עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש אותו בפנדס למה מקבלים בבאנדל COD4 זה ענק

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  2. Started by lenso,

    שלום לכולם , שמתי לב שפתאות התפריט המיוחד של הכרטיס מסך שלי נעלם , ניסיתי להתקין את הדרייברים האחרונים אך פתאום אין את כל ההגדרות צבע, ביצועים , או העברה ל TV .... [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  3. Started by shaizone,

    שלום, אמנם ראיתי שהיו לא מעט שאלות בנושא דומה (או אולי אפילו כמעט זהה), אבל החלטתי לשאול זאת בכל זאת מחדש שמא אזכה לנקודת מבט אחרת על כך. ברשותי מעבד P4 2.4 HT (לוח אם עם AGPX8 בלבד) וזכרון 512MB DDR400 (שבעתיד הקרוב כנראה ישודרג ל1GB). כרטיס המסך שברשותי כרגע הוא Geforce FX5200. יש לציין שאני יחסית די מרוצה מהכרטיס (הזול והלא ממש איכותי): עד עתה הוא שירת די היטב בהרצת כל המשחקים בהם שיחקתי, אמנם לא באיכות גבוהה, אבל באיכות סבירה ונעימה לעין. יוצאי דופן היו אולי Doom3 ו-F.E.A.R. שעבדו בצורה איומה גם באיכות נמוכה ולא איפשרו לשחק בהם בצורה נורמלית. למרות זאת, חשבתי אולי להשקיע בכל זאת בכרטיס מסך חדש שיהיה ברמה גבוהה הרבה יותר ויאפשר לי "לטעום" מעט מן המשחקים באיכות גבוהה בה…

  4. Started by finish,

    ניסיתי בביוס אבל זה פשוט לא עזור אני מעביר אותו ל8 והוא ישר חוזר ל אוטו זה כרטיס AGP X8 של RADEON 9550 128MB 64BIT של גיגבייט ולוח של גיגבייט K8NSC הכל במחשב מעודקן דריברים ביוס הכל מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  5. Started by zilbermm,

    האם אפשר/כדאי לשים כרטיס X8 על לוח שתומך X4? מה ההשפעה? שאלה נוספת, מה ההבדל בין R955128D ל- R955128T ? ואם כבר אני בתנופה... יש לי Geforce 4 MX440 ולאחרונה התקלתי במשחקים רבים שלא תומכים בכרטיס (זאת הסיבה שאני מחפש כרטיס אחר), למרות שהם תומכים בכרטיסים ישנים יותר כגון MX400 ואף ב Geforce 3. בדרך כלל אין באתרים פטצ'ים. יש למישהו עצה, פתרון?

  6. יש לי כרטיס RADEON 9550 128MB 64BIT של גיגבייט והוא פשוט לא רוצה לעבוד על AGP X8 ועובד רק על X4 שיניתי בביוס וניסתי גם לשנות במאפיינים של המחשב וגם שם אין אפשרות של יותר מ4 מוזר כי יש לי לוח חדש של גיגבייט K8NSC לAMD הוא תומח בAGP X8 תעזור לי דחוף!!!(רוצה לשחק FEAR יותר טוב)

    • 13 תגובות
    • 693 צפיות
  7. Started by DDgeva,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש.. עד עכשיו חשבתי לקנות את הX800 GTO.. אבל כרגע התפנו לי עוד 500 ש"ח לתקציב (בערך 1300 ש"ח סה"כ). נתונים שאולי יעזרו לכם לעזור לי: מפרט המחשב: P4 3.0 Ghz HT 1024MB RAM GF FX 5700LE MB: Asus P4S800D הלוח אם תומך רק בAGP. התקציב שלי: 1300 ש"ח עד מקסימוווםם 2000 ש"ח (אני אצטרך לעבוד בחופש כדי להשלים ת'הפרש). אני שוקל כמה אפשרויות: 1. לקנות את הX800 GTO בכל זאת ולחסוך כסף. 2. לקנות לוח אם חדש שתומך בPCI-E וכרטיס מסך PCI-E שעולה בערך כמו הX800 GTO. 3. לקנות לוח אם חדש שתומך בPCI-E וכרטיס מסך PCI-E שעולה הרבה. מה לדעתכם כדאי לי לעשות? אני צריך את הכרטיס לשנה אחת בלבד ואני צריך אותו למשחקים. ואם לדעתכם כדאי לי את אופציות 2 או 3, תציעו בבקשה לוח אם וכר…

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  8. Started by eladbu,

    מה הוא כרטיס ה AGP הטוב ביותר שאני יכול להשיג עד סכום של 1600 אישית אני מעדיף ATI אבל כל המלצה תתקבל בברכה

    • 8 תגובות
    • 935 צפיות
  9. Started by justblack,

    שלום חברים אני צריך המלצה לכרטיס מסך בסביבות ה 400 שח שיהיה AGP X4 זה התקציב... תודה מראש לכל העונים

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  10. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש ברשותי 600 650 שקל קניית כרטיס AGP מה אתם ממליצים אם אפשר לינקים

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by balash-,

    רציתי להביא כ. מסך נורמלי כי גם אני שם לי זיכרון ככה לדחוף תמחשב עוד קצת בחודשים האחרונים שלו, שאני יהנה בכל זאת ממנו קצת, אז בקיצור חשבתי על 2 כרטיסים והסתכלתי על נתונים טכניים של הרבה כרטיסים... אז ככה מה כדאי לקנות לחצי שנה\שנה למחשב כמו שלי... (הראשון) חשבתי על הX800GTO - http://www.skypc.co.il/pl_product~28180~8~0.htm עולה 532 בסקאי ויש את זה: http://www.skypc.co.il/pl_product~GV065~8~0.htm עולה 531 בסקאי.. אז איזה כרטיס יחזיק לי HALF LIFE 2 וGTA סאן אנדראס יותר טוב? (לדעתי X800GTO לא?) ואם אפשר שמישהו יתן לי הסבר קצר על ההבדלים וכו'... אה כן מה זה המחירים האלה של NVIDIA 6600 עולה איזה 650-800 שקל וה7600GS שלפי נתונים טכניים וגם בבאנצ'ים לוקח אותו עולה אותו דבר למ…

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות
  12. Started by Component,

    היי, יש לי חבר שרוצה לקנות כרטיס AGP ב-1000-1200 שקלים. מה אתם מציעים? תודה, עדי.

    • 9 תגובות
    • 888 צפיות
  13. Started by Osiris665,

    היי.... אני זקוק לעזרה בבחירת כרטיס מסך לשדרג את המחשב שיריץ משחקים לעוד איזה שנה.... המפרט שלי: P-4 3.06 512K Northwood GB815P 512 DDR GEIL 400 GF5200FX:( אני מתכוון לקנות כרטיס חודש הבא... זקוק לעצתכם נואשות אנשים.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Epic,

    צריך כרטיס מסך עם חיבור AGP, שיריץ משחקים חדשים. יש חיה כזו? אני ישחק ברזולוצייה של 1680x1050 אם הכרטיס יוכל.... המפרט שלי: פנטיום 4 3GHz 2 ג'יגה זיכרון (ddr 400) ספק - לא ידוע (יש דרך לבדוק בלי לפרק את המחשב ולחפש איזה טבית עליו?) לוח אם Biostar P4VMA-M מסך 20 עם רזולוצייה טיבעית של 1680X1050 התקציב הוא עד 1000 ש"ח אבל אני מקווה להוציא פחות אם ניתן :

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Nitro,

    ערב טוב , יש לי תקציב של 600 שח + - אשמח להמלצות לכרטיס מסך איכותי במחירים אלו . האם יש בעיה לקנות דרך האינטרנט בחו"ל ולהזמין לארץ ? או שיש מכס ומיסים וכו' ?

    • 8 תגובות
    • 769 צפיות
  16. Started by Salwaby,

    אז ככה, חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש עוד איזה חצי שנה , אבל בינתיים הוא רוצה לקנות כרטיס מסך (agp) שיריץ לו משחקים מודרניים טוב בלי תקיעות ובאיכות גם טובה (נגיד 1024 עם הכל high). לא צריך כרטיס מסך שיהיה טוב לשנה-שנתיים , מספיק שיהיה טוב לחצי שנה גם , אם קצת פחות גם בסדר כי הוא קונה מחשב חדש במילא עוד כמה חודשים. זה אפשרי ? לא בתקציב גבוה (אין לי תקציב מדויק) לקבל כרטיס שיפעיל בצורה טובה משחקים מודרניים (שוב agp)

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. ב"ה שלום לכל חברי הפורום :-* -= Sapphire ATI RADEON X1600PRO AGP =- סוף סוף הגיע לארצנו הקדושה, חיכיתם לו :s05: אז הוא כבר פה !!! הכרטיס מגיע ב-2 גירסאות שונות האחת עם 256MB והשניה (בתור גימיק רציני) עם 512MB !!! המחיר ינוע בין 950-1100 ש"ח לגירסה של 256MB ולגירסת ה 512MB המחיר ינוע בין 1050-1200 ש"ח, שצריך להיות שפוי לקחת 512MB... והנה פרטים על הכרטיס : וסקירה קטנה (למרות שהיא ל PCIE) נגד 6600GT ועוד כמה חברים ... http://www.vr-zone.com/index.php?i=3092&s=1 http://www.pcpop.com/doc/0/124/124198_2.shtml והנה כל מיני פרטים אחרים ותמונות על הכרטיס ... http://www.sapphiretech.com/en/pressfiles/29_reg1.doc - מידע מחברת Sapphire http://vga.zol.com.cn/25/253…

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  18. Started by danyboy,

    אם אפשר אז באזור חיפה תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  19. Started by fx-57,

    חבר שלי צריך כרטיס מסך בחיבור AGP. עד 300 ש"ח מKSP בלבד! הלך לו הקירור על הRIVA TNT ואנחנו לא מצאנו בבאר שבע והוא לא רוצה לקנות באינטרנט. הלכנו לאיזושהי חנות,אמרתי לו: יש לך 6200A? הוא אומר לי:איזה לוח אם זה? אני אומר לו:VIA של AMD SOCKET A הוא אומר לי:אי אפשר לשים על זה 6200A בגלל שזה AGP 8X,אפשר לשים מקסימום FX5200. בול שיט או נכון? תודה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 553 צפיות
  20. המחשב הישן שלי שבק, כנראה כי ה- Radeon 9500 Pro שלו החזיר את נשמתו ל- ATI. מאחר שאני לא מתכנן להריץ משחקים על הגרוטאה, אני לא רוצה להוציא הרבה כסף על כרטיס מסך. מצד שני, יכולות תלת מימד יהיו נחמדות אם אחליט לשחק עם Compiz. הכרטיס הסביר ביותר שראיתי עד עכשיו בטווח המחירים הזה הוא radeon 9550. יש משהו יותר טוב שאני יכול לקחת?

  21. Started by J0n1,

    אז ככה, אני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב שלי, שיריץ לי קצת משחקים וHD, עד שאני אחליף אותו. המפרט שלי הוא כזה: Abit Kv8 pro - ממה שהבנתי אני צריך לרכוש כרטיס AGP, אבל יש לו גם PCI.. אז לא יודע amd Athlon 64 2Ghz - לא להתבלבל, זאת ליבה אחת 1gb ram 20" LCD - 1600*1200 אני רוצה שהכרטיס: יוריד עומס מהמעבד שלי בצפיה בתכני HD יריץ לי HALO2 וCSS על רזולוציה כמה שיותר גדולה, שהרי אני עובד על 1600*1200 שיכיל חריץ DVI כמובן, ואני אשמח גם לVGA אבל זהו לא פרמטר קובע בשבילי. אשמח להצעות, אני כנראה ארכוש את הכרטיס מNewegg לארה"ב תודה, דורון ד.א יש מס על כרטיסי מסך?

    • 9 תגובות
    • 764 צפיות
  22. Started by anatoli,

    שלום חברים, אני אמור לקבל בעוד כשבועיים מקרן שהזמנתי (Optoma HD72). מדובר על מקרן 720P, ולכן אני מעוניין לנגן סרטים שכאלה ואף לעיתים 1080P שיש לי במחשב. הבעיה היא שמדובר על מחשב לא חזק במיוחד. בסרטי 720P הוא לעיתים מציג קפיצות בתמונה (אני מתכוון לנסות בקרוב אובונטו בתקווה שזה ישפר קצת, ממה ששמעתי מאנשים שם הדברים פועלים מעט חלק יותר), אך ב-1080P אני יכול לשכוח מזה. אני מנסה לבדוק אפשרות של כרטיס שיידע לעשות האצת HD בחומרה. איזה כרטיס מומלץ ביותר בתקציב כמה שיותר נמוך למטרה זו בלבד. לא משחק במחשב כלל, ולמה שאני כן משחק כל כרטיס בסיסי יספיק. חשוב לציין כי רוב התוכן הוא מהרשת, הרוב שם הוא X264 ושאר פורמטים מכווצים, איזה כרטיסים יידעו לעשות את זה? תודה, Anatoli.

    • 33 תגובות
    • 4.6k צפיות
  23. שלום חבר מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך והוא "תקוע" עם סלוט AGP ומערכת יחסית טובה(אין מצב לשדרוג, 2.8 עם ג'יגה ראם) הוא מחפש כרטיס AGP שיחליף את ה-5200 שלו כמובן למשחקים הייתי בטוח שה-7900GS בגרסת AGP עולה כ-1000 אבל הוא חורג ב-500 מהתקציב >< אגב הוא מודאג שהקנייה לא כדאית ועוד שנה - שנה וחצי הוא גם ככה יצטרך להחליף מחשב סה"כ הוא לא חולה גרפיקה פשוט ה-5200 בלתי נסבל גם בהגדרות מינימום.. אמרתי לו שלהשערתי גם עוד שנה וחצי-שנתיים ה-7600GT יחזיק מעולה משחקים לפחות על מינימום מה דעתכם ? הצעות אחרות ? תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by finish,

    המפרט זה: amd 3200 venice 939 k8nsc gigabyte 512 mb 9550 128mb 64 bit טוב אז אני צריך כרטיס שיחזיק טוב מאוד לשנה לפחות... לפני מה שאני יודע ה7600GT של לידטק הכי טוב ואני צריך גם ספק כוח שיחזיק את כל המערתכ הזאת וגם עוד 512MB שאני יקנה ספק עד 250 שקל... תודה

    • 3 תגובות
    • 557 צפיות
  25. Started by Nirco,

    חבר שלי מעוניין להריץhd ומעט משחקים קלים על גבי מחשב p 4 במהירות 3ghלשם כך הוא מחפש כרטיס מסך חדש agp. אשמח לעזרה בנושא.

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים