עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by zame,

    אהלן חברה לאחרונה התקנתי ויסטה על המחשב יש לי לוח אם של msi מסוג pt8 neo-v 8237 משו כזה בזמן האחרון המחשב כל פעם קורס לי עם מסך כחול שאומר משו על זיכרון dump או על עידכון ביוס אין לי מושג מה הכוונה שם ובדיוק מה רשום כי זה סופר עד 100% ומפעיל מחדש את המחשב אני חייב עזרה אני כבר לא יודע מה לעשות המחשב נוחת אחרי 10 דקות של עבודה אפילו שאני לא נוגע בו האם התקנת מערכת הפעלה מחדש תעעזור ? תודה לעוזרים ( כפיר)

  2. לאחרונה מחקתי את הדרייברים של הכרטיס מסך והתקנתי אותם מחדש ומאז גם המרוקלים אינם עובדים. המחשב לא מזהה את המרמקולים כמחוברים למרות שפיזית הכבל הירוק מחובר ל-INPUT הירוק. תמונה שבה הרמקולים לא פועלים: http://screencast.com/t/M1XTbVMGxV תמונה נוספת בבדיקה שמראה שהרמקולים אינם מחוברים: http://screencast.com/t/lsPOfbTL - חשוב לציין שפיזית הם כן מחוברים. - מחקתי והתקנתי את הדרייברים של הסאונד realtek high definitio audio driver. - בדקתי בנפרד שהרמקולים עובדים ע"י חיבור לפלאפון שלי. מה עוד אפשר לעשות ? והאם יש דרך להחליף את הכרטיס קול המובנה בלוח אם או שכדאי לקנות כרטיס קול נפרד? ואיך אפשר לדעת אם הוא מתאים ללוח אם שלי: asus core i3/i5/i7 intel P67 DDr3 1600? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שלום לכולם. לאחרונה ניסתי להפעיל את FIFA 2006 WC ו HEROES 5. בשני המשחקים לאחר מס' דקות שאני כבר בתוך המשחק אני מקבל RESTART או מסך כחול אם אני מבטל את אפשרות הRESTART. מפרט: P-2.4 1GB RAM RADEON 9600XT 128MB דריבר גרסה 5.10 למרות שגם עם הגרסה החארונה שום דבר לא עובד. החזרתי לגרסה הישנה בגלל הCONTROL PANEL היותר נוח. DX 9.0C יש למישהו הצעת מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 630 צפיות
  4. Started by idan,

    : : :ציפצופים ב HARD DISK יש לי ציפצופים שאני מחבר אותו אחרי כמה זמן הוא מצפצף ואחרי שהוא מצפצף אז אני עשיתי ריסט ועושה לי BOOT FAILED :

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  5. יש לי עכשיו זכרון Corsair DDR II 667mhz value לוח אם Asrock ConroeXfire -eSata2 כרטיס מסך Gigabyte 7600gt silentpipe II קניתי סטיק של 1GB אותו מפרט טכני של הזכרון הנוכחי שלי, ניסיתי להתקין הPOST עולה טוב הווינדוס נטען אבל אין תמונה על המסך כשאמור להיות מסך של בחירת משתמשים. בקיצור ניסיתי לפתור את זה... עשיתי עדכון ביוס וכל מיני ניסויים על איפה לשים את הסטיקים. כרגע הסטיק הנוסף לא מותקן ואין בעיה, כששמים את הסטיק החדש לבד יש מסכים כחולים. בקיצור מצורפים כאן כמה קבצי מינידאמפ (משום מה יש לי קבצים מיום ראשון הבא 3/6/2007) תעזרו לי! איפה הבעיה שלי?! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  6. Started by sherlock1212,

    והוא לא מפסיק לחשוב הנורה האדומה כל הזמן דולקת מה אפשר לעשות?

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  7. Started by רקיע,

    יש לי ווינדוס 7 ויש לי קובץ שזה סרט בפורמט AVI איך צורבים אותו על DVD דרך הווינדוס ?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. ביצעתי עידכון לביוס מתוך מערכת ההפעלה בשל כך שהארד דיסק זוהה לסירוגין. הורדתי את העידכון מאתר אינטל, לוח intel desktop borad d845gvsr. לאחר ההתקנה, הפעלתי מחדש, ושום התקן USB לא מזוהה. לעומת זאת מקלדת PS2 עובדת תקין. ניסתי להסיר את העידכון ולהחזיר את המצב לקדמותו, אבל אני לא רואה את העידכון ב-ADD\REMOVE. מה עושים ? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. כשאני לוחץ על "שנה הגדרות מתאם" נפתח עמוד ובו יש לי רק את ה אייקון local network connection איך אני מוסיף לעמוד את האייקון wireless network connection ?

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. קניתי מארז, ספק, לוח-אם, מעבד וכונן קשיח. מלבד כבלי SATA לחבר ללוח. ומשחה טרמית למעבד על הלוח. יש עוד משהו שאני צריך לקחת בחשבון? ואם אפשר בבקשה להפנות אותי למדריך איך להרכיב מעבד על לוח-אם עם המשחה הטרמית? ואיך מחברים את הכפתור הפעלה בקדמת המחשב והיציאות USB ללוח-אם? ושאלה אחרונה. כשחנויות לוקחות על הרכבה ובדיקת מאמץ כסף. אחרי שאני מרכיב אותו, אני צריך לעשות בדיקה כלשהי? מזה הבדיקת מאמץ הזו? תודה רבה!!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by p-o-i,

    שלום המחשב שלי - e8400 4gb g-skill ddr 2 1000mhz asus p5k 8800gts 320mb enermax 420 בן כ4-5 שנים ניתקע כל יום מס פעמים שמצריך הפעלה מחדש...אני בעקרון משתמש במחשב הזה בתור תחנת עבודה (תיכנות וכד) ובתור מדייה סנטר עכשיו אין לי מושג למה זה קורה ואיך לפטור את המטרד הזה... אני חושב צעד ראשון יהיה לפרק הכל ולנקות את המחשב כליל מאבק למרות שאני לא רואה שום בעיית התחממות.. מה ניראה לכם הבעיה?!

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  12. Started by mici 1234,

    מה אתם אומרים, אם מגיע אלי מחשב נייד עם כרטיס מסך מולחם לא טוב האם ישנה אפשרות לחבר לו כרטיס חיצוני

  13. Started by MAX AA,

    היי יש לי מחשב נייד x541u החלפתי לssd בגלל שהארד דיסק לא עבד יותר הותקן עליו win 7 home premium 64bit המשטח מגע לא עובד והמחשב לא מזהה אותו משה יותר מוזר זה שהעכבר רייזר שלי גם לא עובד האורות נדלקים בעכבר אבל לא קורה כלום ושהאני מזיז אותו כל המחשב קופא ושאני מפסיק להזיז חוזר לעבוד המשטח מגע מחובר בלוח אם כמה שאלות מה לעשות? יש מצב שזה בגלל שהמערכת לא תואמת ? יש מערכת ניפרדת לניידים ולמחשבים? בבקשה תעזרו לי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by dennis14,

    הבעיה שלי התחילה כשמחשב הפסיק לזהות את המסך ועבר ל - 1024X768, חשבתי שזה משהו פשוט שייפתר ע"י ריסט אבל אז קיבלתי את הודעת השגיאה הנ"ל אחרי ה"פוסט" (בשלב זה עוד ראיתי את מסך לוח האם ושמעתי את צליל הפוסט). בדקתי שמסך עובד (הוא מציג תמונה בחיבור לממיר HOT) ובדקתי מסך אחר (בחיבור VGA) שהציג תמונה עם המחשב שלי. הסקתי מזה שהבעיה היא בכבל DVI ובגלל שלא היה לי חלופי חיברתי את המסך למחשב עם כבל VGA (עם מתאם ל - DVI בצד של המחשב כי אין VGA ל - GTX 660 שלי) ואז למשך כיום הכל עבד כמו שצריך. ואז אחרי שעזבתי את המחשב לזמן מה וחזרתי ראיתי שוב את הודעת השגיאה על המסך "No Video Input", ניסיתי לעשות את מה שעשיתי קודם ושוב היתה תצוגה מהממיר אבל הפעם גם אין לי צליל פוסט ותצוגת לוח אם אחרי רי…

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by mazoneli,

    מישהו יכול להגיד לי מה הסלוט החום ה קצר בצד שמאל למעלה על ה MB המצ"ב, הוא אמור להיות CNR אבל יש לי מודם CNR והוא לא מתאים לחריץ תודה למשיבים

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  16. אני מחפש דרייבר לכרטיס קול מובנה על לוח של אסוס מדגם CUSI-M מצאתי את הדרייברים לכרטיס רשת ולכרטיס מסך אבל לכרטיס קול לא מצאתי והפכתי את הרשת כבר בנסיון למצוא מישהו יכול לעזור לי? יש שיטה אולי לדעת את דגם הלוח המדויק ע"י תוכנה ? כי להסתכל על הלוח עצמו כמעט ובלתי אפשרי זה מחשב של תקליטן והוא נמצא בתוך קייס שיצרו ג''מ אריזות ומי שמכיר אותם יודע שמה שנכנס אצלם לארגז יוצא...אף פעם קיצור בבקשה תנסו לעזור לי...בבקשה...ותודה מראש

    • 5 תגובות
    • 693 צפיות
  17. Started by arigo,

    שלום רכשתי מחשב חדש מחנות אייבורי לפני שבוע למעט ההארד דיסקים שהיו לי המחשב עובד כביכול יפה ומהר על מערכת וינדוס 10 מהמחשב הקודם GA785) אבל לפתע מידי פעם המסך מחשיך וכאילו המחשב קופא וגם כאשר מספר פעמים אני מאתחל אותו הוא כאילו לא עולה ! המפרט: Intel(R) Core(TM) i3-6100 CPU לוח אם 1151 skylake H110M-s2pv GA110ms2pvd3 GIGABYTE זיכרון X2 ADATA XPG V1.0 4GB DDR3 1600MHZ segate ST3500418AS HARD DISK win10 (SAMSUNG HD103SJ (S246J1AZC00993 TV AVERMEDIA CARD COOLERMASTER CMK282N מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. אהלן, יש לי בעיה רצינית במחשב. המחשב סוגר תכנות לפי רצונו ונתקע כל הזמן. למשל, אם אני גולש באינטרנט, אז הוא יתקע ולאחר זמן מה יסגור לי אותו. כנ"ל אם אני פותח תכנות, או כל דבר אחר. המחשב עושה את זה באקראי, אבל עם האינטרנט זה קורה לעתים יותר קרובות. בדעתי שזו איזושהי תקלה בחומרה. עלו בדעתי שני אפשרויות: 1)המעבד לא מספיק לעבד את כל החומר שהוא מקבל. 2)איך שהוא הראם לא מתאים למחשב, למרות שקשה לי להאמין. להלן המפרט: ?Athlon64 3000+ (S-939) VENICE CORE? ?Gygabite K8NF-9 s939, NF4, PCI-E? ?512Mb 400MHz Kingston CL2.5? ?Gygabite 6200 Max 256MB TurboCache, PCI-E (BULK) ?WD 160GB SATA II 7200RPM 8MB?? תוכלו לנסות לעזור?

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  19. בוקר טוב לכולם, יש לי בעייה שהווינדוס לא עולה לי, היום בבוקר התקנתי משחק מחשב שהורדתי אתמול באמצע ההתקנה המחשב נתקע ולא זז בכלל אז החלטתי לעשות ריסט. קיצור אחרי הריסט המחשב כזה מתחיל לעלות את הוינדוס כשהוא מסיים הוא מראה לי מסך שחור ולא זז, פעם שנייה היה אותו דבר בפעם השלישית עשיתי איפוס לביוס ומעכשיו הוא כותב לי את ההודעה הבאה: Windows could not start because the following file is missing or corrupt: windows root>\system32\hal.dll. please re-install a copy pf the above file. עכשיו אני על הנייד ואין לי מושג מה לעשות אני ממש חייב את העזרה שלך בהקדם, תודה!

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by zak22,

    אני רוצה להעביר את הזיכרונות )2X 256 לסלוט שני ושלישי כי הראשון פגום שרוף אז איך להגדיר כדי שלא יהיה ציפצופים שאין זיכרון בלוח שאני מעביר אותם המחשב לא עולה איך להגדיר שאוכל להפעיל בלי להשתמש בסלוט הראשון תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by shay820,

    שלום לכולם ברשותי מחשב נייח בעל כרטיס מסך ati 5770 flex לכרטיס מסל מחוברים שלושה מסכים 2 בחיבור דיגיטלי ואחד אנלוגי ההבעיה היא שבמסך הדיגטלי אני לא מצליח להגדיר רזולציה מתאימה 1680-1050 (זו הרזולצייה המומלצת למסך) כאשאר אני בחור ברזולציה הזו המסך הופך שחור.1440/900 אין בעיה אשמח לעזרה תודה שי

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by אלרועי,

    חיברתי כבל dvi חדש למסך שלי והוא לא מעלה את המחשב משום מה לעומת זאת בכבל VGA , כן ניתן מדוע זאת וכיצד ניתן לפתור זאת בתודה

  23. Started by RGod,

    קיצר ,ככה פעם שעברה הייתה בעיית ארטיפקטים כבדה ,הבעיה נפטרה ע"י חיזוק ה HS לליבה . כרגע יש בעיה של נקודות ירוקות בזמן משחק אחד שהצלחתי להפעיל עד כה , למשל משחק אחר שניסיתי להפעיל הוא רושם לי להתקין DIR 8.1 כל שאר המשחקים לא עולים בכלל . גם ה ATI TOOL לא רוצה לעשות בדיקת ארטיפקטים בכלל,האופציה חסומה כאילו ,יש לי הרגשה שהליבה שלו או איזה חלק אחר הלך ,אבל מבחינה חיצונית הכרטיס תקין לגמרי . מה ההמלצות ?

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות
  24. יש לי בעיה גדולה מאוד המחשב שלי לא מזהה את הcd-rom שלימה אני עושה

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  25. Started by BeBest,

    שלום, היום עשיתי ניקיון למחשב כמו כל מספר חודשים. הוצאתי את כל החלקים ניקיתי אותם, את המעבד וכל שאר הדברים.. אחרי שהחזרתי הכל המחשב לא עלה בכלל (לא היה POST), אז הוצאתי הכל והכנסתי חלק חלק עד שהכל עבד כמו שצריך והלוח ביצע POST. עכשיו הקטע המוזר הוא שהVista 32BIT לא עולה. אני מגיע למסך טעינה והמחשב עושה ריסט (אפילו לא רואים את הפס טעינה). ניסיתי לעשות repair עם הדיסק של הויסטה אבל ברגע שפס הטעינה של הקבצים מגיע לסוף הוא פשוט נתקע ולא ממשיך לשלב הבא.. ניסיתי להעלות את המחשב בSafe Mode אבל גם שם כשכל הקבצים נטענים המחשב פשוט נתקע... השתמשתי בLive CD של Gparted והוא דווקא עלה בלי שום בעיות. ובכונן הראשי שלי (WD 3200AAKS) הוא מצא שיש סקטורים פגומים. אז השאלה שלי בעצם…

    • 5 תגובות
    • 858 צפיות

דיונים חדשים בפורומים