עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by dsane,

    מה היתרונות של הרדאון על כרטסים אחרים הנמצאים כרגע בשוק? ואם אני מחפש כרטיס בטווח של עד 500 שח איזה כדאי לי לקנות (ה ti 4200 מתקרב למחיר זה)

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  2. לא ידעתי איפה לפתוח למה אנשים מתלהבים מקונסולות אם הם מריצים משחק על 30 פריים ? זה בלתי נסבל ואיך הקונסולות מתמודדות עם משחקים למרות שהחומרה שלהם ממש גרועה? זה באמת מעניין אותי אז אל תנצלו את הבימה למלחמת fan boys

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by kobibo,

    נראה לי שכבר השבוע מחירי ה 3870 ירדו ויגיעו פחות או יותר לרמת ה 9600 ולכן רציתי לדעת מהן היתרונות והחיסרונות בין הכרטיסים.

    • 8 תגובות
    • 769 צפיות
  4. אורך הכרטיס 23CM . קירור Dual Fly Cooling System תהנו Sparkle Score - ספארקל מוכיחה את הביצועים הטובים של גירסאת הקאליבר לעומת ה- 9600 הרגיל : http://img54.imageshack.us/img54/8385/dsc00343dp7.jpg אריזה http://img393.imageshack.us/img393/3787/dsc00344cy0.jpg הקירור מהצד. http://img504.imageshack.us/img504/8903/dsc00349kn2.jpg לוח ה- PCB של הכרטיס מסך . http://img504.imageshack.us/img504/6978/dsc00350vf5.jpg הכרטיס מהצד, תראו כמה שהוא דקיק ! http://img393.imageshack.us/img393/8364/dsc00351fm1.jpg DVI שחור, DVI לבן + TV OUT . http://img504.imageshack.us/img504/1774/dsc00352hg7.jpg אחד הכנפיים במצב "פריסת כנף " , הוא ממריא, הוא מתרסק http://img393.imag…

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. שלום לכולם אני מחפש המלצה לכ.מסך שייתן איכות TV Out איכותית ככל שניתן ובמחיר זול. תודה

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  6. Started by שמוליק2221,

    כ. מסך ומסך זה כל מה שאני צריך. זאת הדילמה שלי. עיקר השימוש במחשב הוא משחקים. סביר להניח ואני לא אשדרג כ. מסך בשנתיים - שלוש הבאות. מה אתם מציעים ?

  7. Started by emmanuel,

    שלום לכולם. אני מעונין לשדרג את המסך שלי ולהתחדש במסך מדגם 2333SW אשר עובד ברזולוציה של 1920X1080 כ. המסך שיש ברשותי הוא 4870 1 ג'יגה,הייתי מעונין לדעת איך תעבוד לי תצורת המפרט הזה במשחקים,כאשר השימוש העיקרי הוא משחקים. תודה רבה לכל העונים.

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  8. Started by omertgm,

    שלום, אני מתעניין עבור חבר: יש לו מסך FHD i5 2400 4GB זיכרון וספק כוח טוב 500W, אנטק או סיסוניק הוא לא זוכר. מארז סטנדרטי midi tower משחקים- GTA החדש ודומיו. 900 שח זה המקסימום, אין חריגות מזה. מעדיף איבורי (צמוד לו לעבודה) מעוניין רק בכרטיס חדש - לא משומש. הצעתי לו את הכרטיס הזה 270 https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=13642 הצעות אחרות?

  9. רציתי לשאול אם יש כרטיס זול בחיבור AGP למחשב הישן שלי שיריץ את המשחק HALF LIFE 2 בצורה חלקה (80-100FPS) בהגדרות מינימליות על רזולוציות 800X600 או אפילו יותר קטנה...? חשבתי על ה5500 או 5700... מה אתם אומרים איך הם יתמודדו עם HALF LIFE 2? למי שיש באנצ'ים מ2004 שיביא לי... דחוף תודה...!

    • 6 תגובות
    • 629 צפיות
  10. Started by ozba77,

    שלום, יש לי מחשב P4 2.4GHZ עם כ. מסך FX5200 הייתי רוצה להחליף את הכ. מסך למשהו נורמלי כדי שיוכל להריץ משחקים כמו שצריך המליצו לי על 2 כרטיסים 7600GT או X1950PRO מה דעתכם ? האם ספק גנרי יחזיק את הכרטיסים הנ"ל? תודה

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  11. אני מחפש בנרות כרטיס בעל ציפסט 8400GS ומעלה עם Dual DVI וקירור פסיבי, ולא מוצא כזה בשום מקום! מצאתי רק Zotac 9500GT Zone Edition שאין אותו במלאי לאף אחד, וכמה כרטיסים חזקים ויקרים בטירוף. מישהו מכיר משהו עד 500שח? תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Predator,

    היי, מחפש המלצה לכרטיס מסך PCI-E בתקציב של עד 1200 ש"ח. כמו כן אני רוצה לדעת אם יש לו תאימות אחורנית לAGP X4. תודה.

  13. Started by NightElf,

    שלם אני מרכיב את המחשב הנ"ל איזה כ. מסך תייעצו לי לקנות עד 800 ש"ח מעבד e6600 תודה [attachment deleted by admin]

  14. Started by roey24,

    שלום, אני צריך כ. מסך בשביל צפייה בHD, משחקים שלא דורשים יותר מדי - FIFA וכאלה. המחשב שאני רוצה לחבר לו את הכרטיס : מעבד - Intel Core 2 Quad Q8300, 1333MHz, s775, 4MB Tray לוח אם - asus P5QPL-AM s775 C2Q 1333Mhz, Intel G41, DDR2 800, PCI-E, HDAudio זכרון - 2x1GB Kingston HyperX CL4 דיסק קשיח - 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II WD5000AAKS ספק - Tomahawk 450W Active PFC 12cm‎ יש לי מסך 22" עם רזולוציה מקסימלית של 1920X1080. תודה רבה לעוזרים..!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Predator,

    היי טוב חברים אני מבין שכבר נמאס לענות על השאלה הניצחית הזאת אבל אני רוצה לקנות כ. מסך חדש וזה בערך התקציב אז מה אתם אומרים ?? תודה

    • 7 תגובות
    • 904 צפיות
  16. Started by sub@master,

    שלום לכולם! שמתי לב שכולם כאן ממש שולטים בכל הנוגע לכרטיסים שבחלק העליון של הסקאלה, אבל מה לגבי כרטיסים בחלק התחתון??? אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך זול כמה שיותר, בעיקר לאינטרנט, ומעט תוכנות גרפיקה ומשחקים. אנא הציעו לי כרטיסים זולים שהכי משתלמים בתקציב (נמוך... אני יודע) הזה. תודנ מראש

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Natanel555,

    קניתי מחשב.. היום אני הולך לקחת אותו....... הכרטיס מסך שלו זה ATI HD4870X2 2GB... וקניתי מסך של סמסומג 19 אינץ הדגם T190P .. יכול להיות שזה לי ינצל משו מהכ. מסך??? כמו זיכרון.. או בכלל הוא לא ינצל כרטיס אחד .. יכול להיות תענו דחוף!!!!!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by pincher77,

    צריך המלצות לכריס מסך חדש בתקציב של כ-1200 ש'ח. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  19. Started by avishai1b,

    ברשותי לוח אם GIGABYTE 945P S3 וכ. מסך ATI RADEON X1900XT אני מעוניין להחליף את הכרטיס שיש לי בכרטיס מסך אחר... אני לא כלכך בטוח מה יתאים ומה לא.. לכן אני כאן :] מפרט- מעבד: Intel E6300 1.86GHz זכרונות: 667 2GB RAM ספק: FSP400 -60GLN מארז: אני לא זוכר דגם, זה של Thermaltake זה עם האורות הכחולים... הציפיות שלי מהכרטיס מסך שאני הולך לקנות - כמה שיותר FPS ... כמובן שאני מעדיף כ. שידע גם לעבוד בAA ו AF אני אוהב לעשות OC לכ. ככה שאם הוא יהיה עם קירור טוב זה יהיה נהדר... שיהיה סביבות ה1500... אני משחק משחקים כמו Crysis bioshock farcry teamfortress 2 rainbowsix vegas וכו וכו... תודה מראש, אבישי :]

    • 10 תגובות
    • 916 צפיות
  20. שלום. אז אני מחפש כרטיס מסך חדש שיסחוב משחקים שיוצא לי לשחק כמו Heroes VI. מעבד - Intel Core i5 2400 3.1GHz 6MB LGA1155 ספק - SeaSONIC 430W S12II-430. מחוברים אליו 4 הרדיסקים + SSD אם זה רלוונטי. זיכרון - 2 סטיקים של G.Skill Ripjaws 4GB DDR3 1333MHz CL9 לוח אם - GIGABYTE GA-HA65M-UD3H-B3 רזולוצית מסך - 1920x1080 אם צריך - אני מוכן גם לחרוג ל-500 ש"ח אבל אני באמת מעדיף שלא כי אני לא משחק הרבה. תודה.

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. אני כבר לא מעודכן כמו פעם בקשר לכרטיסי מסך... ה-R9800 שלי שבק חיים (יש אחריות) ואני מחפש כרטיס אחר (לשדרג קלות). (סיפור המאבק להחייאת הכרטיס: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=150309.0) בהתחלה חשבתי על ה-6600GT ואח"כ ראיתי ש-X800 מתחרה בו. מי מהם יותר טוב? ואיך שניהם יחסית ל-R9800? חיפשתי מבחני ביצועים עם כל הכרטיסים הנ"ל ולא מצאתי (גוגל). אשמח ללינקים בנושא. האם יש X800 בגרסת AGP בסביבות 1000 ש"ח? ואם 6600GT של איזו חברה נחשב לכרטיס טוב? הדרישת סף היא סלוט AGP !

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  22. שלום, כרטיס המסך שלי התאבד לפני יומיים וכעת, לאחר שיצאתי מההלם של לראות את יחס הביצוע למחיר של הכרטיסים הנוכחיים לעומתו (הידד לכריית מטבעות מבוזרים.), אני מחפש את החלופה המשתלמת ביותר. מסך: Dell U2311H (כלומר 1920x1080 ו-60hz) לוח-אם: MSI B75MA-E33 מעבד: Intel i5 3470 3.2Ghz זיכרון פנימי: Corsair 8GB DDR3 1600MHz אני מתעתד לרכוש מחשב בחודשים הקרובים אבל טרם החלטתי אם אני רוצה להישאר ב1080p או לעלות ל1440 - מסכי IPS עם קצב רענון גבוה עולים המון, מסתבר. ייתכן מאוד שאשאיר את כרטיס המסך במחשב הנוכחי במקום שימשיך איתי למחשב הבא. שימושים: עבודה משרדית שוטפת עם וידאו (לא עריכה), משחקים שהמעבד יכול לסחוב (נהנה …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מחפש כרטיס שיענה על הצרכים הבאים: כרגע מסך CRT 32 אינץ' בעתיד מסך LCD באותו סדר גודל, כך שאני צריך יציאת S-video. השאלה העיקרית היא מה עדיף, BIT INTERFACE גבוה יותר או יותר זיכרון? ההתלבטות העיקרית כרגע היא בין SAPPHIRE 2900GT -256MB, 256BIT לGAINWORD 9500gt 1GB\512MB 128BIT שניהם בטווח המחיר שלי. עומר

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by smady by,

    יש לי דילמה בין 2 כרטיסי מסך בגרסאת ה1GB שלהם. ההבדל במחיר הוא משמעותי, ורציתי לדעת האם גם ההבדל בתוצאות? שימוש: מחבילת ה-CS5 - פוטושופ, אילוסטרייטור, אין-דיזיין - שימוש יום יומי. ובהמשך (עוד שנתיים בערך) - אפטר אפט ופרמייר. בנוסף הכרטיס צריך לסחוב משחקים כמו סטרקראפט ו-וואו (לא חייב ברזולוציה הכי גבוהה, אבל שירוץ) הכרטיס צריך לתמוך במס' אפליקציות שרצות ביחד באותו זמן. במידה והכרטיס החדש (450) יספיק - ייתכן ואני אשדרג את המעבד מI5 לI7 עקב החיסכון במחיר.... יעבוד על מסך 20" רחב - רזולוציה 1680*1050. תודה מראש על התשובות!! :-]

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  25. Started by roey somech,

    שלום לכולם לאחותי יש מסך ברזולוציה fhd היא מעוניינת גם לקנות כ. מסך על מנת לשפר את הגרפיקה ולצפות בסרטי hd חשוב לציין שהכ. מסך כלל לא מיועד לגיימינג התקציב הוא עד 300 רצוי פחות..תודה מראש לכולם(:

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות

דיונים חדשים בפורומים