עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. בביקורת ביצועים זאת לקחנו את GeForce RTX 5060 Ti 16GB של MSI ובדקנו אותו מול ביצועי הדורות הקודמים - האם זאת האופציה הטובה לאלו שמחפשים את האמצע ההגיוני?לכתבה

  2. כרטיס המסך GeForce RTX 5070 הוא האחרון שבסדרת ההשקות של NVIDIA מתחילת השנה והוא גם כרטיס המסך הזול ביותר מבין הארבעה שבא לשרת בעיקר שחקני 1440P ומביא איתו את טכנולוגיות RTX 50 השונות. האם מדובר בתחלופה הוגנת ל-RTX 4070 SUPER? בדקנולכתבה

  3. כרטיס המסך השלישי בסדרת GeForce RTX 50 וגם הזול מבניהם נוחת רשמית על מדפי החנויות ואתם מקבלים הצצה למבחני הביצועים - האם מדובר בכרטיס המסך הראשון בסדרה שמסוגל לשנות בצורה משמעותית את בחירת הקהל עבור כרטיס מסך למערכת גיימינג במחיר רציונלי?לכתבה

  4. חצי RTX 5090 במפרט הטכני וגם במחיר - האם GeForce RTX 5080 הוא כרטיס שבאמת יש לו מקום בשוק לאלו שלא מוכנים להשקיע מעל לעשרת אלפים שקלים רק לכרטיס מסך? לקחנו את אחד הדגמים המתקדמים של RTX 5080 לבחינת ביצועיםלכתבה

  5. בסקירה זאת אנו צוללים אל הביצועים והיכולות של כרטיס המסך GeForce RTX 4080 GAMING OC מבית GIGABYTE אשר ירש המון מאחיו הגדול בקו ה-RTX 4090, כולל המימדים העצומיםלכתבה

  6. כרטיס המסך GeForce RTX 4090 הופך זמין לרכישה באופן רשמי ואנו מביאים בפניכם את מבחני הביצועים המקיפים של המפלצת החדשהלכתבה

  7. לקחנו לסיבוב את ה-ARC A750, כרטיס המסך של אינטל עבור שוק הביניים, על מנת לראות כיצד הוא מתפקד מול התחרות אחרי הבשלת מנהלי ההתקן שלולכתבה

  8. ה-Turing מגיע ל-HWzone: לקחנו את הכרטיס המשוכלל של MSI לסיבוב - האם המתנה של שנתיים הביאה את השיפורים הרצויים בעולם הגראפיקה? בואו לקבל את כל הפרטים על הטכנולוגיות החדשות של NVIDIA לכתבה

  9. כרטיס המסך GeForce RTX 4080 במהדורת Founders Edition של NVIDIA מושק היום רשמית - לקחנו אותו למבחני ביצועים נרחבים בשביל להבין כמה מהיר הדור החדש לעומת הקודם וכמה הוא באמת שווה את הכסף שלכםלכתבה

  10. האם על כרטיס המסך Leadtek Quadro4 900XGL 128MB DDR Professional Video Card ניתן להריץ משחקים גם?(באיכות טובה שמשתווה ל-radeon 9600, או שזה מיועד רק לרינדור עבודה עם תוכנות גרפיות מקצועיות וכאלה)? מלבד גרפיקה? כי אני רוצה לקנות את זה-אני לומד בקורסים לגרפיקה מקצועית, וצריך את הכרטיס הזה, בגלל זה אני שואל אם אפשר להעלות בו גם משחקים באיכות טובה!? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  11. הרצון של AMD להנגיש למשתמשים כרטיס מסך לגיימינג במחיר נמוך יותר וזיכרון גרפי של 16GB מקבל צורה - RX 9060 XT סוף כל סוף מגיע לשוק. בדקנו את ביצועיולכתבה

  12. כרטיס המסך החדש של AMD מביא איתו ביצועים מאוד מעניינים ואם מחיר טוב מספיק יקרה עבורו - יש כאן שינוי אפשרי של הסטטוס קוו. הכירו את Radeon RX 9070 XT 16GBלכתבה

  13. היום נחשפים מבחני הביצועים הבלתי-תלויים של סדרת Radeon RX 9070, התחרות הגדולה של AMD עבור סדרת RTX 5070 של NVIDIA. הנה כל המספרים של ה-RX 9070, הזול מבין צמד כרטיסי ה-Radeon החדשיםלכתבה

  14. לקחנו לסבב של בדיקות ביצועים את GeForce RTX 4070 Ti של ASUS מסדרת ROG STRIX. האם הדגם המתקדם ביותר שווה את כספכם? כיצד הוא משתווה לתחרות עם דרייבר עדכני של NVIDIA? בדקנו וחזרנו עם תשובות עבורכםלכתבה

  15. Started by the kooks,

    כרטיס המסך של ראדון X700 מישהו יכול לתת לי טמפרטורה ממולץ לכרטיס לאיזה כרטיס של נוידה הוא שווה בערך? תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  16. ביקורת מהאתר Hothardware סיפקה לנו אלוף עולם חדש ודי מפתיע לשוק המשחקים לכתבה

  17. Started by asafmanor,

    כל מי שתשובתו לא נמצאת ברשימה או שהוא חולק על איך שדירגתי את הכרטיסים - מוזמן לכתוב!!! אסף

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  18. שלום, מה הכרטיס החזק ביותר שאפשר לקנות עם ספק גנרי 350W? ומה לגבי 400W? (יש סיכוי שיחליפו לי ל-400W גנרי כי הבטיחו במפרט, מאידך עברו כמה חודשים מאז) עקרונית הייתי מסתפק בכרטיס מסך ה on board אך יש בעיות תאימות ולכן המינימום שאני צריך זה כרטיס מסך נפרד אם כבר אני קונה, אשמח מאוד שתהיה האפשרות לצפות בסרטי Full HD ולשחק משחקים חדשים. אני לא רוצה להוציא יותר מ600 ש"ח וכמו כן אינני מעוניין כרגע בשדרוג ספק. פרטי המחשב: המחשב של צ'מפיון מעבד Q6600 GO לוח אם DG31PR 2GB PC-6400 תודה רבה לכם.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. המסתורין סביב המוצר הבא של מפתחת השבבים האדומה ממשיך עם הופעה במבחן ביצועים ראשון ברשת, בתוצאה שטובה באופן בלתי מבוטל מזו של ה-Radeon RX 480 לכתבה

  20. Started by gadits,

    אני לא ממש גיימר רציני ובעיקרון אם אני כבר משחק אז זה באקסבוקס שלי אבל עדיין ......הג'יפורס 4 המעאפן שלי כבר לא שווה כלום ואני מעוניין בכרטיס מסך שיוכל להריץ את המשחקים החדשים באיכות טובה אבל לא מטורפת מוכן להשקיע 500 ש"ח עם חריגה של עד מקסימום 150 שח מהתקציב אז מהו כרטיס המסך הטוב ביותר שאוכל לקנות בסכום זה?

    • 9 תגובות
    • 718 צפיות
  21. שלום לכולם: הוא יצא סוף סוף והוא יקר לאללה 649 דולר הgeforce ultra יעלה. :kopfpatsch: :bash: מה אתם חושבים על זה? אני אישית חושב שמרמים אותנו אנשים . זה לא פייר רציתי לקנות אותו כל כך אבל הוא כל כך יקר. כמה הוא יעלה בארץ אתם חושבים? המקור http://67.19.9.2/?article=27492

    • 34 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. אני מחפש כרטיס מסך ממש זול למחשב של אבא שלי יש לו P3 1000MHz ו512MB SDRAM יש לו עכשיו איזה TNT2 ישן אני מחפש משהו ממש זול (+-200 שקל) שיוכל להריץ את משחקי הרשת הפופלריים (CS, קוויק3, UNREAL וכד') הGF2MX נראה לי חלש מידי והGF4MX יקר מידי יש איזה משהו באמצע?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. שלום, המחשב שיש לי הוא מחשב מדף של דל 390 מצ"ב קישור למפרט מלא: http://www.dell.com/downloads/global/products/precn/en/spec_precn_390_en.pdf המעבד שיש לי הוא qx6800 מישהו יודע מה הכרטיס מסך הכי טוב שאני יכול להתקין עליו שירוץ עם הספק הזה? (לגיימינג) בהנחה שאין הגבלה קריטית של כסף. תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by sh2006,

    http://www.palit.biz/en/products/nv_pcie_8600GT-Sonic.html בקרוב בישראל

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  25. Started by MoRtZkInG,

    שמתי לב שלרוב אנחנו (ואני אומר אנחנו כי גם אני ממליץ עליו כששואלים לעצתי) כשמבקשים מאיתנו המלצה לכרטיס מסך בהשקעה נורמאלית, ממליצים להשקיע עוד קצת ולרכוש R9600P/XT בכ1100 שקל. אין לי ספק שהכרטיס הזה מעולה! אבל היום כבר ראיתי כרטיסי TI4200 במתחת ל500 שקל, והפרוש של זה שהמחיר של ה9600 הוא מעל לכפול. זה הצטרף לביקורת שקראתי לא מזמן ששם רואים בבירור שה9600 הרבה יותר טוב בDX9 וכשמפעילים AA&AF, אבל הם מציגים תוצאות דומות ללא האפליקציות האלו. ברור שה9600 יותר טוב, השאלה היא מה עדיף, או מי מנצח ביחס עלות/ביצועים? האם ה9600P עדיין המלך של הקטגוריה הזאת לדעתכם? (ועדיין אני הולך לקנות 9600XT )

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות

דיונים חדשים בפורומים