עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by danielw,

    אני צריך כרטיס מסך שישמש אותי למשחקים במקום המעפן שיש לי מובנה התקציב שלי הוא 650 שקל והתקן הוא PCI-E

    • 13 תגובות
    • 983 צפיות
  2. Started by sirexrv,

    256MB NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache או 256MB ATI Mobility Radeon X1400 HyperMemory או ששניהם בסה"כ אותו דבר???

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  3. אז כאמור, אני מחפש כ.מסך אשר ישמש אותי בעיצוב גרפי 2D, סרטים וטיפה משחקים (פעם שבוע, וגם זה לא בטוח), התקציב הוא 600 ש"ח, אך מכיוון שאני לחוץ מאוד בכסף, עדיף שיעלה כמה שפחות. חשבתי על ה-HD 3650, של שפיר GDDR3 512MB שנמכר בנועה מחשבים, מה דעתכם עליו? אגב, תנו לי מחנויות מאזור חיפה בלבד (TMS, פנדה, נועה, KSP וכו'). תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 781 צפיות
  4. Started by shuy,

    איזה כרטיס הייתם ממליצים עד 450 ש"ח רק לשימושי פוטושופ. (לא מטרוקס כי החנות שאני מזמין מהם[יש לי הנחה] לא עובדת עם מטרוקס). תודה!

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  5. Started by Yaniv11,

    אני מחפש לשדרג את הכרטיס שלי (ati 9200) שקורס כל 2 דקות בעבודה ב proE wildfire (תוכנת לבניית גופים תלת מימדיים). אני לא רוצה משהו משוגע אלא להשקיע כמה שפחות(עד 450) כדי לעבוד נורמאלי. אם אין בתקציב הזה אז אפשר למשוך עוד קצת. אני לא זקוק לו למשחקים. יש לי מחשב P4 2.8 עם 1G זכרון, לוח של ABIT IC7 עם AGPx8 מה יכול להתאים לי?

    • 10 תגובות
    • 913 צפיות
  6. 1. קירור פאסיבי 2. PCI-E 3. מחיר - נמוך ככל האפשר. 4. לא למשחקים. 5. מיועד למפרט ישן: P4-3GHZ, 2GB DDR, 915GAV המועמדים 1. המועדף כרגע: HD2400PRO http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=589886 2. או אולי 8400GS http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=590730 * מי עדיף ולמה? * יש זולים יותר? * יש עדיפים באותו טווח מחירים? תודה מראש TMP

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. היי. הודעה זו נורא דחופה לי, ואני זקוק לתשובה והמלצה (למרות שכבר ראיתי את אשכול ההמלצות...) די דחופה בנושא הזה. אני גיימר, וזקוק לכ.מסך כי כנראה לשלי נפל איזה שבב ואני מחכה בסבלנות מהמעבדה שבודקת לי עכשיו אותו ומנעה מחשבים לתשובה אם יש אחריות על דברים כאלו. בכל מקרה, אני רוצה ליהות מוכן לדבר. למחשב שלי ספק כח 350W של אנטק. אני חושב שהכי טוב יהיה לקנות 1800XT512MB. דעתכם?

    • 8 תגובות
    • 562 צפיות
  8. שלום לכולם. חבר ביקש לפרסם שאלה איזה כ.מסך מינימלי צריך בשביל לחבר 2 מסכים בו זמנים בשביל להגדיל את שטח העבודה. צריך 2 חיבורי vga. אמרתי לו בעיקרון שכל כ.מסך מסוגל לזה אם יש לו 2 יציאות מתאימות. אפילו אחד vga והשני dvi, פשוט שמים מתאם. בקיצור יש משהו יותר זול מזה שעונה על הדרישות? http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/krt-msk-gigabyte-ati-radeon-5450-128mb-gddr3-pci-express-p-12596?language=he

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  9. Started by Mr.positive,

    טוב אז האמת שאני עובד עכשיו עם מחשב מאוד ישן שבזמנו עלה 6000 שקל ;D (2006 אני חושב) ואין לי זמן למשחקים בכלל. אבל חשבתי לעצמי אולי יש אפשרות לדחוף איזה כ.מסך חדש בלי ליצור צוואר בקבוק גדול מידי,איזה 6850 או משהו אני עובד עם מסך 2311h על רזולוציה 1080X1920.

    • 10 תגובות
    • 849 צפיות
  10. Started by Mr.positive,

    טוב חברה אני חייב את התשובה מה עדיף: -CF 6850 כל אחד 680 שקל מKSP או 2GB 6950 ב1400 שקל מRSM שיפותח ל6970 ויספיק לעכשיו ובעתיד שירד המחיר יתוסף לו עוד אחד?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. נדפק לי הכרטיס מסך כנראה, היה לי radeon 9600 pro, אני לא משחק הרבה, מדי פעם משחקי רשת ישנים יחסית. אני צריך משהו שיחזיק בערך כמו הכרטיס הקודם ושמתאים ללוחות הישנים (?) Asus P4PE (הלוח תומך ב-agp 4). תודה :]

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  12. Started by swisaman,

    מפרט בצד,כרגע ככל הנראה יש לי קונה לHD5850 ב450 ש"ח,ככה שהתקציב שלי הוא 1900-2000. השימושים הם בעיקר משחקים על הגדרות מקסימליות לשנתיים הקרובות +-(ככה היה כשקניתי את הHD5850 לפני 3 שנים ואני מקווה שיש כרטיסים שיכולים להציג ביצועים טובים במשך שנתיים קדימה לפחות...),אני מעדיף לא לעשות OC,אבל אם השיפור יהיה גדול,אז למה לא. כרגע אני משתמש בDELL 2209WA ומשחק ברזולוציה של 1680x1050,אין לי כוונה להחליף כרגע את המסך,אבל בבוא העת הוא יוחלף למסך גדול יותר.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by KingAlpaca,

    ראיתי שרבים המליצו על הכרטיס הזה פה ובפורום מפרטים (CLUB3D ATI Radeon X1950PRO 256MB GDDR3 Passive Heatpipe), וכמו רבים נוספים,השתכנעתי והזמנתי את הכרטיס הנ"ל, אבל כאשר הסתבר לי שהכרטיס לא במלאי ולא יהיה גם בעשור הקרוב, (שוב תודה,IQPC הנפלאים) אני נאלץ למצוא אלטרנטיבה. בנוסף,כבר ידועה לי האופציה של ה3850 ב900 ש"ח, ואני יודע שהיא הרבה יותר משתלמת מכל אופציה אחרת, אבל זה כנראה לא אפשרי מבחינה תקציבית. חשוב לציין שלא יהיה צוואר בקבוק וזה לא פקטור בהחלטה. תודה מראש.

  14. היי המערכת שלי לא חשובה כרגע.. אני צריך כרטיס מסך למשחקים כבדים כמו ה crysis החדש שיצא עכשיו ו cod4 mp הכרטיס הקודם שלי היה X1950XT שיספק אותי נאמנות אבל הוא הלך לעולמו.. בקיצץ אני צריך כ.מסך עד 700 שקל בלי חריגות כי חרגתי כבר מ 600 המליצו לי על ה 9800GT אבל משהו מוזר פעם אני רואה אותו ב 800-1000 ודגם אחר ב 650

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  15. Started by zachbachar,

    אז ככה... אני משתמש קבוע בשני מסכים(מה אני אעשה..התרגלתי ) ולא מזמן קניתי מסך LCD 37" HDR שאני מחבר בHDMI-DVI. רציתי לדעת אם יש פתרון נורמלי לחיבור כל שלושת המסכים בלי כל פעם להתכופף ולחבר מחדש את המסך השני\הLCD.... ראיתי של4850X2 יש 4 יציאות DVI,זה יפתור לי את הבעיה? אני רוצה המלצה לכ.מסך שיפתור לי את הבעיה,וכמובן שיהיה חזק...אני גיימר ;D עד 1500+- אם זה הכרחי ניתן לחרוג... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  16. הי, כרטיס מסך און-בורד שבק חיים. אני מחפש כרטיס חיצוני להחליף אותו. השימושים כיום הם פשוטים (אינטרנט, מסמכים) אבל בעתיד תהיה קצת עבודה עם פוטושופ ותוכנות Adobe אחרות (לא עריכת וידיאו, רק עריכה גרפית בסיסית-בינונית). תקציב לענין - לא רוצה לעבור את ה-400 ש"ח, אם יש משהו איכותי בפחות מזה, כמובן שעדיף. ספק הכוח של המחשב הוא SeaSonic 400W , כך שהוא לא בעיה. לוח אם של GB, עם חריץ PCI-E 16. מסך "19, לא מתכוון לשדרג בקרוב. אני נמצא בחולון, כך שחנות בסביבה עדיפה. חשבתי על Sapphire 6670 DDR3 ב-385 ש"ח ב-TMS . אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום לכולם , יש לדעתכם דרך להפוך את ה 128BIT ל 256BIT בדומה למה שנעשה עם הדרייוורים של אומגה כאשר אפשרו להרחיב את הצינורות מ 4 ל 8 ? אולי ישנה דרך אחרת ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  18. היי, התחדשתי בSC2 והכ.מסך [8800GT OC2 מבית BFG] לא מסוגל לסחוב על הגדרות מקסימליות [1680*1050] לצערי הרב ואני אשמח להתעדכן בכ.מסך במחיר מינימלי. כיוון שהבנתי שהכרטיסים של ATI לא תומכים בAA יש העדפה לNVIDIA אלא אם הפרש המחירים ממש גדול [אם ממליצים על NVIDIA צריך לקחת בחשבון שיריץ את המשחק עם 2 או 4 AA]. התקציב עומד על כ-1000 ש"ח +-. בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  19. Started by ben007,

    בוקר טוב, אתמול התחלתי לראות שיבושים בתצוגה (פסים אדומים, פריזים) מיד לאחר העלאת הWIN אחרי דקה המסך נסגר אבל המחשב המשיך כרגיל ראיתי שהמאורר של הכ.מסך תקול וניסיתי להחליף גוף קירור לאחד אחר (פסיבי) - העלה את ה-WIN ושוב התמונה נתקעה יכול להיות שכרטיס מסך הלך? (או אולי הספק?) במידה וכן, איזה מומלץ בתקציב נמוך? (עד 100 ש"ח, ושהספק יתליח להחזיק) [המפרט בצד] תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  20. שלום לכולם, יש ברשותי GTX570 (למרות שזה פחות משנה), ולפני כמה זמן קפצה לי הודעה שקיים עידכון חדש לדרייבר (295.73) ואני היום החלטתי לעדכן. אבל יש משהו שמסקרן אותי תמיד: - אם אני מעדכן 'כל הזמן' את הדרייבר (אני מתכוון לזה שאני עושה UPDATE כל פעם - אבל מתי שקיים) - האם זה בעצם מזיק לו ? למי שבכל זאת לא הבין: אני מתכוון לזה שנגיד אם קפצה לי הודעה שיש עידכון חדש(לא בטא רק WHQL) זה מזיק לכרטיס או למחשב עצמו ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by itay127,

    אני צריך כרטיס מסך מהחנות tms.co.il בתקציב של עד 330 שקל! PCI-E הכרטיס צריך להיות מספיק טוב בשביל להפעיל ויסטה, ושאני יוכל לשחק איתו בפיפא..

    • 11 תגובות
    • 783 צפיות
  22. Started by gangster007,

    אני צריך עזרה יש לחבר שלי כרטיס מסך geforce 4 mx 440 מתוצרת galaxy ניסיתי לעדכן את הדרייבר דרך האתר של nvidia אבל המחשב לא קיבל את הדרייבר :-\ ניסיתי למצוא את האתר של היצרן כדי להוריד ממנו דרייבר עדכני אך ללא הצלחה ניסיתי למצוא את היצרן דרך google ודרך תוכנה בשם aida תעזרו לי למצוא דרייבר. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 740 צפיות
  23. Started by steelmanx,

    חבר שלי מעוניין לקנות כ"מ חדש המעבד שלו הוא PENTIUM D 3.0 gHz מה הכ"מ הכי חזק שהוא יכול לקנות ללא צוואר בקבוק במערכת.

    • 5 תגובות
    • 896 צפיות
  24. Started by 1_Nike_1,

    ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by the_rock,

    קניתי כרטיס של ledatek gforce 4 460 64 ddr יש לי מסך mag 786 fd מאז אחרי כמה דקות של שימוש אני מקבל כאב עייניים שיניתי כבר את הגדרות של ה-screen refresh rate למקסימום - 100 כמו כן חשוב לי לציין שעד לפני יום עבדתי עם אותו מסך רק עם כרטיס מסך ישן יותר והכל היה תקין אודה על פתרונות נוספים.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים