עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Asafalfa,

    אבא שלי בקרוב (20 לחודש) הולך ליהיות בהונקונג וחשבתי לקנות שם כרטיס מסך חדש למחשב החדש שהולך ליהיות לי ..הבעיה היא שאני לא מוכן להשקיע סכום על G6800 כי זה לא ממש חכם לעשות ...אז חשתי לקנות את ה 6600 הבעיה היא שאני לא ממש יודע מתי הוא יוצא וגם אם הוא יוצא ממש בתאריך הזה אז בטח הוא יהיה רק ל PCI E ... רציתי לשאול אותכם מה באמת כדי לי לעשות ! ואיך לנצל את המצב הזה שאני יכול לקנות חלקים משם...(סיבה שאני פוחד לקנות PCI E היא שזה גורם להוצאות ליהיות יותר גודול בכך שצריך לוח שתומך בזה (ולא שיש הרבה כאלה) ובנוסף זכרונות יקרים... )

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  2. השאלה נמצאת בכותרת הסיבה שאני שואל זה שאני פשוט גילית שיש לי כרטיס מסך של החברה הזאת (geforce 2 MX 200) וסתם... מעניין אותי לדעת איך זה נחשב אתם לא חייבים לפרט למה וכו'... מי שיודע שירשום פשוט כן / לא / באמצע תודה 8) 8)

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. בהתחלה תיכננתי לקנות את ה-7900GT ב-1800 שקל... אבל אז שמעתי על ה-DX10 ואני קצת חושש לקנות כרטיס כל כך חזקר כשבעוד שנתיים הוא לא יהיה אפקטיבי... ולכן כעת אני חושב לקנות את ה-7600GT שעולה 1200 שקל.. והבנתי שהוא כרטיס טוב! איך הוא באמת לכמה זמן הוא יחזיק לי? טוב אז באמת קודם לענות לי מה עדיף כיום לקנות ואז גם איך ה-7600GT ?

    • 82 תגובות
    • 4.8k צפיות
  4. Started by huhxd,

    מה ההבדל בין GT ל GS? מזה GS בעצם? תודה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  5. תראו בתמונה את השגיאה יש לי x800gto [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 803 צפיות
  6. Started by BONO,

    יש לי מחשב AMD XP 2000 GIGA-BYTE GA-7VAXP DDR 3200 256 MB 80 GB 7200 HERCULES GAME THEATRE XP RADEON 9700 PRO הגעתי לתוצאה של 8050 למה? כשאני מפעיל מחדש את המחשב הוא רושם לי שיש לי מעבד 1250 ובתוכנה 3D MARK כשאני נכנס לפרטים של המעבד זה רושם לי Internal Clock:1.26 GHz Internal Clock Maximum:2.80 GHz זה אומר שיש לי מעבד 2000 אבל הוא במהירות מינימום שלו???

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  7. Field Value Monitor Properties Monitor Name Packard Bell 7480 Monitor ID PBN7483 Manufacture Date Week 42 / 1997 Serial Number 74216843009 Max. Visible Display Size 32 cm x 24 cm (15.7") Picture Aspect Ratio 4:3 Horizontal Frequency 30 - 69 kHz Vertical Frequency 50 - 90 Hz Maximum Resolution 1280 x 1024 Gamma 3.00 DPMS Mode Support Standby, Suspend, Active-Off Supported Video Modes 640 x 480 90 Hz 800 x 600 90 Hz 1024 x 768 85 Hz 1152 x 864 75 Hz 1280 x 1024 60 Hz כי בנתיים האיכות חרא ואני לא יודע אם זה בגלל המסך המשחק Age3 עובד לא מגעיל יש כרטיס מסך 7600GS

  8. אהלן. סליחה שאני פותח מלא דיונים, פשוט אני קצת לחוץ בקטע הזה. טוב, אז יש לי ג'יפורס 6600GT שקניתי לא מזמן, ועכשיו המחשב מפורמט, וכל הדרייברים בסדר. אבל, כשאני מריץ את פאר קריי על הגדרות הכי גבוהות זה בדרך כלל טס מבחינת הFPS, אבל יש מדי פעם תקיעות, שהכל פשוט תקוע, לא שהכל זז לאט. עכשיו, לדעתכם זה קשור לכרטיס מסך, או שאולי זה הזכרון, 256X2 MB RAM 400 DDR? כי זה כבר לא בעיה, יש תוכנות שמטפלות בזיכרון. אז תענו לי, תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני מחפש מסך איכותי של עד לפחות 8 מיל או 4 מיל אם יש משהו באמת איכותי איכות אז תמליצו לי עליו ושניתן להשיג בארץ http://www.zap.co.il/compModels.asp?model_id=150196&sog=C-Monitor

    • 49 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. חשבתי על 7600GT כמו שקראתי כאן בתגובות שלכם לאנשים ששאלו שהמלצתם עליו בטווח מחירים הזה. יש לי זיכרון 1 ג'יגה עם מעבד 2.93 עם אובר ל3.86 intel 516 האם המעבד והזיכרון שלי יוכלו לעמוד בדרישות של הכרטיס מסך מבחינת ביצועים? תודה לכם... דרך אגב איך אני רושם את המפרט מחשב שלי בצד? פשוט ניסיתי למצוא ולא מצאתי. תודה לכם.

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  11. הכרטיס תומך כמובן ב directX11 שאין גירסה כזו לXP ? והמקסימום שניתן זה DX10 ? תודה למי שעוזר

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אורח voodooman

    http://rivatv.sourceforge.net/status.html מידע שימושי מאוד

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  13. אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש למחשב. השימוש העיקרי הוא לראות סרטים, וגם לשחק משחקים (לדוגמה the watcher, oblivion, NN2) חשבתי לקנות את ATI 3650... מישהו מכיר? יש המלצות אחרות עד 500 ש"ח?

    • 7 תגובות
    • 907 צפיות
  14. רשמתם שם ש6800 רגיל תדר זכרונות: 350 כמובן אתם צריכים לרשום כפול 2 כי יש כאלו שחושבים שרק 350 ולא מבינים בזה ושנית כאן סתכלו מה רשום http://www.guru3d.com/article/Videocards/147/2/ רשום בכלל 550*2 לזכרונות שאלה: בטבלה כאן רשום שהליבה זה זה מעל 400 ול 6800gt רשום 350 אז איך יכול להיות שהוא עוקף אותו(ה6800) גם בליבה וגם בזכרונות? וגם מכפילים ב2 תליבה?

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  15. נראה שהחברה ב ATI עובדים במרץ רב על שיפורי ביצועים לדור החדש, הקטאליסט 7.10 שיוצא בימים הקרובים מציג ה מ ו ן שיפורי ביצועים: http://www.pcper.com/article.php?type=expert&aid=463

  16. תודה ...זה דיי מוזר לא ?

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  17. Started by Timewalker,

    אני מתכנן לקנות מחשב חדש (ומחכה לקונרו כמו כולם...) במסגרת הרכישה אני מתכנן לקנות Radeon 1900xt (אולי xtx) רציתי לדעת האם שווה לחכות ליציאה של RD600 בשביל ירידת המחירים.

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  18. Started by nirfrish,

    יש למישהו driver ל geforce4 mx 440 with opengl

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  19. אני מחפש ביקורות על הכרטיס מסך הנל... וכמובן מה דעתכם על הכרטיס והקירור שלו? שמעתי Sparkle לא רעים אבל אני ממש מעוניין בחוות עת ובביקורות... והמחיר ¤ 1,958 שווה לכרטיס לא?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  20. יש למישהו הערכה מתי פלוס מינוס תצא הסדרה החדשה של אנוידיה? מתי אמורה להיות ההכרזה? אני מאד מתלבט אם לרכוש כרגע מחשב חדש או להמתין. הכל שאלה של כמה זמן אני צריך להמתין....

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. מה הפרש המחירים בין שלושלת הכרטיסים הללו: Geforce 6600 Geforce 6600GT Geroce 6800 של חברת Leadtek? מישהו אולי יודע?

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  22. Started by enzo,

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7637 גם יקר וגם OEM. לא שווה.

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  23. לא מוצא Review בגוגל או פה על 6600 רגיל עם DDRIII בקיצור איפה הוא עומד לעומת 5900? :s05: :s05:

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Ibrow-Now,

    SONY G420. בגלל שIIYAMA 454 PRO סופג ביקורות דיי רעות, חוץ מזה למי יש כח לשנות מצב (טקסט, תמונה, וידאו) כל שניה? דוגמא: "You dont really need resolution support above 1,600x1,200 on a 19in monitor, but when that level of detail isnt enough, the 85Hz refresh rate at 1,920x1,440 makes this screen almost unique. The Iiyama has plenty to offer, but for the everyday user looking for value for money and first-class picture quality, the CTX and LG models just inch ahead." למשל..... ממש ירדו עליו.

    • 11 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים