עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יחד עם כרטיסי המסך החדשים מסדרת GeForce RTX 50 אנחנו גם מקבלים גרסה חדשה של סט התכונות DLSS אשר מבטיחה לקחת את כל מה שהכרנו עד כה צעד אחד קדימהלכתבה

  2. Started by none,

    אני חיפשתי מאז ומתמיד כ. מסך טוב לTVOUT , עכשיו חשבתי על לקחת TI 4200 וראיתי את הכתבה עם הההשוואה של הכרטיסי TI 4200 ושם ראיתי: ובקיצור שאיכות הTVOUT של הרדאון 9000 /PRO מצויינית ואף הכי טובה, מישהו יכול לאשר/לבטל טענה זו? כמו כן בהשוואה זו כתוב שמפענח הTVOUT הטוב ביותר לכרטיסי NVIDIA הוא Connexant CX25871 ברשותי כ. מסך ASUS V7100 PRO שיש בו מפענח זה, לכן ויתרתי על הרעיון של TI 4200 , ולכן אני מחפש Radeon 9000 PRO האם יש כזה בארץ?

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by naba,

    הכוונה לחלק הזה שמאפשר להשכיב את הכרטיס מסך

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  4. Started by overload,

    ראיתי בKSP X600 PCI-E במחיר מעולה! 1200 שקל בערך. מישהו יודע מתי יוצאת גרסאת הAGP?

    • 14 תגובות
    • 847 צפיות
  5. Started by HAIM511,

    שלום לכולם . אני רוצה לדעת אם אני יכול להשיג את הכרטיס הזה בagp ואם כן בכמה ? ואם לא אז איזה תחלופה (עדיף יותר זולה )יש לו . תודה רבה בכל אופן.

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  6. Started by אברם מהמכולת,

    מסך "17 מדגם LG Flatron F700B שנרכש בעבר משמיר מחשבים, שפשטה רגל, וכעת הוא תקול. האם יש יבואן/גוף רישמי שניתן לקבל ממנו שירות עבור המסך, במסגרת האחריות (כלומר, ללא תשלום) ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  7. או שעדיין אף אחד לא עלה על זה...

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  8. Started by weissby,

    אני מסתכל לי בKSP על כ.מסך של nVidia וחלק מהדגמים שלהם כאילו חוזרים על עצמם כמה פעמים יש שם כאילו חלוקה לקבוצות (asus שחשבתי שהיא חברה שבעיקר עוסקת בלוחות אם, ועוד כל מיני חברות שאנלא מכיר, כשאני ציפיתי שהחלוקה לקבוצות תהיה בין nVidia לATI..) יש לדוגמה: את ה7600GT למשל יש תחת הקטגוריות של ג'יגהבייט, point of view, eVGA, ASUS ואולי עוד כמה ששכחתי מה ההבדל בין כולם?(אם יש..) בשביל מה זה טוב? וד"א, מה זה אומר הנתון הזה: כשלמשל אומרים לי 96 pixel pipelines? תודה

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  9. כמעט כול חברה הוציאה כרטיס כזה, ההבדל היחיד הוא במחיר (חלק אפשר באיזה 2700 וחלק מגיעים ל3400) השאלה אם פרט למחיר ונניח איזה משחק שאתה מקבל מתנה או דברים כאלו, יש הבדל?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  10. Started by SpEcToR,

    שיראה לי כמה FPS המשחק עובד.. בקטן למטה משהו בסגנון.. הבנתם?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. אני מתכוון לשני הכרטיסים האלו הבדל של כ-200 שקל בניהם): http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=10135 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=10049

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by afekchaos,

    אני רוצה לקנות מחשב בלי מסך אני רוצה לחבר מהכ. מסך ישר לטלויזיה... כי יש לי טלויזיה 21' וזה יותר גדול, האם הטלויזיה מאבדת איכות כשאני רואה את השולחן עבודה ועובד על המחשב באופן רגיל (קחו בחשבון שאני יושב קרוב לטלויזיה כמו מסך מחשב רגיל)?

    • 8 תגובות
    • 737 צפיות
  13. והאם זה יעבוד על מחשב רגיל ? איזה דגמים יש

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  14. הליבות העוצמתיות החדשות שחשפה NVIDIA היום יהוו את הבסיס גם לכרטיסי הגיימינג של החברה - אך צפו לתצורה חומרתית שונה במעט לכתבה

  15. קדימון רשמי של יצרנית השבבים מספק חותמת רשמית להדלפות הרבות - מוצרי Arc Alchemist הראשונים יהיו זמינים לרכישה ברבעון הראשון של 2022לכתבה

  16. creative pc-dvd model: ct7160 אפשרי??

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  17. יש אפשרות להוספת כרטיס מסך עם תמיכה בDX שונה משל הכרטיס המסך השני? והאם זה יותר טוב שיש שתיי כרטיסים?

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  18. Started by harry,

    יש אפשרות להמיר קלטות ויידאו למחשב?? אם כן איך? מה צריך?? :s05:

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  19. אני רוצה להעביר קטעי וידיאו למחשב מהמצלמת-וידיאו שלי {SONY TRV59}, יש אפשרות כזו? שמעתי שיש כרטיס שיכול להתחבר למצלמה ולהמיר את הסרט לפורמט דיגיטאלי, אפשרי? כמה עולה כזה כרטיס? תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by EpoXi,

    שלום חברים, ברשותי טלוויזיה 42" שמשמשת כמסך המחשב שלי. רציתי לדעת אם יש אפשרות להציג את המחשב רק נגיד על 70% מהמסך? ניסיתי לחפש בדרייבר של הכרטיס מסך (GTX 560 TI) אבל לא מצאתי. תודה רבה. - - - תגובה אוחדה: - - - בטעות פתחתי את הנושא פה ולא בתמיכה טכנית, יש אפשרות להעביר?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אם כן תסבירו לי איך לעשות את זה, ואיך אני צופה בו במסך? תודה מתן.

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  22. ואז יהיה תמונה יותר טובה בטלביזיה אם זה יעבור דרך הממיר ולא ישר לטלביזיה??

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  23. יש איזה כרטיס או מתאם לחבר את המחשב לטלוויזיה כדי לראות באיכות של מסך מחשב ? או שזה תלוי בטלוויזיה?

  24. יש אפשרות לחבר ממיר הוט לכרטיס מסך 260GTX דרך חיבור SVIDEO?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות

דיונים חדשים בפורומים