כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יחד עם כרטיסי המסך החדשים מסדרת GeForce RTX 50 אנחנו גם מקבלים גרסה חדשה של סט התכונות DLSS אשר מבטיחה לקחת את כל מה שהכרנו עד כה צעד אחד קדימהלכתבה
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
- 2 followers
-
-
אני חיפשתי מאז ומתמיד כ. מסך טוב לTVOUT , עכשיו חשבתי על לקחת TI 4200 וראיתי את הכתבה עם הההשוואה של הכרטיסי TI 4200 ושם ראיתי: ובקיצור שאיכות הTVOUT של הרדאון 9000 /PRO מצויינית ואף הכי טובה, מישהו יכול לאשר/לבטל טענה זו? כמו כן בהשוואה זו כתוב שמפענח הTVOUT הטוב ביותר לכרטיסי NVIDIA הוא Connexant CX25871 ברשותי כ. מסך ASUS V7100 PRO שיש בו מפענח זה, לכן ויתרתי על הרעיון של TI 4200 , ולכן אני מחפש Radeon 9000 PRO האם יש כזה בארץ?
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
ראיתי בKSP X600 PCI-E במחיר מעולה! 1200 שקל בערך. מישהו יודע מתי יוצאת גרסאת הAGP?
-
- 14 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני רוצה לדעת אם אני יכול להשיג את הכרטיס הזה בagp ואם כן בכמה ? ואם לא אז איזה תחלופה (עדיף יותר זולה )יש לו . תודה רבה בכל אופן.
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
מסך "17 מדגם LG Flatron F700B שנרכש בעבר משמיר מחשבים, שפשטה רגל, וכעת הוא תקול. האם יש יבואן/גוף רישמי שניתן לקבל ממנו שירות עבור המסך, במסגרת האחריות (כלומר, ללא תשלום) ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
או שעדיין אף אחד לא עלה על זה...
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
אני מסתכל לי בKSP על כ.מסך של nVidia וחלק מהדגמים שלהם כאילו חוזרים על עצמם כמה פעמים יש שם כאילו חלוקה לקבוצות (asus שחשבתי שהיא חברה שבעיקר עוסקת בלוחות אם, ועוד כל מיני חברות שאנלא מכיר, כשאני ציפיתי שהחלוקה לקבוצות תהיה בין nVidia לATI..) יש לדוגמה: את ה7600GT למשל יש תחת הקטגוריות של ג'יגהבייט, point of view, eVGA, ASUS ואולי עוד כמה ששכחתי מה ההבדל בין כולם?(אם יש..) בשביל מה זה טוב? וד"א, מה זה אומר הנתון הזה: כשלמשל אומרים לי 96 pixel pipelines? תודה
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
כמעט כול חברה הוציאה כרטיס כזה, ההבדל היחיד הוא במחיר (חלק אפשר באיזה 2700 וחלק מגיעים ל3400) השאלה אם פרט למחיר ונניח איזה משחק שאתה מקבל מתנה או דברים כאלו, יש הבדל?
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שיראה לי כמה FPS המשחק עובד.. בקטן למטה משהו בסגנון.. הבנתם?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מתכוון לשני הכרטיסים האלו הבדל של כ-200 שקל בניהם): http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=10135 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=10049
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב בלי מסך אני רוצה לחבר מהכ. מסך ישר לטלויזיה... כי יש לי טלויזיה 21' וזה יותר גדול, האם הטלויזיה מאבדת איכות כשאני רואה את השולחן עבודה ועובד על המחשב באופן רגיל (קחו בחשבון שאני יושב קרוב לטלויזיה כמו מסך מחשב רגיל)?
-
- 8 תגובות
- 737 צפיות
-
-
והאם זה יעבוד על מחשב רגיל ? איזה דגמים יש
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
הליבות העוצמתיות החדשות שחשפה NVIDIA היום יהוו את הבסיס גם לכרטיסי הגיימינג של החברה - אך צפו לתצורה חומרתית שונה במעט לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
קדימון רשמי של יצרנית השבבים מספק חותמת רשמית להדלפות הרבות - מוצרי Arc Alchemist הראשונים יהיו זמינים לרכישה ברבעון הראשון של 2022לכתבה
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
- 1 follower
-
-
creative pc-dvd model: ct7160 אפשרי??
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש אפשרות להוספת כרטיס מסך עם תמיכה בDX שונה משל הכרטיס המסך השני? והאם זה יותר טוב שיש שתיי כרטיסים?
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
יש אפשרות להמיר קלטות ויידאו למחשב?? אם כן איך? מה צריך?? :s05:
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר קטעי וידיאו למחשב מהמצלמת-וידיאו שלי {SONY TRV59}, יש אפשרות כזו? שמעתי שיש כרטיס שיכול להתחבר למצלמה ולהמיר את הסרט לפורמט דיגיטאלי, אפשרי? כמה עולה כזה כרטיס? תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, ברשותי טלוויזיה 42" שמשמשת כמסך המחשב שלי. רציתי לדעת אם יש אפשרות להציג את המחשב רק נגיד על 70% מהמסך? ניסיתי לחפש בדרייבר של הכרטיס מסך (GTX 560 TI) אבל לא מצאתי. תודה רבה. - - - תגובה אוחדה: - - - בטעות פתחתי את הנושא פה ולא בתמיכה טכנית, יש אפשרות להעביר?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן תסבירו לי איך לעשות את זה, ואיך אני צופה בו במסך? תודה מתן.
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
ואז יהיה תמונה יותר טובה בטלביזיה אם זה יעבור דרך הממיר ולא ישר לטלביזיה??
-
- 8 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש איזה כרטיס או מתאם לחבר את המחשב לטלוויזיה כדי לראות באיכות של מסך מחשב ? או שזה תלוי בטלוויזיה?
-
- 44 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש אפשרות לחבר ממיר הוט לכרטיס מסך 260GTX דרך חיבור SVIDEO?
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-


