצד (כשהוא עייף או כשכבד לו) ואם אני עושה ריסטרט זה מסתדר. בנוסף לפעמים כשאני רואה סרטון ואני קופץ קצת קדימה או אחורה יש מריחה של הפריימים למס' שניות ולאחר מכן זה מסתדר.. השימושים שלי במחשב הם בעיקר אינטרנט, אופיס, תכנות עם ויזואל סטודיו ושימוש בתוכנות אדובי. ואני לא משחק במחשב בכלל. אשמח להמלצה לכרטיס מסך לא יקר שיסדר לי את הבעיות שציינתי. בנוסף הכרטיס חייב לכלול מינימום 3 יציאות, בלי VGA. (יש 2 מסכי מחשב וטלוויזיה אחת שמחוברים אליו) אשמח לעזרתכם
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אודה לעזרה, יש לי מחשב עם i5 ו4 גיגה ראם עם 500 וואט ספק כוח ואני משרטט בתוכנת אוטוקאד, היה לי כרטיס מסך gts 450 אשר הפסיק לפעול ובאייבורי המליצו לי על כרטיס gtx 750 oc של גיגהבייט שעלותו 580 ש״ח, האם יש כרטיס מסך יותר מומלץ בטווח המחירים הנ״ל? או כרטיס מסך יותר זול ומשתלם התקציב הינו בין 400 ל600 ש״ח. תודה רבה, אלעד
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום חברים, אני צריך המלצה לכרטיס מסך שיהיה אפשר להתחבר למסך TV בכדי לצפות בסרטים וגם שימוש כמסך למחשב. אני לא צריך משהו מיוחד לגיימינג כי אין לי בזה שימוש ממש רק משחקים של פעם. גם רציתי לדעת אם סוג הכרטיס משפיע על איכות הצפייה?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי. רציתי לברר האם כרטיס המסך הזה: Asus Nvidia Geforce 8600 GT 512mb GDDR2 HDTV DVI PCI-E יכול להתאים לי למחשב סלוני והוא יוכל להציג קבצי MKV ב 1080P בלי קירטועים. יש לי טלויזיה LCD FHD ואני רוצה לחבר אותו עם HDMI לטלויזיה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 890 צפיות
-
-
יש לי מחשב די בסיסי עם מעבד +AMD Athlon 64 X2 3800, כרטיס מסך GeForce 7300GT וספק כוח של 300 וואט. הוא עובד יופי, אבל לאחרונה התחלתי לשחק במשחק חדש שעובד לי בסדר גמור עם הגדרות הגרפיקה הבסיסיות, אבל כשאני רואה סרטים ותצלומי מסך של אנשים אחרים מהמשחק הזה, נצבט לי הלב... אני חושב להחליף כרטיס מסך - מה הכרטיס הכי חזק שאפשר להתקין במחשב עם ספק כוח כזה חלש? או שאין טעם לחשוב על זה בכלל? תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול שאלה. היה לי מחשב עריכה עד לפני שבוע של כמה שנים טובות ( הכיל כרטיס MATROX) כמו שהבנתי מהפורום כיום לא נדרש להשקיע בכרטיסי עריכה אלא רק לקנות כרטיס להכנסת החומר. (במקרה כיום כרטיס טלויזיה להכנסת חומר מוידאו, או חומר שנכנס כיום דרך USB). לכן ברצוני לשאול באיזה כרטיס מומלץ להשקיע בכדי לקבל ביצועים מהירים, עבודה נוחה במערכת. להלן המפרט שהוצע: Quad Core i7 - With Graphics3.4 לוח אם GA-h77-d3h - GIGABYTE ATX מידי טאור DDR-III 8GB 1600MHz 1.5 TB Geforce 630 gt DVD צורב תודה. התקציב נע עד 800 שקל.
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך למחשב פנטיום 3 733Mhz בבקשה האם מישהו יכול לכוון אותי? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 547 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש ואני מתלבט אם לקנות את גיפורס 7600GT או 7800GT אין לי תקציב מוגבל יש לי מעבד חדש של אינטל 6700 דיואל קור משהו כזה הציעו לי לחכות טיפה עם המחשב ולקחת את ה-8600GT שיצא בקרוב בגלל התמיכה שלו בDirectX 10 שלפי המדובר מרגישים אותה חזק בוינדוס ויסטה החדש מה אתם ממליצים מה היתם עושים במקומי מחכים קונים? יודעים מתי צריך לצאת ה8600 ?
-
- 6 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך למחשב חדש, המחשב מיועד בעיקר לסאונד, אבל כרטיס שיכול לשמש אותי אם אני ירצה לשחק מדי פעם משחק עדיפות לכרטיס עם TV Out.
-
- 5 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם הייתי רוצה ייעוץ לכרטיס מסך בסביבות ה 800 700 900 ש"ח פחות או יותר לצורך גם פעולת משחקים חשוב לי איכות תמונוה ברורה ונקיה ברמה טובה . למפרט מחשב שכזה Intel Core i7-930 2.80 Intel X58 Express Based Main Board 6GB (2048x3) DDR3 1333MHz Triple Channel Low Noise 500W True Power Supply - 80 Plus Program 120mm Low Noise 17dbA Rear Fan 2 x HDD Box - HDD Shock Absorber & Cooler - Complete Silence Passive Bridge & Mosfet Heatsink - Silent מסך של samsung hd 23 אינ'ץ רזולוצית משחק ועבודה 1920 x 1080
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-


