עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by haim1440,

    שלום, לפני יומיים נשרף לי הכרטיס מסך 8800 GTS (הוא היה אצלי שנתיים ועלה 1700 שקל!!) וקניתי את ה- GTS 250 512MB רציתי לדעת אם הוא יחזיק עם ספק 500W של HEC?

    • 1 תגובה
    • 753 צפיות
  2. שלום : אני מחפש דרך לחבר את המחשב לטלויזיה , כאשר המרחק ביניהם הינו כ 10 מטר הכרטיס מסך G.B GTS8800 320MB T.V של SAMSUNG LCD סידרה 5 השאלה שלי האם כאשר אני מחבר לכ.מ את המחבר DVI TO HDMI ולזה אני מחבר כבל HDMI ל למגבר שמעביר ל T.V הוא יעביר לי סאונד (שמעתי שיש כרטיסי מסך שיודעים להעביר סאונד ביציאת DVI) או שיש המלצה אחרת להעביר סאונדּ+תמונה באיכות גבוהה בכמה שפחות כבלים בגלל המרחק תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  3. לפני שלושה שבועות שמתי את כרטיס הgtx295 שלי בחברה עקף זה שהוא שבק חיים. היום התקשרו להגיד לי שהספק (Asus)הביא לי כרטיס gtx 470 במקום הgtx 295. עכשיו השאלה האם להסכים לזה או לנסות להחליף את הכרטיס? הבנתי שמבחינת ביצועים הGtx 295 יותר חזק. אז תאכלס מה אני מקבל כרטיס חלש יותר?

    • 48 תגובות
    • 5.9k צפיות
  4. Started by BURTON2008,

    שלום לכולם, במהלך שיטוטי מצאתי את הכרטיס הנ"ל במחיר זול מאוד מאוד . השאלה אם יש סכנה לכרטיס מחודש / מזוייף ? על פי התגובות, האתר מאשר שהכרטיס חדש , הגולשים מאשרים שהוא עובד עם WIN 10. אשמח לחוות דעתכם לפני רכישה, http://www.gearbest.com/graphics-video-cards/pp_321087.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by kman888,

    הי, אני מחפש כרטיס מסך GTX1050 שעולה כ 600 שח שאני בודק באתרים שונים יש את הגרסה בקישור המצורף שעולה 300 שח בלבד אבל היציאות נראות מוזרות. יש לו יציאת VGA שלא נראה לי כבר קיימת בכרטיסים. ראיתי את הכרטיס הנ"ל בהרבה אתרים. מישהו התנסה איתו ? שווה משהו? תודה https://www.joom.com/en/products/5f1297ce95966501063c3949

  6. Started by Kukishin,

    מתחמם בפראות ואז כל המחשב קורס ונדלקת בכרטיס נורה אדומה. איך זה יכול להיות שהוא לא מקרר את עצמו? מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  7. Started by ch561,

    שלום לכולם, בעבר התיעצתי עם הפורום הנכבד וקניתי 9600GT XT שמשרת אותי עד היום (נקנה לפני 4שנים). המחשב הקודם שלי מת והיום הכרטיס הישן עוד מחזיק מעמד ונמצא במחשב חדש שנקנה לאחרונה. כעת לשאלות שלי: חבר שלי רוצה להחליף את ה570 GTX שלו והוא מוכן למכור לי אותו ב500 ש"ח. (יחליף את ה 9600GT הישן שלי שעדיין מספק אותי אבל אני חושב על העתיד ודרישות משחקים בעתיד.) האם המחיר הזה הוגן בשביל הכרטיס הזה? בנוסף האם הספק שלי Antec basiq 550W (במחשב החדש) יכול להחזיק GTX 570? בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  8. Started by DavidGol,

    שלום לכולם, יש לי לוח אם עם חריץ AGP וחריץ PCI-E x1 עד עכשיו השתמשתי החריץ AGP עם כרטיס X800 ועכשיו אני שוקל לקנות כרטיס HD 4670 ולחברו לחריץ PCI-E x1 השאלה שלי היא האם יש מספיק רוחב פס בחריץ זה בכדי לנצל את יכולות הכרטיס ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. היי האם יהיה צוואר בקבוק רציני עם מעבד כזה, ראיתי שגם אין צורך בחיבור מתח לכרטיס . רוני

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  10. היי, מכיון שהאפשרויות של יצרני הכרטיס הזה די מוגבלות ע"י ATI, ההבדלים הגדולים ביניהן הם באיכות הקרור ובעבודה השקטה של הכרטיס. מכיון ששקט ממש קריטי לי ממש כמו קרור הכי יעיל שאפשר, מה זה אשמח לקרוא את המלצותיכם. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  11. Started by idan17,

    היי, אני מתכוון לקנות את הכרטיס HD 6870, המטרה היא גיימינג STARCRAT 2 BF3 וכ'ו... יש לי מחשב דיי פשוט 4G CORE 2 DUE 2.6GHZ יש לו ספק HEC 300VN-2RX - כמובן שזהו ספק 300W אין לי צרכני מתח במחשב רק HARDDISK אחד, מעבד זכרון וכ'ו. האם יש צורך לקנות ספק חדש בשביל הכרטיס ? כמו כן, ראיתי את המחיר של הכרטיס בארץ ובחול ההפרשים דיי גבוהים בחול כ- 620 שקלים לעומת בארץ 880 שקלים... ( SAPPHIRE) רציתי לדעת האם אפשר להשיג אחריות בינלאומית על הכרטיס אם כן מה הנוהל ? מישהו עשה זאת ?

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  12. Started by Hasamba,

    החלטתי לשדרג את המדיה סנטר שלי בכרטיס מסך, שמתי 2 משחקים שרצו על הפנים עם הכרטיס OB מקריאה במפרטים החלטתי ללכת על HD7750, כבר רציתי לצאת לקנות אבל אז התחלתי לחשוב על הספק המארז שלי הוא ANTEC 2480 עם ספק 380W, האם אמורה להיות בעיה כלשהי? התחממות? או שהכל ירוץ בשקט ובשלווה? מצפה לתשובה מהירה שאוכל לרוץ לקנות את הכרטיס עוד היום תודה - - - נערך: - - - לא משנה, כבר מצאתי בפורומים אחרים שלא תהיה בעיה, תודה

    • 7 תגובות
    • 633 צפיות
  13. Started by niva401,

    האם למישהו יש נסיון עם כרטיס מסך זה? איך אפשר לוודא לפני קניה שזיכרון 512MB, ולא 256MB?

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  14. Started by blackcoma,

    הבנתי מחיפוש בפורום שמכל הדגמים, Leadtek הכי מומלץ ( מבחינת ביצועים וכמות רעש מינימלית ), אך עכשיו אני מתלבט בין LEADTEK WINFAST FX6600GT 128MB DDR PCI-EXPRESS לבין LEADTEK WinFast PX6600GT TDH Extreme 128MB DDR PCI-EXPRESS תיארתי לעצמי שה - Extreme יותר טוב, אבל משום מה הוא זול ב - 50 שקל מהשני ( בחנות נועה מחשבים ). מה לדעתכם עדיף ? הנה קישורים לשני המוצרים : http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2975&catcode=489 http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2710&catcode=489

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by yaloner,

    בעקבות תקלות שהיו לי עם כרטיס מסך Leadtek FX6200 ניסיתי לעדכן את הדרייבר וקיבלתי כל פעם הודעה שלא מדובר בכרטיס שך Leadtek. פתחתי את המחשב, שלפתי את הכרטיס, ומה אני מגלה ? בכלל לא כתוב עליו Leadtek אלא Gainward. ב-Device Manager הכרטיס מופיע כ-NVIDIA GeForce 6200 TurboCache. מה זה, עבדו עליי ? או שזה אותו כרטיס בשם אחר ? האם הוא פחות טוב ? מה קורה כאן ?? :s05:

    • 33 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. היי אני מחפש כרטיס פרופיל נמוך רצוי עכשיו מבוסס ציפסט חזק (למחשב מבוסס אתלון XP 2200 פלוס) ראיתי שיש X1600 אבל זה כבר כרטיס שאינו זמין כל כך בשוק. האם יש אותו גם בסדרות החדשות של ATI כלומר האם הם יוצאים גם בגרסת פרופיל נמוך או שאני צריך להסתפק בכרטיסי זבל כמו 8500 7300 5200 הכי טוב שראיתי עד עכשיו היה X1600 וגם מקישור שנתנו פה ולא לחנות והוא היה PCI X ואני מחפש AGP.

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  17. Started by bugosdckh,

    האם מישהו מכיר את הכרטיס הנ"ל? כמו כן מי שיש לו אותו יכול לפרט על המחשב שיש לו אני רוצה לקנות אבל אני רוצה לדעת איזה מחשב יהיה טוב בשבילו

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  18. Started by bugosdckh,

    רציתי לדעת אם מישהו יכול להגיד לי אלו כניסות ויצאות יש לו? תוודה

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  19. Started by Electric Boom,

    מחפש כרטיס שיכול לספק קצת מיץ למשחקים כבדים, crysis WH בתור נקודת ייחוס. שיתמודד הכי טוב שאפשר עם רזולוציה של 1440X900. קחו בחשבון שת'כלס גם יד שנייה הולך (בשביל שלא יהיה ניגוד אינטרסים ושטויות, רק בהערכת מחיר..) לא אמור להיות צוואר בקבוק בשום חלק במערכת חוץ מהארנק - אני מעדיף שת'כלס הסכום הכולל לא יעבור ת'חצי - ז"א יותר לכיוון 500 ומטה. אם זה מעניין מישהו יש כרגע כרטיס מובנה שאולי אפשר לנצל(אני זוכר שב-NF690 היה איזה חידוש של להשתמש בשני כרטיסים, לא נראה לי שב-G41 יש אבל אני כבר מזמן לא מעודכן) לכרטיס המובנה יש גם HDMI ואני לא לחוץ על הקטע הזה. חשבתי על HD4850, אבל הוא כבר קצת מיושן ובכלל אני כבר לא סגור על מה הולך בשוק(צבא,בלאגנים) בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 737 צפיות
  20. סליחה שאני קצת חופר בשאלות אבל הכרטיס החדש מגיע ל85-90 מעלות אחרי 20 דקות בטלפילד 3 זה אמור להגיע לכזאת טמפרטורה??? כדאי להשקיע קירור מים לכרטיס? תודה

    • 18 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by ShaiLevy,

    שלום, יש לי לוח אם של Abit AB9 Pro שאין לי רצון להחליף. אני רוצה לקנות כ.מסך של NVIDIA שיש לו יציאת HDMI ויוציא לי גם סאונד. הבעיה שממה שהבנתי הכרטיסים של NVIDIA דורשים חיבור לSPDIF OUT בלוח האם על מנת להוציא סאונד דרך ה HDMI האם יש לי מה לעשות חוץ מלקנות ATI ? האם יש כרטיסים של NVIDIA עם כרטיס קול משולב ?

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  22. http://www.fudzilla.com/graphics/item/21487-amd-to-have-hd-6990-dual-cards-in-february http://techreport.com/discussions.x/20206 יאממי

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  23. Started by mimzak,

    שלום חברים יש לי את הכרטיס הנ"ל חיברתי כבל HDMI ליציאת וחיברתי לפלזמה אבל משום מה לא שומעים סאונד עד כמה שהבנתי הוא אמור לשדר סאונד בכבל אחד יש לציין שהיציאה היא HDMI ולא עם מתאם DVI ל-HDMI מישהו מכיר את הפתרון לזה???[br]פורסם בתאריך: 14.12.2009 בשעה 20:49:38 חברה מצאתי איך להוציא סאונד אבל אני יכול לבחור רק רמקולים של המחשב או יציאת HDMI איך אפשר להוציא סאונד משני המצבים לוח GB MA770 UD3 תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  24. לביקורת זאת לקחנו את אחת מהגרסאות המסקרנות ביותר של דור ה-Turing של NVIDIA - ה-RTX 2070 Super JetStream מבית Palit ויצאנו מרוצים. מאוד לכתבה

  25. כרטיס המסך הפופולארי Geforce RTX 2070 של NVIDIA מקבל את טיפול ה-Super והופך לחזק יותר - בדקנו עד כמה שווה המלך החדש של תג המחיר 500 דולר לכתבה

דיונים חדשים בפורומים