עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by shayh,

    שלום, קורה לי, כבר בפעם השלשית, שכונן הדיסקים במחשב שלי לא נפתח, עכשיו אני משתמש בLG DVDRW H-42 DUAL LAYER והוא לא נפתח, חוץ מלהדליק מחדש את המחשב (לא עזר) יש פתרון לסידור הבעיה חוץ מלקנות כונן חדש? זה משהו נפוץ שקורה בכונני דיסקים או שיכול להיות שמשהו באופן השימוש שלי בכונן לא תקין? תודה

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  2. שלום, קניתי מחשב לפני כחודשיים מאתר,מפרט המחשב: לוח אם: דגם: INTEL GRANT COUNTY סוג ציפסט: ATI RADEON XPRESS 200 מהירות FSB: 800 MHz כ.מסך משולב: ATI X200 upto 128M PCI-Express כרטיס קול משולב: Intel high definition audio כרטיס רשת: משולב 10/100 יציאת S.ATA: ארבע יציאות יציאת PCI Express X16: כלול יציאת PCI: 2 סה"כ יציאת USB 2.0: 8 סה"כ תמיכה בדיסקים S.ATA: כלול תמיכה במעבדים בטכנולוגיית 64Bit: כלול תמיכה בטכנולוגיית DUAL CORE: כלול מעבד: סוג מעבד: INTEL P-D LGA775 Dual Core דגם מעבד: 820 מהירות מעבד: 2.6 GHz מהירות FSB: 533 MHz זכרון מטמון cache: 2 MB זכרון: ADATA נפח: 1024 MB סוג זכרון: DDR מהירות: 400 הבעיה, המחשב בזמן האחרון עושה ריסטים פתאומים,אנ…

    • 5 תגובות
    • 553 צפיות
  3. Started by titanos,

    כאשר אני משחק במשחק מחשב כעבור זמ מסוים המחשב קופא ונדרש לעשות restart מישהו יכול בבקשה לעזור לזהות את הבעיה. תודה לעוזרים!!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by rafip77,

    שלום רב, מעבד E6420 קירור סטוק, צריך למרוח משחה טרמית? בין המעבד לקרור? כמה בדיוק מורחים? ואיזה סוג משחה כדאי לקנות ? אם אני רוכש קרור מסוג אחר יותר מקצועי, אזי למרוח כמות אחרת ? משחה אחרת ? תודה לכל העונים, בברכת יום טוב

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום, רכשתי מחשב חדש והוא עובד מצוין רק יש לו בעיה שאם מכניסים אותו למצב שינה הוא נידלק ל5 שניות (כל המאוררים פועלים והאורות) ונכבה ל5 שניות ונידלק שוב וככה הוא ממשיך, ניסתי ללחוץ על כל כפתור אפשרי במיקלדת - לא עזר, ניסיתי ללחוץ על הכפתורים ריסטרט/כיבוי - לא עזר הדרך היחידה להוציא אותו מהלופ הזה היה לכבות אותו מהספק ולהפעיל שוב.. זה לא קרה פעם אחת - כל פעם שמכניסים אותו למצב שינה. כבר הגדרתי בויסטה שלא יכנס אוטומטי אבל מעניין אותי מה מקור הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה? פתחתי גם את המארז ונראה לי שכל הכבלים מחוברים כמו שצריך. ברור לי שזאת בעיה חומרתית כי פירמטתי כמה פעמים ואין שינוי במצב.. המפרט: Q9300 EP35-DS3P AURORA 570 אם צריך עוד פרטים אשמח לתת. תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 810 צפיות
  6. Started by super-MC,

    אהלן יש לי לוח אסוס (p5p43td) מערכת הפעלה xp אני רוצה לבצעה רייד 1 ואין לי אפשרות לחבר פלופי ללוח לדריברים מה עושים < ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אז אני אסביר את עצמי: יש לי מחשב חדש והרצתי MEMTEST בעקבות בעיות שקורות שרשום שהן קשורות לזכרון. אז הרצתי את התכנה והיא גילתה שיש בעיה בכל אחד מהסטיקים (2X512) גם ששיניתי את הסלוטים שלהם... לקחתי את הסטיקים לחנות והם הריצו בדיקה בלילה ולא נתגלתה שום בעייה - אני עובד איתם אז הם אמרו לי להביא את המחשב אליהם - זו פרוצדורה מסובכת... למישהו יש רעיון האם אולי ההתקנה של הוינדוס יכולה להשפיע? זה הדבר שהכי נראה לי כי זה גרסא לא הכי "מותרת"... תודה.

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  8. אהלן, רכשתי לאחרונה מחשב notebook של hp. 2 שאלות, הבנתי שכדי לשמור על הסוללה במחשבים החדשים המחשב מטעין את הסוללה עד ל100%, ואחר כך, גם כשהמחשב מחובר הסוללה לא נטענת. איך אני יכול לבדוק אם התכונה הזו קיימת גם אצלי? שאלה שנייה- אני רוצה להקצות מקש פונקציה חדש, שיחשיך את המסך של המחשב. לא מצב שינה, אלא רק החשכת מסך. איך עושים את זה? איך מקצים מקש פונקציה? תודה

  9. Started by moti30,

    שלום קניתי בEBAY את המוצר הבא. רק מה שבדיסק המצורף יש דרייברים לWINDOWS XP ומעלה. וכמו כן על הקופסה כתוב שתואם למערכת WINDOWS 7 ומעלה. המוכר טוען בכל תוקף שההתקן תואם גם לWINDOWS 98 וכמו שנכתב בכותרת. האם יש איזה דרייבר אוניברסלי לUSB WIFI ADAPTER שתואם לWINDOWS 98SE??

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by meir4321,

    זה מה שקרה , לאחר שסך הכל קצת לחצנו עם היד על האזור שמופיעה הבעיה . הפלסטיקה שמסביב למחשב עברה שיפוץ קל , אם כי לא רואים את זה בתמונה , מה שעשו קדחו 3 חורים עם ברגים , בפלסטיק עצמו לא שפוגע במחשב כמובן , כדי לחבר את הפלסטיקה בצד. כיוון שהמחשב נפל , בכל אופן אחרי התיקון המסך עבד מצוין עד לאותו רגע שבו החזקנו את המחשב באזור שרואים שנהרס..

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  11. Started by sherf,

    יש לי על המחשב כונן די וי די של חברת afreey ויש לי איתו בעייה שהוא לא קורא דיסקים צרובים. זה לא שהוא לא קורא בכלל אלא בפעם הראשונה שאני שם דיסק מחברה מסוימת הוא קורא את זה ואחרי זה ברגע שאני אוציא ואכניס שוב את הדיסק זה לא קורא את זה את זה יותר...כאילו אין בכלל דיסק בכונן... השאלה שלי זה מה אני יכול לעשות כדי שהכונן יוכל לקרוא דיסקים צרובים? לשנות משהו בפנים.... איזה קובץ שאפשר להוריד...כל דבר... ניסיתי כבר להיכנס לאתר של החברה... מסתבר שהוא לא קיים.....

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. קניתי לפני יומיים מחשב חדש מTMS מחשב שאתם הרכבתם לי פה בפורום ויש מספר בעיות מאוד מוזרות איתו. 1. יוצא חום מהמארז באת מאמץ הכי קטן (לשחק CS GO) 2. הכרטיס מסך קורס כל איזה שעה ככה ורואים מסך לבן והסאונד נתקע 3. כל הזמן יש לי כמו שחור כזה לאיזה FRAME אחד במשחק מה אני אמור לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by ob123,

    אני מקבל את ההודעה הזו מדי כמה דקות: הדבר לא מאפשר לי להתחבר לאינטרנט. למישהו יש מושג מה מקור הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות
  14. לאחר שניסית להתקין את כרטיס המסך שברשותי savage 2000 32MB על סלוט AGP VER1 במחשב פנטיום 2 ישן מתחוללת תופעה מוזרה ביותר. בעת התקנת הכרטיס המסך מקבל סיגנל ונשמע צליל הצפצוף האופייני לזיהוי כרטיס המסך אך כל שרואים על המסך הוא מסך שחור ( אם ממשיכים הלאה ניתן גם לשמוע את הWINDOWS עולה. התופעה מתרחשת בכל מחשב שהוא מאז ניסיון ההתקנה הכושל בפנטיום 2. כל נסיון לעדכן את הביוס (על עיוור) לא פותר את הבעיה. מחכה לעזרתכם האדיבה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by roeepk,

    הspeaker במחשב שלי התחיל לצפצף ללא הפסקה אז הוצתי וזה נשרף תודה לעוזרים רועי ???

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות
  16. Started by Vortex,

    Ok, here's the deal - יש לי שתי בעיות: 1) היה לי מחשב נחמד. נחמד מאוד. P4 1.7GHz 478, עם לוח ECS P4VXASD2. יום אחד, חזרתי ממסיבה ב4 בבוקר (השארתי את המחשב דלוק), ואני רואה שה Power Led דלוק, אבל מהמחשב אין רעש. מת. ניסיתי להדליק, אבל לא קרה כלום. לוחצים על הכפתור, המאוורר על ההיטסינק עושה חצי סיבוב ואז כאילו משהו מקצר. ניסיתי הכל; החלפתי ספק - אותו דבר. ניטרלתי את הלוח (הוצאתי כרטיסים) - לא פועל. מה יכולה להיות הבעיה? 2) בינתיים לקחתי לעצמי מחשב חלופי - פנטיום 2 266. לקחתי את אותו הארדיסק מהמחשב ישן...התקנתי עליו Windows 98 ועכשיו יש לי דיואל בוט עם Xp ו98. התקנתי 98...ועכשיו כל פעם שיוצא שהמחשב מתאמץ טיפה..הוא נתקע ! וזה קורה לעתים מאוד קרובות.. התקנתי Memturbo וזה לא …

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  17. Started by Dready,

    מאיפה אני מוריד דרייברים של אומגה וד"א איך אני פותח קיבצי bin לגודמה "sap9800_sams.bin" זה לביוס תודה.. לכולם

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by tal111_tsh,

    יש לי מחשב נייד lenovo yoga pro3 עם win 10 ומעבד intel core M-5Y71 עם 8 גיגה ram. בדקתי את המאפיינים של המעבד ויש לו יכולות ותמיכה וירטואליות, ניסיתי להתקין virtualbox (מכונה וירטואלי) ופתאום המחשב נכנס למסך הכחול והראה תקלה. אחרי שהוא התאפס נדפק לי משהו בדפדפן chrome אני לא יכול להיכנס להיסטוריה של הכרום אם אני נכנס יש לי מסך כחול. בסוף מחקתי את ה virtualbox ועדיין לא הסתדר. יכול להיות שה virtualbox באמת דפק לי את המחשב? ואם כן יש למישהו פתרון ומכונה וירטואלית אחרת שאני אוכל להשתמש בה בבטחה.

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by sprites30,

    הוצאתי כבל מDVR טרם לחיצה על לחצן הכיבוי. כעת התוכנה לא עולה על המסך, אלא רק מופיע הלוגו של תוכנת PROVISION מי יודע מה השיבושים אשר יכולים להיגרם על ידי שליפת הכבל טרם כיבוי המכשיר. בברכה. צוות טכנאים עדיין לא מנוסים.. (:

  20. Started by iyehuda,

    מאז שהחלפתי את ה ATA 100 HD 40G 7200 WD ל 8M MAXTOR 120G ATA 133 לוקח המון זמן להדלקות המחשב לאחר מכן הכל מסתדר האם זה קשור ל 8M BUFFER ברגע שרואים את הDESKTOP לא שומעים את הדיסק קשיח למשך כ 40 שניות ורק לאחר מכן שומעים את דיסק קשיח לעוד 30 שניות ורק לאחר מכן המחשב עולה החזרתי את הדיסק הישן שמפוצץ בתוכנות והכל תקין הWINDOWS עולה בחצי מהזמן

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  21. Started by oron_s,

    שלום שאני מסתכל ב-cpu-z ב core voltage הוא קופץ האם זה תקין? יכול להיות שיש לי בעיה בספק כוח?

    • 5 תגובות
    • 609 צפיות
  22. תסבירו לי בבקשה איך אני מנקה את ה-PCI SLOTS כך שלא אהרס שום דבר עם האצבעות העקומות!!!? :AR15: תודה על העזרתכם!!! ומצטאר על שאלות המטופשות

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. אני מפעיל את המחשב והוא עושה הפעלה מחדש לבד מה זה יכול להיות בתודה אלי. נ.ב המחשב מגיע לטפרטורה של 52-60 .

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by galai198777,

    אני יכול לחבר את זה עם זה ביחד למחשב נייח זה יעבוד לי ?

  25. שלום! המחשב שלי סובל מבעיה כבר שנתיים שלא הצלחתי לפתור, רק שלאחרונה המצב החמיר... הבעיה מתחלקת לכמה בעיות. תחילה, לפעמים שאני פותח את המחשב המחשב נדלק לכמה שניות (המסך נשאר סגור) ואז נכבה... וממשיך ככה עד שאני לא מנתק אותו מהחשמל... לעיתים המחשב נסגר באמצע עבודה ורושם "Out of frequency"' ,ולפעמים בפתיחה ישר אחרי מראה מסך כחול ולפעמים לא...אני כבר שנתיים עובד עם הקריזות שלו אבל הפעם הוא כבר דפק לי את הWindows... יש לי הרגשה שאולי זה קשור ללוח אם ואולי לכרטיס מסך... (למרות שחבר שלי חושב שזה קשור או לספק כוח או לRAM המחשב הוא מחשב אולפני שנועד בעיקר לעריכת אודיו... מעבד Intel core E6600 לוח אם GIGABYE GA-965P-DQ6 כרטיס זול של NVIDIA'לא מצאתי את שם הדגם אבל כרטיס די זול... אם…

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות

דיונים חדשים בפורומים