עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. מה עדיף,

  2. Started by yoahe,

    שלום אני קונה מחשבAMD 3000 VENICE 939 עכשיו רציתי לדעת 6600GT איזה חברה ממומלץ לי לשים? ואם 256 או128 מגה? ואני לא מבין בPCI X או קE אם מישהו יכול להסביר לי ואת הדגם שהוא ממליץ לי לקחת תודה

  3. Started by maor0079,

    חשבתי על http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5163 או http://tms.co.il/product/4881 מה לקחת ?

    • 5 תגובות
    • 794 צפיות
  4. שלום לכולם, אני בדיוק מרכיב מפרט להורים שלי שזקוקים למחשב חדש כבר הרבה זמן ואז עלתה בראשי מזימה. לשים להם כרטיס מסך נחמד יותר ממה שתכננתי , לקחת אותו בשבילי ולתת להם את ה 8800GTS 320MB ששירת אותי נאמנה בשנים האחרונות. בכל מקרה הייתי שם להם כרטיס מסך סביר (אחותי משחקת מידי פעם) בסביבות ה 400 שקל לכן אני רוצה להשקיע עוד קצת ולהשתדרג. קראתי בשעה האחרונה בפורום ונכנסתי יותר לעניינים אך בכל זאת אין בידי תשובה חד משמעית כמה הבדל אני ארגיש בביצועים, במידה ואני אקח 4830 או 9800GT. אשמח לעזרה.

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by Jules Winnfield,

    שלום, יש לי תקציב של כ 850-900 שקל לכרטיס מסך, מה אפשר לקחת בסכום הזה? אם יש משהו ששווה להוסיף בשבילו אז תכתבו לי גם עליו תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 580 צפיות
  6. ה 3850 הגיע לארץ בכלל? כי אני רואה אותו פה: http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=870 (החנות הזו אמינה? שווה לקנות מחשב משם?) אבל בחניות העיקריות לבניית מפרטים- tms ו skypc הוא לא נמצא, האם הם סתם מפרסמים אותו כאשר במציאות עדיין אין להם אותו במלאי? ושאלה שניה, ה 1950Pro עדיין מומלץ למרות הבעיות בסטיקי?

    • 11 תגובות
    • 915 צפיות
  7. Started by levihaim,

    הי, חבר שלי רוצה כרטיס ב-500 ש"ח. הוא תכנן לקנות משהוא זול ב-200 ש"ח למחשב קיים ולקחת משם riva tnt2. אמרתי לו (ואני מקווה שאני צודק) שעדיף להשקיע 500 ש"ח בכרטיס חדש עם ביצועים נחמדים. הוא לא גיימר מטורף אבל משחק מדי פעם כמו כן חובה להכיל TV OUT. בבקשה אל תציעו יותר ממחיר זה (50 ש"ח יותר זה הגג) זה פשוט לא יהייה רלוונטי תודה

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  8. Started by erap129,

    אני בינתיים חשבתי על 3 אופציות: 1- 7600GT של ASUS ב1150 ש"ח 2- 7600GT של EVGA או GIGABYTE ב1030 ש"ח 3- 7600GT של POINT OF VIEW ב930 ש"ח אני רוצה את התמורה הכי טובה לכסף שלי..ואני יכול לקנות כרטיס מסך רק מKSP אז אשמח לעזרה תודה D:

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  9. Started by cohenkobi1,

    יש למישהו הצעה? אני לא מבין מה ההבדל בין כל הכרטיסים שסדר מחירים הזה... תודה מראש, קובי.

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  10. Started by dell,

    בוקר טוב. קיבלתי מחשב בן שנתיים פחות או יותר, ואני רוצה לקנות לו כרטיס מסך,אני לא יודע איזה לוח אם יש לו. איך אני בודק את זה.? ואיזה כרטיס כדי לי לקנות.? ( גרפיקה תלת מימדית + דו מימדיד ). תודה רבה לכולם.

    • 6 תגובות
    • 793 צפיות
  11. היי לכולם, עקב פטירתו המצערת של ה8800GT שלי אני זקוק לכרטיס חדש, ואני מחפש כרטיס מסך ביד שנייה בסכום הנ"ל, ואשמח לעזרתכם עם כמה שאלות, פחות לגבי ביצועי כרטיסים ויותר לגבי שילובם עם המפרט הקיים שיש לי ומשרת אותי כבר 6 שנים. המפרט: מארז NZXT Apollo מעבד E4400 2ghz עם OC ל3GHZ קירור Tuniq Tower למעבד ספק כוח FSP 450 PNR (http://apacelli.com/power-supply-fsp-group/fsp-group-atx-450pnr-450 רק שלשלי כן יש PFC. לוח של ג'יגהבייט P35-DS3L אז ככה - הסתכלתי על הכרטיסים ביד שנייה בטווח המחירים הזה וממה שאני רואה אלה הם פחות או יותר הדגמים הרלוונטיים: 6950/6970 7850 650ti 580gtx השאלות שלי הן בעיקרון: 1. הכי חשובה - האם הספק יהיה מסוגל להחזיק את הכרטיסים הנ"ל, בהינתן המער…

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by babalas,

    http://ksp.co.il/hmain.php?uin=4877 אני צריך כרטיס חזק, הכי חזק שיש... אבל יש מגבלה אחת.... המקום במארז, יש לי מארז HTPC ויש לי מקום לכרטיס 24ס"מ וזה מעולה אבל בגלל החשמל מאחורה של הכרטיסים כמו HD3850 ו8800GT הם לא ייכנסו.... זה מבאס מאוד אבל אני חייב למצוא כרטיס אחר! אז ככה - יש לי E2140 שזה לא מעבד חזק במיוחד אבל הוא בOC של 3.04GHZ ו2GB זיכרון לוח P35 ג'יגה בייט והרד דיסק 500 אולי אני משדרג גם אותו... אז רציתי לדעת איזה כרטיס ייתן לי HD PLAYBACK חלק (כלומר כרטיס חדש) ללא שימוש במעבד כמעט ואני רוצה גם DX10 כי אני לא יודע מתי אני יחליף שוב כרטיס זה יכול להיות עוד שנה וגם עוד שלוש... אז אני רוצה DX10 שיהיה לו לפחות... תוכלו לראות בקישור הנ"ל שהמחיר של הכרטיס הזה הוא 670 וז…

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  13. Started by davidz,

    מישהו יכול המליץ לי על כרטיס מסך סביר בטווח מחירים של 400-500 שח?

  14. Started by payback,

    איזה כרטיס מסך מבין האופציות הבאות הכי מומלץ כיום? ( -כרטיס שיהווה כמשתלם ביותר ביחס למחירו ) 1. ATi Radeon X1600XT 2. Nvidia 6600GT 3. Nvidia 6800GS 4. Ati Radeon X800GT ? ??? תודה.

  15. Started by davidt99,

    במקום מאוורר יש לי פלטה מתכתית עליו. זה אומר שאני צריך לקנות מאוורר לכרטיס מסך או שהמשהו המתכתי אמור לפזר את החום בצורה טובה? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by yigael_o,

    היי, אני צריך כרטיס במחיר סביר שיריץ DOOM3 חלק. יש לי את המשחק כבר 6 חודשים (קניתי במבצע באופיס דיפו ב 50 ש"ח) ואני מעוניין להתחיל לנצל אותו. יש לי גם ויסטה (המחירים של מיקרוסופט לא יורדים לאורך זמן, לפחות לפי מה שהיה עד עכשיו אז מוצרים שלהם אני קונה מיד ולא מחכה לירידת מחירים) אז אם יש כרטיס כזה שתומך ב DX10 אז עדיף. אם לא אז לא נורא.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. מישהו פה יכול להמליץ על כרטיס בסביבת המחיר הזה...??

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  18. Started by redersh,

    התקציב הוא 200 שח ושיהיה DVI יש אמת בדברי ש 7100GS יהיה יותר טוב מ6200 LE?? שניהם עולים אותו דבר וסדרה 7 חדישה יותר? תודה

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  19. Started by Hitman_47,

    הכרטיס הזה תומך באפשרות של SLI? Radeon X850XTPE 256Mb DVI,HDTV,Vivo,Pci-E?

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  20. Started by ashkenazone,

    אהלן כולם, יש לי תקציב של 1K ואני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש... לא נראה לי שאני יכול 6800GS בגלל צוואר בקבוק... אחרי זה נבדוק את זה. כרגע מעניין אותי מה האופציה הכי טובה שלי לכרטיס ב1K שאני עושה לו OC (כשהמחיר כולל קירור) אני רוצה לדעת כאילו אם כדאי לי במקום לקנות 66GT לקנות X800GTO ולעשות OC למשו מטורף... קיצר איזה המלצות יש כן? הערות: תקציב גג כולל קירור אם צריך = 1000 שקל -AGP מה הכרטיס שהכי כדאי לי?

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by HellBoY,

    זה התקציב כרטיס PCI-E איזה כדי לקחת?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Predator,

    היי אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 1500 ש"ח שיתמוך ב DX10.1 אם אפשר. אני גם בונה על זה שאני אחבר את המחשב לטלביזיה, האם אפשר לבנות על יציאת V. OUT של כ. המסך או שכדאי כבר ללכת על כרטיס טלביזיה יעודי ? (לצורך העניין אני מתכוון לראות סרטים מהמחשב על הטלביזיה ואני רוצה שהאיכות של השידור תהיה ברמה של HD) בקיצור איזה שילוב ייתן לי את הפתרון המקבימאלי ? תודה

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  23. שלום... יש לי מחשב פנטיום 4 2.6 ג'יגה הרץ ו512MB זיכרון פנימי וכרטיס מסך G-Force FX5200 עם 128מגה בייט זיכרון פנימי עכשיו נגיד NFS אנדרגראונד 2 הוא הריץ פסדר על ההגדרות הכי נמוכות בהכל רזולוציה הכי נמוכה רמת פרטים הכי נמוכה וכ' וככל שהייתי מעלה ברמה הוא היה איטי באופן בלתי נסבל עכשיו NFS מוסט וונטד הוא בכלל מריץ איטי שעה טוען את התפריט וכ' עכשיו אנשים עם מחשבים הרבה יותר חלשים משלי (פנטיום 3 ג'י פורס 2 וכ') עובד להם סבבה האנדרגראונד 2 על ההגדרות הבנוניות והמוסט וונטד עובד סבבה בהכי נמוך אני חושב ואני עם מפרט טכני כמו שלי אומרים שעובד להם הכל פצצה עכשיו תגידו לי למה אצלי זה ככה? יכול להיות בגלל שהיצרנית של הכרטיס מסך לא מוכרת? (חברת PALIT) יש לי DIRECTX 9.0C והורדתי תדרייב…

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by RayZ,

    הזמנתי לפני שעה מחשב חדש במזל טוב. וקניתי כרטיס שלא ממש הייתי בטוח בו. Pointofview Geforce 6200 256MB DDR (128Bit) TV OUT/DVI - PCX זה הכרטיס. איך?

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  25. http://shop.amd.com/en-us/components/graphic-cards/AXR9390II16GBD5 מעניין לראות השוואת ביצועים לחיה הזאת .

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות

דיונים חדשים בפורומים